Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Fazék

Quote from: Zen on 2008-04-14, 00:11:40
Én csak azt nem értem hogy képes valaki KotOR II-nek szidni a sztoriját.
ki szídta a sztoriját?
sztem a végét szídja az emberek többsége, köztük én is :)

Zen

Persze, a vége télleg ratyi volt, az outro meg semmitmondó, de itt-ott olvastam neten h nem tetszik egyeseknek a sztori, blabla. Meg h KotOR I-é jobb volt... hát, nem volt rossz, de a II-höz képest azért, hát, khm..sántít. Meg a 2ben nem voltak zöld fénytől monsztává változó emberek. Meg 3 vadászgép/mp sebességgel gyártó Star Forgeok. Mindenesetre, ha Bioware tátott szájjal bámulta a II sztoriját, akkor azér már nem kéne szidnia senkinek. :smile:
Ja és igen, a végén én is azt éreztem amit Blarke. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lt. Simoan Blarke

Itt néhány degenerálttól eltekintve senki nem szid ok nélkül semmit.

...



... ...


Oops.

[spoiler]:muhahah:[/spoiler]

Mindenesetre nekem a KotOR I sztorija nagyságrendekkel faékebbnek tűnt és tűnik, mint a második részé... Szóval... Meg vaze, mindenkiből lehet jeti! Szegény T3-M4 maradt kábé ki csak a szórásból. (Meg G0T0, Ordo és Hanharr, de azok nem számítanak. :D )
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Zen

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-14, 00:29:33
Itt néhány degenerálttól eltekintve senki nem szid ok nélkül semmit.

...

... ...

Oops.

Found yourself?  :lul:
Nah, elvileg nemsokára betolok egy Dark Messiah of Might and Magic értékelést... "nemsokára"
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

chilip

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-14, 00:29:33
Itt néhány degenerálttól eltekintve senki nem szid ok nélkül semmit.

...



... ...


Oops.

[spoiler]:muhahah:[/spoiler]

Mindenesetre nekem a KotOR I sztorija nagyságrendekkel faékebbnek tűnt és tűnik, mint a második részé... Szóval... Meg vaze, mindenkiből lehet jeti! Szegény T3-M4 maradt kábé ki csak a szórásból. (Meg G0T0, Ordo és Hanharr, de azok nem számítanak. :D )

a lényege az volt hogy te magad hasadás voltál az erőben, és köréd csak olyanok gyűltek akik erőérzékenyek voltak, mert "vonzódtak" ehhez a rendellenességhez valamiért... éppen ezért küldtek el téged a rendtől...

KotOR 2-ben ami nem tetszett:
- kihívás: béka segge alatt hard-on is
- Sith Lord egész bolygó életerejét képes volt elszívni  :zomg: Palpatine minek vesződött a halálcsillaggal?
- a végeeeeee, semmi nem volt mentél teremről teremre és jöttek a tucat sith-ek... 2. végigjátszásra meg sem álltam, elfutottam köztük, és az utolsó elötti főellenség... Force Crush-ra rátenyereltem és karcolás nélkül öltem le...
- és Kreia azon mozzanata mikor eggyetlen másodperc alatt leöli az összes jedi-mestert akit észhez térítettél. semmi védekezés tőlük, és az arcomon a  :wtf: (nem jó értelemben...)

Dreamcleaver

Quote from: Zen on 2008-04-14, 00:11:40
Én csak azt nem értem hogy képes valaki KotOR II-nek szidni a sztoriját.  :wtf:

Egyesek szerint túl sötét és komor egy Star Wars történetnek, és túl sok benne a mindf*ck. Valakinek ez bejött, valakinek nem. Én megvoltam vele, bár hogy megvalljam az igazat, azért az "egyszerűbb" happy endes SW sztorik nekem is jobban bejönnek. A KoToR 2 emocionális roncs főhösével igazán soha nem tudtam azonosulni. Ráadásul a kapcsolata miatt a társaival, kb aki nem robot, az szintén emocionális roncs. A háttérsztori meg nem rossz, de sajna helyenként azért súrolja a "ZOMG DEEP" kategóriát. És akkor ugye ráadásként jön a sok kivágott rész is, pl amit Nihilius-szal műveltek...

