Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Rounin


Dreamcleaver


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Hát igen, a végjátékban vagyok és a sztori színvonala bizony erősen süllyedőben...
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Fazék

Quote from: Ramiz on 2009-08-01, 11:44:22
Hát igen, a végjátékban vagyok és a sztori színvonala bizony erősen süllyedőben...
igen, sajnos azt én se tudtam igazán mire vélni... lehet hogy elfogyott a fejlesztési idő. legalábbis így próbáltam magamban mentegetni őket, az addigi élmények miatt.

Ramiz

Quote from: Fazék on 2009-08-01, 13:54:50
Quote from: Ramiz on 2009-08-01, 11:44:22
Hát igen, a végjátékban vagyok és a sztori színvonala bizony erősen süllyedőben...
igen, sajnos azt én se tudtam igazán mire vélni... lehet hogy elfogyott a fejlesztési idő. legalábbis így próbáltam magamban mentegetni őket, az addigi élmények miatt.

Attól félek, nem erről van szó, mert amúgy elég hosszú fejlesztési idejük volt, plusz a végjáték (szerintem felesleges, de legalábbis erősen túlzó) Mátrixos harcjelenetének mo-cap rögzítésével elég sok idejük elmehetett... aminél nekem többet ért volna egy-két plusz, tartalmas beszélgetés/jelenet.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

kelvor

#4865
Aion - The Tower of Eternity Closed Beta#5

A hétvégén volt lehetőségem tesztelni kicsit az NCsoft új üdvöskéjét, az Aion-t. Egy új MMORPG-ről van szó, ami talán tud újat is mutatni még a WoW-on nevelkedett gamereknek is. Megpróbálom rövidre fogni.

Fajok

A játékban 3 frakció található, 2 válaszható és 1, amit a játék irányít.A világ ketté szakadt és a két részét egy torony köti össze, ez az Aion. Valahogy úgy néz ki a Világ, mint egy almacsutka.
A két választható faj az Elyos és Asmodians. Elyos a szépek népe, ők élnek a bolygó fényesebbik felén, míg az Asmodians fajnak a sötétebbik fele jutott, ezért is hasonlítanak inkább démonokra, mintsem emberekre. A játék által irányított faj a Balaur. Erős, rendkívül intelligens faj, kiket Aion teremtett, hogy uralják a bolygót. Főleg a PvPben van szerepük, hogy pontosan mi, arra most nem térnék, lévén, hogy odáig nem jutottam el a karakterekkel.

Kasztok

4 fő kaszt. Warrior, Scout, Mage, Priest. A 10. szint után lehet "szakosodni".

Warrior - Gladiator vagy Templar (Dps - Tank)

Scout - Assassin vagy Ranger

Mage - Sorcerer - Spirit Master (Nagy Burn sebzés vagy Warlock szerű lény idézős dot sebzések. )

Priest: Cleric vagy Chanter (A jó öreg D&D pap, buzogány, pajsz és chain armor vagy Bottal harcoló buff orientált harcos szerzetes)

Játékélmény

Már a karakterválasztó képernyő felülműlta a várakozásaimat. Az Oblivionhoz hasonló részletességgel tudod összeállítani a karakteredet. Súly, magasság, arcvonások, tetoválás, bőr-, arc-, ajak-, hajszín beállítás különböző árnyalatokkal, egyszerűen remek. Egész biztos nem lesz két egyforma karakter.

Miután elkészült a karakter, beléptem Aion világába. Döbbenet. Egyrészt a Grafika, ami lélegzetelállítóan szép. A CryTek által fejlesztett CryEngine (Far Cry) motor igencsak átalakított változata hajtja a játékot. Másrészt a lagg mentes környezet. Több százan voltunk ugyanazon a helyen és semmi. Tökéletesen játszható volt.
Az irányításban semmi bonyolúlt nincs. A questelés és fejlődés egyfajta WoW és Warhammer egyveleg, ami nem rossz, sőt. A questek története nagyon jó, érdemes végigolvasni mindent. Néhány nehéz vagy éppen rejtett questek után + bonust adó Title-öket szerezhetsz. Vannak questek, ahol + ingame videóbejátszással kedveznek neked a fejlesztők, ahol a te karakteredé a főszerep.

