Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

L.Mole

#1920
Quote from: FazékEzeket a lopakodós játékokat én se igazán bírom tolni. Inkább a "betörök a létesítménybe golyózápor lyuggatja a szélben lobogó köpenyemet, bukfencezek a hercegnõvel a vállamon, közben két laza lövés a hátam mögé és eldõl mindenki" játékstílus híve vagyok :D

Vazz, ez melyik játék? Ilyet én is akarok! :lol:

Quote from: RamizViszont az nem tetszik, hogy úgy indul a sztori, hogy éppen szakítasz addigi életeddel és bûnként megbánod tetteidet, aztán a játék arról szól, hogy csinálod tovább... ez furcsa.

Egyszerû barátunk nyilván a pap bácsi személyében látta a kulcsot lelki üdvözülésének kapujához, és ezt nem akarja elveszíteni semmi áron. :)

A végén mondjuk van egy ötletes fordulat, ami új megvilágításba helyez egyes küldetéseket, illetve néhány küldetésen belüli speciális kikötést. A történet ettõl függetlenül a játék leggyengébb pontja, annak ellenére is, hogy a teljes megértéshez el kellett olvasnom az elsõ rész sztoriját.

Quote from: RamizEgyébként ez is hangulatos, például az oroszok hosszú kabátjában meg szõrmesapkájában gyalogolni a ropogós havon AK-47-tel a kezemben és reménykedni, hogy nem veszik észre a tarkómon a vonalkódos tetkót...  (Tényleg, miért nem vesz rá egy sálat? Egyszerûbb lenne.  )

A legjobb amikor pizzásfiú jelmezben a pasas irdatlan vádlija kilátszik a rövidgatyában, tarkopasz fején ott van a baseballsatyó, és megindul azzal a terminátoros járásával, jobb kezével mereven tartva a pizzásdobozt. :hahaha:

Dreamcleaver

#1921
Én nem tudom mi értelme az olyan lopakodó játéknak, amit lopakodás nélkül, mindenki kiírtásával is meg lehet csinálni. Most azé vagyok ügyes mert lelöhettem volna, de inkább nem? Egy lopakodós játéknál legyen úgy felépítve a pálya, és legyen úgy megcsinálva az AI, hogyha lebukok, akkor legyek halott ember. A kedvencem az ilyen gámákba a hulla elrejtõs trükk. Csak azért. mert fogom a hullát, és beteszem a retyóba már minden oké? Az õrt, aki a nincs a posztján senki sem keresi? Ha meg keresi is, de nem találja, a tag elintézi egy válrándítással. Ha bárkit le tudok lõni anélkül, hogy annak bármiféle komoly következménye lenne, hát én lelövöm..mert ölni..jó. :D Ezért utáltam a Splinter Cell játékokat is. (ott arról már nem is beszélve, hogy milyen hülyén néz már ki, mikor "elbújva" csücsölök egy tök sötét sarokban, miközben a búrámon tucatnyi ketyere világít neon zöld fénnyel)

Hitman-benegy dolog tetszett. Ahogy a csávesz elõkapja a két stukit. Mindig imádtam benne a jelenetet, mikor komótosan belépek egy ellenséggel teli szobába, lazán elõkapom a két stukit a zakó alól, bekeürítem a tárat az ellenbe, mikor meg kifogyok és közben betör a szobába egy újabb delikvens, akkor utántöltés helyett elegánsan elhajítom a stukikat, és elõkapok egy harmadikat, és egy gyors mozdulattal fejbe lövöm.

Ha jól emlékszem, valamelyik Hitman részben Japánba kellet menni. Na ott volt abszolút vége a lopakodásnak. Fogtam a katanámat, és gyakorlatilag végigírtottam a pályát. Olyan volt, mint egy nagyon rossz akció játék, mivel rohadt kevés kombót tudott a csávó. Bizti, mert lopakodni kellett volna...

A Thief 3-t viszont imádom. Egyik legjobb "lopakodós" játék, bár az AI néha ott is kihagy. Kedvenc jelenetem, mikor lekapom a falról a 2mX1m-es festményt, és elrakom mint lootot. :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Dreamcleaver

#1922
Na nemsokára meglesz az új Tomb Raider gáma, majd meglássuk hogy megy egy középkategóriás PC-n. Remélem megéri beszerezni, mert eddig egyik TR sem nagyon jött be. :)

Valaki játszott már az Act Of War: Direct Assault nevezetû RTS-sel? Van kiegészítõje is High Treason néven. Jó híre van a dolognak, a grafikam eg egész pofás. A képek alapján olyan régi C&C hangulatot áraszt. Ha lesz idõm, ezt is megskubizom.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fénymarék

#1923
Quote from: RamizOlyan nincs, hogy "Tomb Raider fan", csak olyan, hogy "Lara Croft segg és cici fan". :D

akkor erre én mit monnyak???
régen imádam TR-t és Lara croftnak nem a segge vagy a cickója jön be :D
köszke abból nem kérek :P
olvasgatom itt amit írtatok és legszívesebben hisztiznéék
de csak csöndben szipogok :(
gonoszsáág...kell nekem egy xáámítógép :'(
nya akkor most tovább kínzom magam azzal hogy tovább olvasom hogy miylen jókat játszotok :PP

Edit: ja és hát Hitman bejönne ha lenne lehetõségem vele õõõ enm félre érteni :P
mint pasi nem jön be :P
hûû szal jó játék....lenne ha játszhatnám
Thiefetet ne ismerem :))) biztosan jó :D
jó Thiefnek lenni asztán meg assának pláne :D :P
nya télleg lépek
Sayounara....