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lt. Simoan Blarke

Jóhát elég imba volt (pláne azt nem értem hogy a 30d6-os lightning stormmal agyonmészárolgattam mindenkit JEDI WEAPON MASTERREL (!! :O ), és persze azért én még jóságos vagyok, ugye?), meg egyáltalán nem volt lightos sztorija. Ezért is szerettem annyira - az alap vanfeketeésfehér felállást rühelltem mindig is az SW univerzumban (ezért kellett vagy fél napot azzal tökölnöm, hogy az alap SW d20 szabályokat asztali játéknál a saját ízlésemhez tudjam szabni - és itt igen, a jó-gonosz közelítést kellett fenékbedugnom), már a KotOR I-ben is üdítő volt Jolee pl... :)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Zen

Dark Messiah of Might and Magic

No, először is érdekelne, h miért a rossz véget kaptam. :eek: :wtf:
Maga a játék, nos, hogy is mondjam..Jedi Knight 2ben emlékeztek milyen, amikor halomra gyilkoljátok a rohamosztagosokat? Na, ugyanez fantasyben. ^^
A sztori nem valami nagy szám, de azért jól elő van adva. Sareth kikerül mestere (Phenrig) szárnyai alól, majd el kell vinnie egy kristályt egy ismerőshöz. Phenrig ezután már nem is szerepel. :wtf: A szinkronnal nem vagyok megbékélve (leginkább Leanaéval nem), és a karakterek kapcsolata nem nagyon van kidolgozva..pontosabban, elég hülyén. Leanna hamarabb belénk szeret, mint egy akciófilmben a csaj a főszereplőbe. o.O A grafika gyönyörű (Source motor ftw), bár néhány statiszta olyan benyomást kelt, mintha túlméretezett Warhammer figurák lennének. A harcrendszer #1: lenyomva tartod a gombot= nagyobb ütés + iránygomb = támadás iránya (jó érzés volt jobbról pofáncsűrni a goblint, mire az átszakította a palánkokat és lezuhant a mélységbe). A fejlődés olyan mint Bloodlinesban. Néha kicsit nehezíti a mozgást a karakterre is ható fizika. Pl Sareth lába beakadt egy kiálló fadarabba, amitől eltorzult az ugrásom iránya, és a leszakadt lépcső helyett lepottyantam a nagy semmibe.  ^^"
A sztori nem nagy szám, de azér eldöcög rajta a játék lényege: az akció.
8/10

Megjegyzés: van pár rész, amitől nekem full a Thief jutott eszembe. Kötelet lövő íjjal szerencsétlenkedés zombikkal teli kriptában.
Edit: közbe kiderült miért a rosszat kaptam: rossz helyre vittem a végén a cuccost. -_-
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

chilip

nemsokára kész a restoration project a kotor 2-höz :) valahol a végső stádium körül vannak, összes kivágott rész benne lesz nehezítéssel is: http://team-gizka.org/faq.html már akit érdekel, nemskoára újratolom az 1et, elvileg úgy kell hogy Revan - férfi - jó, és ez a hasadásos nő volt és elvileg a rossz oldalon ( már az original sztori szerint ) de ez nem biztos (én így fogom csinálni), majd havert megkérdem mert ő 100%ban felfogta mi történik a kotor 2ben :D

Fazék

Quote from: chilip on 2008-04-14, 11:15:40
nemsokára kész a restoration project a kotor 2-höz :) valahol a végső stádium körül vannak, összes kivágott rész benne lesz nehezítéssel is: http://team-gizka.org/faq.html már akit érdekel, nemskoára újratolom az 1et, elvileg úgy kell hogy Revan - férfi - jó, és ez a hasadásos nő volt és elvileg a rossz oldalon ( már az original sztori szerint ) de ez nem biztos (én így fogom csinálni), majd havert megkérdem mert ő 100%ban felfogta mi történik a kotor 2ben :D
Quote from: Fazék on 2008-04-13, 23:45:41
és örülök, hogy nem csak én toltam ki magammal, amikor 1-2 hónapja újra végigjátszottam, ugyanis ha minden igaz, immár tényleg a kiadás pillanatához közeleg a KotOR II - The Sith Lords Restoration Project és játszhatjuk újra újra a játékot :falba:
good morning sunshine :haha:

Lt. Simoan Blarke

Quote from: chilip on 2008-04-14, 11:15:40elvileg úgy kell hogy Revan - férfi - jó, és ez a hasadásos nő volt és elvileg a rossz oldalon ( már az original sztori szerint )
original sztori? akkor miért engedik meg a játékosnak, hogy ő döntse el, hogy mi történt a múltban?  :wtf:
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-14, 14:57:01
Quote from: chilip on 2008-04-14, 11:15:40elvileg úgy kell hogy Revan - férfi - jó, és ez a hasadásos nő volt és elvileg a rossz oldalon ( már az original sztori szerint )
original sztori? akkor miért engedik meg a játékosnak, hogy ő döntse el, hogy mi történt a múltban?  :wtf:
hogy ne azon rinyáljon, hogy csőlineáris a játékmenet.
canon szerint Revan jófiú. A tanítványa meg lány. Arra nem emlékszem, hogy célzottan sötét maradt volna a végére, csak arra emlékszem, hogy Revan után megy.

Zen

Quote from: Lythis on 2008-04-14, 15:00:13
Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-14, 14:57:01
Quote from: chilip on 2008-04-14, 11:15:40elvileg úgy kell hogy Revan - férfi - jó, és ez a hasadásos nő volt és elvileg a rossz oldalon ( már az original sztori szerint )
original sztori? akkor miért engedik meg a játékosnak, hogy ő döntse el, hogy mi történt a múltban?  :wtf:
hogy ne azon rinyáljon, hogy csőlineáris a játékmenet.
canon szerint Revan jófiú. A tanítványa meg lány. Arra nem emlékszem, hogy célzottan sötét maradt volna a végére, csak arra emlékszem, hogy Revan után megy.

Revan tanítványa Malak, aki nem nagyon néz ki csajnak.  :ejnye:
Amúgy meg valsz azért választhattál h senki se mondhassa h ő csajjal vitte végig sötét oldalon, mégis le van xarva, mer Revan pasi volt és jófijú.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Zen on 2008-04-14, 15:02:37Revan tanítványa Malak, aki nem nagyon néz ki csajnak.  :ejnye:
Grkhkrghk :D

Egyébként oké, hogy a "kanonikus" sztoriban Revan a jó oldalon végzett és faszi volt (ez legalábbis kiderült asszem az Obsidian oldaláról), csak az Exile-ról nem volt ilyen ott, ahol erről szó volt. Btw, az egészben az a vicces, hogy az Atton-os alapdialogue-ban Revan "gonosz"-ként és nőként van defaultolva ("?? If I know it correctly, Revan saved himself - and the Republic." "How long have you been in that force cage? Revan was a man, not a woman!") :)
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Lythis

sry, nem tanítványa, hanem a kirekesztett kis emoid főhős a 2-ből, így jó? :D
(eredetileg majdnem outcast-et írtam rá, de tuti nem az volt, hanem valami más .. jah.. Exile). Szal a számkivetett.
KotOR 2-t nagyon hamar hanyagoltam, mert bár tetszett, iszonyat bökte a csőröm, hogy nincs hozzá widescreen felbontás, ablakban játszani meg snassz :D
Mondjuk mostanában terveztem, hogy nekiesek az 1-2-nek megint, de valahogy nem visz rá a lélek...
Bezzeg a nyamvadt Rise of Nations Gold-ot képes voltam feltenni megint.... :S

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Zen on 2008-04-14, 15:17:08
herself* :P
Jogos. -.-" :D

A widescreennel nekem is orbitális bajaim voltak, de má hozzászoktam hogy mindenki széles :D
Engem az idegesített mindig, hogy minimális részletességen is mindig minden összefosta magát a régi gépen, és Teloson (meg emiatt akadt el az első végigjátszásom, a Malachor V-on is) textúrahibák ( = villog a kép, és csak a csillagokat látni, amikor épp villan egyet), mert a proci túl lassú volt, és a scriptelt mozgások miatt volt, hogy az orgyilkos Batu Rem kint maradt, vagy bent maradt Grenn, aztán a széthalt scriptek miatt lefailelt a .NET lib, valahányszor visszamentem az entertainment module-ba. Ez SEHOL MÁSHOL nem jelentkezett problémaként, csak Telos-on a megérkezés után, és a Malachor V-on (ahol erre nem is számítottam, így faszán felülírtam az előző savegame-emet). Konklúzió: P3-assal nem szabad játszani vele :D
Slusszpoén: KotOR I-et egy darab akadás nélkül végigtoltam (ráadásul nem is minimum részletességen azt se)...
Ahh, a nosztalgia... :D
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Lythis

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-14, 15:24:51
Quote from: Zen on 2008-04-14, 15:17:08
herself* :P
Jogos. -.-" :D

A widescreennel nekem is orbitális bajaim voltak, de má hozzászoktam hogy mindenki széles :D

én attól kaptam idegbajt... tűrtem pár óráig, és utána sikítva töröltem.

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Lythis on 2008-04-14, 15:40:01
én attól kaptam idegbajt... tűrtem pár óráig, és utána sikítva töröltem.
Jó. Neked lolik kellenek, nem szép telt lányok. (IGEN, túloztam, nyugi  :rotfl: )

Fallout 1-2-t is végigtoltam widescreenen... de már fel se tűnt a végén hogy milyen széles mindenki. Mondjuk ott azé kicsit messzebb vagy tőlük.
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Dreamcleaver

A kanon szerint Revan light side male, a második rész főhőse meg light side female (és asszem NEM Revan tanítványa). De a sztori szempontjából tök mindegy, hogy milyen gendert játszol, leszámítva a szerelmi szálakat.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

#3950
Quote from: Lythis on 2008-04-14, 15:18:10KotOR 2-t nagyon hamar hanyagoltam, mert bár tetszett, iszonyat bökte a csőröm, hogy nincs hozzá widescreen felbontás, ablakban játszani meg snassz :D
én speciel pár perc config-turkálás után hibátlanul widescreen-ben toltam végig :D
egyedüli gond az átvezető videókkal kapcsolatban volt, azokat ki kellett kapcsolni és utólag külön megnézni, mert hajlamosak voltak úgy elszúrni a grafikát, hogy nem tudtad folytatni a játékot, mert persze párbeszéddel kezdődik általában a videók után, te meg csak össze-vissza csíkokat látsz, semmi kivehetőt, nem lehet quicksave/reload-olni és nem tudod a jó válaszokat a folytatáshoz...
de amúgy tökéletesen ment ezen kívül wide felbontásban :)

amúgy én inkább ablakban játszom végig a régebbi játékokat, ha sehogy se lehet rávenni a widescreen-re, mint hogy lapított legyen a kép.
BG2-t is a notebook-on tolom inkább, mert így ugyan csak 15"-os monitoron megy, de még mindig jobb, mint a 22"-n szétlapítva :)
(ablak módban sajnos nagyon szenvedős tud lenni a kezelése, folyton kicsúszott az egér, stb)

Cloud

Crisis Core: Final Fantasy VII (PSP)


Egy szóval fantasztikus.Igaz tudtuk mi lesz a vége, de akkor is fantasztikus játék.Egyrészt a grafikája odaver de nagyon, másrészt a történet az átvezető animációk mind mind fantasztikusak. Én már most felírtam az évtized legjobb játékai közé...

Kuroi Tenshi

Quote from: Fazék on 2008-04-14, 19:02:02
amúgy én inkább ablakban játszom végig a régebbi játékokat, ha sehogy se lehet rávenni a widescreen-re, mint hogy lapított legyen a kép.
BG2-t is a notebook-on tolom inkább, mert így ugyan csak 15"-os monitoron megy, de még mindig jobb, mint a 22"-n szétlapítva :)
(ablak módban sajnos nagyon szenvedős tud lenni a kezelése, folyton kicsúszott az egér, stb)
DVI-s a monitorod? Akkor miért nem állítod át a képernyőméretet?

Fazék

Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-04-16, 04:04:45
Quote from: Fazék on 2008-04-14, 19:02:02
amúgy én inkább ablakban játszom végig a régebbi játékokat, ha sehogy se lehet rávenni a widescreen-re, mint hogy lapított legyen a kép.
BG2-t is a notebook-on tolom inkább, mert így ugyan csak 15"-os monitoron megy, de még mindig jobb, mint a 22"-n szétlapítva :)
(ablak módban sajnos nagyon szenvedős tud lenni a kezelése, folyton kicsúszott az egér, stb)
DVI-s a monitorod? Akkor miért nem állítod át a képernyőméretet?
DVI csatlakozós DELL 228WFP monitor, ATI2900pro kártya. ha te nekem megmondod, hogyan lehet átállítani a használt képernyőméretet, akkor vendégem vagy egy szelet tortára :)
már próbálkoztam anno

Kuroi Tenshi

Quote from: Fazék on 2008-04-16, 09:33:46
ha te nekem megmondod, hogyan lehet átállítani a használt képernyőméretet, akkor vendégem vagy egy szelet tortára :)
Még utánanézek, elvileg valahol a CCC-ben kell legyen erre egy opció.

Fazék

Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-04-17, 01:48:35
Quote from: Fazék on 2008-04-16, 09:33:46
ha te nekem megmondod, hogyan lehet átállítani a használt képernyőméretet, akkor vendégem vagy egy szelet tortára :)
Még utánanézek, elvileg valahol a CCC-ben kell legyen erre egy opció.
állítgattam én ott mindent, amit csak találtam, de nem igazán hatotta meg a monitoromat :(
sőt! vmelyik beállítással sikerült elérni, hogy még jobban összenyomja a képet :haha:

Flaser

"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Fazék

Quote from: Flaser on 2008-04-17, 13:56:58
http://www.widescreengamingforum.com/

Ajánlom becses figyelmetekbe.
mert szted ws monitor tulajdonosként nem ismerem az oldalt... :rolleyes:

Lt. Simoan Blarke

Quote from: Fazék on 2008-04-17, 18:43:19mert szted ws monitor tulajdonosként nem ismerem az oldalt... :rolleyes:
nekem ws monitorom van, mégsem ismertem. sose volt bajom vele :) [monitorommal, that is]
In Raid_0 the zero stands for how many files you are going to get back if something goes wrong.

"It's easy to kill someone. Just forget the taste of sugar." - Monster

Fazék

Quote from: Lt. Simoan Blarke on 2008-04-17, 18:46:50
Quote from: Fazék on 2008-04-17, 18:43:19mert szted ws monitor tulajdonosként nem ismerem az oldalt... :rolleyes:
nekem ws monitorom van, mégsem ismertem. sose volt bajom vele :) [monitorommal, that is]
akkor túl kevés régi programmal akartál játszani, vagy szimplán nem zavart téged a törpe karakterek elszaporodása, amiktől én viszont frászt kapok :)