Main Menu

Final Fantasy VII

Started by .Attila, 2004-01-14, 21:44:40

Previous topic - Next topic

Rounin

Quote from: ItachiEzt pedig tudnod kéne.. :rolleyes:  Azok a zöldszínû sok csápú fogas rondaságok amik egy Bad Breath nevû támadással mindenkit lebénítanak, elaltatnak stb.

Hacsak nincs ribbonod :) Jó kalandor anélkül nem támad rájuk :)

.Attila

Quote from: RouninHacsak nincs ribbonod :) Jó kalandor anélkül nem támad rájuk :)
Már hogyne támadna :rolleyes:

Rounin

Quote from: BonciMár hogyne támadna :rolleyes:

Jólvanna, én is megtettem, de csak mert nem volt elég ribbon :p Aztán meg a fél falu összefutott a szentségelésre :p Szóval "jó" kalandor nem veszélyezeteti a csendtörvényt ^^

Fazék

Kvikveg merész példáját követve, kijelenteném, hogy rettentõen gyenge ez a játék. csak azért bírtam ennyi ideig, mert annyira dícséri mindenki. kb odáig jutottam, hogy a virágos csajszival elmenekültem az akárkik elõl a templomból, majd eljuttottam a csaj házához, ott aludtam és felkeléskor ki kellett osonnom a lakásból. eddig a történet (lassú) elõrehaladásán kívül más vonzót nem találtam a játékban. ha azt mondjátok, hogy majd csak késõbb bontakozik ki igazán a játék varázsa, változatossága és értelme, akkor még szánok majd rá pár órát, de különben ha a továbbiakban is csak ez lesz és hogy milyen ügyesen kombinálok harcban, akkor hagyom a játékot a fenébe, mert ez a része izgat talán a legkevésbé... ha a játék komplexitása alatt a harc és a tárgyvásárlások komplexitását értették az emberek, akkor bocsánat de nekem ez nem kell. gondolom még rohadtsok van a játékból hátra, de eddig totál lineárisnak találtam és nagyon sokat kéne változnia, hogy végigjátsszam...
várom a meggyõzõ érveket :) hátha valami fölött egyszerûen csak elsiklottam... :)

megj: ez az elsõ japán rpg amivel játszom (Septerra Core után, az nem tudom mennyire vehetõ annak) szóval lehet hogy csak a stílus nem jön be nekem. nem mások ízlését szeretném leszólni, csak annyit mondani, hogy nekem ez eddig nagyon nem tetszik. semmi olyan szintû játékélvezet nem jött elõ bennem, mint egy Fallout-nál, vagy akármelyik követõjénél... ha mégis azt mondjátok hogy "nyugi csak lassan indul, az elejét én is untam, de aztán überkirály lett" vagy vmi hasonló, akkor adok neki még 1 esélyt... köszi

Rounin

#304
Quote from: BlimpKvikveg merész példáját követve, kijelenteném, hogy rettentõen gyenge ez a játék. csak azért bírtam ennyi ideig, mert annyira dícséri mindenki. kb odáig jutottam, hogy a virágos csajszival elmenekültem az akárkik elõl a templomból, majd eljuttottam a csaj házához, ott aludtam és felkeléskor ki kellett osonnom a lakásból. eddig a történet (lassú) elõrehaladásán kívül más vonzót nem találtam a játékban. ha azt mondjátok, hogy majd csak késõbb bontakozik ki igazán a játék varázsa, változatossága és értelme, akkor még szánok majd rá pár órát, de különben ha a továbbiakban is csak ez lesz és hogy milyen ügyesen kombinálok harcban, akkor hagyom a játékot a fenébe, mert ez a része izgat talán a legkevésbé... ha a játék komplexitása alatt a harc és a tárgyvásárlások komplexitását értették az emberek, akkor bocsánat de nekem ez nem kell. gondolom még rohadtsok van a játékból hátra, de eddig totál lineárisnak találtam és nagyon sokat kéne változnia, hogy végigjátsszam...
várom a meggyõzõ érveket :) hátha valami fölött egyszerûen csak elsiklottam... :)

