Offtopic

Started by Lt. Simoan Blarke, 2006-10-23, 21:38:47

Previous topic - Next topic

Lythis

Quote from: Zsiga on 2006-11-15, 22:23:03
Bizony, "íjász"-tolvaj; Garrett a kedvenc játékomból, a Thief sorozatból. :)
Akinek esetleg nincs meg a kép és szeretné, az innen letöltheti. (Vigyázat, nagy kép, 1,5MB.)

Lythis, Rounin: Ugyanmár gyerekek, Blackjack 4 President! :D
blackjack csak hátulról hatékony, plusz  nem váltassz fogást rajta (igen, odavagyok érte, amikor fordít a tőrön, ha hátbaszúrsz vele :D) Meg amúgyis tps nézetben a tőr tetszetősebb, mint a blackjack :P

Zsiga

Quote from: Lythis on 2006-11-15, 22:42:59
Quote from: Zsiga on 2006-11-15, 22:23:03
Bizony, "íjász"-tolvaj; Garrett a kedvenc játékomból, a Thief sorozatból. :)
Akinek esetleg nincs meg a kép és szeretné, az innen letöltheti. (Vigyázat, nagy kép, 1,5MB.)

Lythis, Rounin: Ugyanmár gyerekek, Blackjack 4 President! :D
blackjack csak hátulról hatékony, plusz  nem váltassz fogást rajta (igen, odavagyok érte, amikor fordít a tőrön, ha hátbaszúrsz vele :D) Meg amúgyis tps nézetben a tőr tetszetősebb, mint a blackjack :P
The dagger is for amateurs. ;):P
Mellesleg nem szeretem a T3-at, rémgyenge az első kettőhöz képest, minden szempontból. Mondjuk még így is jó játék, de valahogy más. Kicsit (nemiskicsit, és nem is véletlenül...) DX:IW-szagú. Jó játékok, nagyon vártam és nagyon élveztem mindkettőt, de gyakrabban veszem elő az eredeti részeket.

Lythis

D-x:IW -ral nem játszottam még, de biztos. Nekem a T:DS is tetszik, mert marha hangulatos lett, és végre nem a Dark-engine -t használja. A hangulata nagyon ottvan, talán pont a várososdi miatt (pl amikor kiszabadítod a Krushok dögöt a börtönből, az szerintem egyszerűen iszonyat jó sejtetési elem.)
Az előző kettő túl kötött volt, és a zombis részektől idegbajt lehetett kapni, főleg a water arrow pazarlás miatt imho.
Suure, amateurs.. you try butchering everyone and gettin away unscratched (5 potions or less/level) :P
ráadásul nehezebb fokozatokon az AI is sokkal jobb, nem csak az hogy az őr nagyobbat sebez.

Zsiga

Quote from: Lythis on 2006-11-15, 23:02:49
D-x:IW -ral nem játszottam még, de biztos. Nekem a T:DS is tetszik, mert marha hangulatos lett, és végre nem a Dark-engine -t használja. A hangulata nagyon ottvan, talán pont a várososdi miatt (pl amikor kiszabadítod a Krushok dögöt a börtönből, az szerintem egyszerűen iszonyat jó sejtetési elem.)
Az előző kettő túl kötött volt, és a zombis részektől idegbajt lehetett kapni, főleg a water arrow pazarlás miatt imho.
Suure, amateurs.. you try butchering everyone and gettin away unscratched (5 potions or less/level) :P
ráadásul nehezebb fokozatokon az AI is sokkal jobb, nem csak az hogy az őr nagyobbat sebez.

Engem meg pont a várososdi idegesített. A respawn elsősorban, nameg a kék füstöt eregető dimenziókapuk, aztán az is vicces volt hogy az egész város kb. akkora mint egy nagyobb pálya a két korábbi Thiefből. Ja és persze a "tápolás". A f@*zom fog minden pálya előtt órákat rohangálni a városban, eladni a cuccokat, megvenni a cuccokat, ugyanazt a lootot összeszedni tizedszerre, ugyanazt az őrt leütni ezredszerre... Aztán persze az se tetszett hogy akárkit akárhol büntetlenül megölhetek, ez a játék nem erről szól(t), csak sajnos a sok lamer miatt bele kellett ezt is tenni, mert a fenének se kellene a mai világban egy olyan fps amiben nem lehet embert ölni... :rolleyes:
A zombikat nem kellett kinyírni, a hauntokat meg kb. 15 módon meg lehet ölni, nem kell water arrow-t pazarolni rájuk.
A kihívásodnak meg állok elébe, akármelyik pályát végigtolom az első kettőben healing nélkül, kardozva. Kardos őr meg se tud sebezni, de még 3 hauntot is kényelmesen le szoktam nyomni sérülés nélkül. Cserébe tolj végig egy pályát úgy hogy nem hogy nem ölsz meg senkit, de még csak nem is vesz észre senki. ;)
A két régi részt meg nem éreztem kötöttnek, többminden felfedeznivaló volt a pályákon mint a T:DS-ben. Ott még keresgélni kellett a lootot meg az Experthez a pluszküldetéseket, nem úgy mint a DS-ben hogy tök lineáris az egész, az arcodba tolnak mindent.
Ja, és a Dark engine tökéletes.  :lazza:

Lythis

#1324
Egy System Shock 2 és 2 Thief után szerintem elegem volt a Dark-Engine-es baltávalfaragott népekből.
a ködösdi engem is zavart, de valahogy jelezni kellett az átjárókat. kreativitás terén bukták, dehát ez van.
a város tényleg nem nagy, de legalább relatíve életszerű, és ezt díjaztam benne. A respawn tényleg idegesít (főleg amikor az elején azthittem, hogy most jól megszabadulok a city watchtól, és akkor később totál nem lessz gond vele).
Gyilkolászni a deadly Dhadowsban poén. Ott karc nélkül lealázol 2 őrt simán, meg ugye a zombi még bugos is ilyen téren, tehát abból többet is lazán (habár azokat inkább kerülni kell). Az előző 2 részben egyébként nem öltem meg senkit. Részben mert ez volt a cél, részben meg mert nehezebb volt. Deadly shadowsban szabadabban lehet elkövetni ilyet. Egyébk legtöbbször itt is előbb halnak meg, semmint feltűnjek nekik :P Nem azért van ott a hide in shadows opció, hogy ne használjam.
A városban egyébként nagyon ritkán szoktam fosztogatni, sokkal jobb, ha beállítassz egy minimum 80%-os quota-t magadnak a küldetések alatt. Az meg hogy különböző arcoknak kell eladni a cuccokat a város különböző pontjain, nekem kifejezetten tetszett. Ahogy a bevásárlósdi is. Meg az, h ha random betörsz és császkálsz akkor simán találsz extra itemeket is (nyilakat leginkább).

EDIT: btw, részemről nem meggyőzésre megy, szerintem simán csak jó a Deadly Shadows is, és ennyi. Az h szerinted nem, az meg rohadtul nem hat meg :D

Zsiga

#1325
Quote from: Lythis on 2006-11-15, 23:34:58
Gyilkolászni a deadly Dhadowsban poén. Ott karc nélkül lealázol 2 őrt simán, meg ugye a zombi még bugos is ilyen téren, tehát abból többet is lazán (habár azokat inkább kerülni kell). Az előző 2 részben egyébként nem öltem meg senkit. Részben mert ez volt a cél, részben meg mert nehezebb volt. Deadly shadowsban szabadabban lehet elkövetni ilyet.
Na épp ez nem tetszett. :) Régen sok-sok gyakorlás után let valakiből igazi l337 taffer, az újban meg minden noob Quaker simán végig tudja hentelni magát. Lootból első végigjátszásra megtaláltam egy híján mindet, a Pagan-os pályán egyvalami nem lett meg, nem emlékszem már mi. Szóval röviden összefoglalva, túl könnyű az én sznob elitista ős-Thiefes ízlésemnek. :) Lehet kicsit mazochista vagyok, de élveztem nagyon amikor órákat-napokat szenvedtem egy pályával, bejártam az utolsó centiig az egészet hogy minden meglegyen, százszor is nekifutottam egy résznek ha nem sikerült hibátlanul. Igen, mondták már hogy klinikai eset vagyok, képes voltam úgy végigtolni pl. a Half-Life első részét (meg még sok más játékot) hogy mindig maxon volt a "páncélom" és minden lőszerem. (Quicksave, utána gyors agyatlan hent, majd összeszámoltam hogy mennyi páncélt veszíthetek és milyen lőszerből mennyit használhatok az adott részen hogy vissza tudjam tölteni magam maxra, aztán Quickload...)

Illetve amit sose bocsátok meg a T3-nak, hogy elvette egy álmom azzal hogy bevitt egy Keeper Library-be, ami ráadásul még gagyi is volt.  :morci:

EDIT:
Quote from: Lythis on 2006-11-15, 23:34:58
EDIT: btw, részemről nem meggyőzésre megy, szerintem simán csak jó a Deadly Shadows is, és ennyi. Az h szerinted nem, az meg rohadtul nem hat meg :D
Én se akarlak meggyőzni, igénytelen vagy és kész. :D

Lt. Simoan Blarke

VAN WWW.F4F.HU!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIII \o/

csak tudnam miert ilyen rohadt bugos egyelore az SQL kezeles :morci:

bocsi, mai elso es utolso postomat lathattak x)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

SaiyaGin

A szobatársam még mindig a haverjával gépezik, ezért nem tudok aludni, így kénytelen vagyok megnézni még egy rész Bleach-et.  :lazza:

Lythis

Zsiga: ha igénytelen lennék, Half-Life -oznék  :hehe:

Keeper Library miatt én is dühös voltam, de puff, túl lehetett élni. Thief 1 training pályája is Keeper placcban játszódik btw.
Az h szerinted a régi annyival jobb meg nem más, mint a saját beteges perverziód, és nem elitizmus. Ezt Ramiztól már megszoktam, tőled még nem :D

Dreamcleaver

Quote from: Zsiga on 2006-11-15, 23:22:43
csak sajnos a sok lamer miatt bele kellett ezt is tenni, mert a fenének se kellene a mai világban egy olyan fps amiben nem lehet embert ölni... :rolleyes:

Szvsz nem is lenne értelme, ugyanis FPS= First Person Shooter, szal a lényege, hogy belső szemszögből ölsz. Jó most lehet, hogy nem lősz, hanem kardozol, de a koncepció ugyanaz. A First Person RPG-k meg gyerekcibőben járnak. A Vampire Bloodlines végigjátszottam, és tetszett, de csak azért, mert nem volt jobb. És ott is rámentek az öldöklésre. A CoC Dark Corners Of The Earth-be nvoltak jó pillanatok, pl a menekülés, de az is lapos lett.

A Thief sorozattal ugyanaz a bajom, mint a Splinter Cell v Hitman sorozattal. Értelmetlen benne a lopakodás, nem kényszerít rá a játék, nincs olyan, hogy az az egyetlen út. Mi értelme lopakodni, ha könnyedén végiggyakhatod a pályát? Semmi.
Az Ai meg az összes Thiefben hülye. Kinyírsz egy őrt észrevétlenül az oké. Elrejted az ok. De az, hogy utána senki sem keresi az már nem annyira. Thied 3-ban pl jött az őr fáklyával, kilőttem egy víznyíllal. Egy ideig ott hadonászott a sötétben, meg keresgélt, aztán egy frappáns "Biztos csak képzelődtem." beszólással tovább ment. -_-

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

#1330
Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 01:48:05A Thief sorozattal ugyanaz a bajom, mint a Splinter Cell v Hitman sorozattal. Értelmetlen benne a lopakodás, nem kényszerít rá a játék, nincs olyan, hogy az az egyetlen út. Mi értelme lopakodni, ha könnyedén végiggyakhatod a pályát? Semmi.
Az Ai meg az összes Thiefben hülye. Kinyírsz egy őrt észrevétlenül az oké. Elrejted az ok. De az, hogy utána senki sem keresi az már nem annyira. Thied 3-ban pl jött az őr fáklyával, kilőttem egy víznyíllal. Egy ideig ott hadonászott a sötétben, meg keresgélt, aztán egy frappáns "Biztos csak képzelődtem." beszólással tovább ment. -_-
öööö nem tudom vágod-e, de akkor még nem igazán volt CB, satöbbi, amin keresztül kommunikálhattak az őrszemek és azonnal vágták, hogy mi történt. ha nyom nélkül eltűnt egy őr, akkor az akár azért is lehetett mondjuk, mert éppen az egyik szolgálólányt döngöli az istállóban a szalmán, vagy akármi. ráadásul sztem Thief játékokban marhára nehéz nem lopakodva megcsinálni a küldetéseket, legalábbis engem akármennyire küzdöttem folyton lekaszaboltak, amikor kevésbé óvatosan közelítettem meg a problémát.

a fáklyás példa meg sztem megint nem helytálló, annyi a hiba benne, hogy az őr nekiállhatott volna újra meggyújtani a fáklyát, de amúgy meg ha figyelt és nem hallott semmit most mi mást csinálhatott volna még?

szerk: a többi játékról nem tudok nyilatkozni, csak a Thief-eket próbáltam az említettek közül, és én ott teljesen elégedett voltam a játékmenettel (persze azt kivéve, hogy nekem nem ment, mert túl türelmetlen vagyok a lopakodáshoz :haha:)

Dreamcleaver

#1331
Mondjuk riaszthatta volna a többi őrt, akik csapatokra bomolva szisztematikusan átfésülik a házat.

Ok CB nem volt, de ha mondjuk egy házban van 10 őr és abból 6 eltünik az nem furcsa? Ráadásul elég ha behúzod egy sötét sarokba a szomszéd szobába, még a lába is kilóghat egy picit, a kutya se veszi észre. Ismét csak ugyanaz a megoldás. Elkezdik keresni őket, ami azt jelenti, hogy letérnek a szokásos scriptelt patrol routról és benéznek minden szobába. Ha nem találják őket, vagy megtalálják a hullákat, hívnak erősítést. Mondjuk 1 őr elrohan, beindul egy visszaszámláló, és mondjuk 15 perc elteltével megjelenik 20 társával, akik átfésülik a házat. Na akkor lopakodhatsz, vagy be kell fejezned a pályát 15 percen belül.

Az ilyet nevezném AI-nak.

Nem hogy segbelősz egy őrt aztán elfutsz a ház másik felébe, az meg egy idő után feladjaa keresést.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 02:27:22
Mondjuk riaszthatta volna a többi őrt, akik csapatokra bomolva szisztematikusan átfésülik a házat.

Ok CB nem volt, de ha mondjuk egy házban van 10 őr és abból 6 eltünik az nem furcsa? Ráadásul elég ha behúzod egy sötét sarokba a szomszéd szobába, még a lába is kilóghat egy picit, a kutya se veszi észre. Ismét csak ugyanaz a megoldás. Elkezdik keresni őket, ami azt jelenti, hogy letérnek a szokásos scriptelt patrol routról és benéznek minden szobába. Ha nem találják őket, vagy megtalálják a hullákat, hívnak erősítést. Mondjuk 1 őr elrohan, beindul egy visszaszámláló, és mondjuk 15 perc elteltével megjelenik 20 társával, akik átfésülik a házat. Na akkor lopakodhatsz, vagy be kell fejezned a pályát 15 percen belül.

Az ilyet nevezném AI-nak.

Nem hogy segbelősz egy őrt aztán elfutsz a ház másik felébe, az meg egy idő után feladjaa keresést.
azért fenékbelövésről nem volt szó, csak kialudt fáklyáról :)

a feltételeid viszonylag korrektek, javasold a fejlesztőknek :)

amúgy pedig aláírás sztem "our arrows will block out the sun" :)

Dreamcleaver

Javítva.  :smile:

Hát sztem hogy a pofádba, kezedre, fáklyádra lőnek egy nyilveszőre erősített vizeszacskót, az elég gyanús. Pláne, hogy utána még a sötét szobába cukkoltam is az őr.

Ok, te meg javasold nekik az "őr döngeti a szolgálólányt" és hasonló eventeket. Szívesen venném őket a kövi Thiefben.  :smile:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 02:36:19Ok, te meg javasold nekik az "őr döngeti a szolgálólányt" és hasonló eventeket. Szívesen venném őket a kövi Thiefben.  :smile:
hát a mai cenzúrás tendálások alapján vannak kétségeim a szexuális tartalom játékbakerülésével kapcsolatban... :ejj: de egy próbát megérhet :D

Dreamcleaver

Miért legalább lenne értelme a lopakodásnak. Következő minigame a kövi Thiefben:

Őr keményen dolgozik a szolgálólányon hátulról, aki a falnak támaszkodik. Meg kell figyelni az őr ritmusát. A megfelelő pilanatban le kell ütni az őrt és át kell venni a helyét. Tartani kell a ritmust egészen addig, míg a szolgálólány kifullad és elájul. El lehet venni tőle a kulcsot a ládikához.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 02:43:43
Miért legalább lenne értelme a lopakodásnak. Következő minigame a kövi Thiefben:

Őr keményen dolgozik a szolgálólányon hátulról, aki a falnak támaszkodik. Meg kell figyelni az őr ritmusát. A megfelelő pilanatban le kell ütni az őrt és át kell venni a helyét. Tartani kell a ritmust egészen addig, míg a szolgálólány kifullad és elájul. El lehet venni tőle a kulcsot a ládikához.  :D
na ne. roviden es tomoren: LOL.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2006-11-16, 02:47:38
Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 02:43:43
Miért legalább lenne értelme a lopakodásnak. Következő minigame a kövi Thiefben:

Őr keményen dolgozik a szolgálólányon hátulról, aki a falnak támaszkodik. Meg kell figyelni az őr ritmusát. A megfelelő pilanatban le kell ütni az őrt és át kell venni a helyét. Tartani kell a ritmust egészen addig, míg a szolgálólány kifullad és elájul. El lehet venni tőle a kulcsot a ládikához.  :D
na ne. roviden es tomoren: LOL.
Dreamcleaver: ha belőled egyszer lead designer lesz, imádni fognak a cenzorok..

Blarke: aztmondtad napi első és utolsó post. ezzel szemben ittvan ez --> U FAIL

Rounin

Quote from: Lythis on 2006-11-16, 03:55:19
Blarke: aztmondtad napi első és utolsó post. ezzel szemben ittvan ez --> U FAIL[/color]

Azt még előtte való napon írta technikailag. :__devil:

Zsiga

Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 01:48:05
Quote from: Zsiga on 2006-11-15, 23:22:43
csak sajnos a sok lamer miatt bele kellett ezt is tenni, mert a fenének se kellene a mai világban egy olyan fps amiben nem lehet embert ölni... :rolleyes:

Szvsz nem is lenne értelme, ugyanis FPS= First Person Shooter, szal a lényege, hogy belső szemszögből ölsz. Jó most lehet, hogy nem lősz, hanem kardozol, de a koncepció ugyanaz. A First Person RPG-k meg gyerekcibőben járnak. A Vampire Bloodlines végigjátszottam, és tetszett, de csak azért, mert nem volt jobb. És ott is rámentek az öldöklésre. A CoC Dark Corners Of The Earth-be nvoltak jó pillanatok, pl a menekülés, de az is lapos lett.

A Thief sorozattal ugyanaz a bajom, mint a Splinter Cell v Hitman sorozattal. Értelmetlen benne a lopakodás, nem kényszerít rá a játék, nincs olyan, hogy az az egyetlen út. Mi értelme lopakodni, ha könnyedén végiggyakhatod a pályát? Semmi.
Az Ai meg az összes Thiefben hülye. Kinyírsz egy őrt észrevétlenül az oké. Elrejted az ok. De az, hogy utána senki sem keresi az már nem annyira. Thied 3-ban pl jött az őr fáklyával, kilőttem egy víznyíllal. Egy ideig ott hadonászott a sötétben, meg keresgélt, aztán egy frappáns "Biztos csak képzelődtem." beszólással tovább ment. -_-
Rögtön az első sorban bukik a gondolatmeneted, a Thief nem first person shooter, hanem first person sneaker. :rolleyes:


Lythis : Aki játékkatonákkal játszik ~20 évesen az ne beszéljen nekem perverzióról... :hehe:

Rounin

Quote from: Zsiga on 2006-11-16, 09:10:16
Lythis : Aki játékkatonákkal játszik ~20 évesen az ne beszéljen nekem perverzióról... :hehe:

Ezt buktad, ő nem játszik velük, nincs is neki :F
Ja és még nincs 18 sem >_>

Én viszont mindjárt 24 és játszok is velük. Sőt, festegetem is őket. Sőt, nézegetem is őket :angyali: Fakkin sick desu na?

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Lythis on 2006-11-16, 03:55:19
Blarke: aztmondtad napi első és utolsó post. ezzel szemben ittvan ez --> U FAIL[/color]
ugy latszik, se az orat, se a naptarat nem ismered.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2006-11-16, 14:06:58
Quote from: Lythis on 2006-11-16, 03:55:19
Blarke: aztmondtad napi első és utolsó post. ezzel szemben ittvan ez --> U FAIL[/color]
ugy latszik, se az orat, se a naptarat nem ismered.
and u fail at quoting too.. btw: nem nézem az órát, mert nekem a tegnap/ma/holnap nem egészen normálisan működik, mint fogalom (plusz nincs pontosan beállítva, mert lusta vagyok). Annak, h ismerem a naptárat semmi köze ahoz, hogy általábban nem tudom, hogy hanyadika van.
go back dreamin about cookies  :hehe:

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Lythis on 2006-11-16, 14:12:27and u fail at quoting too.. btw: nem nézem az órát, mert nekem a tegnap/ma/holnap nem egészen normálisan működik, mint fogalom (plusz nincs pontosan beállítva, mert lusta vagyok). Annak, h ismerem a naptárat semmi köze ahoz, hogy általábban nem tudom, hogy hanyadika van.
go back dreamin about cookies  :hehe:[/color]
igen? Rounin is igy kvotolt. az meg, hogy nem tudod mi a kulonbseg 15.-e 23:5x es 16.-a 1:47 kozott, az a te megafailed. a cookiesre meg FU. -.- :hehe: ;D
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Rounin

Cookie-fucker? W00t! A new genre in the pr0n industry \o/

Szóval az, hogy én így kvótoltam, annak köszönhető, hogy nem fogom lilásságát terjeszteni még a beidézésével is. Terjessze egyedül! :D

Pirula

Quote from: Rounin on 2006-11-16, 14:32:50
Cookie-fucker? W00t! A new genre in the pr0n industry \o/
Új? Az Amerikai pite már 7 éves film. :p :smile:

Lythis

#1346
Az pie volt :D
BTW wuffie: Rou nem hagyta benn a
[/color] -t lamer.

Jahm: blarke is not a cookie fucker, he just yearns to be...
and no I don't fail I simply don't see the difference. you were still up -> same day. learn to live with it and get a life of sorts..

Kvikveg

Quote from: Dreamcleaver on 2006-11-16, 02:43:43
Miért legalább lenne értelme a lopakodásnak. Következő minigame a kövi Thiefben:

Őr keményen dolgozik a szolgálólányon hátulról, aki a falnak támaszkodik. Meg kell figyelni az őr ritmusát. A megfelelő pilanatban le kell ütni az őrt és át kell venni a helyét. Tartani kell a ritmust egészen addig, míg a szolgálólány kifullad és elájul. El lehet venni tőle a kulcsot a ládikához.  :D
:haha: :lol:
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Lt. Simoan Blarke

#1348
Quote from: Lythis on 2006-11-16, 14:42:36
BTW wuffie: Rou nem hagyta benn a [/color] -t lamer.

Jahm: blarke is not a cookie fucker, he just yearns to be... [/color]
de igen. ugye quote-olt tolem :p
yea, i'm just a wannabe. a get a liferol meg vazeg stfu, jolvan? :d
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

az még mindíg a te bénaságodnak számít, ő csak beidézte megint  :hehe:

but you really should get one...
miért lenne STFU?