Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Danhibiki

Quote from: katzMi az, te nem jáccotál a Doom 3-al? :3x3:
:hahaha: Erre csak annyit mondok, hogy FPS=sux! Rég messzirõl kerülöm õket, ahogy csak lehet... Vannak sokkal jobb, értelmesebb, akciódúsabb gamék, lásd: Devil May Cry, Onimusha, Metal Gear (már ha akciórol van szó...:D MGS3-ban is van saját szemszöges nézet)
[COLOR="DarkOrchid"]Ah! My Goddess! Powa...[/COLOR];)

thrall

Quote from: Danhibiki:hahaha: Erre csak annyit mondok, hogy FPS=sux! Rég messzirõl kerülöm õket, ahogy csak lehet... Vannak sokkal jobb, értelmesebb, akciódúsabb gamék, lásd: Devil May Cry, Onimusha, Metal Gear (már ha akciórol van szó...:D MGS3-ban is van saját szemszöges nézet)
vagy éppenséggel az RPG-k..najó FÕLEG azok :D
de amúgy kinek a pap, kinek a papné :D

Danhibiki

Quote from: thrallvagy éppenséggel az RPG-k..najó FÕLEG azok :D
de amúgy kinek a pap, kinek a papné :D
Ezzel azt akartad mondani, hogy RPG=sux?:eek: Ha igen akkor " Máááágjára vell!!!!":D Na nem kell komolyan venni, igazad van kinek a pap, kinek a pap Porsche-ja;):D
[COLOR="DarkOrchid"]Ah! My Goddess! Powa...[/COLOR];)

Necrid^

Quote from: Danhibiki:hahaha: Erre csak annyit mondok, hogy FPS=sux! Rég messzirõl kerülöm õket, ahogy csak lehet... Vannak sokkal jobb, értelmesebb, akciódúsabb gamék, lásd: Devil May Cry, Onimusha, Metal Gear (már ha akciórol van szó...:D MGS3-ban is van saját szemszöges nézet)
Kinek mi tetszik. én specko utálom DMC és az Onimushát, MGS pedig a tõrténet miatt nyomtam végig. RPG-k pedig számomra unalmasak. azért számomra : FPS = :cool: ill Stratigia = :cool:
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Dreamcleaver

FPS lehetne az ultimate mûfaj. Én személy szerint minden RPG-t is FPS-be csinálnék meg. Õrülten jó egy szépem kidolgozott, érdekes npc-kel betelepített full 3D világban császkálni. Baj csak az, hogy a mostani fps-ek nagy része nem tudja eldönteni mi akar lenni. Ha akció, akkor legyen tisztára az. Legyen eszement öldöklés, özönöljenek a szörnyek százával én meg írthassam õket ezerrel a legkünfélébb eszközöket bevetve. :D Ha meg sztori orientált akar lenni, akkor próbáljanak bele vinni valami egyedit és érdekeset. Ilyen tipikus balfogás pl a FEAR. Unalmas az akció rész. Szinte csak kommandós klónokat meg biztonsági õröket kell írtani. A sztori meg kimerül annyiban, hogy néha beijeszt egy holtsápadt kislány azt a végén minden boom. Ehhez képest a D3 sztorija egy mûalkotás. :)
Amit várok az a PREY, remélem nem cseszik el.
Egyetlen hátránya az FPS-nek, hogy sajan a leggépigényesebb mûfaj. Bár nekem mondjuk egy Q4 vagy HL2 szintû grafika egyelõre teljesen elégséges lenne, de mindenki az enginefejlesztésre hajt, így a jó ötletek általában hiányoznak a játékokból. Egy fejlesztõ cégnél nem csak jó programozókra lenne szükség...
Nem is tudom mikor játszottam utoljára jó fps/rpg-val. DeusEx 1-2 pl egész jó volt, meg talán a Vampire Bloodlines. Az Morrowindben csodálatos volt a világ mérete és kidolgozottsága, de vontatott volt a játékmenet.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Necrid^

Most fog majd megjeleni a "Black" cimú játék. trailerek alapján elég igéretesnek látszik.
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Rounin

Argh.. hörr.

No, jól van. Lenyugszom kicsit, aztán hajrá.
Második alkalommal kell megküzdenem Gertrude-al (a hülye, elfuserált cerberussal :rolleyes: )
Azt hiszem, most kissé fáradt vagyok hozzá.

No, mit is mondhatnék. Nem igazán szeretem a múlt/jelen keverék történetû játékokat (a történetet, jobban mondva), de itt most nincs sok kifogásom. Nem világmegváltóan jó, de tetszik^^
Zene kellemes, hangok ok. Harc.. élvezetes, de néha az idegeimre megy. Látványos, de néha az idegeimre megy. Nem nehéz elsajátítani, de néha.. na jó, ezt már mondtam.
Szóval nem árt beletanulni kicsit. Nem elég nyomogatni a támadás gombot, gondolkodni (taktikázni) is kell a harcokban.
Ez pozitív^^
A látvány PS2-es, erre sincs panaszom. Az erdõs pálya a legszebb erdõk közé tartozik, amit láttam játékban^^
Összességében kedves kis játék^^

(chain issen-el leölni féltucat ellenfelet.. nem semmi érzés. Igaz, csak egyszer sikerült =/ )

Bruce

Linket! Linket, drágaszág, úgyvan linket akarunk! Jó Bruce!
.
.
.
Köhhöm... Mármint... Akarom mondani... Ki tudnál segíteni, ha nagyon szépen megkérlek, egy linkkel, avagy torrent fájllal? :D

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

sirtomi

Quote from: DreamcleaverFPS lehetne az ultimate mûfaj. Én személy szerint minden RPG-t is FPS-be csinálnék meg. Õrülten jó egy szépem kidolgozott, érdekes npc-kel betelepített full 3D világban császkálni. Baj csak az, hogy a mostani fps-ek nagy része nem tudja eldönteni mi akar lenni. Ha akció, akkor legyen tisztára az. Legyen eszement öldöklés, özönöljenek a szörnyek százával én meg írthassam õket ezerrel a legkünfélébb eszközöket bevetve. :D Ha meg sztori orientált akar lenni, akkor próbáljanak bele vinni valami egyedit és érdekeset. Ilyen tipikus balfogás pl a FEAR. Unalmas az akció rész. Szinte csak kommandós klónokat meg biztonsági õröket kell írtani. A sztori meg kimerül annyiban, hogy néha beijeszt egy holtsápadt kislány azt a végén minden boom. Ehhez képest a D3 sztorija egy mûalkotás. :)
Amit várok az a PREY, remélem nem cseszik el.
Egyetlen hátránya az FPS-nek, hogy sajan a leggépigényesebb mûfaj. Bár nekem mondjuk egy Q4 vagy HL2 szintû grafika egyelõre teljesen elégséges lenne, de mindenki az enginefejlesztésre hajt, így a jó ötletek általában hiányoznak a játékokból. Egy fejlesztõ cégnél nem csak jó programozókra lenne szükség...
Nem is tudom mikor játszottam utoljára jó fps/rpg-val. DeusEx 1-2 pl egész jó volt, meg talán a Vampire Bloodlines. Az Morrowindben csodálatos volt a világ mérete és kidolgozottsága, de vontatott volt a játékmenet.
Hát a D3nak szerintem semmi sztorija és a játékmenet is dögunalom. Bemész egy szobába, kialszanak a fények, jön valami szörny vagy zombihorda, mindet megölöd világosság és jön a következõ szoba. Az elsõ két alkalommal még jó, de aztán...
Én fps-ben szívesebben küzdök emberek ellen, mint scriptelt agyatlan zombik ellen.

Dreamcleaver

Quote from: sirtomiHát a D3nak szerintem semmi sztorija és a játékmenet is dögunalom. Bemész egy szobába, kialszanak a fények, jön valami szörny vagy zombihorda, mindet megölöd világosság és jön a következõ szoba. Az elsõ két alkalommal még jó, de aztán...
Én fps-ben szívesebben küzdök emberek ellen, mint scriptelt agyatlan zombik ellen.

Szerintme a FEAR commandósai is scripteltek. :ejnye: Bár tény, hogy néha elég jól reagálnak. Pl az tetszett, hogyha több út is van, akkor megpróbálnak bekeríteni. De azért nem volt nagyon nehéz leszedni õket.A D3 meg természetesen kissé uncsi, de szerintem a FEAR-nél jobb. Mondjuk a HL2-ben egyetértünk, hogy jó? :) Amúgy most láttam valahol, hogy csináltak a D3-hoz coop modot. Este leszedem és kipróbálom lanon. :)

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

sirtomi

Quote from: DreamcleaverSzerintme a FEAR commandósai is scripteltek. :ejnye: A D3 meg természetesen kissé uncsi, de szerintem a FEAR-nél jobb. Mondjuk a HL2-ben egyetértünk, hogy jó? :) Amúgy most láttam valahol, hogy csináltak a D3-hoz coop modot. Este leszedem és kipróbálom lanon. :)
HL2 az jó! Nekem tetszett a FEAR, legalábbis amit láttam belõle, még nem sokat játszottam vele.

Felsmuk

Nekem meg jöhet minden, FPS, RPG meg stratégia/taktkai játék. Amit nem bírok azok a sport játékok, kivéve a rally. Amúgy meg nem tudom ki halott a Red Orchestra nevû dologról. Ez nyerte a Make Something Unreal versenyt. Megjegyzem, nem véletlenül. Ez lesz állítólag a jövõ év elején megvehetõ STEAMen. Amúgy ezt a Darwiniat ki próbálta ki? nekem eléggé Black and White koppintásnak tûnt.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Squito

Quote from: sirtomiHL2 az jó! Nekem tetszett a FEAR, legalábbis amit láttam belõle, még nem sokat játszottam vele.
Akkor jáccál vele minnél többet! Nagyontutijáték, csak egy kicsit hosszú... Néhány helyen az ember a legapróbb zajra is összesz**ja magát! :whoah:

Ramiz

Lord of the Rings: The return of the king

Nagyon szép és látványos játék, a filmbetétekbõl úgy vált át a játékba és vissza, hogy teljesen hoznia sikerül a film hangulatát. A probléma csak az, hogy én már a filmeket is untam (illetve a hype óta az egész LOTR-ot úúútálom, ezzel is csak azért játszottam, mert a tesóm felrakta a gépemre). A többi viszont gagyi a játékban. Pl semmit nem kell gondolkozni a pályákon, kb csak nyomni az elõrét, és gyakni. Néha beraktak egy-két ojjektumot, ahol meg kell találni a USE gombot, de nehogy már gondolkodnia kelljen a gyakásban megfáradt agyú tisztelt játékosnak, vagy fel kelljen ismernie egy kapcsolót!, ezért színes jel mutatja, hogy hol kell USEolni... :lol: Egyedül a harc menthetné meg a játékot, van is blokkolás, hátraugrás... kár, hogy nem érdemes használni õket. A legjobb harcmodor: nyomni az attack1-et, mint az õrült, és pajzsos ellenfél ellen egy attack2-t (pajzstörõ). Ennyi az egész játék. Ja, több karakterrel lehet menni. Szintén :lol: a "szerepjáték" része: xp-t kapsz menet közben, és vehetsz belõle kombót. Ennyi.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Dreamcleaver

Quote from: RamizLord of the Rings: The return of the king

Nagyon szép és látványos játék, a filmbetétekbõl úgy vált át a játékba és vissza, hogy teljesen hoznia sikerül a film hangulatát. A probléma csak az, hogy én már a filmeket is untam (illetve a hype óta az egész LOTR-ot úúútálom, ezzel is csak azért játszottam, mert a tesóm felrakta a gépemre). A többi viszont gagyi a játékban. Pl semmit nem kell gondolkozni a pályákon, kb csak nyomni az elõrét, és gyakni. Néha beraktak egy-két ojjektumot, ahol meg kell találni a USE gombot, de nehogy már gondolkodnia kelljen a gyakásban megfáradt agyú tisztelt játékosnak, vagy fel kelljen ismernie egy kapcsolót!, ezért színes jel mutatja, hogy hol kell USEolni... :lol: Egyedül a harc menthetné meg a játékot, van is blokkolás, hátraugrás... kár, hogy nem érdemes használni õket. A legjobb harcmodor: nyomni az attack1-et, mint az õrült, és pajzsos ellenfél ellen egy attack2-t (pajzstörõ). Ennyi az egész játék. Ja, több karakterrel lehet menni. Szintén :lol: a "szerepjáték" része: xp-t kapsz menet közben, és vehetsz belõle kombót. Ennyi.

Elég fantáziátlan game szerintem. Látszik, hogy csak meg akartál lovagolni a film sikereit. Én baromira untam, de egyszer multiban végigtoltam az unokaöcsémmel. Szerintme a hobbitos részek voltak a leghangulatosabbak, a banyapók elleni harc pl. Ja én ugye alapból utállom az ilyen nincs save, ha meghalsz kezd elõröl játékokat (ezért untam meg a Prince of Persia WW-t is, pedig majdnem végig toltam.)

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Multiban hogy lehet tolni? Nekem inaktív az a menüpont.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Dreamcleaver

Quote from: RamizMultiban hogy lehet tolni? Nekem inaktív az a menüpont.

Ja nem multi több gépen, hanem coop mód. Egy gépen nyomtuk, egyikünk billentyûvel, másikunk game controllerrel. Két játékosnak folyton egyszerre kellett a képernyõn lennie, ergo nem lehetett elkalandozni egymás mellõl.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Aha. ok.

Valaki tud igazi mûködõ cheatet Psychonautshoz? A neten ami van, az nem mûködik nekem. Cobwey Duster nélkül nem tudok továbbjutni (a kapuõr agyában), ahhoz meg 800 kristály kéne, amit marha sok idõ alatt tudnék csak összegyûjteni... bosszantó...
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Pr3d4k1ng

Én azt mondom ha kikapcsolodásra vágyik az ember akkor SeriusSam: the second encounter.
ehez a gamehez nem kell logika max gyors csukló mozgatás :haha: ráadásul még humor is :D.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

katz

Quote from: PredakingÉn azt mondom ha kikapcsolodásra vágyik az ember akkor SeriusSam: the second encounter.
ehez a gamehez nem kell logika max gyors csukló mozgatás :haha: ráadásul még humor is :D.
És van benne coop mod is. Nincs is jobb mint egy jó kis családi/baráti Coopozás SS-ben :D

Dreamcleaver

YEAAAAAAAAAAAH! Itt van, megjött és üt, de nagyon! Stílus...nehet meghatározható, talán Mass Beat'em up. Helyszín a kora újkori Kína (Sárga Turbánosok felkelése mikor volt? XVIII-XIX. század?). ahol hatalmas tömegcsatározásokban vehetünk részt. Hõseink (az info szerint kb 40 választható karakter) itt igazi nagymenõk, egy ütéssel 3-10 ellent is a levegõbe küldenek látványos mozdulataikkal. Persze e lényeg pont azon van, hogy akár 30-40 ellen is rádtámadhat egyszerre. Minden egyes pálya gyakorlatilag egy nagy aréna valami falu, város, erõd meg a környéke. Vannak kisebb checkpointok amiket nem árt elfoglalni, mert folyton spawnoljál az ellent. Mezei katonákon túl lesznek nehezebb kihívások is, tisztek, kapitányok, parancsnokok, meg némi mágia. Elvileg van valami duel mód is, de azt mág nem próbáltam. Van 2 player VS és coop mód is. Kötelezõ darab a PC-re. :jee:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Necrid^

Quote from: DreamcleaverYEAAAAAAAAAAAH! Itt van, megjött és üt, de nagyon! Stílus...nehet meghatározható, talán Mass Beat'em up. Helyszín a kora újkori Kína (Sárga Turbánosok felkelése mikor volt? XVIII-XIX. század?). ahol hatalmas tömegcsatározásokban vehetünk részt. Hõseink (az info szerint kb 40 választható karakter) itt igazi nagymenõk, egy ütéssel 3-10 ellent is a levegõbe küldenek látványos mozdulataikkal. Persze e lényeg pont azon van, hogy akár 30-40 ellen is rádtámadhat egyszerre. Minden egyes pálya gyakorlatilag egy nagy aréna valami falu, város, erõd meg a környéke. Vannak kisebb checkpointok amiket nem árt elfoglalni, mert folyton spawnoljál az ellent. Mezei katonákon túl lesznek nehezebb kihívások is, tisztek, kapitányok, parancsnokok, meg némi mágia. Elvileg van valami duel mód is, de azt mág nem próbáltam. Van 2 player VS és coop mód is. Kötelezõ darab a PC-re. :jee:
PC-re? nah gyorsan egy torrent. :hail:
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

Rounin

#1402
Quote from: RamizAha. ok.

Valaki tud igazi mûködõ cheatet Psychonautshoz? A neten ami van, az nem mûködik nekem. Cobwey Duster nélkül nem tudok továbbjutni (a kapuõr agyában), ahhoz meg 800 kristály kéne, amit marha sok idõ alatt tudnék csak összegyûjteni... bosszantó...