megj: ez az elsõ japán rpg amivel játszom (Septerra Core után, az nem tudom mennyire vehetõ annak) szóval lehet hogy csak a stílus nem jön be nekem. nem mások ízlését szeretném leszólni, csak annyit mondani, hogy nekem ez eddig nagyon nem tetszik. semmi olyan szintû játékélvezet nem jött elõ bennem, mint egy Fallout-nál, vagy akármelyik követõjénél... ha mégis azt mondjátok hogy "nyugi csak lassan indul, az elejét én is untam, de aztán überkirály lett" vagy vmi hasonló, akkor adok neki még 1 esélyt... köszi

Septerra szvsz nem japán rpg :) csak jellegû :D

Nahh, hát a Fallout az totál nem-lineáris. Az FFVII meg eléggé az. Szerintem :) Komplexitáson én személy szerint a történetet értem. És igen, csak késõbb bontakozik ki igazán. Mondjuk én az elején sem untam, de szerintem adj neki még egy esélyt. Ki tudja... legfeljebb nem csalódsz benne kellemesen ^^

EDIT:
Komplexitás plusszban, hogy nem csak harcból áll, hanem sokminden más is van benne. Chocobo-nevelgetés, mini-játékok, etc..

Fazék

Quote from: RouninSepterra szvsz nem japán rpg :) csak jellegû :D

Nahh, hát a Fallout az totál nem-lineáris. Az FFVII meg eléggé az. Szerintem :) Komplexitáson én személy szerint a történetet értem. És igen, csak késõbb bontakozik ki igazán. Mondjuk én az elején sem untam, de szerintem adj neki még egy esélyt. Ki tudja... legfeljebb nem csalódsz benne kellemesen ^^

EDIT:
Komplexitás plusszban, hogy nem csak harcból áll, hanem sokminden más is van benne. Chocobo-nevelgetés, mini-játékok, etc..
igen, gondoltam hogy a történet az abszolút nyerõ a dologban, mert egész tûrhetõen indul, de vhogy maga a játékrész engem nem ragadott magával. a sok csata meg végképp untat. bár ilyet nem szoktam csinálni, de lehet hogy szerzek inkább vmi trainer-t hozzá, amivel gyorsan letudom a csatákat és így talán nekem is tetszõ tempóban végigmegyek a történeten :) bár ezt a csaláshoz folyamodást nem szívesen teszem... de a mini-játékok érdekesen hangzanak, egy próbát még teszek vele :) köszi

Rounin

Quote from: Blimpigen, gondoltam hogy a történet az abszolút nyerõ a dologban, mert egész tûrhetõen indul, de vhogy maga a játékrész engem nem ragadott magával. a sok csata meg végképp untat. bár ilyet nem szoktam csinálni, de lehet hogy szerzek inkább vmi trainer-t hozzá, amivel gyorsan letudom a csatákat és így talán nekem is tetszõ tempóban végigmegyek a történeten :) bár ezt a csaláshoz folyamodást nem szívesen teszem... de a mini-játékok érdekesen hangzanak, egy próbát még teszek vele :) köszi

Van is mi...kucc, izé, szívesen :) A motorozás a legjobb szvsz (mini-játékban)
A trainerhez meg scak annyit, hogy ahogy jólesik :) A lényeg, hogy élvezd a játékot, nem? :)

.Attila

Az FF sorozatok és társai lineáris történettel rendelkeznek, ezek valójában nem olyan RPG-k, mint pl. a Morrowind, vagy Baldur's gate, sõt, teljesen más.
Továbbá: amennyit eddig meséltél, úgy tûnik, hogy kb. 3-4 órát haladtál vele, pedig a játék kb. 50-55 órás. Szóval sehol nem tartasz még :) Ezekben a játékokban a történet és a hangulat a lényeg. És ne felejtsük el, hogy az FFVII '97-es játék, és az FF sorozatban elõként 3D grafikás, úgyhogy nagy harcrendszert ne várjunk tõle, bár megjegyezném, hogy még az FFX-é sem vmi izgalmas :rolleyes: Ellenben a Legend of Dragoon-nak jó harcrendszere van, oda kel figyelni, mert ha nem, könnyen kinyiffansz.