Talent pontok nincsenek, ha eléred a kívánt szintet árusoktól veheted a skilleket adó könyveket, amit ha megtanulsz egyből bekerül a tábládba. Vannak az ún. Chain Skillek. Röviden a karaktereddel combókat hajthatsz végre. A Chain skillek egymásra épülnek és nem elég, hogy erősek de még látványra sem utolsónak.

A választható szakmákat nem nagyon tudtam próbálgatni, lévén, hogy mindösszesen 10-11 szintig vittem a karaktereket. Amit láttam belőle, nekem szépen átgondoltnak tűnt. Ami nekem külön tetszett, hogy nem csak Auction House van, hanem te magad is árulhatsz a saját standodnál portékákat.

Asmodians oldalon először egy Warriort indítottam, amit elég hamar meguntam sajnos.

Az első 9-10 szintben, hiába akartam Gladiatort (jó kis 2H kaszabolós örjöngős) , 1H karddal és pajzzsal rohangáltam, lévén, hogy nem volt jobb. Látványosak a mozdulatai és érezhetően nagy fejtörést fog okozni magas szinten PvPben, akár Gladiator akár Templarról van szó. Valahogy mégsem volt az igazi számomra, gondolom magasabb szinten kap pár knockbacket meg pár hasznos buffot. Nem az én kasztom lesz valószínűleg.
   
Az általam 3 kasztból (Warrior- Gladiator, Mage - Sorcerer és Priest - Cleric) közül talán a Cleric volt az, ami nagyom bejött. Igen, ilyen egy Cleric, Healel, buffol, ha kell, de ha odacsap a buzogányával, kő kövön nem marad. Persze nem hoz annyi DPS-t, mint egy Assassin vagy egy Mage, de Solozni remekül lehet vele és talán vele fejlődtem a leggyorsabban. Távolsági sebző spellekkel is rendelkezik, élmény volt vele játszani.

Ami talán a legtöbb játékost vonz, az a repülés. Nem hátasokkal, saját szárnyakon repkedhetsz 10-es szinttől, ha úgy adódik. Ahogy fejlődsz egyre több ideig maradhatsz a levegőben és ahogy új területekre jutsz el, egyre több helyen tudsz is. Ezt úgy értem, hogy csak ott tudsz repkedni, ahol ideálisak a körülmények. Siklani (elvileg) szinte bárhol tudsz, elég csak leugranod egy magasabb helyről. Tényleg nagy élmény és királyul néz ki a karaktered vele. PvP-ben elég izgalmas, nem csak 4 oldalra kell tekingetned, de az eget sem árt, ha figyeled.  :smile:

Nem sok bosszantó dologgal találkoztam a játékban, ami így kis szinten megfigyelhető volt, az talán az, hogy nem lehet úszni, bele mész a vízbe és ha mély, megfulladsz.  :smile:

Összeségében király egy játék, nagyon elvoltam vele, szeptemberben jön a teljes EU/US verzió, már alig várom.     







Rounin

Először is köszi a szép terjedelmes beszámolót.

Másodszorra:
QuoteEgy új MMORPG-ről van szó, ami talán tud újat is mutatni még a WoW-on nevelkedett gamereknek is.

Nem azért, hogy rosszmájú legyek, de nekik nem nagyon nehéz.

Pr3d4k1ng

#4867
Street Fighter 4 (PC)

Remélem senkinek sem kell bemutatnom a gamet.
A grafikája egyedi 1-2 meccs alatt meglehet szokni, jó irányításhoz szükséges egy jó kontroller, ha ez meg van, jöhetnek a technikák - combok - super comboc (ezek megcsinálni nem egyszerű, de bejön akkor juj van).

Összesen 25 karakter van, alapból 16 karakter áll rendelkezésre, karakterek unlockolása attól függ, hogy kivel viszed végig a gamet Arcade-ben. Melyik a legjobb döntse el maga a játékos.
Pl A bechmarkban látható öreg tata Gent úgy lehet unlockolni, hogy Chun-Li vel végig kell vinni egyszer.


Milyen game lehetőségek vannak?
Nézzük:
Arcade ez lényegében Storynak is lehetne nevezni.

Versus Mode, itt kiválasztod, hogy ki ellen akarsz menni CPU ellen vagy össze állsz az egyik haveroddal és megpróbáljátok egymás lenyomni.

Game for Windows - Live Battle Mode - lényegében multi a Live rendszeren keresztül. Nem kis csatákat lehet itt lenyomni, ha jó az enemyd.

Challange mod Itt különböző "al modok" vannak mindegyik különböző szinttel. (csak 1 játékos)
a) Time Attack: szinttől függ hogy milyen erős és mennyi CPU-t kell lenyomnod, meghatározott idő alatt.
pl: Első szinten 400mp és 5 CPU, nem védekeznek, nem nyomnak combokat..stb
Minden sikeres meccs után kapsz egy kis bonus időt (szintenként egyre kevesebbet).

b) Survival: Megadott élettel mennyiséggel, annyi CPU-t kell lenyomnod amennyit csak tudsz, persze ennek az erőssége is függ, hogy mennyit enemy ellen vagy.

c) Trial: Itt elsajátíthatod a karakterek támadásait - comboit, ellenfél van de a box zsák jobban illik rá mert csak ott áll és nem csinál semmit. Érdemes ezzel kezdeni, mert itt nincs idő korlát nyugodtan tanulhatod a mozdulatokat.

Training Mode: Szabadon gyakorolhatod a combokat, CPU nem csinál semmit.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Soldier

#4868
és neked mennyire tetszett a játék? mert ez szép is jó , de téged nem borít ki h csak ennyi move van? nekem az agyamra ment.. nem is játszok vele inkább.a cpu meg mar hard szinten is mindig ugyanazt csinálja. az ellen unalmas is ráadásul.

Dreamcleaver

#4869
Quote from: Soldier on 2009-08-02, 22:52:18
és neked mennyire tetszett a játék? mert ez szép is jó , de téged nem borít ki h csak ennyi move van? nekem az agyamra ment.. nem is játszok vele inkább.a cpu meg mar hard szinten is mindig ugyanazt csinálja. az ellen unalmas is ráadásul.

Csak ennyi move? Miről beszélsz? A egyik legmélyebben taktikus verekedős játék amivel valaha játszottam. Ráadásul alap szinten a kezdő játékosoknak is nyújt sikerélményt, viszont a keményebb combokhoz sokat kell gyakorolni, így a profikat is kiszolgálja. Nem véletlen a legkedveltebb verekedős cucc a bajnokságokon már vagy 1 éve.

Preda: A training mode-nál meg beállíthatod, hogy mit csináljon a CPU. Csak alapból nem csinál semmit.

És összesen 25 karakter van.

Btw Resident Evil 5 Online co-op majd szeptemberben valaki?  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Soldier

#4870
mennyi ? az a 8 amit tudok modifikalni 2 esetleg 3 féle módon jó esetben +2 fogás + a super/ultra combo vagy h hivjak. és akkor pl ki is végeztem a vörös haju katona csajt, nem tam a nevét. van aminek több van okés. de szerintem akkor is egy vicc, ha megtanulsz jó esetben 20-25 mozdulatot nem kell hozzá szerintem túl sok ész hogy taktikusan tudjál játszani. és szerintem ez is az egyik oka annak hogy hogy a kezdők is viszonylag gyorsan hozzá tudnak szokni a játékhoz. a tournamentekhez sajnos nem tudok hozzászólni.elhiszem.
jah és ez mindentől független: de az a kinai csaj miért egy tehén? elég fura lett a modelje. akkora combja 2 disznonak sincs. vagy mutálodot ? explain ploX

Dreamcleaver

#4871
Sztem olvass utána a játék harcrendszerének, az input shortcutoknak, a focus attack használatának stb mielőtt hülyeségeket beszélsz. Itt nyomhatod ezt, mert a forumon szinte senkit sem érdekelnek a verekedős cuccok, de agy komolyabb gamer fórumon körberöhögnek az ilyen posztért. Ha neked annyiból áll egy verekedős játék, hogy meg tudod csinálni a karakterek speciális mozdulatait, akkor ez nem a te műfajod. Kombinálni kell őket a normál mozdulatokkal meg a Focus Atk-kal, ha eredményt is elé akarsz érni. 3-6 speciális mozdulat karakterenként egy 25-ös rosternél meg egyáltalán nem rossz még magában sem.