Ramiz

Tegnap bekattantam és csak a régi pályákat nyomtam újra, de kezdek megőrülni, mert nem adja meg az SA rangot! Az 1. pályát nem tudom 1 öléssel megcsinálni (másnál van a két kulcs és elfogy addigra a kábítószer), a Kirov Park Meeting-nél pedig csak a két célszemélyt öltem meg, és így is Executioner nevet kaptam! :bruhuhu:
Viszont a Call of Cthulhu: Dark Corners of Earth nagyon tetszik. Zseniális hangulata van és csak 1-2 kisebb hibája. Remélem nem megy át Doom-ba a végén sem.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

anarchoid

dream : nemcsak jaccom fenn is figyel nalam , neha el skirmish-ezgetek vele amikor wow szerver down van ;)


de lotr:bfm2 -t nezd meg az meg uberseg rts

Fazék

#1926
nu akkor, most hogy él a fórum ide is beírom: :smile:

SW KotOR

végre erőt gyűjtöttem és belevágtam ebbe a játékba is, miután 3 hónapot pihentettem a polcon. eleinte csak a kézikönyvet olvasgattam hozzá, de a szokásosan siralmas magyar fordítás láttán, inkább úgy döntöttem, majd a játékban megtapasztalom a dolgokat. amit sajnos (?) azt kell hogy mondjam, nem kellett sokáig tennem... a játék túl egyszerű... ugyan egész korrektül néz ki, de közel sem okoz akkora élményt hogy immár 3D-ben mozoghatok egy rpg-ben, a 2D-s izometrikus nézetű korábbi rpg-khez képest... :( látszik, hogy próbálkoztak valamennyire, de még így is túl sivár a környezet.
hangulat? hát egyelőre nem csapott meg, de 2-3 óra játék után, így harmadik szinten még közel sem tartom ezt elegendő indoknak, hogy abbahagyjam :)
természetesen szokásomhoz híven egy sunyi mindenkinek hízelgő, kedveskedő, jóságos tolvajjal indultam, aki mindenhez ért valamelyest és gyorsan menekül a harcokból, de eddig még ez nem jöhetett kellően elő, majd meglátjuk később :) ha jól tudom elkerülhetetlen hogy jedi legyen az ember, majd megpróbálok ez ellen is tenni vmit :)
pár dolog, ami zavar:
- a lopkodható dobozok min. 90%-ánál fölösleges a stealth használata, ha a fél város ott áll a közelben, vagy akár csak a tulajdonos, akkor se igazán reklamál senki, semmi következménye nincs egyelőre a dolognak. (nem tudom, lehet hogy ez csak a játék elejének a megkönnyítésére van így, ha igen, akkor szóljatok :))
- nem lehet "emberekről" lopkodni, csak a ládikójukból :( pedig olyan móka (és persze vhol irreális) körbelopni mindenkit ilyen játékokban aki csak él és mozog :D
- tényleg túl sivár :( az NWN-t kb 2 óra játék után abbahagytam emiatt, és itt is előjött, hogy pl egyszerűen nem képesek elég sok eltérő arcot legyártani... legalább azoknak a karaktereknek, akikkel ráközelítve lehet beszélni erőltették volna meg magukat a különbségeket illetően, mert már itt az elején találkoztam ugyanolyan "ráközelítősen beszélő" emberekkel, akik gyanúsan ikrek...
- túl sok ez a mászkálás és unalmas, még csak föl se lehet nyomni az AI update-et, nem lehet gyorsabb futásra kényszeríteni az embereimet. kéne egy TV-t beraknom a szobámba hogy legyen mit néznem két helyszínremenetel között...

kérdések:
- gyors helyszínváltás csak az alvóhelyre lehetséges, vagy más már bejárt helyszínekre is, és csak én nem fedeztem föl ezt az opciót?
- upgrade-elhető cuccok-nál függ valamilyen képességtől, hogy mennyit sikerül rajta javítanom, vagy csak simán a tárgy és a kiegészítő tárgy tulajdonságai egyesülnek, mindentől függetlenül ugyanúgy?
köszi :)

szerk: és most megyek is vissza és folytatom a játékot, hátha megnyer magának :smile:

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Fazéknu akkor, most hogy él a fórum ide is beírom: smile