Jenchi

Ajvé Blimp!!!

Még nagyon az elején jársz. Még az irányítást sem lehet megszokni ennyi idö alatt :-)

Régi Final-os vagyok, I-töl IX-ig megvan minden rész. Pont mostanában vettem elö (egyszerre a VII és VIII részeket, csak hogy ne kelljen késöbb a telepítéssel bajlódni) kb huszadjára, de a hatás nem maradt al most sem. Evés, alvás nyista, a munkába sem indulok el hamarabb egy percel sem. Koncentrálj... nem is, lazits és hagyd magad elbüvölni a karakterek, és a történet által. Ebben rejlik a FF titka (na jó, mondjuk a IV résztöl) Az 50-55 óráról csak annyit, hogyha minden kis apró titkot fel szeretné deríteni a játékban, ez simán felmehet 100-120 órára. A rekordom huszonvalahány óra a VII. részben, de csak végigfutottam rajta. Egyébként a harcok az ilyen stílusu gámákban ritkán nyújtanak igazi kihívást.
Pl: a Grandia II ben egyszer sem haltam meg (próbáld ki, érdemes Milenia iszonyat jó karakter),
Breath of Fire IV ( nem is a legszebb, nem is a legjobb, de legalább kiadták PC-re, ezért igazi unicum)
Az FF VIII - ban egyébbként egy fokkal talán izgalmasabb a harcrendszer... talán...

Szerintem mindenképpen nyomasd tovább a FF VII-t (egyébbként a sorozat második legjobb darabja, az örök király a FF VI) megéri, hidd el... Szerintem
"I'm not going there to die...  I'm going to see if I'm truly alive."

Fazék

Quote from: JenchiAjvé Blimp!!!

Még nagyon az elején jársz. Még az irányítást sem lehet megszokni ennyi idö alatt :-)

...

Szerintem mindenképpen nyomasd tovább a FF VII-t (egyébbként a sorozat második legjobb darabja, az örök király a FF VI) megéri, hidd el... Szerintem
hmm ha ennyire azt mondjátok hogy nagyon jó, akkor még rászánok egy 5-6 órát. persze úgy hogy vmi trainer-rel átugrom a harcokat - és véletlenül sem azért mert nehezek lennének, hanem mert végtelenül unalmasak, és idõrablók... ha ennyi idõ alatt se tetszik meg, akkor egyszerûen nem az én játékstílusom - elvégre ilyen is könnyen elõfordulhat :)

.Attila

Van egy spoiler benne, tessék kiszínezni ;)
Materia - fegyver dolog: pont az a jó, hogy nincs annyira übertápos fegyver, nincs olyan, hogy egy fegyver mindenek felett (dejó szövegeket lopni :D). Bár azért ott vannak az ultimate fegyverek.
A többi meg ízlés kérdése :)

Fazék

Quote from: White SeeDSzerintem ezt a spoilert mindenki ismeri még a végigjátszás elõtt. Mint én is tudtam anno:)
én nem tudtam pl...
bár mivel ez megszokott része a Japánból jövõ történeteknek, nem lepõdtem volna meg rajta, csak én is sajnáltam volna vélhetõen...

Shadowolf

Quote from: White SeeDPl, vagy szar fegyvered van sok materialhelyel, vagy jó fegyver kevés helyel kissé idegesítõ.

Mert annak aztán tényleg sok értelme lenne, ha folyton agyontápolva lennél. :rolleyes: A matéria rendszernek épp ez a lényege, hogy meg kell gondolnod hogyan osszad be a dolgokat.

QuoteMeg a viszonylag lassú fejlesztés is az idegeimre ment, fõleg hogy nincsen kimondottan jó tápoló hely mint a VI, VIII-ban volt.

2 jó hely is van: North Cave és a Gelnika.

QuoteMeg megölni az egyik fõszereplõt! Disznóság!!

Ez az amit egyesek drámai fordulatként hívnak (megjegyzem korábbi FF-ekben is halt már meg csapattag). Squall reakciója kb így nézne ki, ha az FF8-ban történne ugyanez: Yeah whatever. :rolleyes:

QuoteDe amiket imádtam benne azok a Weaponok, meg a 3 féle Bahamut:)
Meg ami kifejezetten idegesítõ: Az a buzeráns menetelés, a dísszemlével. 1db jót nem tudtam megcsinálni.

De azt legalább nem kell újracsinálnod ha elrontod (nemúgy mint az FF8-ban pl a vonatos jelenetet).

QuoteFõleg hogy a hülye ps-es kombinációkkal magyarázott a billentyûzetem helyett.

Ehhez csak annyit fûznék hozzá, hogy az FF7-ben legalább át lehet állítani a billentyûket (nemúgy mint a 8-ban). Szvsz az E, Q, W és egyéb billentyûk használata jóval idegesítõbb.

Amit még nagyon nem szeretek a FF8-ban az az, hogy a junction rendszernek hála a játék kb 90%-ban nem használhatok varázslatokat mert a statnöveléshez kellenek. -_-

Bruce

Quote from: ShadowolfMert annak aztán tényleg sok értelme lenne, ha folyton agyontápolva lennél. :rolleyes: A matéria rendszernek épp ez a lényege, hogy meg kell gondolnod hogyan osszad be a dolgokat.
Ezzel csak egyetérteni tudok :)
Quote from: ShadowolfEhhez csak annyit fûznék hozzá, hogy az FF7-ben legalább át lehet állítani a billentyûket (nemúgy mint a 8-ban). Szvsz az E, Q, W és egyéb billentyûk használata jóval idegesítõbb.

Amit még nagyon nem szeretek a FF8-ban az az, hogy a junction rendszernek hála a játék kb 90%-ban nem használhatok varázslatokat mert a statnöveléshez kellenek. -_-
Hát azért az FF8-ban is át lehett állítani a billentyûket ;) Csak nem a játékon belül, hanem van a configot kellett elindítani (ahol grafikát meg hangot meg minden mást át kellett beállítani) És Juction rendszer ide vagy oda, én minden szívbaj nélkül varázsolgattam a húzósabb csatákban... a gyenge ellenfelektõl meg kétszer annyit szedtem vissza  :rolleyes:

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

.Attila

Quote from: ShadowolfAmit még nagyon nem szeretek a FF8-ban az az, hogy a junction rendszernek hála a játék kb 90%-ban nem használhatok varázslatokat mert a statnöveléshez kellenek. -_-
Továbbá az az "élvezet", amikor 3-4 darabonként draw-olhatom ki a varázslatokat a szörnybõl, az is megfizethetetlen :rolleyes:

.Attila

Quote from: White SeeDDraw: Azért szedtek 4-5 varit, mert bénán van a szereplõ bekalibrálva. Az elsõ CD közepétõl én már 8-9 el szedtem legalább egy szereplõvel. És persze, az elsõ CD-n nem a legizmosabb szörnyektõl kell szedni, hanem a bénáktól. Ott a Balamb sziget. Darázstól 100 fire, Glacial Eye-tól 100 cure, denevértõl 100 thunder mindenkinél az elsõ 15 percben:) Legalább is nálam.
Bénán van kalibrálva? Pff... nem is lehet ilyen szempontból kalibrálni a karaktereket. Csak a magictõl függ asszem, de ugyebár jó ideig nincs minden karakternek magic junctionje...
Továbbá attól függ, hogy milyen szörnytõl szeded. Márpedig egy csomó van, ami csak egyszer fordul elõ. Nagyon jó szórakozás fél-egy órán át keresztül csak drawolni. Ja, és nem ilyen röhejes varázslatokról beszélek, mint pl. fire, ice, thunder, cure ;)

ArchElf

Quote from: BonciBénán van kalibrálva? Pff... nem is lehet ilyen szempontból kalibrálni a karaktereket. Csak a magictõl függ asszem, de ugyebár jó ideig nincs minden karakternek magic junctionje...
Továbbá attól függ, hogy milyen szörnytõl szeded. Márpedig egy csomó van, ami csak egyszer fordul elõ. Nagyon jó szórakozás fél-egy órán át keresztül csak drawolni. Ja, és nem ilyen röhejes varázslatokról beszélek, mint pl. fire, ice, thunder, cure ;)
Szinte az össze varázslatot lehet CARD-MOD-al cserélni, draw csak akkor jó ha csata közben kell valami (nekem). Mágiát szinte nem is használok (nincs is MAGIC-es karakterem most), csak junction-re pakolom õket... Ja és ITEME-t se nagyon használom... (Bár a múltkor jól jött a meteor stone :) )...
Ja még el sem hagytam Balamb-ot, már voltak mid level varázslataim, Death, Zombie, Break, Water, Tornado, stb... csak jól kell kártyázni.

AE

あさ。。。あさだよ。。。あさごはん たべて がっこう いくよ。。。

0118 999 881 999 119 725...3

Pandóra

Nektek is nehéz volt Seifert legyõzni a Lunáris Pandórában? Engem folyamatosan hazavág. Na nem baj, most hazamegyek, és lesz ám irgumburgum  :nagyere: .
Egyébként rájöttem, hogy õ a kedvenc személyiségem: eladta a lelkét, hogy az álmaiban élhessen. Ez valahol olyan költõi, nem? (Szóval igazából nem én játszom bénán, hanem a szívem mélyén sosem tudnám bántani  :D ).
"Ever wonder why I never really truly connect
Although my eyes are open
I can hold your gaze
But I am never connected
Never connected"
(D. Hayes: Darkness)

.Attila

Quote from: PandóraEgyébként rájöttem, hogy õ a kedvenc személyiségem: eladta a lelkét, hogy az álmaiban élhessen. Ez valahol olyan költõi, nem? (Szóval igazából nem én játszom bénán, hanem a szívem mélyén sosem tudnám bántani  :D ).
Elnézést, ha megsértelek vele, de ez nekem inkább szánalmasnak hangzik. A valóságban kell élni, nem álomban. A való életet kell úgy alakítani, hogy álomszerû legyen ;)

Itachi

Quote from: PandóraNektek is nehéz volt Seifert legyõzni a Lunáris Pandórában? Engem folyamatosan hazavág. Na nem baj, most hazamegyek, és lesz ám irgumburgum  :nagyere: .
Egyébként rájöttem, hogy õ a kedvenc személyiségem: eladta a lelkét, hogy az álmaiban élhessen. Ez valahol olyan költõi, nem? (Szóval igazából nem én játszom bénán, hanem a szívem mélyén sosem tudnám bántani  :D ).
Bár Bonci szavai logikusak és értelmesek, én is Seifer t kedveltem a legjobban.Emléxem mit fel nem forgattam a gamefaqs on ,hogy találjak oan cheat et ami xplorer vagy gamshark nélkül a csapatba teszi.. :) Számomra is -bár mennyire szánalmas is - a vágyaim és álmaim  nagyon fontosak, amik persze nem feltétlenül evilágiak, értsd közük nincs a "csodálatos" realitásunkhoz.Hiába no, gyarló vok ien szempontból. :haha:
And then the Mighty Dragon said: "lol noob"

.Attila

Még mielõtt vki félreértené vki, amit írtam, szólok, hogy nem a fantáziálással van bajom, hanem azzal, ha vki álomvilágba menekül, mert neki az tetszik, és az könnyebb, a valóság meg nehezebb és nem éppen tetszetõs.
Nekem is élénk fantáziám van, és szeretem kihasználni, de mindvégig tudom, hogy mi a realitás :)
Részemrõl nincs több :_off:

.Attila

Protect felezi a fizikai támadásokat, nem 70-80%-ot vesz le...

Pandóra

Quote from: White SeeDHát, nálam a 450-es ütéseket 75-100-ra lenyomta. Ez nem felezés.
Én is protect-eztem, és nekem sem segített annyit, amennyit mondasz (fõleg, amikor Seifer megrengeti a földet). Talán nálad a protect be volt állítva valami erõsségnek.
Én is mélyen megértem Seifert, nem tudom, hogy ha nekem lenne ilyen lehetõségem, maradnék-e a valóságban. (És ez nem is off, a játék nem csak arról szól, hogy kit hogy verjünk agyon.)

(off: Egyébként ugrott a Seiferrel való harcom, vírust kapott a gép, és mindenhol Sexx parancsikonok ugráltak, és az otthoniak úgy döntöttek, hogy egy format c: -vel oldják meg a problémát. Szóval kezdem az elejérõl az egészet.)
"Ever wonder why I never really truly connect
Although my eyes are open
I can hold your gaze
But I am never connected
Never connected"
(D. Hayes: Darkness)

.Attila

Quote from: Pandóra(És ez nem is off, a játék nem csak arról szól, hogy kit hogy verjünk agyon.)
Ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor ez egy FFVII topic, és nem FFVIII ;)
De engem nem zavar :)

Pandóra

Quote from: BonciHa nagyon precízek akarunk lenni, akkor ez egy FFVII topic, és nem FFVIII ;)
De engem nem zavar :)
:hehe:  :ad:
"Ever wonder why I never really truly connect
Although my eyes are open
I can hold your gaze
But I am never connected
Never connected"
(D. Hayes: Darkness)

.Attila

Lásd elsõ oldal. Itt nem csak a játékról van szó ;) Egyébként nemtom miért hoztam létre, úgy elsõ felindulásból :)

Rounin

Hmm. Ha nem zavar, akkor maradjunk kicsit a VIII-nál :)

Seifer szerintem röhejesen könnyû o.O Ha van Odinod, akkor Gilgamesh alaposan meggyengíti, ráadásul auto-protect+auto-shell kombóval (esetleg még auto-haste) egész gyorsan megfekszik :) Vagy csak 90+ szint tett be neki? o.O

Pandóra

Quote from: RouninHmm. Ha nem zavar, akkor maradjunk kicsit a VIII-nál :)

Seifer szerintem röhejesen könnyû o.O Ha van Odinod, akkor Gilgamesh alaposan meggyengíti, ráadásul auto-protect+auto-shell kombóval (esetleg még auto-haste) egész gyorsan megfekszik :) Vagy csak 90+ szint tett be neki? o.O
Hol van még Seifer...? Mint mondtam, újra kellett kezdenem, és amennyi idõm van, még most vagyok túl a bálon. És megint 3-ast kaptam a SeeD vizsgán.  :bruhuhu: Azért mert nem vállalok közelharcot :nagyere: . Meg az átgondoltság is 0 pontos lett.  :morci: Pedig én olllllyan átgondolt voltam.
"Ever wonder why I never really truly connect
Although my eyes are open
I can hold your gaze
But I am never connected
Never connected"
(D. Hayes: Darkness)

Rounin

Quote from: PandóraHol van még Seifer...? Mint mondtam, újra kellett kezdenem, és amennyi idõm van, még most vagyok túl a bálon. És megint 3-ast kaptam a SeeD vizsgán.  :bruhuhu: Azért mert nem vállalok közelharcot :nagyere: . Meg az átgondoltság is 0 pontos lett.  :morci: Pedig én olllllyan átgondolt voltam.

Ahhhham. Mihez képest? Átgondolni nem ugyanaz, mint egyhelyben toprogni és nem kockáztatni :D

Pandóra

Quote from: RouninAhhhham. Mihez képest? Átgondolni nem ugyanaz, mint egyhelyben toprogni és nem kockáztatni :D
Nem toporogtam.  :mad: Igggenis átgondolt voltam: Squall elszívás + támadó és védõ varázslás + GF, Zell GF + gyógyítás potionnal + összezavaró és védõ varázslatok, Selphie GF + gyógyítások itembõl. Minek szórakozzak 23-as kardcsapásokkal, amikor a pl. fire leszed 40-50-et, a GF meg többszázat.
"Ever wonder why I never really truly connect
Although my eyes are open
I can hold your gaze
But I am never connected
Never connected"
(D. Hayes: Darkness)