Oh és az általad említett C. Viper meg az egyik legtechnikásabb karakter szal ezt jól kifogtad.  :D

Chun-Li meg ízlések és pofonok. Számomra is picit eltúlzottak a lábai, de az SF fanok túlnyomó hányada majd megőrül értük.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

A cölöplábak csak akkor érdekelnek, ha a felettük feszülő izmos farpofákat megbillogozzák. *fejvakarós emoticon*

Soldier

#4873
igazad van lehet nem merültem bele eléggé, de akkor ez bizonyítja h nem kell hozzá sok ész.. egy igazán pro ellen nem játszottam "neten" e nélkül télleg nem illik nagyon pofázni, de nekem bőven elég volt hogy ezekszerint a 0tudássómmal a idóta spammer cpu-t agyonverjem legnehezebb szinten, ezután nekem nincs kedvem játszani másokkal -főleg nem fizetni ezért-, ez az én magán problémám oké.de hogy gyüjtögessem a "agrot" h eltudjak nyomni valamit?hagyne rage-t gyűjtögessek már egy ilyen játékba .az nekem nem verekedős játék,vszeg télleg nem az én műfajom elismerem, nekem sokkal jobban bejön ha van 80 mozdulat aminek nagy részét ismerem, tudok ellene védekezni, és esetleg counterezni, az meg h hol rögnek ki nem érdekel nem vagyok az a típus akit ez érdekel.ugyan ezt beírnám akármilyen fórumra aztán lesz egy jó napjuk maximum.
érdekes ízlésük van x)

Rounin

Quote from: Soldier on 2009-08-02, 23:41:29
hagyne rage-t gyűjtögessek már egy ilyen játékba

Bloody Roar? :_piszka:

Soldier

nem tam mi az, de nem is érdekel. egy video elég volt belőle. ^^

Rounin

So you like facerolling.
Good for you.

Soldier


Liquid Snake

Igaz én sem játszottam túl sokat vele, de csak azért mert egyáltalán nem fogott meg :S Sztem is kevés a mozdulat, emellett könnyű is. C.Viper-nek meg ráadásul még a mellét is atomszarul csinálták meg... Egy Soul Calibur, Tekken-el kb 1000szer jobbakat lehet harcolni és ENGEM sokkal jobban leköt. Persze ez én vagyok, másnak biztos más tetszik. Meg ugye az is ottvan h az előbbi két játék nem jön gépre soha :(

Dreamcleaver

Soul Calibur nagyon fun játék, de iszonyat egyszerű is. Na ott tényleg nincs sok taktikázás. Viszonyt tény, hogy látványos.

Tekken sorozat meg egy rakás sz@r imho. juggle, juggle, juggle. Ráadásul a mozdulatok is gagyik.

A 3D-s verekedős cuccokból a Virtua Fighter V-t mondják a legtechnikásabbnak, de mivel soha sem játszottam vele, ezt nem tudom megítélni.

A 2D és 3D fightereket meg lehet két külön játéktípusnak is tekinteni, mert teljesen különbözik az alapvető harcrendszerük. A Street Fighter IV meg a 3D-s grafika ellenére is egy 2D fighter.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Soldier

Quote from: Dreamcleaver on 2009-08-03, 00:27:41
Tekken sorozat meg egy rakás sz@r imho. juggle, juggle, juggle. Ráadásul a mozdulatok is gagyik.
nah itt már láttam prokat játszani és én is játszottam velük, az hogy a srac ismer xx/x move-t a saját karijával, alkalmazza azokat és emelet leköveti az ellenfél(ami lehet 35 teljesen más)  legalább azonos számú támadását és ezekből később esetleg támadást indít az miért gáz? nem értem..amúgy meg szerintem egy gagyi mozdulat az, amikor az ember csak emelgeti kezét lábát minden dinamika nélkül, mutass már egy ilyet a jelenlegi legfrissebb tekkenbe, és ha véletlen találsz egyet a 80-150ból akkor sem fogsz meggyőzni. vagy szerinted milyen egy gagyi mozdulat? mert szerintem teljesen jól felismerhetőek és nem a fantázia szülőtje a nagy részük..nem fénylabdákat lövöldöznek egymáshoz, vagy nem megrázzák egymást a puszta öklükkel mintha 230ba nyulnának, vagy nem felgyújták egymást a puszta lábfejükkel.mert ugye ha már verekedős játéknál tartunk akkor ott verekedjenek és ne varázsoljanak.szóval ezt majd elmagyarázhatnád h miért pont a tekkenbe a gagyi.

