Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Dreamcleaver

Igen, az pl engem is idegesített, hogy a kézigépágyúval (bocsi a kifejezésért, de nem vagyok egy weap tech pro) telibe megsorozom a fickót oldalról kb 7-8 méter távolról, ő meg lazán felémfordul és belémenged egy sorozatot amitől megfekszem. Ezért nem is használtam nagyon a gépágyút, sniperrel, vagy távcsöves M4-gyel sokkal többre mentem (meg istentelenül lassan is reloadolt.)

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

#4021
Quote from: Zsiga on 2008-06-03, 13:51:22
Quote from: Fazék on 2008-06-01, 23:14:58
CoD4 single player rész:
Hardened fokozaton is teljesen játszható volt
Te valami mással játszhattál akkor, vagy nagyon úgy jár az agyad ahogy a készítőké. A CoD sorozat singleplayer részei már az első rész óta arról szóltak hogy vannak szép nagy látványos filmszerűen megrendezett jelenetek, amiket ha úgy csinálsz végig ahogy azt az Infinity Ward-os srácok eltervezték, tényleg kellemesek és akár nehezebb fokozaton is játszhatóak. De csak egyszer menj szembe a scriptekkel...
Arról nem is beszélve, hogy mint az fps-eknél általában, sajnos itt sem úgy oldják meg a nehézségi szintek emelését hogy okosabbak lesznek az ellenfelek. Nem, itt egyrészt többen lesznek (már ha a végtelenül spawnoló botok esetén értelmezhető az hogy több...), másrészt pofátlanul cheatelnek. Bárhol is vagy ők tudják, ha egy centire kilógsz a fedezék mögül máris lőnek rád, pedig esélyük nem lenne észrevenni. Legalább 180°-os látómezővel vannak megáldva, és persze lőni is tudnak oldalra... Szeretnek túlélni egy-két fejlövést, szeretnek simán pontosan célozni akkoris ha épp beléjük lőttél (ami a játékosnak ugye nem megy...), idegesítően és irreálisan jók a reflexeik, jobban céloznak egy pisztollyal mint én egy távcsöves puskával, és még sorolhatnám.
vagy csak jól alkalmazkodom az előírt útvonalhoz :)
általában 4-5 próbálkozás után felfogtam, hogy ez így lehetetlen, vagyis vszleg rossz irányból próbálom megoldani a problémát. kis kísérletezéssel mindig rá lehetett jönni az általuk kijelölt útra (vagy annak kijátszására :D). persze tényleg ott volt az idegesítően durva ellenfelek problémája is. de nem volt olyan feladat, amit ne lehetett volna megoldani pár stun grenade-del, illetve kellően merész fedezékből fedezékbe rohanással. jópár helyen viszont meglepődtem, de véges számú ellenfél volt csupán. vmi 1-2 perc állóharc után szóltak a csapattársak, hogy area clear vagy hasonló és mehettem tovább. de amúgy nem értem, mert én azért bőven tudtam távcsöves puskával írtani a népet. nem mindig engem lőttek, ha kibújtam a fedezékből. ???

mondjuk az utolsó fokozatnak már nem biztos, hogy neki mernék ugrani :haha:

szerk: amúgy összesen kb 8 óra játékidőmbe volt a CoD4 single hardened fokozaton, szóval jópár jelenettel megszenvedtem :haha:

Zsiga

Na én meg lusta vagyok új utat keresni ha az egyik nem megy, és főleg lusta vagyok kitalálni a készítők gondolatait. Pl. a sniperes részt is úgy csináltam meg (alig másfél óra alatt...) hogy ott maradtam a seggemen a társam mellett. Btw. amikor van három percünk lerohanni az ellenséggel teli domboldalon azt milyen útvonalon kellett volna megcsinálni? :D Amikor először játszottam akkor balra mentem, most meg jobbra a templom meg a temető felé, de nem tudom hogy azért volt-e feltűnően nehezebb a mostani útvonal mert a készítők nem erre akartak terelgetni, vagy csak ennyivel durvább volt ez a hardened mód.
A flashbang meg főleg a kedvencem, hihetetlenül használhatatlanra sikerült. Érdekes módon engem 10 méterről jobban megvakít mindig mint azokat akiknek a lába elé dobom...
Az meg szomorú hogy azon kell meglepődni ha valahol nem végtelenül respawnolnak az ellenségek, szerintem legalábbis egyrészt idegesítő, másrészt nevetséges és irreális. Elvárják hogy rohanj keresztül 500 ellenséges katona között (mert megölni nem tudod őket, egyet lelősz kettő jön helyette) úgy hogy csukott szemmel hátrafelé 50 méterről eltalálnak, persze fedezék mögött meg hason kúszva is, emellett még időre is megy az egész. Nos, nem tudom ki az aki ezt élvezi, én biztos nem. Jobban szeretek a tudásom miatt átjutni egy pályán mint a szerencsém miatt, ez az egész játék viszont abból áll hogy futsz meghalsz reload futsz halsz load [...] futsz mákod van save...