SW KotOR

végre erőt gyűjtöttem és belevágtam ebbe a játékba is, miután 3 hónapot pihentettem a polcon. eleinte csak a kézikönyvet olvasgattam hozzá, de a szokásosan siralmas magyar fordítás láttán, inkább úgy döntöttem, majd a játékban megtapasztalom a dolgokat. amit sajnos (?) azt kell hogy mondjam, nem kellett sokáig tennem... a játék túl egyszerű... ugyan egész korrektül néz ki, de közel sem okoz akkora élményt hogy immár 3D-ben mozoghatok egy rpg-ben, a 2D-s izometrikus nézetű korábbi rpg-khez képest... Sad látszik, hogy próbálkoztak valamennyire, de még így is túl sivár a környezet.
hangulat? hát egyelőre nem csapott meg, de 2-3 óra játék után, így harmadik szinten még közel sem tartom ezt elegendő indoknak, hogy abbahagyjam Smiley
természetesen szokásomhoz híven egy sunyi mindenkinek hízelgő, kedveskedő, jóságos tolvajjal indultam, aki mindenhez ért valamelyest és gyorsan menekül a harcokból, de eddig még ez nem jöhetett kellően elő, majd meglátjuk később Smiley ha jól tudom elkerülhetetlen hogy jedi legyen az ember, majd megpróbálok ez ellen is tenni vmit Smiley
a grafika pocsék röviden és tömören. legalábbis ami pl. az optimalizáltságot jelenti. én elég sokat forgolódtam egy helyben meg teleportálgattam ide-oda, csak mert beakadt.
az, hogy menekülsz a harcokból, röhej. a game egy hekkenszless - a 'tolvaj' pedig messze a leggyengébb class, nem kap semmi hasznos dolgot, csak sok skill pontot. a sok feat sokkal fontosabb (toughness 3 szinten, two-handed fighting 3 szinten, stb.). egyedül akkor hatékony, ha valahogy tudod stunnolni az ellenfeled, mert akkor fejbe lehet nyomni sneak attack-kal.
Quote from: Fazékpár dolog, ami zavar:
- a lopkodható dobozok min. 90%-ánál fölösleges a stealth használata, ha a fél város ott áll a közelben, vagy akár csak a tulajdonos, akkor se igazán reklamál senki, semmi következménye nincs egyelőre a dolognak. (nem tudom, lehet hogy ez csak a játék elejének a megkönnyítésére van így, ha igen, akkor szóljatok Smiley)
- nem lehet "emberekről" lopkodni, csak a ládikójukból Sad pedig olyan móka (és persze vhol irreális) körbelopni mindenkit ilyen játékokban aki csak él és mozog Cheesy
- tényleg túl sivár Sad az NWN-t kb 2 óra játék után abbahagytam emiatt, és itt is előjött, hogy pl egyszerűen nem képesek elég sok eltérő arcot legyártani... legalább azoknak a karaktereknek, akikkel ráközelítve lehet beszélni erőltették volna meg magukat a különbségeket illetően, mert már itt az elején találkoztam ugyanolyan "ráközelítősen beszélő" emberekkel, akik gyanúsan ikrek...
- túl sok ez a mászkálás és unalmas, még csak föl se lehet nyomni az AI update-et, nem lehet gyorsabb futásra kényszeríteni az embereimet. kéne egy TV-t beraknom a szobámba hogy legyen mit néznem két helyszínremenetel között...
1: azok nem "lopkodható" dobozok. és senki nem szól érte, hogy milyen átkutatható helyről mit viszel el, még akkor sem, ha be kell törni a zárját, vagy ott az orruk előtt pikkeled fel a zárat.
2: ez így van. a felvehető NPC-k legalább egyediek... :\
3: ez előfordul.

Quote from: Fazékkérdések:
- gyors helyszínváltás csak az alvóhelyre lehetséges, vagy más már bejárt helyszínekre is, és csak én nem fedeztem föl ezt az opciót?
- upgrade-elhető cuccok-nál függ valamilyen képességtől, hogy mennyit sikerül rajta javítanom, vagy csak simán a tárgy és a kiegészítő tárgy tulajdonságai egyesülnek, mindentől függetlenül ugyanúgy?
köszi Smiley

szerk: és most megyek is vissza és folytatom a játékot, hátha megnyer magának smile
visszamehetsz az alvóhelyre (illetve később egyenesen az Ebon Hawkra), és onnan visszamehetsz az eredeti helyre (Transit Back). gyors helyszínváltás nincs.
az upgrade-ek bónuszai mindig attól függenek, hogy mibe teszed (pl. egyik fegyvernek +1 dmg-t ad, másiknak +4-et). tulajdonság vagy skill nem számít.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Fazék

Quote from: Simoanaz, hogy menekülsz a harcokból, röhej. a game egy hekkenszless - a 'tolvaj' pedig messze a leggyengébb class, nem kap semmi hasznos dolgot, csak sok skill pontot. a sok feat sokkal fontosabb (toughness 3 szinten, two-handed fighting 3 szinten, stb.). egyedül akkor hatékony, ha valahogy tudod stunnolni az ellenfeled, mert akkor fejbe lehet nyomni sneak attack-kal.
no igen, sajnos volt már alkalmam megtapasztalni a hihetetlenül intelligens harcrendszert azóta behatóbban... vagyis egyszerűen nem hajlandó a rohadt harcokból elmenekülni! még át kell néznem egy kicsit a beállításokat, hogy ez tényleg így van-e, de én úgy tapasztaltam, hogy hiába mondom egy emberemnek hogy disengage, akkor is a társ ottmarad harcolni és ha átváltok a társra, akkor az előző karakter visszarohan harcolni... egy idegbaj ez a hülye rendszer a 3D miatt... na mindegy, még majd próbálkozom vele...
Quote from: Simoan1: azok nem "lopkodható" dobozok. és senki nem szól érte, hogy milyen átkutatható helyről mit viszel el, még akkor sem, ha be kell törni a zárját, vagy ott az orruk előtt pikkeled fel a zárat.
hát igen, na nálam az ilyenek ölik meg a játékot... az ember azt gondolná, hogy már ezer éve létezik az ilyen dolgok figyelése az rpg-ben, akkor egy 2003-as játékból se fog kimaradni... hirtelen nagyon nem értem a játék sikerét... ennyire ki van éhezve a játékostársadalom egy rpg-re??  :confused:

a lopakodás képességnek van bármi haszna a játékban, azon kívül hogy ha van türelmed, akkor előremehetsz tetülassan földeríteni a terepet?

amúgy köszi a válaszokat. a játékot folytatom, de még kevesebb lelkesedéssel...

Lt. Simoan Blarke

nem igazán lehet elmenekülni a harcból, kivéve, ha egyedül mész. lehetetlenség mindenkit kicibálni belőle.

hát nem figyeltek rá... de pl. lopás ezért nincs a játékban.
a stealth arra jó, hogy amikor elrejtőzöl, utána az első támadásodra tudsz sneak attack-kolni. én soha nem használtam.
hogy miért volt sikeres? mert sztárvórsz és nyomokban RPG is akar lenni. helyette lett egy d20 alapú sw-rendszert használó hekkendszless, de a története és a csapattársakkal való interakció szerintem egész pofás lett.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Fazék

Quote from: Simoan on 2006-04-07, 17:19:53
nem igazán lehet elmenekülni a harcból, kivéve, ha egyedül mész. lehetetlenség mindenkit kicibálni belőle.
erős késztetést érzek, hogy új karakterrel induljak...
Quote from: Simoan on 2006-04-07, 17:19:53hát nem figyeltek rá... de pl. lopás ezért nincs a játékban.
a stealth arra jó, hogy amikor elrejtőzöl, utána az első támadásodra tudsz sneak attack-kolni. én soha nem használtam.
még erősebb késztetést érzek...

a képességekknek, meg most gyorsan utánanézek FAQ-okban, mert ha tényleg igaz, hogy alig van szükség rájuk, akkor egyértelmű az új, immár talán életképesebb karakter indítása...

Lt. Simoan Blarke

gyorsan megosztom veled a tapasztalataim ;)
végigjátszottam már Scout és Soldier karakterrel is. a Soldier talán jobb, mert 10 vitalityt kap szintenként, bár a Scout meg kap Evasiont, de az meg nem lép olyan gyakran érvényre. skill rate-je mondjuk jobb.
Persuade és Treat Injury kell egyedül, bár a Persuade hatása sok esetben kiváltható a tipikus jedi elmetrükkel - ha ismered. az összes többi skillre lesz embered... bár mondjuk nekem elég sok mindenen volt pontom. már nem is emlékszem, hogy osztottam.
Feat: kell Implant level3 (ezt a scout automatikusan megkapja, ez is az előnye) - van olyan implant, ami 2-es Regenerációt, vagy épp +5 dexterityt ad...
kell mellé Two-handed weapon fighting maximális szintre - a kettős fénykard is two-handednek számít -, mert így fogsz nagyon sokat sebezni :D
kell a master toughness - +2 hp szintenként elég jó :)
a többi már karakterfüggő.
speciel nekem a tulajdonságaim úgy néztek ki, hogy str dex con 14, wis cha 10, int 14 (kellett a skill), és még marad is 2 pontom - asszem wisdomra tettem, mert sok skillhez az kell.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Fazék

hmm... még teszek egy próbát ezzel a hátbaszúrós mókával, mert aszondja a FAQ, hogy stunned és stb ellenfelek ellen is durván működik. Örülnék, ha nem kéne új karaktert indítanom... mondjuk amilyen idióta vagyok pont kitaláltam melyik skill-t kell teljesen elhanyagolnom... hát persze, hogy a treat injury-t hagytam nullán...  :redface:

RE@L

KoToR jó játék, sőt KoToR2 is, csak CRPG. Console RPG. Xbox volt az elsődleges cél. Tolvajkodni egyáltalán nem lehet benne "klasszikus" RPG szinten. "sneak attack" is röhej szerintem, 1 passzív skill... a lényeg h stunnolt meg ember háta mögül megy csak automatán. Ha szereted az SW feelinget akkor a játék vinni fogja magát és a sima KoToRnak nagyon nagyon jó storyja van, ha még senki se spoilerkedett semmit! Akkor nagyot fog ütni a story. 2 ben már nem ennyire ütős a story de az se rosz de csak ha az 1 is bejött.

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Lt. Simoan Blarke

2-ben volt néhány visszatérő NPC, amin padlót fogtam. meg az elején a szabadon módosítható referenciák a kotor1 sztorijára (pl. fénykardod típusa és színe...). sztori nem tetszett annyira, bár a jetiképzés vicces. meg az influence-rendszer is. mondjuk vitt magával, huszoniksz órán át fel sem álltam előle. a kotor1 sztorija viszont beütött (különösen az, hogy nővel toltam végig, és amikor kiderült pár dolog, nevet összeegyeztetni a nememmel...).
a CRPG egyébként 3 dolgot rövidít: Combat-, Computer- és Console RPG, és én főleg a legelső (meg néha a második) értelemben hallottam eddig használni, ergo IMHO ezt pont nem kéne rövidíteni, oké?  :ejnye:
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

RE@L

Azért is írtam utánna hogy Console RPG-re gondoltam. Influence jó volt, de sajnáltam hogy a story-t nem tudtam "importálni" 1-1 ben hanem előre megírt utalások alapján csak. De sajnáltam h 1-2 küldetést meg sem lehetett benne csinálni hisz nem volt elkészítve... de hátha lesz 3 :) amire van 1 kis sóderbánya esély :)

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Fazék

Quote from: RE@L on 2006-04-07, 21:50:54
KoToR jó játék, sőt KoToR2 is, csak CRPG. Console RPG. Xbox volt az elsődleges cél. Tolvajkodni egyáltalán nem lehet benne "klasszikus" RPG szinten. "sneak attack" is röhej szerintem, 1 passzív skill... a lényeg h stunnolt meg ember háta mögül megy csak automatán. Ha szereted az SW feelinget akkor a játék vinni fogja magát és a sima KoToRnak nagyon nagyon jó storyja van, ha még senki se spoilerkedett semmit! Akkor nagyot fog ütni a story. 2 ben már nem ennyire ütős a story de az se rosz de csak ha az 1 is bejött.
én sajnos voltam olyan idióta, hogy a FAQ-okat olvasgatva, nem csak a számítható fegyver-/páncéltípusokat néztem meg, hanem a felvehető szereplők részbe is beleolvastam pár mondatot, és egész gyorsan le is lőtték nekem, hogy az a játék elején megmentendő Bastille vagy kicsoda jedi csaj el fog árulni vagy mi... legalábbis ha jól olvastam... és ez most egy picit elkeserített, és eszembe juttatta ismét, hogy nem szabad első végigjátszás előtt FAQ-okat olvasgatni... de akkor honnan a fenéből tudjak meg egyes dolgokat a játékrendszerrel kapcsolatban, ha egyszer képtelenek normális leírást gyártani a játékhoz?! régen miért tudtak jó manual-okat csinálni? Ez amit adtak hozzá wc-papírnak is rossz mert túl érdes...

Fazék

#1937
és ismét elégedetlenkednék a játékkal kapcsolatban...

nagyon jó dolog, ha egy játékban a hosszú harc elkerülésére létezik alternatív megoldás. ez itt is megvan szerencsére, és megörvendtem vala néki. szóval arról a 47,5 szekrény méretű szörnyről van szó, ami még a játék eleje felé védi a bejáratot az akármilyen bandához. ugyebár eléggé adja magát, hogy ott vannak azok a fiolák a szagmintával, amire gerjed a lény, és pont ott van egy kupac csont a szörnnyel egy teremben. oké hát akkor még jó hogy fölszedegettem az aknákat útközben és nem csak hatástalanítottam őket, na lássunk hozzá: szépen csonthalom és szörny közé félútra odalopakodva leraktam egymásra 4-5 minor frag mine-t és 1 minor gas mine-t. és belenyomtam a csonthalomba a fiolát, majd elégedetten nézem, hogy sötétül a kép, jelenet jön! és aztán értetlenül bambulok, hogy pontosan miért is sétál szegény szörny lazán át az aknáimon és fordul vissza tanácstalanul a csonthalomtól. hát persze izé, biztos pont rá kell állnia az aknára. hely bemérve, aknák áthelyezve, fiola elhelyezve, várok... ugyanaz a jelenet... és ekkor meguntam. persze amint átváltok harci módra, és úgy megy át az aknákon, akkor már azonnal fölrobbannak, de persze csak 1/3 életerőre sebzi le 5 minor frag mine + 1 minor gas mine és utána még kell vele egy kicsit harcolni, hogy tényleg kidőljön... és ekkor támadt kedvem, hogy elolvassak egy kedves aranyos leírást, hogy a zseniális készítők mire gondoltak... óóó hát persze, hogy mennyivel logikusabb egy frag gránátot odarakni a kupacba... hát persze... hogy én erre miért nem gondoltam! már alig várom hogy kipróbáljam és láthassam az én megoldásomnál sokkal logikusabb jelenetet, amikor a szörny odamegy, látja hogy egy kis fémizé van, aminek olyan szaga van, amit szeret, bekapja és felrobban tőle... argh. az persze lehet hogy az én hibám, hogy nem tudtam róla, hogy ezek szerint a vacak gránátot is ki lehet úgy biztosítani, hogy akkor robbanjon föl, amikor a szörny a közelébe ér/ lenyeli / elkezdi emészteni vagy mittomén...
szóval ez most nagyon nem tetszett... de mindegy, megyek vissza játszani...

RE@L

#1938
Quote from: Fazék on 2006-04-07, 23:25:36
én sajnos voltam olyan idióta, hogy a FAQ-okat olvasgatva, nem csak a számítható fegyver-/páncéltípusokat néztem meg, hanem a felvehető szereplők részbe is beleolvastam pár mondatot, és egész gyorsan le is lőtték nekem, hogy az a játék elején megmentendő Bastille vagy kicsoda jedi csaj el fog árulni vagy mi... legalábbis ha jól olvastam... és ez most egy picit elkeserített, és eszembe juttatta ismét, hogy nem szabad első végigjátszás előtt FAQ-okat olvasgatni... de akkor honnan a fenéből tudjak meg egyes dolgokat a játékrendszerrel kapcsolatban, ha egyszer képtelenek normális leírást gyártani a játékhoz?! régen miért tudtak jó manual-okat csinálni? Ez amit adtak hozzá wc-papírnak is rossz mert túl érdes...
Hamarabb tudtam volna segíteni neked jobb lett volna :/
Amúgy a harcrendszer szinte leegyszerűsített D&D "ríl tájm" dobással meg körökkel.

Az utolsó postodra: Sajnos van 1-2 előre scriptelt jelenet, feladat amit csak bizonyos módokon lehet megcsinálni, ezis Console RPG re fogható szerintem :(

"The past is the past... and the future is the future. A man is a man, and a woman is a woman. I am who I am, and you are who you are. Like it really matters anyway....
" - Faye Valentine (Cowboy Bebop)
Van ami kell van ami nem / újra itt, újra ott  remélem nem elkapkodott.

Fazék

#1939
trálláláá

nu szóval ismét szídni szándékoztam a készítőket, de jelen esetben inkább kedvesek voltak :)

szóval sima fegyverekkel kipróbáltam a szörnyrelövést, és kb szúnyogcsípésnek tűnhet számára, mert 10 találattól se látok csöppnyi csökkenést se az életerejében. ellenben, ha szépen aláaknáztam a terepet, ahogy először is akartam, és szépen meg is pusztul tőle a lény, akkor 750 XP-vel jutalmazza aknatelepítési képességemet, az alternatív megoldás 200XP-jével szemben :biggrin: szóval elnézést és mégiscsak komálom a készítőket valamennyire, de ettől még igazságtalannak tartom, hogy 4x-annyi XP-t lehet kapni az én megoldásommal...

Ramiz

Zoli, szerintem abba a hibába estél, amibe én is jó sok ideig: van egy totális etalonod (Fallout, mint ahogy nekem is az volt), és mindent ahhoz mérsz. A KotoRnak egyszerűen nem azok az erősségei, amik a Falloutnak, és kész. Én nem szeretem a "gyilkolós rpg"-ket, nem is igazi rpg-k, a KotoR 2 sem az, de a Star Wars hangulatot szerintem nagyon jól hozza, a sztori izgalmas, a helyszínek változatosak és a karakterek érdekesek, és ez jó. Ennyi elég is. :) Én az rpg-k mellett a kalandjátékokkal voltam így: mindent a Grim Fandango-hoz mérek, és mindig csalódok is. :D Tényleg, Tim Schäfer mit csinál most a Psychonauts után? Remélem kalandjátékot!!! :lazza:
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Fazék

#1941
Quote from: Ramiz on 2006-04-08, 01:46:15
Zoli, szerintem abba a hibába estél, amibe én is jó sok ideig: van egy totális etalonod (Fallout, mint ahogy nekem is az volt), és mindent ahhoz mérsz.
hát igen, ebben van igazság :smile:

de annak ellenére, hogy itt folyamatosan lehordom a játékot az egyszerűsége miatt, a linearitás és a lehetőségek erősen korlátoltsága miatt, attól még most simán játszottam vele 3 órát folyamatosan és csak azért hagytam abba, mert már nem láttam a képernyőt :biggrin: most teszek egy próbát egy teázással és a húgom botor módon itthon hagyott születésnapi tortájának továbbdézsmálásával és ha bírom, akkor folytatom :biggrin:

ha minden igaz, ma hozza haza a húgom a legújabb barátját, azt hiszem az ajtóból vissza is fog fordulni a srác, mert odáig fog érződni a +2-es szagom, mellé +4-es borosta, +mosásra/vágásra érett haj... fontos az első benyomás :biggrin: elvégre milyen báty lennék, ha nem kéne szégyellnie engem a húgomnak :biggrin:

szerk: ugye nők nem olvassák ezt a fórumot, vagy amúgy is tisztában vannak a férfi nem bizonyos tagjainak (betegen) otthonülési igénytelenségi szintjével?

Ramiz

#1942
Quote from: Fazék on 2006-04-08, 04:32:40ha minden igaz, ma hozza haza a húgom a legújabb barátját, azt hiszem az ajtóból vissza is fog fordulni a srác, mert odáig fog érződni a +2-es szagom, mellé +4-es borosta, +mosásra/vágásra érett haj... fontos az első benyomás :biggrin: elvégre milyen báty lennék, ha nem kéne szégyellnie engem a húgomnak :biggrin:

szerk: ugye nők nem olvassák ezt a fórumot, vagy amúgy is tisztában vannak a férfi nem bizonyos tagjainak (betegen) otthonülési igénytelenségi szintjével?
:LolLolLolLol: :appl: :haha:
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Fazék

#1943
It never stops to amaze me, how stupid this game is...

Annyira zavaró végigmenni ezen a sínen. Egyszerűen borzalmas, hogy mennyire bekorlátozták az ember cselekvési lehetőségeit. pl most a Sith bázison az a pajzsos robot. computer hack, ok 6 spike-ért kikapcsolhatnám a pajzsát... rohadt drága, nem teszem, olvasom az egyik megölt őrtől elvett log-ot, miszerint valami olyasmit említ, hogy a lift elektromos rendszerében végzett javítás során megszűnt az interferencia a droid pajzsával (vagy vmi hasonló). Mondom magamban kiváló, és előre dörzsölöm a tenyerem, spórolunk 6 computer spike-ot! Oké, végigverekszem magam a bázison, és fura mód sehol se találom a lift elektromos vezérlését, hát igen, ahogy tartottam tőle, logikus módon az a liftben magában lesz. oké, hát akkor nincs más hátra, marad a lopakodás. odaállok a droidhoz vezető ajtó elé, természetesen csapattársakat beraktam egy szobába, és solo-ban stealth állapotban kinyitom az ajtót... erre a kedves drága aranyos program, szépen mutatja, ahogy mindhárom jóemberem ott áll az ajtóban és várják hogy a droid teljes menetfelszerelésben rájuk rontson... szuper... ennyit az alternatív megoldásról... a készítők anyjai lassan vszleg már orvoshoz lesznek kénytelenek fordulni, annyit emlegetem őket...

ráaásul a program még a vacak átvezető animációkkal is szivat, mert olyankor szépen kilép a desktop-ra és ugyebár szépen a képernyőt arányosan lefoglalva lejátssza a 640x480-as videót, majd végeztével, immár visszalép a játékmotorba és teljes képernyőbe... jippííí
1.03-as legutolsó patch föl van rakva, és a videókártyadriver is új, mielőtt ilyen javaslatok érkeznének...

Necrid^

Condemned: Criminal Origins Demo

FEAR és Splinter cell keverék feeling de jó. sajna kicsit gépigényes de élvezhető 800x600-ban is. elvileg nagy siker volt x360-on kiváncsi vok hogy fog sikerülni PCn.
Sry For my Bad Hungarian. I'm Not Magyar!

deaththief

Quote from: Necrid on 2006-04-08, 17:24:11
Condemned: Criminal Origins Demo

FEAR és Splinter cell keverék feeling de jó. sajna kicsit gépigényes de élvezhető 800x600-ban is. elvileg nagy siker volt x360-on kiváncsi vok hogy fog sikerülni PCn.
360-an jó volt tényleg,de össz-vissz 9óra a játékideje.Nagyon rövig játék :(
 


Hiei-sama

Nah meg mindig Kingdom Hearts 2:
Mar utolso foellenseg jon de nem megyek meg neki probalom 100%-ra kiporgetni a jatekot ami nem konnyu.Ez koszonheto annak,hogy sok kis bonusz feladatokat lehet csinalni amik kozul nehany leizzasztja az embert rendesen...
Foleg az extra foellenseg Sephiroth akit meg nem sikerult levernem meg gyurnom kell ra.Tudtommal o a jatek legerosebb ellenfele 15 elet csikja van ami eleg sok....Vegso benyomasaim a jatekrol:A kamera kezeles a jatek soran nehany helyen nagyon idegesito tud lenni forog osszevissza.Foelelnsegek hat hogy mondjam nemelyik nagyon erosre sikerult,de ha jol fel vagyunk fejlesztve nem okozhat gondot.Neha nekem nehez dolgom volt ugyanis nem vettem figyelembe a palya ki irasnal a minumum level szintet ami nem arthat ha megvan mert kulonben szenvedes lesz mint nekem.Peldaul az lv40-s palyat megcsinaltam lv35-n az durva volt nagyon a kezem is fajt a vegen mar annyira nyomogattam a gombokat :Đ Szoval azert a jatek kellemes szorakozast nyujt ha nem akarjuk 100%ra kiporgetni akkor egy olyan 25-30 ora alatt vegig lehet vinni a jatekot.

L.Mole

Quote from: Hiei-sama on 2006-04-11, 09:28:06
Foleg az extra foellenseg Sephiroth akit meg nem sikerult levernem meg gyurnom kell ra.

Ez mondjuk egy kicsit zavar, mert az első részben már egyszer legyőztem, miért hozzák vissza? (Vagy ez az Advent Childrenes Sepiroth? Mert akkor nem szóltam :3x3: ) Gondolom az első rész pályáit, és szereplőit maradéktalanul visszakeverték az új részbe; El nem tudom képzelni, hogy ezt hogyan integrálják a cselekménybe. Apropó: Mi van a sztorival? Nem túl erőltetett, vagy bugyuta?

Fazék

#1948
rövid Star Wars - Knights of the Old Republic Final Ultimate beszámoló  :biggrin:

Szóval röpke 50 óra (+ visszatöltések) játékidőt nyújtott ez a játék, ami már magában eszméletlenül rikaságszámba megy. (és még nem is játszottam végig a sötét oldal mestereként  :096: ). Szóval ebből a szempontból elégedett vagyok a játékkal. Mondjuk az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy ez a max játékidő, amit ki lehet hozni belőle, aki ennél is többet tökölt vele, az bocsánat, de még nálam is bénább  :haha: Szóval minden apró vacak side-quest-et megcsináltam és a jó oldal dicső lovagjaként megmentettem a világot, mert szerencsére voltak olyan rendesek és megvártak vele a gonoszok, és még monológokkal is rendesen rontották a saját esélyüket :D Szóval összességében elégedett vagyok a játékkal. Még egy a játékrendszer behatóbb ismerete nélküli, elsőként elkészített, kicsit félrecsinált karakterrel is lazán végig lehetett tolni a játékot. Egyedüli nehézségem a végső csatánál volt, ahol nem igazán akart működni tökéletes fegyverem a Stasis Field, mellyel még az amúgy közelharcban harmatgyenge ,,söpredék" karakteremmel is pillanatok alatt lekaszáltam a népet, hála az eleinte teljesen haszontalannak érzett ,,lesből támadás" általi extra sebzés miatt a stun-olt ellenfelek ellen  Szóval így kicsit túl egyszerűre sikeredtek számomra a harci részek, de ennek csak örülni tudtam, mert sajnos ez a legnagyobb gyengéje sztem a játéknak... Valami hihetetlenül rosszul van kitalálva az egész és emiatt a fix 3D nézet miatt, az irányítás is rettentően nehézkes, és a legapróbb bizalom is a társakat illetően a gépi intelligenciában, komoly harci köreibe kerülhet az embernek. De néha a teljes figyelem se elég, mert nem egyszer olyan is van, hogy hiába adod ki neki a parancsot, hogy támadjon, egyszerűen áll egyhelyben 2 körig, mint a marharépa. Nagyon sokszor az idióta karakter, hiába távolsági fegyvert/erőt alkalmaznál vele, egyszerűen felfut az ellenfél közvetlen közelébe (általában be az ellenfelek gyűrűjébe), és csak ott süti el... ez legtöbbször akkor fordult elő, ha az ellenfél megtámadásához még egy sarkon is be kell fordulnia, de ez sztem abszolút nem mentség... az külön vicc, hogy képes lenne kint álldogálni vmelyik embered, miközben a többi harcol odabent! Kénytelen vagy átváltani a külső nézetre, és szépen beirányítani a harctérre, különben végigállná tétlenül odakint... és persze közben bízol benne, hogy a benti harcoló karakterek azt végzik és rendesen, amit parancsba adtál nekik... és persze ott van ennek az ellentétje, amikor a világ végére is hajlandó elfutni a következő ellenfélért valamelyik csapattársad, és ilyenkor szinte lehetetlenség visszairányítani, mert mire észreveszed, hogy mit csinál és átveszed fölötte az irányítást, zseniális társaid addigra már a segítségére sietnek, és miközben te jönnél vissza az első odarohanóval, addig odamegy a másik kettő... szóval többnyire, ha csak egy karaktered is elindult harcolni, onnantól inkább érdemes utánaküldeni a többit is gyorsan, mert úgyse kerülhető el a harc, hiába nem vett még észre az ellenfél... ésatöbbi ésatöbbi, azt hiszem oldalakat lehetne megtölteni a játékbani harc gyengeségeiről..

De szerencsére nem csak ebből áll a játék. :smile:
A zene kiváló, a szinkronszínészek nagyon jó munkát végeztek, minden hanghatás a helyén van. A mindenféle egyéb nyelven makogó lények kucsubupákápu beszédje ugyan egy idő után (egész hamar) zavarószámba ment, de legalább azért jó volt, mert értelmezendő hang nélkül, gyorsabban át lehetett rohanni a feliraton. A mini-játékok korrektek voltak, bár mindkettőben előjött az, ami engem nagyon szokott zavarni, mert rettentően türelmetlen tudok lenni időnként, vagyis az, hogy hiába rontottad el, végig kell csinálnod... és ez csak még jobban felbosszant  szóval, + amikor verseny után azért nem tudom visszatölteni még 10 másodpercig az előző állást, mert éppen kifújol a közönség... jó tudom, ne legyek ilyen türelmetlen, de ez van  :redface:

SPOILER
Nálam a csavar sajnos nem ütött akkorát, valamennyire sejthető volt a dolog, bár ennek ellenére nagyon tetszett., és nem is igazán találtam benne hibát, tényleg végig következetes volt az egész! Ami nagyon nagy jópont egy történet esetében sztem.
SPOILER END

A fölvehető karakterek kellően különbözőek voltak, mindenki megtalálhatja a maga kedvencét köztük. Nekem a vén Jolee jött be leginkább a szarkazmusával és tipikus öregemberes viselkedésével :smile: Na meg persze kedvenc, édes Bastilla-nk, de ugyebár ez magától értetődő :biggrin:

Ja izé, szóval hangulat. Természetesen csak egy kis plussz idő kellett hozzá és magával ragadott a SW mesevilága :smile: Kellő gondossággal ápolt, a filmbeli (SW világbeli) sztereotípiákat átvett, világot kapunk, és persze jópár adalékot eddigi tudásunkhoz a régmúltról :smile: Szóval összességében bejött a játék. És módosítom a korábban adott 80%-ot 89.564%-ra, mert kiérdemelte. Persze továbbra is fönntartom, hogy a játék túl egyszerű. A küldetések, ha nem is teljesen egyhangúak, de többnyire nem sok választást hagytak... érzésem szerint túl sokszor hagyták egyedüli megoldásként a nyers erőszakot, de könnyen lehet, hogy csak túlságosan elku*vultam már Fallout 1,2, Planescape Torment, BG2 és társai játékok kényeztetése miatt :smile: És ha már ezeket a játékokat említettem, az SW:KotOR-ral olyan gondom is volt, hogy nem igazán éreztem, hogy tényleg élne a világ, nem igazán éreztem, hogy van következménye a cselekedeteimnek a "kalitkán" kívül. Szóval most ezt nem tudom jól megfogalmazni, de aki talán játszott a korábbiakkal, az talán érti miről próbálok zagyválni. :smile:

Többször is volt, hogy úgy éreztem teljesen hülyeségért kapok light side pontot. Például, mikor békésen megoldom, hogy a mocsok porban élő, büdös, rongyos, buckalakók békében hagyják a települést, anélkül hogy kiírtanám nyomorult lelküket földi porhüvelyükből, akkor persze egy darab light side pontot nem osztanak ki... de amikor valami tök ismeretlennek, balek módon adok 200 petákot, máris milyen jó ember vagyok... szóval a játékbeli jutalmazásokkal időnként problémáim voltak, de természetesen túléltem :)

Azt sajnálom, hogy a (lopkodást és a ) lopakodást teljesen kihagyták a játékból, és a lehető legértelmetlenebb skill lett, de hát ez van, az egyszerűségre törekedtek. Zavaró volt még a nagyon szűk arckészlet, és az emiatti elképesztő mértéket öltő ikeráradat, de hát ez a kezdeti 3D átka, nem lehet mit tenni ellen. Legalább így még jól ment a gépemen :smile:

Szóval összesítve: harmatgyenge harcrendszer, erős történet, jó karakterek, jó párbeszédek (nagyrészt) és élvezetes játékmenet. Ha nem is az RPG-k etalonja, de aki szereti a stílust erre is áldozzon időt a nagy klasszikusok mellett, mert megéri :smile:

Amint lemegy a második rész is budget kategóriába, már megyek is a  boltba érte :smile:

Ramiz

Quote from: Fazék on 2006-04-13, 23:45:28
rövid Star Wars - Knights of the Old Republic beszámoló  :biggrin:
A negyedik? :biggrin:

Quote from: Fazék on 2006-04-13, 23:45:28
Ja izé, szóval hangulat. Természetesen csak egy kis plussz idő kellett hozzá és magával ragadott a SW mesevilága :smile: Kellő gondossággal ápolt, a filmbeli (SW világbeli) sztereotípiákat átvett, világot kapunk, és persze jópár adalékot eddigi tudásunkhoz a régmúltról :smile:
Ráéreztél a lényegre. :biggrin:
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!