Liquid Snake

#4881
Quote from: Dreamcleaver on 2009-08-03, 00:27:41
A 2D és 3D fightereket meg lehet két külön játéktípusnak is tekinteni, mert teljesen különbözik az alapvető harcrendszerük. A Street Fighter IV meg a 3D-s grafika ellenére is egy 2D fighter.

Hmm ebben mondjuk igazad van, erre nem gondoltam. Tényleg pont emiatt nem is érdemes végülis hasonlítgatni akár SC-hez akár Tekkenhez.

Tekken, viszont szvsz a legreálisabb verekedős játék. Csak kevés olyan mozdulat van benne amit az adott harctstílust jól tudó ember nem tudna megcsinálni igazából is. Persze vannak benne nagyobb reptetések meg ilyenek ami alapból nem lehet realisztikus. Vagy pl a Medve, Kenguru karakterek de az már csak mind fun :)

Virtua Fighter még régen gépen mint ha lett volna, azzal toltam, azóta nemtom mennyit fejlődött... Azt se tudom milyen platformra van az?

Dreamcleaver

Na ácsi! Most nehogy már azon alapuljon egy verekedős játék minősége, hogy mennyire "reálisak" a karakterek mozdulatai! LOL Ez preferencia kérdése. A Street Fighter meg a King of Fighters szériák átmenetek a reális és mágikus stílus között. De ott van pl a Guilty Gear vagy a BlazBlue, amik sokkal gyorsabb menetűek, meg van 50 pontos air combo, meg air dash meg minden, és mindenféle mutánsok, robotok, meg csinibabák püföli egymást, mégis széleskörűen elismerten kiváló verekedős cuccok (én személy szerint nem kedvelem őket). Ezzel szemben a 3D-s cuccok általában jobban építenek a realitásra, de csak a  Virtua Fighter széria az, ahol tényleg majdnem 100%-ban igazi mozdulatok vannak. A Soul Calibur pl egy jó egyveleg a reális fegyveres harc és a látványos kitalált mozdulatok között.
A Tekken legújabb részében meg egyszer felütöd a muksót a levegőben és szinte nem is éri a lába a földet a kör többé részében. Meg ha jól tudom vannak benne olyan kombók is, amik leveszik a full hp-dat, hát lol (ha ez nem igaz, akkor elnézést). A démonszárnyas ürgének, meg a sárkányszerű főbossnak meg nem sok közük van a realitáshoz (persze ettől még lehetne jó a játék, de nekem nagyon nem jön be). A Tekken-nél nekem még a Dead or Alive széria is jobban tetszik pedig az se kutya játékmenetileg.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Liquid Snake

Persze nem is arról beszélek h a realitás teszi jó verekedős játékká, erről szó sincs. Anno nekem a Bloody Roar széria is mocskosul tetszett xD A Soul Calibur egyértelműen a fegyverekre koncentrál, nincs olyan harci fegyver sztem amit az ne mutatna be, a Tekken mindenféle harcstílust mozgat, persze csakis fegyver nélkül. Én csak azon vagyok h ez a 2 legjobb de persze mégegyszer mondom ez csakis saját vélemény, meg azért azt sem árt elfelejteni h ezekkel játszottam a legtöbbet, pl Guilty Gear szériából egy darabot nem láttam, Virtua Fighter új rész(ei)vel sem toltam soha.

Xzone

A legnagyobb bajom a Street Fighterrel a karakterdizájn. Spanyol matador aki ninjutsut is használ? Na nee...

Mondjuk jogosan nézhettek hülyének emiatt, hiszen a Guilty Geart nagyon szeretem. Pedig annak aztán igazán zavaros karakterei vannak. Persze abban minden karakter furcsa, így nem lóg ki semelyik a sorból.