O.o

:ejj:

Dynasty Warriors 4
------------------

Egész mókás, a zene mondjuk nagyon nem odaillõ (valami rockos tradicionális izé), és idegesítõ, hogy a menü ill. status-bar egybõl szmöttyös lesz, ha elkezdek játszani. Gyakorlatilag semmilyen info nem olvasható le az interface-rõl, ahogy a menük is k.o. lesznek.
Két megoldás van: alt+tab majd vissza, ekkor amíg újra játszani nem kezdesz, minden jó ill. az újraindítás, de játék kezdetekor megintcsak pfft...

Mondjuk az Onimusha 3 után elég... gagyi. 40-50 ellenfelet az ütés gomb, charge ill. spéci támadással simán le lehet ölni. Védekezés nélkül. Szóval Serious Sam szintû az akció :)

Ramiz

Stupid Invaders

Kalandjáték. Sok képernyõ, kevés szükséges cselekvény, a rutinos kalandjátékos, aki megszokta, hogy egy képernyõn két órát is szív (nem feltétlenül egyben), zavarban van. :) Egyszerûek a feladványok, de legalább logikusak. A poénok elég gyengék, pedig attól sokat vártam. Ennél a Grim Fandangoban és a Broken Swordben is jobb poénok voltak. A Monkey Island-ben is. (Bár sztem a GF viccesebb, mint a MI 3.)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Rounin

http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=16710

Szarvasszimulátor... nagggggyon jó^^ Illetve nem egészen jó, hanem olyan furán jó :]

Nem mesélek róla többet, ott a hír, a link.. hajrá!

Ramiz

Quote from: Rouninhttp://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=16710

Szarvasszimulátor... nagggggyon jó^^ Illetve nem egészen jó, hanem olyan furán jó :]

Nem mesélek róla többet, ott a hír, a link.. hajrá!
Bazz... Marha jó! :cool: Ilyet ki talál ki... És hogy találtad? Hát ez nagyon király! :hopp: Asszem legalább annyit veszetettem volna vele, ha kihagyom, mint a Trogdorral... :D
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Rounin

Quote from: RamizBazz... Marha jó! :cool: Ilyet ki talál ki... És hogy találtad? Hát ez nagyon király! :hopp: Asszem legalább annyit veszetettem volna vele, ha kihagyom, mint a Trogdorral... :D

Ehm.. mint látod, hardwired-en van róla egy hír.. szóval, szerintem - de csak akkor, ha nem csal meg bomló elmém - azért találtam rá, mert olvasgatom a hardwired-et.

[SIZE="1"]De lehet, hogy a lepkék hazudtak.[/SIZE]

Bõgni jó^^

Edit: tiszta mononoke hime érzésem van a szarvasok arcát látva...

Ramiz

Quote from: RouninBõgni jó^^
Belépsz blarke Spontán Sírók Szövetségébe? :hehe:

Quote from: RouninEdit: tiszta mononoke hime érzésem van a szarvasok arcát látva...
Hát igen, egy az egyben koppintás, hiába rángatnak elõ a hajuknál fogva mindenféle "emberarcú szarvas" legendát az internetoldaluk "magyarázzuk a bizonyítványunk" szekciójában. :) Egyébként is, eléggé megdõl az egész "igazi szarvas-feeling" dolog, nemcsak az emberarc miatt (erre miért volt szükség?), hanem azért is, mert pl semmilyen komolyabb szarvas-szokásgyûjteményt nem kódoltak bele. Pl vakarózáshoz azt írják, hogy "ha viszket, jobb megvakarni", pedig az igazából területmegjelölés. Jó, ez itt furcsa lenne, de akkor minek a vaker? :D Mindegy, így is király. Fél óra után beadott egy tök jó motívumot. :D Egyébként a szarvak között lebegõ világító motívumot meg a Hubertusról lopták. :rolleyes: (ok, tudom, max közös gyökerû sztoriról)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

thrall


Moha

Quote from: RouninSzarvasszimulátor... nagggggyon jó^^
:lol: A "szarvasszimulátor"-ról nekem kapásból a Deer Avenger jutott eszembe, ahol a szarvassal kell lelõdözni a vadászokat (helycserés támadás :D), de ez se lehet kutya! :haha: