Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Fazék

Quote from: chilip on 2007-03-03, 11:21:04a kieg.nek jó lett a sztorija? mer az eredeti játéknak katasztrofális volt, mintha az utolsó 3 nap mondták volna: kész, beleadtunk mindent és gyönyörű lett, a kezelése is nagyon jó ... bazz nem csináltunk hozzá sztorit ... na csapjuk össze ...
sajnos itt is sor került hasonlóra, de szerencsére csak az harmadik campaign-nél.
az 1. fallen haven campaign sztem átkozottul jól sikerült, azzal nagyon elégedett voltam, a 2. törpés campaign a jó kategóriába tartozik, a harmadik dungeon campaign pedig az idegeimre megy, annyira semmilyen :(
szóval úgy néz ki itt is bejátszott az idő faktor...

amúgy mint minden játéknál heroes v alapjáték campaign-ek végigtolása után is végigvártam a credits-et és meglepődve konstatáltam, hogy sajnos a sztoriért felelősek nagy része magyar névvel rendelkezett...

chilip

Quote from: Fazék on 2007-03-03, 13:58:48
amúgy mint minden játéknál heroes v alapjáték campaign-ek végigtolása után is végigvártam a credits-et és meglepődve konstatáltam, hogy sajnos a sztoriért felelősek nagy része magyar névvel rendelkezett...

:lol:

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2007-03-03, 13:58:48


amúgy mint minden játéknál heroes v alapjáték campaign-ek végigtolása után is végigvártam a credits-et és meglepődve konstatáltam, hogy sajnos a sztoriért felelősek nagy része magyar névvel rendelkezett...
Akkor ezért olyan ratyi a story.
A homm3-nak jó volt a storyja és meg ott volt a 2kieg is.  Homm4-t elkezdtem tolni de, nem fogott meg a game azért annak nem tudom milyen, lehet,
Ami a 3.capaing 3.pályát illeti, nem csak nálad lassul be. Igen csak néztem, hogy mi a rákért lassult be

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Relunx

Még mindig lineage2 :) - 78/78 th/pp, full nightmare ds +mm (CL)
De azért ps2-ön is van újj anyag: Athelier Iris 2: Azoth of Destiny

Relunx

chilip

Jade Empire-nek mien a sztorija? most szedem ezerrel :D hozza azért a szinvonalat?

Soldier

#3095
Quote from: chilip on 2007-03-09, 17:47:01
Jade Empire-nek mien a sztorija? most szedem ezerrel :D hozza azért a szinvonalat?

jokat hallotam rola pár embertöl de semmi pontosat nem tudok :\

Gothic III

Gyönyörü game .. kell is hozzá vas rendesen .. de megéri hihetetlenül bejön .. bár a harcrendszer nem az igazi de a fantasztikus törtenet/grafika kárpotol mindenkit minden hianyosagért ebben biztos vok.. rég talalkoztam ennyire kidolgozott jatekkal ..(azert került mostanra a test mert elözö gépbe nem ment 640*480 Low-nal nagyobba lol)

Draconire

Quote from: Soldier on 2007-03-09, 19:37:33
Gothic III

Gyönyörü game .. kell is hozzá vas rendesen .. de megéri hihetetlenül bejön .. bár a harcrendszer nem az igazi de a fantasztikus törtenet/grafika kárpotol mindenkit minden hianyosagért ebben biztos vok.. rég talalkoztam ennyire kidolgozott jatekkal ..(azert került mostanra a test mert elözö gépbe nem ment 640*480 Low-nal nagyobba lol)
[spoiler]
Quote from: Soldier on 2006-10-31, 13:17:57
Quote from: Gmer on 2006-10-31, 13:12:31
[...]
Na, hogy on is legyek:
Gothic III
Na ez úgy sz@r ahogy van....
1. a szinkronhangokat megváltoztatták, és valami nagyon hülyék kerültek a régiek helyére.
2. máshogy néznek ki a szereplők, csak az arcuk hasonlít egy kicsit a régire.
3. hiába a gyorsan kiadott ~50MB-os patch, még így is egy bughalmaz: eltűnnek ellenfelek, ami gyakorlatilag pár küldetést megoldhatatlanná tesz
4. a harcrendszer csak egy nagy idétlen csapkodás, ami abból áll, hogy hősünk folyamatosan üt, és lép előre. Hiába vannak kombók, egyszerűen nem éri meg használni őket, mert ezzel a csapkodással többre megy az ember.
5. kiegyensúlyozatlan, már a játék elején öltem sárkányokat, úgy, hogy egy vaddisznó simán lever  :wtf:
6. hangok: szánalmas, főleg azok amik harc közben vannak, semmi sincs az elődök csatazajaiból

Az egyedüli pozitívum az az elképesztően jó zene.

[...]

1 negativumot kihagytal az oriási gépigenyt
a többirol en is ugy gondolkozom mint te
[/spoiler]
:wtf:

Soldier

#3097
Quote from: Gmer on 2007-03-09, 19:43:16
Quote from: Soldier on 2007-03-09, 19:37:33
Gothic III

Gyönyörü game .. kell is hozzá vas rendesen .. de megéri hihetetlenül bejön .. bár a harcrendszer nem az igazi de a fantasztikus törtenet/grafika kárpotol mindenkit minden hianyosagért ebben biztos vok.. rég talalkoztam ennyire kidolgozott jatekkal ..(azert került mostanra a test mert elözö gépbe nem ment 640*480 Low-nal nagyobba lol)
[spoiler]
Quote from: Soldier on 2006-10-31, 13:17:57
Quote from: Gmer on 2006-10-31, 13:12:31
[...]
Na, hogy on is legyek:
Gothic III
Na ez úgy sz@r ahogy van....
1. a szinkronhangokat megváltoztatták, és valami nagyon hülyék kerültek a régiek helyére.
2. máshogy néznek ki a szereplők, csak az arcuk hasonlít egy kicsit a régire.
3. hiába a gyorsan kiadott ~50MB-os patch, még így is egy bughalmaz: eltűnnek ellenfelek, ami gyakorlatilag pár küldetést megoldhatatlanná tesz
4. a harcrendszer csak egy nagy idétlen csapkodás, ami abból áll, hogy hősünk folyamatosan üt, és lép előre. Hiába vannak kombók, egyszerűen nem éri meg használni őket, mert ezzel a csapkodással többre megy az ember.
5. kiegyensúlyozatlan, már a játék elején öltem sárkányokat, úgy, hogy egy vaddisznó simán lever  :wtf:
6. hangok: szánalmas, főleg azok amik harc közben vannak, semmi sincs az elődök csatazajaiból

Az egyedüli pozitívum az az elképesztően jó zene.

[...]

1 negativumot kihagytal az oriási gépigenyt
a többirol en is ugy gondolkozom mint te
[/spoiler]
:wtf:

telleg vicces igaz ami igaz^^ de 640*480low->szaggat->30 perc game volt kb ( most se sokkal több kb 5-6oranal vok 1024*768 UHigh/High)
ezert nem ugyanaz ... iranyitas nem a legegyszerübb 5mp laggokal .. tovabba ahogy mondta/m a harcrendszer telleg nem jobb ,, hangok EAX 3 kicsit másabb , sarkany-boar hm erdekes.. ennyire  nem vok pro de elöfdorulhat hogy ez sikerülhet.ellenfeleilm meg soha nem tüntek el egyéne hiba ? )patch nélkül(

mondjuk ugy "hülye" voltam :\ gyorsan vontam le a a következtetéseket egy sz/* pc-el.. ezert sry-< igazad van ..

Zsiga

Quote from: White SeeD on 2007-03-09, 21:18:05
Quote from: Soldier on 2007-03-09, 20:36:47
Quote from: Gmer on 2007-03-09, 19:43:16
Quote from: Soldier on 2007-03-09, 19:37:33
Gothic III

Gyönyörü game .. kell is hozzá vas rendesen .. de megéri hihetetlenül bejön .. bár a harcrendszer nem az igazi de a fantasztikus törtenet/grafika kárpotol mindenkit minden hianyosagért ebben biztos vok.. rég talalkoztam ennyire kidolgozott jatekkal ..(azert került mostanra a test mert elözö gépbe nem ment 640*480 Low-nal nagyobba lol)
[spoiler]
Quote from: Soldier on 2006-10-31, 13:17:57
Quote from: Gmer on 2006-10-31, 13:12:31
[...]
Na, hogy on is legyek:
Gothic III
Na ez úgy sz@r ahogy van....
1. a szinkronhangokat megváltoztatták, és valami nagyon hülyék kerültek a régiek helyére.
2. máshogy néznek ki a szereplők, csak az arcuk hasonlít egy kicsit a régire.
3. hiába a gyorsan kiadott ~50MB-os patch, még így is egy bughalmaz: eltűnnek ellenfelek, ami gyakorlatilag pár küldetést megoldhatatlanná tesz
4. a harcrendszer csak egy nagy idétlen csapkodás, ami abból áll, hogy hősünk folyamatosan üt, és lép előre. Hiába vannak kombók, egyszerűen nem éri meg használni őket, mert ezzel a csapkodással többre megy az ember.
5. kiegyensúlyozatlan, már a játék elején öltem sárkányokat, úgy, hogy egy vaddisznó simán lever  :wtf:
6. hangok: szánalmas, főleg azok amik harc közben vannak, semmi sincs az elődök csatazajaiból

Az egyedüli pozitívum az az elképesztően jó zene.

[...]

1 negativumot kihagytal az oriási gépigenyt
a többirol en is ugy gondolkozom mint te
[/spoiler]
:wtf:

telleg vicces igaz ami igaz^^ de 640*480low->szaggat->30 perc game volt kb ( most se sokkal több kb 5-6oranal vok 1024*768 UHigh/High)
ezert nem ugyanaz ... iranyitas nem a legegyszerübb 5mp laggokal .. tovabba ahogy mondta/m a harcrendszer telleg nem jobb ,, hangok EAX 3 kicsit másabb , sarkany-boar hm erdekes.. ennyire  nem vok pro de elöfdorulhat hogy ez sikerülhet.ellenfeleilm meg soha nem tüntek el egyéne hiba ? )patch nélkül(

mondjuk ugy "hülye" voltam :\ gyorsan vontam le a a következtetéseket egy sz/* pc-el.. ezert sry-< igazad van ..

A legutóbbi pathok kijavítottak egy halom hibát, pl a szuper boardot is. De tény, hogy a legeljén a 30-40 es szintű közelharci karimat  le tudta nyomni gond nélkül, ha sikerült leszorítania. ^_^. e ezt azóta megoldották.
A path leírásában benne vannak, hogy mi lett kijavítva
A javítócsomag angol neve patch, a vaddisznóé meg boar. ;)

Draconire

Hát nekem csalódás volt az 1 és a 2 után, de ha az újabb patch-ek ennyit javítottak rajta, akkor lehet, hogy még előveszem.

Tycho

Supreme Commander:

Az itt olvasott vélemények után leszedtem én is, hátha nekem is tettszik majd... Az előzetes elvárások alapján sok egységre számítottam, izgalmas pályákra és sok agyalásra. Ami végül sokadik nekifutásra lejött a dologból: semmitmondó a világ amiben játtszódik, egyáltalán nem köt le és nagyon olyan szaga van, hogy muszályból préselték ezt az egészet bele és teljesen életszerűtlen. Szóval szerintem az egész egy játékmotor köré lett faragva, de annak is sok a hiányossága... a zoomolás az egyetlen valóban jó megoldás a motorban, amennyiben tényleg nagy csaták és hadjáratok lett volna a cél. A többi elég rossz lett, így sok egységre ugyan szükség van, de szerintem teljesen használhatatlan a kezelésük: például az egységek alakzatválasztása teljesen sz*r, a tüzérségem ahelyett, hogy arcvonalba állna és lőné az ellenfél harckocsijait, libasorba áll és kettesével hullik a tankok csöve elé... ha a bombázórajt kijelölöm hogy daráljon le egy gyárat, elkezdi kergetni a szanaszét rebbenő könnyű tankokat és ezt a sort folytathatnám... Szóval ami stratégia benne, az is el van rontva benne...

Összefoglalva a hanyagul megírt postomat: Pocsék és ötlettelen világ és történet, rossz stratégiai elgondolások, hiába a sok egység, igazából
irányíthatatlanok és nevetséges, amit utasítás végrehajtásnak akar láttszani... Ami jó ötlet lett volna az áttekinthetőségnél elveszik abban, hogy nem lehet dönteni a kamerát csak oldalra forgatni, így állandóan a görgetőgombot kell pörgetni... Egyedül a grafika ami a kor elvárásainak megfelelő, bár az se csúcs, de egy stratégiánál nem elsődleges úgy se...

Összesen: 2/10

Dreamcleaver

#3101
Hát az a játék nagyon  :lol: Igazi csemege. Don't think just keep shooting!  :D
Sztori röviden: Titkos katonai kísérletek a dimenzióugrással. Sikerül. Átjön egy csomó genya. Le kell őket írtani.
A játék a folyamatos írtásról szól, és ehhez rengeteg fegyver áll rendelkezésre. 5 főcsoportra oszthatóak: kézifegyverek, shotgunok, automatafegyverek, rakéta/gránátvetők, energiafegyverek/lángszóró/fagyasztó. Mindegyiken belül több lépcsőben, egyre erősebb fegyókkal írthatjuk az idegen hordát, ha van hozzá elegendő skillünk. Érdemes intelligenciára gyúrni, mert ez befolyásolja, hogy mennyi és milyen erejű implantátumokat használhatunk, melyekkel az egyébb tulajdonságokat és skileket fel lehet boostolni.
Csini páncélokat is vehetünk magunknak. A vége felé már full power armorban nyomjuk.  :jee:
Az idegenek szinte folyamatosan jönnek és megszámlálhatatlan mennyiségben. Egy-egy csata után a terep szépen tele lesz felcaffatolt tetemekkel, vérrel, gedvával stb. Néha járműveket is vezethetünk (páncélozott jeep, tank).
A grafika izometrikus 2D (gépigény a béka segge alatt :rotfl:). Feelingre olyan Fallout, csak persze nagyobb felbontás, véresebb, és realtime. Egérrel forgatjuk körbe a zsoldosunk felsőtestét, a WSAD-vel pedig az adott irányba haladunk. Legyorsabban előre fele haladunk, oldalra kissé lassabban, hátrafelé pedig már naon lassan. Szal a hátrál és közben lő taltikához nem árt sebességre gyúrni. Persze rengeteg más taktikai kombó is van, kinek milyen játékstílus felel.
Ami poén, hogy a pénzzel ne mlesz gond ui ha valamit megveszünk, azt később ugyanannyiért el is lehet adni. Szal ha nem jön be egy fegyver vagy implant, veszteség nélkül le lehet cserélni.
Ha végigvitted a kampányt, van survival és multiplayer mód is.
Kevesebb mint 2 giga HDD hely kell neki csupán (1,85 giga).
Röviden: A játék tömör élvezet, remek kikapcsolodás. Picit rövid.

Grafika: 7/10, de baromira stílusos
Kezelhetőség: 10/10
Hangok: 9/10, rohadt jó adrenalin pumpáló háttérzenék
Élettartam: 5/10, hát igen, rövidke, de bizti előveszem, majd még, ha gyors kikapcsolódásra vágyom

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

elkezdtem én is tolni az alien shooter vengeance-t  :jee: micsoda hent, jobb mint a diablo, a lényege tömören:   :uzi:  :morci: :morci: :morci:

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Kuroi Tenshi

Én csak az AS:V demóját töltöttem le, de nekem annyira nem jött be.
Mondjuk közrejátszhat az is, hogy tapipaddal csak RTS-t lehet játszani...
A szövegek azért jók voltak benne (mármint karakterek és küldetések leírása)

chilip

#3105
[spoiler=csúnya szavak hangzanak el, megtekintését semmien korosztálynak nem ajánljuk](censored)[/spoiler] hát igen, kicsit mérges vagyok ... Alien Shooter Vengeanceben már másodszor fordul elő, hogy kb 1500 idegen másvilágra küldése után egyszercsak beakad vmilyen tereptárgyban ahonnan nincs menekvés ... ... ... na majd este, le kell higgadnom ...

edit by Gmer: az ilyen kitöréseket inkább kerüljük, ok?

Gregory

Legutóbbi gameelések:
World Series of Poker TOC:Miközben a letöltésre vártam, ezzel szórakoztam offline. Hát mit ne mondjak elég szánalmas volt. Az egész játékra ráférne egy kis töredezettségmentesítés, mert szegény karakterek elég rendesen szögletesek. A játékélmény szintén hasonló, jó, h a live pókerben sokat gondolkoznak, h megadják-e, hívjanak-e, etc. de ha gépen játszik az ember, akkor ez annyira nem lelkesítő. Ez elég lassú, unalmas játékhoz vezet. A karakterek akkor is ásítoznak, mikor épp az összes pénzüket pakolják be. 3/10

GunZ The Duel: Nosztalgikus élményeket hozott nekem ez a játék. Még az előző osztályommal játszottunk vele egész sokat. A grafika relatíve nem rossz, a játékélmény sztem fajah. Szerintem az egyik legjobb multiplayer game, vívás szempontjából. 160 megát szerintem megér. 9/10


Soldier

Quote from: Gregory on 2007-03-14, 21:08:19
Legutóbbi gameelések:

GunZ The Duel: Nosztalgikus élményeket hozott nekem ez a játék. Még az előző osztályommal játszottunk vele egész sokat. A grafika relatíve nem rossz, a játékélmény sztem fajah. Szerintem az egyik legjobb multiplayer game, vívás szempontjából. 160 megát szerintem megér. 9/10


életem leggyengebb game mp-be amit jatszottam .. igaz ami igaz a 160mb talan megéri anal többet egy k-val sem.vagy meg annyit sem .. de persze akinek bejön annak "hajrá"
egyetlen dolog szolgal mentségére hogy free..-1/10

chilip

Quote from: chilip on 2007-03-14, 15:32:29
edit by Gmer: az ilyen kitöréseket inkább kerüljük, ok?

kicsit nagyon kiborított... nagyon rég nem voltam már játékra ilyen dühös...

chilip

#3109
Jade Empire

Hát igen, rég akartam már játszani vele és végre van PC-s verzió. Ha valaki nem tudná, a Bioware készítette (azok akiknek többek között a Baldurs Gate-eket és a KotOR első részét köszönhetjük ). Most is minőségi játékot adtak ki, nagyon jó kis csavaros sztori, a zenéje nekem nagyon tetszik, illik nagyon a játék világához. A játékmenetről annyit, hogy ez egy Prince of Persia szerű nézd a hátam hack-n-slash/RPG keverék (a PoP-s része mongyjuk nem olyan bonyolult mint anno a PoP a 2. résztől). Nincs a fejlődés agyonbonyolítva, jók a karakterek. Nem túl lineáris, de nem is túl szerteágazó. És a végét se cseszték el mint a KotOR-nak [spoiler]itt arra gondolok, amikor legyőzzük Malak-ot és ha jók vagyunk, ha rosszak egy semmitmondó jelenettel zárják le. Ha jó oldalon pl. akkor visszamegyünk a bolygóra és egy nagyon very happy endingel mindenki mosolyog és Revan bűneit meg nem történtnek tekintik... na peeerszeee[/spoiler] Van benne egy minijáték is. Olyan mint az oldschool régi repülős játékok, 2Dben látod felülről a dolgot neked van egy repülőd és a képernyő folyamatosan halad, meg az ellenségek özönlenek be. Összeségében nekem nagyon bejött.

Grafika: 8/10 szép, de régicske, és látszik néhol, hogy konzolról jött
Kezelhetőség: 9/10 kicsit furcsa, de meg lehet szokni elég hamar
Hangok: 10/10 ez egy elfogult vélemény a részemről  :hehe:
Élettartam: 9/10 rengeteg tanulható stílus ( pusztakezes-támadó / fegyveres-támadó / támogató / támadómágia / átalakuló ) és mindeggyiknek más az erőssége (én a játék végére 2 v. 3 stílust maxoltam ki, és volt még 2 v. 3 amit középszintre húztam fel, és emellett tudtam vagy 10-15 másikat is, amiket nem is használtam és még egy pár, amit már nem akartam megtanítattni), jó és gonosz módon is végigjátszható

kelvor

#3110
Quote from: chilip on 2007-03-16, 00:11:06
Jade Empire

Múlt héten játszottam végig és nem voltam tőle annyira elragadtatva. Talán azért, mert már nagyon rég vártam, hogy megjelenjen PC-re és azt hiszem túl sokat vártam. A grafikára nem lehet panasz, nagyon rendben volt és + pont, hogy nincs akkora gépigénye és nem kellett perceket várnom, míg betölti a játékot. Az irányíthatósága is jó volt, hamar meg lehetett szokni. A fejlődésrendszerrel annyira nem voltam kibékülve, jó lett volna, ha mondjuk a pusztakezes harcra mész rá, (ami nem mágikus) akkor az összes ilyen fajta harcstílusod megkapja a bónust és nem csak az, amire rányomtál.
A küldetések számomra túl egyszerűek voltak, de ezt talán nem is rónám fel hibának egy konzol játékra, hiszen elég "kicsi" a terület, amit bejárhatsz és akaratlanul is belebotlasz a személybe/tárgyba, ami a küldetés teljesítéséhez kell. Azonban teljesen megvoltam elégedve a küldetések storyjával, a főszálról nem is beszélve...igaz elég hamar kilehetett találni a végét, egyet kivéve [spoiler]A mestered a ludas, na ott néztem egy nagyot[/spoiler] ,de alapjában véve jó kis story-t hoztak össze, amit már megszokhattunk a BioWaretól.

Magát a játékot, úgy csinálták meg, hogy ha végigvitted a story-t, utána van lehetőséged nehezebb fokozaton, ugyanazzal a karakterrel újból végigjátszani. No, engem annyira azért nem kötött le, hogy mégegyszer végigjátszam, (igaz, az aréna harcot megnéztem volna, milyen nehezebb fokozaton), de a mai játékok elnézve igazán vérfrissítő volt a Jade Empire-rel játszani, kikapcsolódás magasfokon.

Hiei-sama

Ps2 God of War 2.Azt kell mondjam hozza a formajat ugyanugy mitn az elso resz.Kotelezo darab,grafikaja es iszonyat jol nezz ki...Egyenlore nem vittem vegig kb 7 orat jatszottam vele es asszem a jatek felenel lehetek ;)

Soldier

#3112
S.T.A.L.K.E.R  - Shadow Of Chernobly

Hm hol is kezdjem kezdem a pozitivumokkal ugy sincs tul sok.. A garfika meg pont megfelel a mostani elvártanak , de eleg hataros , de ez csak kizárolag a minket körülvevö környezetre igazz sajnos majd késöbb kifejtem eztis .. szvl a környezet szép és joh. +1 poztivum lehet hogy nincs tul nagy gépigenye bar nincs is mihez ez ma mar nem egy "orási" game es nem is lex akarmit csinalnak. Pozitivumot nem tuk többet levonni sorry. Ezzel szembe a negativumok csak ugy sorakoznak a listamon .. Elsö és szamomra naon idegesitö hiba, a fegyver ?! most en nem tudom hogy csak enekm vannak ezzel szemben elvárásaim avgy hogy is van ez ?? mien fegyverek jövö meg nem jövö "beli" vagy csak nem lehet kitalalni ? fene se tudja de talan az elsö fegyver egy "kispisztoly" ami talan egy eagle lehet de mi a szar mert 8 tölteny ? nah mind1 nem is baj '"annyira" nagyobb baj volt ugy nezett ki mint egy USP/Colt (fene se tudja),  .. a célkereszt "ocsmány" kb 1998ba hasznaltak ilyet ,, shotiknal 1280*1024be szoszerint a képernyö közepén kb 1/4 a monitornak amiot elfoglal na hat no comment. Követkekezö AI igen nem mondom biztos nem könyü megcsinalni de volt sztem eleg idö rá. mikor lövök rá es nem hal meg semmitöl 5-6 tölteny utan ami lehet akar 2-3 is headshot -> ez utan elszalad es egy fallal odébb áll és pont mindenesetben az elenkezö iráyba nezett .. teszem hozzá ez a 4 nehezségi fokozat közül a 3. nem hiszem hogy sokat valtozna a 4.en ... Sebzes rendszer hitbox nulla -> (jah es a hang  olyan mint egy foszforos pisztoly kb , a shoti mint amikor egy üres hordott kongatnak)ennel többet erröl nem .. a Emberek modellezése türhetö még szerencsére azzal nincs is sok  baj de az ugymond "mobok" azaz a mindenféle mutansok kb ahogy kineznek en szebbet rajzolok e nulla skillemmel ezzel kapcsba , modellezes gyenge tökmind1 hol lövöd meg mindig kb ugyanaz a latvagy fogad 2-3 féle képpen .. ezek a nemtudom minek nevezhetö ellenfelek gondolom valmi sugarzast tolnak rad 50m-ren eblül vagy nem tudom csak szaladtam azt valami furcsa hang es meghaltam 100% hp 2mp .. es nem volt semmi a közelembe )ezt többször egymas utan élvezhetem( , ha mar a futasnal tartunk vagy egy sprint gomb amit biztos érszrefogtok venni  , nah ezzel nincs is semmi gond de olyan szuperkatona vagyok hogy 10-15km leszaladok egyhuzamba gondnélkül máraha nem halok meg valmi "érdekes Cucctol" .. jah es tovabba nem lehet irányitani sprint közbe olyan gyorsan fut hogy kb nem tudsz bemenni egy ajton ?! LoL ! Ultimate Soldier...  Akkor jöjjön a következö egyik "feladatom" arrol szol hogy elszaladtam egy alguthoz ahol valmi fényes talan áram szerü cucc fogadott .. 2szer belemcsapott 20m-röl és meghaltam ismét ? ez megint mi? semmi Game Over (pozitivum ezt szépenkitudja irni) .. tovabba en nem talaltam Quick Savet de lehet csak figyelmetlen voltam ezzel kapcsba .. Mit mondjak meg talan meg egy apro pozitivum lehet hogy probaltak valmi ujjat belevenni es a feladatokat ugy kapd mint pl egy rpg-be,eleg sok emberrel aki "él" lehet beszélni es tradelni is , ez pl jo ötlet kár hogy sztem ezen kivül egy nulla a game.. Kár jovvval többet vartam töle .. Max akik megveszik azok is csak a 5eves varakozas miatt kivancsisagbol , utana miutan az ember felrakja sztem 80% a csalodás benne ,piacon max 3990ft árkategoriába sorolnam be = joindulattal ! Nem irok többet remelem nem vettem el senki kedvet töle majd irjatok ti mit gondoltok kivancsi vok -> egy szot még ->Nekem Nagyon Nem Tetszett Lehet CSak Az En elvárásaim ilyen nagyok :(

en kis értékelesem:)

Grafika 6/10
Irányitas 5.5/10
Hangok 5/10
Játékélmeny 3/10
-AI 4/10


Cu

edit: Gmer ha ven rá lehetöseged probald ki->kivancsi vok a (te)véleményedre (is) ,te eleg sokat szoktal ide irogatni (meg jatszani is)

Dreamcleaver

#3113
Nem rossz, nem tökéletes, de egyáltalán nem rossz kis gáma ez.

Először is a játékhoz kell egy pici ész. ^^ Nem csak esztelen lövöldözésből áll, de az is van benne dögivel. Érdemes elolvasni a PDA-ra küldött üzeneteket, mert hasznos infókat tartalmaz. Pl a Soldier által említett villámzó anomália az alagútban. Több fórumn is sokan szídták ezt a rész, ami nagyon  :lol: Pedig nem kell túl magas IQ hozzá, hogy valaki (még a PDA figyelmeztető üzenet segítsége nélkül is!) rájöjjön, hogy az anomália mozog, és ezt kell kihasználni. Mellesleg az egész alagutat el is lehet kerülni, ha kemény 500 rubelért! (összehasonlítás féleképpen így kb 5 óra játék után van 30 ezer rubelem, és nem tudom mire költeni, mert mindent találok a medkittől, a lőszeren és fegyverzeten át az élelemig) megveszed a katonáktól az átjárási engedélyt. Na erről ennyit.
A grafika szép. Nem a legszebb, nem nextgen, de szép. Persze a videokarim miatt (FX5900XT) egy-két effektet nem tudtam bekapcsolni, de így is szép. Olyan Half Life 2 feelingje van, csak a terep ugye sokkal nagyobb volumenű, nyitottabb (nem annyira, mint a Morrowindeben, jobban irányítva van a fő sztorivonal, de nincs az a kötöttség érzés), részletesebb. A különböző anomáliák (gravitációs torzulások, forgószelek, elektromos terek stb) feldobják a hangulatot. A gépigény egyáltalán nem magas. Ahhoz képest, hogy milyen nagy, nyitott terepet járunk be, a töltési idő sem magas.
Az ellenfelek eddig nem túl látványosak, de még eléggé az elején vagyok, a Zóna mélyebb részeibe még nem hatoltam be. Banditák, ellenséges stalkerek, katonák, mutáns vadállatok (kutya, vadkan stb). Ami naygon zavar, hogy sok a "klón". Tehát az azonso páncélzato viselő emberkék mind tök ugyanúgy néznek ki. Esetleg az egyiken van egy maszk míg a másikon nics, de enyyi. Ez picit gáz, ugyanakkor minden FPS-ben sajna ez van.
A fegyverzet eddig kielégítő. Nem futurisztikus. Kezetben van egy kés meg egy pisztoly. Nem sok idő elteltével már bukkantam hangtompítós pisztolyra, gránátokra, fűrészelt csövű vadászpuskára, AK gépuskára és valami kisebb kaliberű géppisztolyra. Nincs velük demmi baj.
A sprinttel sincs semmi baj. Nem tudom Soldier mit csinált, de  :lol:. Teljesen jól irányítható a dolog. Először is a sprint gomb sprint módba kapcsol. Ez azt jelenti, hogy amíg bírjuk staminával, vagy meg nem nyomjuk megint a sprint gombot, addig gyorsabban haladunk. Nem tudom mi ezen a bonyolult.  :confused: A stamina annál gyorsabban fogy, minél nehezebb a hátizsákunk. Ha túl nehéz, akkor meg sem tudunk mozdulni, el kell dobni valamit.
Az egyes anomáliák generálnak un Artifact-okat. Ezek különböző pozitív effektekkel ruházzák fel a karaktert, de van ára. A legtöbb pl rádióaktív, ezért folyamatosan sebez. Ez a sebzés alacsony, de ha többet us magunkra pakolunk már árthat. Van amelyik pl a staminát növeli, de cserébe bizonyos sebzéstípusokra érzékenyebbek leszünk (tűz, elektromosság stb).
Sok küldetés van a játékban, és sok érdekes helyszín és karakter. A legtöbb mellékküldetést én egy picit egykaptafára készültnek találtam (kiszemelt személy megölése, egy bizonyos helyszín megtisztítésa az ellenségektől, elrejtett tárgy megkeresése stb), hosszú távon picit uncsik. A fő sztori eddig érdekesen alakult, de még nem sok mindenr derült fény, és nem akarok spoilerezni.
A hangok tényleg átlagosak. Zene nem nagyon van. Ja ésa lipsincnagyon el van cseszve. A modellek beszéd közben, mintha bébipapit rágcsálnának.
A hitbox szerintem is hiányzik. Én sem tudtam fejlövésekkel hamarabb leteríteni egy ellenfelet. Ez egy negatívum. Báraz is igaz, hogy eddig leginkább a shotgunnal szedtem le az ellenfeleket, vagy az AK-val soroztam meg őket. Majd ha találok mesterlövészpuskát, többet tudok nyilatkozni a dologról.
A nem scriptelt AI-val kapcsolatban én nem soki mindent vettem észre. Nem hülye az AI, de semmi spéci. Az ellenfél fedezéket keres ha erős tűz alá kerül, a mutáns állatok ha megsebesülnek, elfutnak, amúgy is bátrabbak, ha falkában vannak. Mivel még csak alapellenfelekkel találkoztam, a későbbi monszták intelligenciájáról még nem tudok nyilatkozni.
Összeségében véve nem rossz kis játék ez a S.T.A.L.K.E.R. Kellemes fps akció, nyitott játékmenet, posztnukleáris hangulat. Mindenképp megéri kipróbálni. Ha valakinek nem tetszik, arra hamar rájön, akinek viszont bejön, az rendesen rá fog kattanni.

Grafika: 7/10
Hangok: 6/10
Játszhatóság: 9/10
Szavatosság: 8/10

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Soldier

#3114
nah ,, gondoltam en erre is hogy csak nekem nem annyira jön be a game.. nem tudom a sprint nekem akarki akarmit mond nem tetszik ,nem arrol van szo hogy bonyorult. de erdekes-> ... Az alugtas cuccrol nem irok többet (nem az IQrol van szo megtudtam csinalni csak erdekesen megleppet elsöre es masodikra ugyszint, ez a  dolog nem épp tetszett [agyatlanak tartom de lehet csak velem vagy igy])felesleges elsökent egy ilyen "quest"-et berakni viszonlyag a game ellejére legalabbis szerintem.. lehet hogy valki eppen ezert mar az elejen abbahadja a jatekot (ismerek egyket embert a társosagomban aki ha nem tud valmit elsöre vagy esetleg masodszora megcsinalni inkabb unistall-t tol:\
Majd irjon mas is aki jatszott vele :) kiderül csak en nem vagyok megelégedve vele^^jatszani mondjuk nem kötelezö vele szvl.. Dream neked meg ty azert^^nah cu

Draconire

#3115
Most Dreamcleaverrel kell egyet értenem. Igen, lusta vagyok egy oldalt írni róla ^^.

Mondjuk az ai néha érdekes, a szemem láttára végzett öngyilkosságot egy stalker azzal, hogy belesétált egy anomáliába...
+ szerintem van hitbox, csak az elején nagyon pontatlanok a fegyverek, de amikor egy még nem ellenséges banditát fejbelőttem egy pisztollyal akkor egyből meghalt. Bár sokszor meg nem úgy tűnik, mintha rendesen működne...
Az alagúthoz meg annyit, hogy elvileg a katonák megkerülése miatt kellet volna arra menni, nem? Csak mert én őket teljesen máshogy kerültem meg :P
Nem messze tőlük felkapaszkodsz a vasúthoz, majd a hídnál át a kerítés mellet, és ugyanott le a másik oldalt -> alagút/katonák kikerülve
Aki meg ilyenekért abbahagyja a játékot az meg is érdemli, nehogymár direkt könnyűre csinálják o.O

szerk: jah és quicksave - F6
                  quickload - F7

Soldier

#3116
Quote from: Gmer on 2007-03-21, 22:46:43
Most Dreamcleaverrel kell egyet értenem. Igen, lusta vagyok egy oldalt írni róla ^^.


Aki meg ilyenekért abbahagyja a játékot az meg is érdemli, nehogymár direkt könnyűre csinálják o.O

szerk: jah és quicksave - F6
                  quickload - F7

hm senki sem mondta hogy könnyüre kell csinalni^^ csak egyeseknek elolvasni a PDAt megeröltetö
ha van hibox akkoris eleggyengére sikerült annyira azert nem vagyok blind hogy ne lassam mikor lövöm fejbe:)

thanks nem tum mert nem talaltam.

chilip

kicsit OFF (csak most vettem észre) Gmer, az aláírásodban nem írtad el? nem release your hate?

Dreamcleaver

#3118
Hehe, a katonák eme "spéci" megkerülési módjára én túl későn jöttem rá. Azután, hogy már mindet kinyírtam.  :D

szerk. Nem chilip, a "haet" az nerd/1337/4chanfag beszédstílus.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Alkyra