DC : És az ellenség még azokkal a szarokkal is tud pontosan lőni, akár messzebbről is. Hihetetlen, ugye? ::) Ja és persze míg én célozva, egyes lövéssel is alig találom el őket, ők simán tunkolnak mint a CS-s vérpistikék, és mégis 3-ból egy lövésük talál...

chilip

Mass Effectes rossz galaxy map-re van megoldás :P konzolt kell behívni és parancsal mész a célhoz :D és működik ;) és ha nem a citadelen vagy, még menthetsz is :D a game nagyon jó, simán megveszem eredetibe nyáron, mikor pénzem is lesz rá  :jee:

Dreamcleaver

#4024
Tudok a konzolos mapugrálgatós trükkről de:
1. Elveszi a játék hangulatát.
2. 99% rá az esély, hogy valahol meg fogja akasztani a sztorit, mert átugorsz valami cutscene-t etc.

Save-re már van a ruszkiktól crack, a reloaded cracket fejlesztették tovább. Sztem lesz Galaxy Mapre is előbb/utóbb, ha nagyon nem, akkor meg kénytelen leszek megvenni a k*rva SecuRom ellenére is.  :D

Zsiga: Az a dombon lerohanós rész is nagyon idegesítő volt, főleg a teammatek miatt. Ha te nem mész elől, akkor ők állnak egyhelyben és lövik a végtelenül spawnoló ellent. Ha mész, de nem az előre scriptelt úton, akkor meg megakadnak és egyszer csak azon kapod magad, hogy bent vagy az ellen közepén tök egyedül (már mögüled is ellen jön.) :rolleyes: Volt olyan, hogy úgy került mögém 2 ellen, hogy tőlük 4 méterre ott gugolt a 3-4 társam, és így is meghaltam...

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zen

Egyre "több" kedvem támad CoD 4ezni, annyira "dícséritek". :jee:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fazék

Quote from: Zen on 2008-06-03, 19:20:07
Egyre "több" kedvem támad CoD 4ezni, annyira "dícséritek". :jee:
őszintén szólva kicsit értetlenül állok a sok CoD4 szídás előtt... lehet hogy a vérprofi FPS-ezőknek idegesítő lehet a játékmenet, mert nem tudnak mindenkit precízen lelőni, előre tudva, hogy ki hol fog fölbukkanni és mikor, de számomra átkozottul hangulatos volt így a játék, a hihető háborús borzalom erejével bírt, a kiszámíthatatlannal, a váratlannal. :)

Rounin

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:28:30
mert nem tudnak mindenkit precízen lelőni, előre tudva, hogy ki hol fog fölbukkanni és mikor

Spawnpontok kiszámíthatóak benne a helyzetedtől függően. :hehe:
Nekem speciel a végtelen mennyiségű ellenfelek nem tetszettek.

Dreamcleaver

Pont, hogy kiszámítható volt...

Amúgy persze, van hangulata, de lényegében tényleg csak arról szól a vége felé, hogy mész/meghalsz/respawn egészen addig, amíg elérsz egy checkpointot, és onnatól ugyanaz megint.

Sztem a játék legjobb része az elején a közel-keleti misszió az amcsikkal.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

#4029
Quote from: Rounin on 2008-06-03, 19:30:44Nekem speciel a végtelen mennyiségű ellenfelek nem tetszettek.
igen, azt már kivettem az eddigi 237 reklamációból, hogy mindenkinek a végtelen ellenfelekkel volt leginkább gondja, de nekem speciel ez pont hogy tetszett benne. így kénytelen voltam agresszívabban előrenyomulni, kénytelen voltam tényleg tempósan haladni a játékban. a véges számú ellenfelekkel rendelkező játékokban vhogy mindig túl óvatosan, finoman haladtam előre, mindig a lehető legkevesebb ellenfél figyelmét fölkeltve, vagyis tökölve. itt ez a taktika csak oda vezet, hogy elfogy a töltényed, sztem ezzel a végtelen ellenfél megoldással érték el nálam, hogy folyamatosan pörögjön a játék és ez nekem bejött. nektek más a játékstílusotok ezek szerint, de hát ez van. számomra még mindig jobb, hogy nekem tetszett és senki másnak nem, mintha fordítva lett volna :D

Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:34:16Pont, hogy kiszámítható volt...
mi? az hogy hol bukkannak föl az ellenfelek? :eek: hát ha ti mondjátok...
persze ki lehetett szúrni, hogy melyek a spawn pontok, de ha te olyan ügyes vagy, hogy minden rohadt spawn pontot figyelemmel tudtál követni és gyorsan kinyírni az onnan érkezőt, akkor minden elismerésem :)

Rounin

A pörgés egyáltalán nem gond, az annál inkább, hogy átrohanva egy töküres terepen, elérve egy bizonyos pontra, mögöttem, a semmi közepén OTT TEREM néhány ellenfél. A semmiből. Csak úgy. Előzőleg kipucolt szobában, teszem azt, úgy, hogy _látom_ utána, hogy senki nem mehetett be oda. Mégis özönlenek onnan. Pl.
Na _ez_ nagyon nem kóser így.

Zen

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:34:59
Quote from: Rounin on 2008-06-03, 19:30:44Nekem speciel a végtelen mennyiségű ellenfelek nem tetszettek.
igen, azt már kivettem az eddigi 237 reklamációból, hogy mindenkinek a végtelen ellenfelekkel volt leginkább gondja, de nekem speciel ez pont hogy tetszett benne. így kénytelen voltam agresszívabban előrenyomulni, kénytelen voltam tényleg tempósan haladni a játékban. a véges számú ellenfelekkel rendelkező játékokban vhogy mindig túl óvatosan, finoman haladtam előre, mindig a lehető legkevesebb ellenfél figyelmét fölkeltve, vagyis tökölve. itt ez a taktika csak oda vezet, hogy elfogy a töltényed, sztem ezzel a végtelen ellenfél megoldással érték el nálam, hogy folyamatosan pörögjön a játék és ez nekem bejött. nektek más a játékstílusotok ezek szerint, de hát ez van. számomra még mindig jobb, hogy nekem tetszett és senki másnak nem, mintha fordítva lett volna :D
Hát ha az neked valósághű háborús tevékenység h x-el nagyobb túlerőt lerohanod, a fedezékben fosás helyett.. ::) :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Fazék

#4032
én azt írtam, hogy a káoszt és a könnyű halált látom belőle a háborúból. ;) de ha ezt a részét olyan nehéz felfogni, hát sajnálom, de nem tudom jobban elmagyarázni, és nem is igazán akarom :)
persze én is élvezni szoktam mások szövegeinek a félremagyarázását, szóval ha jól esik tegyétek csak nyugodtan továbbra is :)

mellesleg ez egy kurva akciójáték, rohadt messze van a háborús szimulációtól. kihívást nyújt a játék és sztem ez az egyik fő cél, de hát ti tudjátok ;)

Rounin

A többes számot gondold át újra. Szerintem. ::)

Fazék

#4034
Quote from: Rounin on 2008-06-03, 19:47:31
A többes számot gondold át újra. Szerintem. ::)
DC és Zen. sztem ez már ok a többesszámra. ;)

a tiedbe nem akartam és nem is tudtam volna belekötni, mert ilyen zárt térből újabb katonák tömkelege jelenetekkel tényleg tele van a játék és egyeseknek (jogosan) nagyon birizgálhatja a legalább minimális realitás iránti vágyát, amit meg is értek.

Dreamcleaver

I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zen

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:49:20
Quote from: Rounin on 2008-06-03, 19:47:31
A többes számot gondold át újra. Szerintem. ::)
DC és Zen. sztem ez már ok a többesszámra. Szerintem ;)
Wut? I'm a good boy. :angyali:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Rounin

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:49:20
Quote from: Rounin on 2008-06-03, 19:47:31
A többes számot gondold át újra. Szerintem. ::)
DC és Zen. sztem ez már ok a többesszámra. ;)

Höm, én DC-től nem látok olyat, ami miatt "serious" lettél. :confused:

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:34:16Pont, hogy kiszámítható volt...
erre gondoltam. de nem számít.

serious? ja. mondjuk. de leginkább szimplán csak értetlenül állok a sok rinyálás előtt a játékkal kapcsolatban, illetve jót mosolygok a nehézsége miatti problémákon, hogy mennyire rosszul esett pár pro gamer-nek hogy meggyűlt a baja a játékkal  :__devil:

Zen

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:57:21
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:34:16Pont, hogy kiszámítható volt...
erre gondoltam. de nem számít.
Hát, ez leginkább emberfüggő h kiszámítható-e számára vagy nem. Szerintem.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Rounin

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:57:21
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:34:16Pont, hogy kiszámítható volt...
erre gondoltam. de nem számít.

Az szerintem is igaz. Nem azt mondom, hogy le lehet lőni mindenkit így, amint megjelenik (ezt DC se mondta), de nagyon könnyen megfigyelhető, hogy adott területen állva honnan jönnek ellenfelek és pár méterrel odébb haladva hogy változik ez és akkor honnan fognak jönni. Ez különösen igaz volt pár helyen, ahol így könnyű "pihenőt" kicsikarni az ellentől, mert odébb állva kevesebben jönnek csak és azok se túl agresszívan, etc.
Persze ez könnyen lehet emberfüggő, de ebben akkor sem volt szókiforgatás, akárhogy nézem.

Dreamcleaver

Hát igen pl a sniperes rész jó példa erre. Ott szívtam egy csomót, mert próbáltam normálisan megoldani a helyzetet; aknázás, jó sniper pozíció keresés stb...sz@rt sem ért. Erre Rou megsúgta a trükköt, miszerint be kell másznom az ellenséges vonalak mögé a sikátorba (magára hagyva a sérültet, ami amúgy is tök mindegy, mert senki sem támadja) és onnan szépen mindenkit lelőhetek, mert a "kutya" se jön arra (szó szerint  :D).

A játék nehézsége szintje számomra rohadtul rosszul volt belőve. Volt egy-két rész, ami idegesítően nehéz volt, ha nem jöttem rá arra az egy módra, ami a készítők fejében járt, ezzel szemben az átlag akció a pályák 80-90%-n meg nevetségesen könnyű volt még nehezebb fokozaton is.
Az ilyet nem szeressem.  :haha: Számomra egy játék legyen folyamatos kihívás a választott nehézségi szinten.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

White SeeD

Szipmlán fail. Nem is értettem, hogy egy ilyet hogy adhattak ki.
Az első 2 rész fényévekkel jobb volt  ^^
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Fazék

#4043
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 20:04:51
Hát igen pl a sniperes rész jó példa erre. Ott szívtam egy csomót, mert próbáltam normálisan megoldani a helyzetet; aknázás, jó sniper pozíció keresés stb...sz@rt sem ért. Erre Rou megsúgta a trükköt, miszerint be kell másznom az ellenséges vonalak mögé a sikátorba (magára hagyva a sérültet, ami amúgy is tök mindegy, mert senki sem támadja) és onnan szépen mindenkit lelőhetek, mert a "kutya" se jön arra (szó szerint  :D).

A játék nehézsége szintje számomra rohadtul rosszul volt belőve. Volt egy-két rész, ami idegesítően nehéz volt, ha nem jöttem rá arra az egy módra, ami a készítők fejében járt, ezzel szemben az átlag akció a pályák 80-90%-n meg nevetségesen könnyű volt még nehezebb fokozaton is.
Az ilyet nem szeressem.  :haha: Számomra egy játék legyen folyamatos kihívás a választott nehézségi szinten.
jogos.
de nekem valahogy az elbújós helyeken is kellő kihívással bírt. ^^"
azért kíváncsi lennék egy videóra, ahogy vki a sniper-es részt úgy megcsinálja, ahogy elő van írva.
mondjuk nekem is csak azért nem sikerült a 3. próbánál, amikor már frankón teleaknáztam a terepet, mert addigra nekem már a sniper-ből elfogyott a töltény, én meg voltam olyan hülye, hogy nem vettem föl/cseréltem le más fegyverre közben, így egyszercsak már a mentőheli érkezése előtt "párszáz méterrel" az ott hirtelenjében a 30mp-es fölkészülés alatt a földről fölkapott fegyverből kifogyott a töltény és lelőttek... itt egy picit morcos lettem, hogy nem gondolkodtam előre és bíztam benne, hogy nyugis vége lesz a pályának...

Rounin

Quote from: White SeeD on 2008-06-03, 20:06:33
Szipmlán fail. Nem is értettem, hogy egy ilyet hogy adhattak ki.
Az első 2 rész fényévekkel jobb volt  ^^

Ezek szerint igazak a híresztelések és neki se essek...? Marad a várakozás a DoW2-re. :3x3:

White SeeD

Lehet, hogy csak az emléke szépíti meg, de mintha még az 1 grafikája is szebb lett volna.
A készítők valószínűleg nem láttak még talajt, mert azok a talajszínösszeállítások amik voltak inkább a diszkóba ilettek mint talajra.
Az AI legnehezebb szinten is nagyonostoba. Ha megfelelő helyeken teleörtornyozom a terepet, onnan jönnek, ahol lyuk van, ott meg széjelágyúzom őket.
A játékmenet vontatott és unalmas. mind az 1 mind a 2 simán felülmúlta.
Valójában jó mikrofos szokás híven megpróbáltak lopni, jelen esetben az American Conquestből. De mindezt olyan pocsékul oldották meg, (és annyira egyértelmű hogy klónozni próbálták) hogy egyes helyeken csak röhögni tudtam :D Pont az előnyöket nem sikerült klónozniuk...

Lényeg hogy az ember a két elődjéhez híven valami nagyra és jóra számított, de csak csalódást okozott, jó nagy salódást. Ebben a kategóriában sokkal jobbak vannak, ebben a környezetben amúgy is erős a mezőny. Már régóta nem láttam ennyire pocsék RTS-t. :ejj:
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Kuroi Tenshi

Late to the party, as usual...

Quote from: Zen on 2008-06-03, 19:20:07
Egyre "több" kedvem támad CoD 4ezni, annyira "dícséritek". :jee:
Az eleje egész jó (leszámítva a végtelenül respawnoló ellenfeleket
és a mindig rád váró, önmagukban tétlen csapattársakat), és a
multija is (kivéve a legális cheateket, mint last stand és martyrdom).
De a snipeolós előtti falus küldetéstől kezdve néhol kifejezetten szar.
Már ott is kezdett zavarni az, hogyha nem a meghatározott úton
mész vagy nem érsz el egy (jelöletlen) pontot, akkor végtelenül
jönnek az ellenfelek. A mesterlövészes rész király volt, egészen a
végéig, ami viszont nagyon elrontotta. Aztán megint az a falu,
hegyről le... ott hagytam abba, se időm se kedvem nem volt azóta
vele játszani. Azok a faszlámák nem voltak hajlandóak követni, ha
valami értelmesebb útvonalat próbáltam keresni (sőt, voltak itt
furcsa dolgok, pl. tankok leszedése után ha a kisházon át kimentem
a mezőre, volt olyan, hogy pont előttem spawnoltak a semmiből az
ellenfelek...), a köcsögbarmok maradtak ugyanott, még akkor is, ha
már a domb felén leértem.

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:28:30
lehet hogy a vérprofi FPS-ezőknek idegesítő lehet a játékmenet, mert nem tudnak mindenkit precízen lelőni, előre tudva, hogy ki hol fog fölbukkanni és mikor,
Pedig de, engem is zavart ez, hogy kiszámítható volt. Az ellenfelek
néha annyira scriptesen mentek... egy csomószor volt, hogy szinte
sorfalat álltak - erre én kerestem egy jó lőállást, és szépen
fejlövésekkel leszedtem őket. Mire az utolsóhoz értem, az első már
visszaállt ugyanoda...

Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:49:55
I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:
Jah :D majd várunk pénteken CSS-re :D

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:57:21
serious? ja. mondjuk. de leginkább szimplán csak értetlenül állok a sok rinyálás előtt a játékkal kapcsolatban, illetve jót mosolygok a nehézsége miatti problémákon, hogy mennyire rosszul esett pár pro gamer-nek hogy meggyűlt a baja a játékkal  :__devil:
Engem az zavar leginkább, hogy látszólag több út és lehetőség van,
de valójában csak egy. Nem lehet taktikázni, jobb lőállásokat keresni,
megtéveszteni vagy kikerülni az ellenfelet, stb. Ez olyan vérpistikés
játék, hogy "Pistikém, ott az ellen, roham bele a közepébe!" Aki pedig
nem így játszik, az szív.

Fazék

#4047
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:28:30
lehet hogy a vérprofi FPS-ezőknek idegesítő lehet a játékmenet, mert nem tudnak mindenkit precízen lelőni, előre tudva, hogy ki hol fog fölbukkanni és mikor,
Pedig de, engem is zavart ez, hogy kiszámítható volt. Az ellenfelek
néha annyira scriptesen mentek... egy csomószor volt, hogy szinte
sorfalat álltak - erre én kerestem egy jó lőállást, és szépen
fejlövésekkel leszedtem őket. Mire az utolsóhoz értem, az első már
visszaállt ugyanoda...
egyetlen egy hiba van ebben az érvelésben. nem jutsz sehova így. te egy kis SAS vagy USMC egység tagja vagy, ellenséges területen. ha egy helyben álldogálsz és az ellenfélnek jelentős számú utánpótlása van, akkor sztem viszonylag elfogadható szimuláció ez a "végtelen ellenfél" dolog. a te leírásod alapján tudod ki hol spawn-ol, tehát nem okoz gondot a továbbjutás. vagy mégis? vagy akkor most már döntsük el, hogy nehéz, vagy könnyű-e a játék :hehe:
azért kíváncsi lennék, ahogy az elit alakulat tagja keres egy jó lövőpozíciót és onnan írtja a felbukkanó ellenfeleket, akkor vajon mennyi ideig tudja tartani azt az állást. sztem ez a végtelen ellenfél annyiban járul hozzá a "realitás"-hoz, hogy egy valós küldetésben sincs végtelen időd a feladat végrehajtására. ellenséges területen vagy, utánpótlás nélkül. ha nem haladsz, akkor véged. ennyi. én emiatt tartom elfogadhatónak a végtelen ellenfél témát. persze bevonhatnánk a vitába a mentést, satöbbi, végtelenségig lehetne ezen vitatkozni, én vmiért elfogadhatónak tartom, ti nem.
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:49:55
I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:
Jah :D majd várunk pénteken CSS-re :D
??? ezt most nem teljesen értem
sztem egy alkalom kivételével (vmikor az 1-3. játék során) nem mentem át "serious"-ba CSS-ben és hát azért már játszottunk egy párszor. ???
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:57:21
serious? ja. mondjuk. de leginkább szimplán csak értetlenül állok a sok rinyálás előtt a játékkal kapcsolatban, illetve jót mosolygok a nehézsége miatti problémákon, hogy mennyire rosszul esett pár pro gamer-nek hogy meggyűlt a baja a játékkal  :__devil:
Engem az zavar leginkább, hogy látszólag több út és lehetőség van,
de valójában csak egy. Nem lehet taktikázni, jobb lőállásokat keresni,
megtéveszteni vagy kikerülni az ellenfelet, stb. Ez olyan vérpistikés
játék, hogy "Pistikém, ott az ellen, roham bele a közepébe!" Aki pedig
nem így játszik, az szív.
számomra a CoD játékok sosem a végtelen lehetőségekről és teljesen szabad világról szóltak. sztem az a céljuk, hogy részesének érezd magad egy-egy hadműveletnek, akciónak. én csak ennyit vártam tőle, és ezt könnyedén nyújtotta is a hangulatával.

egyetlen dolog zavart igazán a játékban: a rohadt kutyák. hardened fokozaton 20 alkalomból egyszer sikerült a megfelelő pillanatban megnyomnom a 'v' betűt...  :uzi:

szerk: az ellenfél oldalába/hátába kerülés hiányát pedig már csak azért se értem teljesen, mert nekem jópárszor volt, hogy pl a környező házakon keresztül az oldalukba/hátukba kerültem, stb ???

Pr3d4k1ng

Hamár ennyi embenek meg a CoD4 nem keresünk egy üres servert és püföljük egymást?
Pl only knife party  :lol:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

#4049
Quote from: Pr3d4k1ng on 2008-06-04, 17:20:53
Ha már ennyi embernek megvan a CoD4, nem keresünk egy üres servert és püföljük egymást?
a fölvetés jogos :haha:

szerk:
* Fazék buying kevlar+helmet