Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

NLZ

Quote from: gerey on 2014-07-12, 09:24:58
Quote from: NLZ on 2014-07-12, 03:11:11
« 2014-07-12 at 02:11:11 »

Jó játék ez a Dark Souls, de fel tud baszni. :)
:jee:

Kibaszott Curse.
Nagy nehezen kitalálok Depthsből, mert lefele menet vízesés mellett tudatlanul levágtam az utat, így nem tudtam, merre is van a visszafele. Már meg is lepődtem magamon, hogy milyen szépen visszajutottam a templomba, erre a templom tetején szaladva beakad a headsetem madzagja, odanézek mi van, erre véletlenül leszaladok a tetőről. :Eztneked:
Szerencsére mentettem az alatt a tetves Hellkite Dragon alatt (az is megszabadított 10 humanitytől Lower Undead Burg ajtajánál), így nem nagy az út, de egyelőre pihentetem.
[reserved]

gerey

Quote from: NLZ on 2014-07-15, 00:03:31
Quote from: gerey on 2014-07-12, 09:24:58
Quote from: NLZ on 2014-07-12, 03:11:11
« 2014-07-12 at 02:11:11 »

Jó játék ez a Dark Souls, de fel tud baszni. :)
:jee:

Kibaszott Curse.
Nagy nehezen kitalálok Depthsből, mert lefele menet vízesés mellett tudatlanul levágtam az utat, így nem tudtam, merre is van a visszafele. Már meg is lepődtem magamon, hogy milyen szépen visszajutottam a templomba, erre a templom tetején szaladva beakad a headsetem madzagja, odanézek mi van, erre véletlenül leszaladok a tetőről. :Eztneked:
Szerencsére mentettem az alatt a tetves Hellkite Dragon alatt (az is megszabadított 10 humanitytől Lower Undead Burg ajtajánál), így nem nagy az út, de egyelőre pihentetem.
A kettő ilyen szempontból sokkal könnyebb, mert már az elejétől tudsz teleportálni a bonfire-k között. Itt meg azért jó darabig gyalogszerrel kell közlekedni és a respawn is végtelen.

NLZ

Quote from: gerey on 2014-07-15, 09:15:27
A kettő ilyen szempontból sokkal könnyebb, mert már az elejétől tudsz teleportálni a bonfire-k között. Itt meg azért jó darabig gyalogszerrel kell közlekedni és a respawn is végtelen.
Hogy érted, hogy végtelen a respawn?
[reserved]

gerey

Quote from: NLZ on 2014-07-16, 22:42:33
Hogy érted, hogy végtelen a respawn?
DaS 1-ben ha pihensz a bonfirenél minden mob újraspawnol végtelenszer, a második részben ez csak 11-12 alkalommal van, utána "kiürülnek" a pályák.

Pr3d4k1ng

Quote from: gerey on 2014-07-16, 22:52:54
Quote from: NLZ on 2014-07-16, 22:42:33
Hogy érted, hogy végtelen a respawn?
DaS 1-ben ha pihensz a bonfirenél minden mob újraspawnol végtelenszer, a második részben ez csak 11-12 alkalommal van, utána "kiürülnek" a pályák.
Ami a fejlődést igen csak meg tudja nehezíteni.
Olyankor bonfire asstetickot kell használni, ilyenkor az adott területen minden újra kezdődik és respawn alkalmak is. DE! viszont az adott területen a szörnyek már NG+ ak lesznek.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

gerey

Quote from: Pr3d4k1ng on 2014-07-16, 23:07:19
Quote from: gerey on 2014-07-16, 22:52:54
Quote from: NLZ on 2014-07-16, 22:42:33
Hogy érted, hogy végtelen a respawn?
DaS 1-ben ha pihensz a bonfirenél minden mob újraspawnol végtelenszer, a második részben ez csak 11-12 alkalommal van, utána "kiürülnek" a pályák.
Ami a fejlődést igen csak meg tudja nehezíteni.
Olyankor bonfire asstetickot kell használni, ilyenkor az adott területen minden újra kezdődik és respawn alkalmak is. DE! viszont az adott területen a szörnyek már NG+ ak lesznek.
Igen így van, de ahhoz a terület bossnak (ha van) hallotnak kell lennie, csak így megy az astetik és utána ő is visszakerül.

Pr3d4k1ng

Quote from: gerey on 2014-07-16, 23:58:27
Quote from: Pr3d4k1ng on 2014-07-16, 23:07:19
Quote from: gerey on 2014-07-16, 22:52:54
Quote from: NLZ on 2014-07-16, 22:42:33
Hogy érted, hogy végtelen a respawn?
DaS 1-ben ha pihensz a bonfirenél minden mob újraspawnol végtelenszer, a második részben ez csak 11-12 alkalommal van, utána "kiürülnek" a pályák.
Ami a fejlődést igen csak meg tudja nehezíteni.
Olyankor bonfire asstetickot kell használni, ilyenkor az adott területen minden újra kezdődik és respawn alkalmak is. DE! viszont az adott területen a szörnyek már NG+ ak lesznek.
Igen így van, de ahhoz a terület bossnak (ha van) hallotnak kell lennie, csak így megy az astetik és utána ő is visszakerül.
Plusz poén, hogy minden egyes "tovább játszással" ott egye erősebbek a lények :D.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

NLZ

Jah, nézegettem ezeket a változásokat. Mondjuk van benne logika, nem kell minden egyes alkalommal átvergődni a kis vackokon, továbbá így elejét veszik a farmolásnak. Hellkite hídnál a soul farmolás kicsit komikus, föl-le rohangászással percenként egy ezrest összeszedsz, nulla kockázattal.
[reserved]

Damnatus

Valiant Hearts - The Great War.

Bár azt hittem, ez a játék nem az én műfajom, azt kell mondanom, remek kis játék. Teljesen magával ragadott,  játékmenettől a hangulaton, amit a grafika és a zene tesz alá egészen a sztoriig, minden szuper. Próbáljátok ki! :)

Felsmuk

"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Selmo

Aliens - Colonial Marines

Valami rémlett, hogy mikor kijött, elég csúnyán a földbe döngölték, szóval nem voltak túlzott elvárásaim. Ehhez képest kellemes csalódás ért. Csak a sima és a DLC kampányt játszottam, szóval multiról nem tudok nyilatkozni. A pályák jól kidolgozottak, a történetvezetéssel sem volt bajom, már azt leszámítva, hogy hülyére röhögtem magam mikor kiderült, hogy a WY pár hét alatt felhúzott egy egész ipari parkot és a királynőt láncon tartják. Szóval, hős tengerészgyalogosok vagyunk, ennek megfelelően tisztogatunk és szerencsére hullanak is a katonák, mint a legyek. A szövetséges AI-k elég szarul lettek beállítva, ha tovább kéne menni, de nem mozdul, akkor tuti valahonnan jön még alien. Ez a jobbik eset, a rosszabik, mikor egyszerűen elteleportál mellőled. Kinyitom az ajtót, szépen kihátrálok és a társam, aki az ajtóban állt, sehol sincs. :D Ettől eltekinte a játékmenettel sok bajom nem volt, a fegyverek változatosak, bár a kezdeteknél talán szólhattak volna, hogy oké, hogy max 3 fegyver közül választhatsz, de azért, ha megnyitod az inventoryt, kiderül, hogy vagy 10 van nálad, amiket cserélgethetsz. Ha ezt tudom, nem halok meg az első missionnál 15×. A fegyverek fejlesztése is jó ötlet - vag yinkább manapság alap -, bár én el tudtam volna képzelni több opciót is. (Ja, azt majd valaki magyarázza meg, miért vegyek nagyobb célgömböt bármelyik fegyverre, mikor a lézerirányzék mutatja, hova lövök?) A megoldandó dolgokkal sem volt baj, nyisd ki, zárd be, hozd el, menj oda stb. A kinézet nagyon jól eltalált, hozta az Aliens film hangulatát, látszik rajta, hogy sokat dolgoztak vele, hogy a helyszíneket visszaadják. Megakadni nem nagyon lehet, eltévedni se igen. A mozgásérzékelő nagyon korrekten mutatja az ellenfeleket és a célokat. Ennyi után még nagyon jónak is mondanám, de akkor jöjjenek a negatívumok. Második nehézséget választottam a négyből, de igen kemény kiképzést kaptam. Az alienek mocskosul okosak és szívósak. A karabély alapból 40-es tárral indul, nemtom milyen indíttatásból. Később fel lehet fejleszteni 60-ra ugyan, de tökmindegy, mert egy átlag idegen lelövéséhez 20 skuló kell. Tehát, amit nagyon hamar megtanultam, ha lelőttem valamit és nem ugrott rám más, akkor újratöltés. A géppisztoly vicc kategória, egy tár egy ellenfél, ezek után el sem tudom képzelni, hogy pisztolyt hogy lehet használni. Párszor kerültem olyan helyzetbe, hogy mindkét fegyver kiürült és pisztolyt kellett előkapni, de egy 12-es tárat simán túléltek általában és meghaltam. De ez legyen a kisebbik probléma, az alienek simán felállnak, és leereszkednek, cikk-cakkban közelítenek vagy csak a pofádba ugranak. Ezt is meg lehet szokni egy idő után és megtanulod, hogy csak akkor lősz, ha találsz is. Ami viszont idegesítő az a shotgun. Van belőle 2 fajta, természetesen kétféle tölténnyel, mert minden fegyver mást használ ugye. A későbbi pályákon az ember már mászkál pár kiürült fegyverrel. Szóval alien rádugrik, shotgunnal pofánlövöd, fél méterről, nem talált. Bármilyen más fegyverrel elfogadom, de ez nagyon fájó pont volt. Gyakorlatilag, ha nem tökéletesen céloz az ember, akkor simán mellélő söréttel is. Persze, ha két-három idegen ugrik eléd egyszerre, akkor pár lövéssel mindegyik megfekszik, de ha csak egy, simán ellövöldözi az ember a tárat - kemény 8 skuló - és válthat fegyvert. Vagy meghalt. Van ugyan ebben is a csodálatos puskatussal ellököm a rámugró alient feature - szerintem inkább bug -, de ha ezt az ember nem pontosan időzíti, akkor hulla. Egyébkén agyon is lehet őket verni meleeben. Állítólag. A végére hagynám a kedvencemet a scriptelt ellenfél spawnt. Komolyan, még nem mondták meg a játékfejlesztőknek, hogy ez kurva unalmas és kiábrándító? Kicsinálok mindenkit a teremben, mozgásérzékelőre átváltok, üres, megnyomom a gombot, felvillan 3 méterre, megfordulok, letépték a fejem, ha nincsenek villámreflexeim. Egyszer még beleférne, na de csomószor? Csak idegesítő. A másik modern találmány a nincs mentés, mert mi tudjuk, hová tegyük a checkpointokat. Ja, első küldetésen fel kell menni 3 emeletet, mindegyik emeleten jönnek az alienek, checkpoint természetesn csak az első emeletnél van. Ennek ugrottam neki 15 alkalommal legalább, ellőttem 3 puskából minden golyót, és ha nincs nálam Ripley lángszóró+karabélya, szerintem még ma is ezt a pályát próbálnám végigvinni. A másik ilyen pálya a DLC kampányban van, menj be a laborba, gyere ki a laborból, menj vissza a laborba, kapcsold be a 3 ventillátort, majd szívd ki velük a gázt, mindezt elsőre, mert nincs közben mentés. Természetesen mindegyik ventinél spawnscript alien(ek). A pálya végigjátszási ideje valami 18 perc volt, ezt kb. 4 óra alatt teljesítettem.
Aki játszani akar vele, az készüljön fel, hogy komoly céllövőtudomány kell hozzá. Egyébként hangulatos a nevetséges részeket leszámítva, de igen kemény.

A tökéletesség unalmas.

Cloud


Selmo

Lehet, hogy mikor kijött, ilyen volt, de valamelyik patch-ben átestek a ló túloldalára. Ha egy alien meglát az üveg túloldalán, akkor simán körberohan a pályán, hogy letépje a fejed. És nem akad be semmibe, az tuti, ha megtették volna, csomószor nem halok meg. :D

A tökéletesség unalmas.

Cloud

Jó hát pár hónapja volt egy asszem 4gigás patch a játékhoz. :DDD

Selmo

Hja, ahogy nézem, volt két nagyobb AI frissítés. Asszem ez mindent elmond: :D
QuoteCampaign

  • Adjusted "Recruit" difficulty to be easier. (Other difficulty options have not changed)

A tökéletesség unalmas.

NLZ

Card Hunter
Webes, kártya alapú, tabletop rpg. El lehet vele szórakozni. :)
http://game.cardhunter.com/
[reserved]

Dreamcleaver

Titanfall

Free game time van Originen szóval kipróbáltam.
Röviden, az alap játékmenet a parkour-os gyalogos rész és a mechás rész ötvözésével nagyon szórakoztató, az irányítás pedig tökéletes. Mivel a játék a multiplayerre koncentrál, ezért viszonylag sok a core pálya és változatosak. Egyes játékmódok keverik a PvP-t a PvE-vel, vagyis vannak lemészárlandó AI ellenfelek is, akikért szintén kapunk némi pontot és xp-t.
Azonban amilyen szórakoztató, olyan hamar meg is unja az ember, mivel a játékban nincs elég anyag/tartalom. Nincs normális single player kampány, kevés a fegyver (főleg egy CoD-hoz képest), alig van mit unlockolni. Szerintem a hétvége alatt egy életre kijátszom magam vele.
Szal finom csak hamar el lehet fogyasztani. Mindent egybevéve ebből kifolyólag számomra csalódás a játék. De legalább nem kell rá pénzt kiadnom. :)

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Cloud

KÉt DLC kijött már hozzá, az ad új pályákat. Hja a fegyverek száma elég kevés, én is meguntam már Xbox-on, pedig most jön ki az új játékmód ahol csak pilótákkal lehet lenni Titanok meg botok nélkül.

Dreamcleaver

Quote from: Cloud on 2014-08-30, 23:28:40
KÉt DLC kijött már hozzá, az ad új pályákat. Hja a fegyverek száma elég kevés, én is meguntam már Xbox-on, pedig most jön ki az új játékmód ahol csak pilótákkal lehet lenni Titanok meg botok nélkül.

Map packet gondolom itt is annyira van értelme venni mint a CoD-nál. Senki sem játsza őket. Ha új Titánok, fegyverek, képességek lettek volna DLC-ben, akkor talán.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Cloud


NLZ

Gears of War Legend of Grimrock
Jó kis játék volt ez, próbálja ki bátran az, aki fogékony a puzzle és az akció keverékére.
[reserved]

gerey

Wasteland 2
Elcsépelt, de kb. ennek kellett volna a Fallout 3-nak lenni.

Selmo

Age of Wonders 3

A harmadik pályát ötödszörre kezdem újra, kicsit nehéz lett asszem. ^^"

A tökéletesség unalmas.

NLZ

The Talos Principle Public Test
Nagyon tetszetős 3D logikai játék demója. Meg is vettem a teljes játékot, most jön le épp. :)
[reserved]

blackronin

#6024
The Talos Principle
Egy játék, ami messze több annál, mint különböző rejtvények összesége.
Aki nem akar tanulni és valami különlegeset átélni, akkor az tolja végig gondolkodás nélkül, kihagyva a szövegeket.
Nem fog semmit érteni az egészből, de ez nem a játék hibája lesz.
Kevés ilyen game készül napjainkban, ami ennyire elgondolkodtatja az embert...

NLZ

Quote from: blackronin on 2015-01-07, 22:49:00
The Talos Principle
Egy játék, ami messze több annál, mint különböző rejtvények összesége.
Aki nem akar tanulni és valami különlegeset átélni, akkor az tolja végig gondolkodás nélkül, kihagyva a szövegeket.
Nem fog semmit érteni az egészből, de ez nem a játék hibája lesz.
Kevés ilyen game készül napjainkban, ami ennyire elgondolkodtatja az embert...
A falfirkák a legnagyobb ötlet a játékban :D
De igen, nem is tudom, mikor vettem utoljára 10 euró fölött játékot, és még csak meg se bántam.
[reserved]

blackronin

Quote from: NLZ on 2015-01-07, 22:52:16
Quote from: blackronin on 2015-01-07, 22:49:00
The Talos Principle
Egy játék, ami messze több annál, mint különböző rejtvények összesége.
Aki nem akar tanulni és valami különlegeset átélni, akkor az tolja végig gondolkodás nélkül, kihagyva a szövegeket.
Nem fog semmit érteni az egészből, de ez nem a játék hibája lesz.
Kevés ilyen game készül napjainkban, ami ennyire elgondolkodtatja az embert...
A falfirkák a legnagyobb ötlet a játékban :D
De igen, nem is tudom, mikor vettem utoljára 10 euró fölött játékot, és még csak meg se bántam.
Ilyen játék után makogja valaki, hogy csak a Call of Duty kell a népnek!
Számomra ez a 2014 legjobb játéka, annak ellenére, hogy csak most tudtam befejezni.  :P

Cloud

Egyelőre nem tudtam kipróbálni, csak a híreket írtam meg róla, de kb mindenki azt írja hogy az év játéka. Portal 2-höz hasonlítják sokan, de mégis más, és hosszú, nem egy napos móka.

Flaser

Descent 1 & 2 + Rebirth - Régi játék, "új" (pár éves) Windows port. Még mindig jó érzés igazzy 3D-ben suhani.

(Lehet, hogy jobb lett volna akkor belinkeljem mikor Interplay napok voltak a GOG-on).
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Pr3d4k1ng

DS2SofFS

Több mint egy graftuning. Az ellenfelek okosabbak, agresszívebben támadnak, néztem  :wtf:.
Több szörny nem ott van ahol eddig pl [spoiler] Forest of Giants-nél az első bonfire közelében egy ogre mászkál :D,  a heide knight már nincs ott de helyette több hollow inf és az ilyás helyett immáron egy bombás hollow warrior. A dull ember is hamarabb megszerezhető. Lost bastille-nál is vannak aranyos változások :D[/spoiler]

Sajna ez a régiek megkapják az új cuccokat kamu, ugyanis kezdtem egy új karit. De semmi jele nem volt a változásoknak.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."