Soldier

#4885
Quote from: Dreamcleaver on 2009-08-03, 01:05:31
Na ácsi! Most nehogy már azon alapuljon egy verekedős játék minősége, hogy mennyire "reálisak" a karakterek mozdulatai!
A Tekken-nél nekem még a Dead or Alive széria is jobban tetszik pedig az se kutya játékmenetileg.  :D
Okés alap ez igaz, szerintem is
de ez nem magyarázat arra h a tekkenbe lévő mozdulatok miért is gagyik , ill. h. miert is juggle juggle a játék maga.és vannak olyan mozdulatok igen, de nem úgy mint pl a SF (sry h megint ezt hozom fel példának)betolód azt a speckó akármit 6 gommbal aztán elmegyek teázni közbe ha ez első ütés betalált.amúgy meg egy szót sem mondtam a realisztikáról szerintem, csak azt h a tekkenbe felismerhetőek és nem a fantázia szülöttje nagy részük.[vagy a "realisztikusabb" mozdulatok gagyik mert úgy értem] és ezt is csak arra próbáltam felhozni mint érv hogy mi baj is van velük mégis, én azóta is ezen lovagalok es még mindig nem magyaráztad el. ill szerintem minden verekedős játéknak az a lényege h. az ellenfél a lehető legkevesebbszer tudjon ellened jelentős ellenállást felmutatni, biztos vagyok benne hogy a SFbe is vannak fél hp bar-osnál hosszabb combok, szvl nem értem miért az van hogy a tekkenbe gáz hogy van aki megtudja csinálni h fel sem áll az ellen, ami hozzáteszem nem 6 orás játék után lehet elérni, és nem is mindenki ellen tudod eljátszani + van hogy még közbe is megtudod szakítani?
"VF majdnem 100%-ban igazi mozdulatol" - ez tök jópofa a majdnem az = a nemmel , ennyi erővel sorolhatjuk a tekkent is ide mert az is majdnem.nem?

a DoA-t én is jobban szeretem amugy a counter rendszer miatt

Dreamcleaver

Az SF-ben dobálhatod ki random az ultra combo-kat, csak aztán nézhetsz ha az ellen leblokkolja, átugorja, vagy épp benyom egy olyan specialt, ami veri az ultráda (ezért kell szinte minden mozdulat prioritásának utána nézni) és aztán büntet. Az a bajod, hogy az AI-ból indulsz ki, aminek vannak kihasználható gyengéi.

Jó a Tekkenhez meg nem tudok tovább hozzászólni. Maradjunk annyiban, hogy nekem nem tetsztik a játékmenete. A Soul Calibur meg a Virtua Fighter sokkal jobban bejönnek. (meg anno a KwonHo).

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Soldier

#4887
okés én elismerem azt is mert biztos úgy van, nem a SF akartam tovább sározni már rég.de nem győztél meg hogy az miért technikássab mint akármi más, de felőlem is lezárhatjuk + nem értettem h a tekken miért gagyi, az más hogyha nem tetszik valami szerintem én se sz@roztam semmit, csak leírtam h miért nem tetszik max hülyeség.pont úgy amit te beírtál tekkenről mint hiba,
a kwonhot én is toltam, 2 nagy karim is volt TC/a masik meg asszem BJ volt, még a koreain is toltam, most meg van kinai de már meguntam, meg macera az egész

Lythis

A SF 4 max akkor érdekelt volna, ha tényleg olyan lett volna, mint az első intró róla. Az első gameplay footage sikeresen kiölt belőle minden késztetést, hogy kipróbáljam. De ha már verekedős cuccok, akkor nekem a Tao Feng pl tetszett anno.

Dreamcleaver

Quote from: Soldier on 2009-08-03, 02:00:39
okés én elismerem azt is mert biztos úgy van, nem a SF akartam tovább sározni már rég.de nem győztél meg hogy az miért technikássab mint akármi más, de felőlem is lezárhatjuk + nem értettem h a tekken miért gagyi, az más hogyha nem tetszik valami szerintem én se sz@roztam semmit, csak leírtam h miért nem tetszik max hülyeség.pont úgy amit te beírtál tekkenről mint hiba,
a kwonhot én is toltam, 2 nagy karim is volt TC/a masik meg asszem BJ volt, még a koreain is toltam, most meg van kinai de már meguntam, meg macera az egész

Gondolkoztam én is a kínai szerveren, de semmi hangulata, ha nincs kivel tolni. Régi KwonHo-ban bírtam, mikor voltunk kb 15-en egy 6 fős szobára és folyton rotáltuk, hogy ki játszik, a többiek meg chateltek, miközben nézték a meccseket.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS