Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Fazék

#4050
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 20:04:51
Hát igen pl a sniperes rész jó példa erre. Ott szívtam egy csomót, mert próbáltam normálisan megoldani a helyzetet; aknázás, jó sniper pozíció keresés stb...sz@rt sem ért. Erre Rou megsúgta a trükköt, miszerint be kell másznom az ellenséges vonalak mögé a sikátorba (magára hagyva a sérültet, ami amúgy is tök mindegy, mert senki sem támadja) és onnan szépen mindenkit lelőhetek, mert a "kutya" se jön arra (szó szerint  :D).

A játék nehézsége szintje számomra rohadtul rosszul volt belőve. Volt egy-két rész, ami idegesítően nehéz volt, ha nem jöttem rá arra az egy módra, ami a készítők fejében járt, ezzel szemben az átlag akció a pályák 80-90%-n meg nevetségesen könnyű volt még nehezebb fokozaton is.
Az ilyet nem szeressem.  :haha: Számomra egy játék legyen folyamatos kihívás a választott nehézségi szinten.
jogos.
de nekem valahogy az elbújós helyeken is kellő kihívással bírt. ^^"
azért kíváncsi lennék egy videóra, ahogy vki a sniper-es részt úgy megcsinálja, ahogy elő van írva.
mondjuk nekem is csak azért nem sikerült a 3. próbánál, amikor már frankón teleaknáztam a terepet, mert addigra nekem már a sniper-ből elfogyott a töltény, én meg voltam olyan hülye, hogy nem vettem föl/cseréltem le más fegyverre közben, így egyszercsak már a mentőheli érkezése előtt "párszáz méterrel" az ott hirtelenjében a 30mp-es fölkészülés alatt a földről fölkapott fegyverből kifogyott a töltény és lelőttek... itt egy picit morcos lettem, hogy nem gondolkodtam előre és bíztam benne, hogy nyugis vége lesz a pályának...

Rounin

Quote from: White SeeD on 2008-06-03, 20:06:33
Szipmlán fail. Nem is értettem, hogy egy ilyet hogy adhattak ki.
Az első 2 rész fényévekkel jobb volt  ^^

Ezek szerint igazak a híresztelések és neki se essek...? Marad a várakozás a DoW2-re. :3x3:

White SeeD

Lehet, hogy csak az emléke szépíti meg, de mintha még az 1 grafikája is szebb lett volna.
A készítők valószínűleg nem láttak még talajt, mert azok a talajszínösszeállítások amik voltak inkább a diszkóba ilettek mint talajra.
Az AI legnehezebb szinten is nagyonostoba. Ha megfelelő helyeken teleörtornyozom a terepet, onnan jönnek, ahol lyuk van, ott meg széjelágyúzom őket.
A játékmenet vontatott és unalmas. mind az 1 mind a 2 simán felülmúlta.
Valójában jó mikrofos szokás híven megpróbáltak lopni, jelen esetben az American Conquestből. De mindezt olyan pocsékul oldották meg, (és annyira egyértelmű hogy klónozni próbálták) hogy egyes helyeken csak röhögni tudtam :D Pont az előnyöket nem sikerült klónozniuk...

Lényeg hogy az ember a két elődjéhez híven valami nagyra és jóra számított, de csak csalódást okozott, jó nagy salódást. Ebben a kategóriában sokkal jobbak vannak, ebben a környezetben amúgy is erős a mezőny. Már régóta nem láttam ennyire pocsék RTS-t. :ejj:
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Kuroi Tenshi

Late to the party, as usual...

Quote from: Zen on 2008-06-03, 19:20:07
Egyre "több" kedvem támad CoD 4ezni, annyira "dícséritek". :jee:
Az eleje egész jó (leszámítva a végtelenül respawnoló ellenfeleket
és a mindig rád váró, önmagukban tétlen csapattársakat), és a
multija is (kivéve a legális cheateket, mint last stand és martyrdom).
De a snipeolós előtti falus küldetéstől kezdve néhol kifejezetten szar.
Már ott is kezdett zavarni az, hogyha nem a meghatározott úton
mész vagy nem érsz el egy (jelöletlen) pontot, akkor végtelenül
jönnek az ellenfelek. A mesterlövészes rész király volt, egészen a
végéig, ami viszont nagyon elrontotta. Aztán megint az a falu,
hegyről le... ott hagytam abba, se időm se kedvem nem volt azóta
vele játszani. Azok a faszlámák nem voltak hajlandóak követni, ha
valami értelmesebb útvonalat próbáltam keresni (sőt, voltak itt
furcsa dolgok, pl. tankok leszedése után ha a kisházon át kimentem
a mezőre, volt olyan, hogy pont előttem spawnoltak a semmiből az
ellenfelek...), a köcsögbarmok maradtak ugyanott, még akkor is, ha
már a domb felén leértem.

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:28:30
lehet hogy a vérprofi FPS-ezőknek idegesítő lehet a játékmenet, mert nem tudnak mindenkit precízen lelőni, előre tudva, hogy ki hol fog fölbukkanni és mikor,
Pedig de, engem is zavart ez, hogy kiszámítható volt. Az ellenfelek
néha annyira scriptesen mentek... egy csomószor volt, hogy szinte
sorfalat álltak - erre én kerestem egy jó lőállást, és szépen
fejlövésekkel leszedtem őket. Mire az utolsóhoz értem, az első már
visszaállt ugyanoda...

Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:49:55
I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:
Jah :D majd várunk pénteken CSS-re :D

Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:57:21
serious? ja. mondjuk. de leginkább szimplán csak értetlenül állok a sok rinyálás előtt a játékkal kapcsolatban, illetve jót mosolygok a nehézsége miatti problémákon, hogy mennyire rosszul esett pár pro gamer-nek hogy meggyűlt a baja a játékkal  :__devil:
Engem az zavar leginkább, hogy látszólag több út és lehetőség van,
de valójában csak egy. Nem lehet taktikázni, jobb lőállásokat keresni,
megtéveszteni vagy kikerülni az ellenfelet, stb. Ez olyan vérpistikés
játék, hogy "Pistikém, ott az ellen, roham bele a közepébe!" Aki pedig
nem így játszik, az szív.

Fazék

#4054
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:28:30
lehet hogy a vérprofi FPS-ezőknek idegesítő lehet a játékmenet, mert nem tudnak mindenkit precízen lelőni, előre tudva, hogy ki hol fog fölbukkanni és mikor,
Pedig de, engem is zavart ez, hogy kiszámítható volt. Az ellenfelek
néha annyira scriptesen mentek... egy csomószor volt, hogy szinte
sorfalat álltak - erre én kerestem egy jó lőállást, és szépen
fejlövésekkel leszedtem őket. Mire az utolsóhoz értem, az első már
visszaállt ugyanoda...
egyetlen egy hiba van ebben az érvelésben. nem jutsz sehova így. te egy kis SAS vagy USMC egység tagja vagy, ellenséges területen. ha egy helyben álldogálsz és az ellenfélnek jelentős számú utánpótlása van, akkor sztem viszonylag elfogadható szimuláció ez a "végtelen ellenfél" dolog. a te leírásod alapján tudod ki hol spawn-ol, tehát nem okoz gondot a továbbjutás. vagy mégis? vagy akkor most már döntsük el, hogy nehéz, vagy könnyű-e a játék :hehe:
azért kíváncsi lennék, ahogy az elit alakulat tagja keres egy jó lövőpozíciót és onnan írtja a felbukkanó ellenfeleket, akkor vajon mennyi ideig tudja tartani azt az állást. sztem ez a végtelen ellenfél annyiban járul hozzá a "realitás"-hoz, hogy egy valós küldetésben sincs végtelen időd a feladat végrehajtására. ellenséges területen vagy, utánpótlás nélkül. ha nem haladsz, akkor véged. ennyi. én emiatt tartom elfogadhatónak a végtelen ellenfél témát. persze bevonhatnánk a vitába a mentést, satöbbi, végtelenségig lehetne ezen vitatkozni, én vmiért elfogadhatónak tartom, ti nem.
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:49:55
I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:
Jah :D majd várunk pénteken CSS-re :D
??? ezt most nem teljesen értem
sztem egy alkalom kivételével (vmikor az 1-3. játék során) nem mentem át "serious"-ba CSS-ben és hát azért már játszottunk egy párszor. ???
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Fazék on 2008-06-03, 19:57:21
serious? ja. mondjuk. de leginkább szimplán csak értetlenül állok a sok rinyálás előtt a játékkal kapcsolatban, illetve jót mosolygok a nehézsége miatti problémákon, hogy mennyire rosszul esett pár pro gamer-nek hogy meggyűlt a baja a játékkal  :__devil:
Engem az zavar leginkább, hogy látszólag több út és lehetőség van,
de valójában csak egy. Nem lehet taktikázni, jobb lőállásokat keresni,
megtéveszteni vagy kikerülni az ellenfelet, stb. Ez olyan vérpistikés
játék, hogy "Pistikém, ott az ellen, roham bele a közepébe!" Aki pedig
nem így játszik, az szív.
számomra a CoD játékok sosem a végtelen lehetőségekről és teljesen szabad világról szóltak. sztem az a céljuk, hogy részesének érezd magad egy-egy hadműveletnek, akciónak. én csak ennyit vártam tőle, és ezt könnyedén nyújtotta is a hangulatával.

egyetlen dolog zavart igazán a játékban: a rohadt kutyák. hardened fokozaton 20 alkalomból egyszer sikerült a megfelelő pillanatban megnyomnom a 'v' betűt...  :uzi:

szerk: az ellenfél oldalába/hátába kerülés hiányát pedig már csak azért se értem teljesen, mert nekem jópárszor volt, hogy pl a környező házakon keresztül az oldalukba/hátukba kerültem, stb ???

Pr3d4k1ng

Hamár ennyi embenek meg a CoD4 nem keresünk egy üres servert és püföljük egymást?
Pl only knife party  :lol:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

#4056
Quote from: Pr3d4k1ng on 2008-06-04, 17:20:53
Ha már ennyi embernek megvan a CoD4, nem keresünk egy üres servert és püföljük egymást?
a fölvetés jogos :haha:

szerk:
* Fazék buying kevlar+helmet

Kuroi Tenshi

Quote from: Fazék on 2008-06-04, 17:02:41
egyetlen egy hiba van ebben az érvelésben. nem jutsz sehova így. te egy kis SAS vagy USMC egység tagja vagy, ellenséges területen.
ha nem haladsz, akkor véged. ennyi.

Van különbség aközött, hogy
a) végig egyhelyben kempelek
b) keresek egy helyet, ahonnan fedezni tudom az
előrenyomulást, és amint az elsők odaértek és
fedezni tudják a többieket, én is utánukmegyek;
c) ész nélkül belerohanok az ellen közepébe

Lehet, hogy én gondolom rosszul, de sztem egy SAS sem
a c) szerint hajt végre akciókat ;) Tudom, ilyen debil AI-
al, mint ami a CoD sorozatban van, ez nem megy, de ez
így akkor se tetszik.

Quote from: Fazék on 2008-06-04, 17:02:41
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:49:55
I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:
Jah :D majd várunk pénteken CSS-re :D
??? ezt most nem teljesen értem
Ezt úgy értettem, ha ennyire osztod itt az észt, meg fikázol minket
"vérprókat", szívesen látunk css-ben ;)

Fazék

#4058
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 17:53:30
Quote from: Fazék on 2008-06-04, 17:02:41
egyetlen egy hiba van ebben az érvelésben. nem jutsz sehova így. te egy kis SAS vagy USMC egység tagja vagy, ellenséges területen.
ha nem haladsz, akkor véged. ennyi.

Van különbség aközött, hogy
a) végig egyhelyben kempelek
b) keresek egy helyet, ahonnan fedezni tudom az
előrenyomulást, és amint az elsők odaértek és
fedezni tudják a többieket, én is utánukmegyek;
c) ész nélkül belerohanok az ellen közepébe

Lehet, hogy én gondolom rosszul, de sztem egy SAS sem
a c) szerint hajt végre akciókat ;) Tudom, ilyen debil AI-
al, mint ami a CoD sorozatban van, ez nem megy, de ez
így akkor se tetszik.
Lehet, hogy én gondolom rosszul, de sztem picit igencsak nehézkes vmit úgy lescript-elni, hogy ennyire idomuljanak hozzád a csapattársaid.
értsd, pl te leállnál hátulról lövöldözni az ellent, hogy a csapattársak "fedezve" legyenek és előrenyomulhassanak, majd követhesd őket
de mondjuk Béla pedig szeretne úgy játszani, hogy ő legyen az, akit fedezzenek a társai és megy előre az ellennek.
ugyebár abban megegyezhetünk, hogy ezt tetünehéz lenne ilyen univerzálisan leprogramozni, úgy hogy közben ne essenek át a ló túloldalára és már ott tartsunk, hogy a csapatod nélküled is végrehajtja a küldetést, míg te elszívsz egy cigit stikában a háttérben  ;)
sztem jól döntöttek, de mint már írtam, sztem ez olyan vita, hogy sztem a vörös szép szín, szted nem :)
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 17:53:30
Quote from: Fazék on 2008-06-04, 17:02:41
Quote from: Kuroi Tenshi on 2008-06-04, 16:34:22
Quote from: Dreamcleaver on 2008-06-03, 19:49:55
I like it when Fazék gets "serious". It so funny.  :haha:
Jah :D majd várunk pénteken CSS-re :D
??? ezt most nem teljesen értem
Ezt úgy értettem, ha ennyire osztod itt az észt, meg fikázol minket
"vérprókat", szívesen látunk css-ben ;)
ohohóó ilyenkor örülök, hogy nem csak én személyeskedek ezen a fórumon, hanem te is rendszeresen tudsz lekezelően "tárgyalni" :p
sztem már jópárszor nyíltan elismertem, hogy közel sem vagyok pro játékos FPS-ekben (ill egyéb játékokban). sőt! egy amatőr szintjét is csak épphogy elérem jobb napjaimon. de ettől még élvezni tudom ezeket a játékokat. ha te úgy érzed, hogy csak pro-ként nyilatkozhatok valamiről, illetve, hogy nem mosolyoghatok egy kicsit a nálam általában sokkal jobb játékosokon egy kicsit, amennyiben vmi mégiscsak csodaképpen jobban megy nekem, akkor részvétem ;)

Selmo


A tökéletesség unalmas.

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Zsiga

#4061
Quote from: Fazék on 2008-06-04, 18:03:04
Lehet, hogy én gondolom rosszul, de sztem picit igencsak nehézkes vmit úgy lescript-elni, hogy ennyire idomuljanak hozzád a csapattársaid.
értsd, pl te leállnál hátulról lövöldözni az ellent, hogy a csapattársak "fedezve" legyenek és előrenyomulhassanak, majd követhesd őket
de mondjuk Béla pedig szeretne úgy játszani, hogy ő legyen az, akit fedezzenek a társai és megy előre az ellennek.
ugyebár abban megegyezhetünk, hogy ezt tetünehéz lenne ilyen univerzálisan leprogramozni, úgy hogy közben ne essenek át a ló túloldalára és már ott tartsunk, hogy a csapatod nélküled is végrehajtja a küldetést, míg te elszívsz egy cigit stikában a háttérben  ;)
Igen, jól látod, te gondolod rosszul. :) UT Classic vagy 2k4, Assault mód. De úgy általában akármelyik játékmód. Kitalálod hogy te mit akarsz csinálni, a csapattársaidnak egyenként kiadod a parancsokat hogy ők mit csináljanak, és működik, csinálják, nem is rosszul. Összedolgoznak, fedezik egymást, stb. Néha tényleg erős kísértést érzek hogy vegyek egy UT Classic-ot az ebay-ről és elpostázzam az Infinity Ward-nak...

Szerk.: Vagy ott vannak az új Rainbow Six-ek. Nyomsz egy space-t, és a csapatod odamegy ahova a célkereszttel mutatsz. Odaállsz egy ajtóhoz, a menüből kiválasztod hogy mit csináljanak (gránánát, flashbang, shotgun, hammer, breach, sima roomclearing, stb.) és már csinálják is. Már ez is nagy előrelépés lenne a CoD mostani állapotához képest, és ezt aztán tuti nem nehéz leprogramozni...

Ja és a kutyák... :) A kutyákat szeressük. A kutya arra jó hogy pár másodpercig senki nem lő rád, vagyis van időd hogy a csapattársaid esetleg egy kicsit lelövöldözzék a körülötted lévő embertömeget, másrészt gyógyulsz is egy csomót. A sniperes pálya végén nem egyszer mentett meg egy kutya. :D


Pr3d4k1ng

COD 4 erőssége multi, a Sinlge az a legyen valami legalább stuff.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

#4064
Quote from: Zsiga on 2008-06-04, 21:48:30
Quote from: Fazék on 2008-06-04, 18:03:04
Lehet, hogy én gondolom rosszul, de sztem picit igencsak nehézkes vmit úgy lescript-elni, hogy ennyire idomuljanak hozzád a csapattársaid.
értsd, pl te leállnál hátulról lövöldözni az ellent, hogy a csapattársak "fedezve" legyenek és előrenyomulhassanak, majd követhesd őket
de mondjuk Béla pedig szeretne úgy játszani, hogy ő legyen az, akit fedezzenek a társai és megy előre az ellennek.
ugyebár abban megegyezhetünk, hogy ezt tetünehéz lenne ilyen univerzálisan leprogramozni, úgy hogy közben ne essenek át a ló túloldalára és már ott tartsunk, hogy a csapatod nélküled is végrehajtja a küldetést, míg te elszívsz egy cigit stikában a háttérben  ;)
Igen, jól látod, te gondolod rosszul. :) UT Classic vagy 2k4, Assault mód. De úgy általában akármelyik játékmód. Kitalálod hogy te mit akarsz csinálni, a csapattársaidnak egyenként kiadod a parancsokat hogy ők mit csináljanak, és működik, csinálják, nem is rosszul. Összedolgoznak, fedezik egymást, stb. Néha tényleg erős kísértést érzek hogy vegyek egy UT Classic-ot az ebay-ről és elpostázzam az Infinity Ward-nak...

Szerk.: Vagy ott vannak az új Rainbow Six-ek. Nyomsz egy space-t, és a csapatod odamegy ahova a célkereszttel mutatsz. Odaállsz egy ajtóhoz, a menüből kiválasztod hogy mit csináljanak (gránánát, flashbang, shotgun, hammer, breach, sima roomclearing, stb.) és már csinálják is. Már ez is nagy előrelépés lenne a CoD mostani állapotához képest, és ezt aztán tuti nem nehéz leprogramozni...
jájj de éreztem, hogy meg kellett volna említenem a SWAT, Rainbow Six és hasonló játékokat  :redface: kár hogy kifutottam az időből és mennem kellett... csakhogy azok játékstílusa igencsak más sztem. speciel mint már párszor leírtam és leírom újból, nem vagyok olyan jó realtime játékoknál sebességből, taktikázásból, hogy ahol ilyen opciókkal ellátják az embert, ott tényleg teljesíteni is tudjam a feladatot, mert képtelen vagyok ennyi mindenre odafigyelni, ezer parancsot kiosztogatni a társaimnak pause opció nélkül. nekem egy CoD4 kell, egy Painkiller, egy Doom. RS és társait meghagyom nektek ;)
szerk: azt már szinte meg se merem említeni, hogy ez amit leírtál, nem az amit én leírtam ;) én úgy írtam, hogy az AI magától találja ki, te melyik taktikát részesíted előnyben, az általad felsoroltaknál meg te vagy Cpt Price és osztod az utasításokat. sztem van különbség :)

Zsiga

Quote from: Fazék on 2008-06-05, 00:09:05
jájj de éreztem, hogy meg kellett volna említenem a SWAT, Rainbow Six és hasonló játékokat  :redface: kár hogy kifutottam az időből és mennem kellett... csakhogy azok játékstílusa igencsak más sztem. speciel mint már párszor leírtam és leírom újból, nem vagyok olyan jó realtime játékoknál sebességből, taktikázásból, hogy ahol ilyen opciókkal ellátják az embert, ott tényleg teljesíteni is tudjam a feladatot, mert képtelen vagyok ennyi mindenre odafigyelni, ezer parancsot kiosztogatni a társaimnak pause opció nélkül. nekem egy CoD4 kell, egy Painkiller, egy Doom. RS és társait meghagyom nektek ;)
szerk: azt már szinte meg se merem említeni, hogy ez amit leírtál, nem az amit én leírtam ;) én úgy írtam, hogy az AI magától találja ki, te melyik taktikát részesíted előnyben, az általad felsoroltaknál meg te vagy Cpt Price és osztod az utasításokat. sztem van különbség :)
Komolyan mondom nem értelek. :)
A R6 az egyik véglet, az UT a másik, mindkettőnél működik a dolog.
Azt meg ne mondd már hogy megerőltető dolog realtime ráállni a célkereszttel valamire ahova oda akarod küldeni az embereidet és megnyomni egy gombot, mert nem igaz. Pontosan ugyanaz a mozdulatsor mintha egy ellenséget céloznál be, csak nem a bal egérgombot nyomod hanem mondjuk a space-t, vagy amit beállítasz. A többi meg tipikusan azokban a helyzetekben kerül elő amikor nem időre megy a dolog. (Zárt ajtó, sehol senki, a legközelebbi ellenség az ajtó túloldalán, viszont ő nem fogja kinyitni.)
Az apróbetűs részre: Alapbeállításon pont ezt csinálja az UT-s AI, csak ha mégis változtatni akarsz valamit (pl. egy ctf pályán ha jó védő vagy nyugodtan elküldheted az összes csapattársad zászlóért, míg alapbeállításon azért egy-kettő mindig maradna veled védeni) akkor megvan rá a lehetőséged. Egyébként meg olyan szörnyen komplikált rendszerről beszélünk, hogy megnyomod a rádióhoz beállított gombot, választasz kb ötféle parancs közül a számgombokkal, majd választasz rá embert megintcsak a számgombokkal. Nem azt mondom hogy két fejlövés között nyakig gépuskatűzben sprintelve kell állítgatni, de még gyakorlatlan játékosnak se tart tovább 3 másodpercnél, annyi idő meg még a CoD4 sniperes pálya végén is szokott azért akadni... (És még mielőtt megint kitalálnád hogy hát de te micsoda n00b vagy meg különbenis, CS-ben mennyi idő alatt vásárolsz be a meccs elején? Mert ez kb. ugyanaz, csak tizedannyi választási lehetőséggel...)

Fazék

Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 01:09:04Komolyan mondom nem értelek. :)
én értelek, de komolyan mondom nem értem, hogy mit nem lehet érteni az én álláspontomon :)
ha beáll egy kis pihenő a munkában, majd reagálok :)

Fazék

#4067
naszovval:
Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 01:09:04
A R6 az egyik véglet, az UT a másik, mindkettőnél működik a dolog.
Azt meg ne mondd már hogy megerőltető dolog realtime ráállni a célkereszttel valamire ahova oda akarod küldeni az embereidet és megnyomni egy gombot, mert nem igaz. Pontosan ugyanaz a mozdulatsor mintha egy ellenséget céloznál be, csak nem a bal egérgombot nyomod hanem mondjuk a space-t, vagy amit beállítasz. A többi meg tipikusan azokban a helyzetekben kerül elő amikor nem időre megy a dolog. (Zárt ajtó, sehol senki, a legközelebbi ellenség az ajtó túloldalán, viszont ő nem fogja kinyitni.)
egyedül a sima UT-vel játszottam sokat, de már abban se használtam a bot parancsokat, mert ritkán játszottam bot-okkal, embereknél meg megvolt a voicechat, szóval nem tudok nyilatkozni az AI színvonaláról, legújabb UT-nek pedig csak a demo-jával játszottam és azzal se sokat, szóval ehhez sem tudok érdemben hozzászólni. R6-nek pedig a közelébe se mentem az említett taktikázási szükség miatt.
SWAT4 vmiért kivétel volt és bejött, de ott is igen hamar elakadtam pár küldetés után.
Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 01:09:04Egyébként meg olyan szörnyen komplikált rendszerről beszélünk, hogy megnyomod a rádióhoz beállított gombot, választasz kb ötféle parancs közül a számgombokkal, majd választasz rá embert megintcsak a számgombokkal. Nem azt mondom hogy két fejlövés között nyakig gépuskatűzben sprintelve kell állítgatni, de még gyakorlatlan játékosnak se tart tovább 3 másodpercnél, annyi idő meg még a CoD4 sniperes pálya végén is szokott azért akadni... (És még mielőtt megint kitalálnád hogy hát de te micsoda n00b vagy meg különbenis, CS-ben mennyi idő alatt vásárolsz be a meccs elején? Mert ez kb. ugyanaz, csak tizedannyi választási lehetőséggel...)
pedig hidd el kérlek, hogy valakinek ez nehézséget okoz :) pl online, ha figyeled, 10 CS játékosból hány használja ezeket a rádiós üzeneteket? talán 2? és ezzel már sokat mondtam azt hiszem. néhányan azért nem használják, mert nincs igényük rá, néhányan mert lusták/nem akarják megtanulni, néhányan meg azért mert nem tudják jól megtanulni őket. én az utóbbi kettő között vagyok vhol félúton. nem hiába ragaszkodom a voice chat-hez ezen játékokban. CS1.5-ben többszáz óra játék alatt se tanultam egyetlen rádióüzenetet sem, mert egyszerűen arra már nem tud kiterjedni a figyelmem. a játék eleji vásárlással összehasonlítását egy "kicsit" erős túlzásnak érzem ;)
ha majd már ott tartunk, hogy beleordítom a mikrofonba, hogy mit csináljanak AI csapattársaim, és végre is hajtják frankón, akkor talán én is belevágok a real-time csapatirányítós játékokba, de addig nem igazán érdekelnek. részemről vagy legyen vmi körökre osztott/pause-zal megáldott és akkor van időm taktikázni, vagy legyen színtiszta akció és kész. ezt olyan nehéz elfogadni, hogy vannak ilyen emberek? :)

Zsiga

Quote from: Fazék on 2008-06-05, 12:51:33
naszovval:
egyedül a sima UT-vel játszottam sokat, de már abban se használtam a bot parancsokat, mert ritkán játszottam bot-okkal, embereknél meg megvolt a voicechat, szóval nem tudok nyilatkozni az AI színvonaláról, legújabb UT-nek pedig csak a demo-jával játszottam és azzal se sokat, szóval ehhez sem tudok érdemben hozzászólni. R6-nek pedig a közelébe se mentem az említett taktikázási szükség miatt.
SWAT4 vmiért kivétel volt és bejött, de ott is igen hamar elakadtam pár küldetés után.
Na pont ezért nem értelek. Először azt írod hogy nem lehet / nagyon nehéz olyan AI-t írni ami normálisan teszi a dolgát csapatban, nem olyan balfasz módon mint a CoD-s társaid. Erre írok kapásból három példát ahol ez mégis sikerült. És mi a válasz? Nem az hogy "jé tényleg, talán mégis lehet értelmes AI-t írni", nem, egy fenét, leírod hogy mivel te nem ismered ezért az nem számít. :)

Quote from: Fazék on 2008-06-05, 12:51:33
pedig hidd el kérlek, hogy valakinek ez nehézséget okoz :) pl online, ha figyeled, 10 CS játékosból hány használja ezeket a rádiós üzeneteket? talán 2? és ezzel már sokat mondtam azt hiszem. néhányan azért nem használják, mert nincs igényük rá, néhányan mert lusták/nem akarják megtanulni, néhányan meg azért mert nem tudják jól megtanulni őket. én az utóbbi kettő között vagyok vhol félúton. nem hiába ragaszkodom a voice chat-hez ezen játékokban. CS1.5-ben többszáz óra játék alatt se tanultam egyetlen rádióüzenetet sem, mert egyszerűen arra már nem tud kiterjedni a figyelmem. a játék eleji vásárlással összehasonlítását egy "kicsit" erős túlzásnak érzem ;)
ha majd már ott tartunk, hogy beleordítom a mikrofonba, hogy mit csináljanak AI csapattársaim, és végre is hajtják frankón, akkor talán én is belevágok a real-time csapatirányítós játékokba, de addig nem igazán érdekelnek. részemről vagy legyen vmi körökre osztott/pause-zal megáldott és akkor van időm taktikázni, vagy legyen színtiszta akció és kész. ezt olyan nehéz elfogadni, hogy vannak ilyen emberek? :)
Online 10 CS játékosból hányan használják a hasonló nehézségeket rejtő buy menu-t? (Mégis miben különbözik a kettő? Abban hogy a vásárlásnál kétszerannyi lehetőség közül kell választani? Mégis mindenki fejből tudja a vásárlási kódokat aki legalább 2-3 órát játszott már CS-t.) Btw. a CS-s rádiórendszer 3 almenüből és egyenként 9-10 parancsból áll, az UT-s meg összesen tartalmaz öt darab parancsot...
Hogy mért nincs public meccseken rádiózás? Mert nem arról szólnak a public meccsek hogy összedolgoznak a játékosok, megy mindenki amerre lát és kész.
És továbbra sem bírom elképzelni hogy egy nyugisabb pillanatban ne tudna akárki lenyomni egy három billentyűs kombinációt, pl. V+1+2 (sőt, ha jól emlékszem a CS-nél nem is többszintes rádiómenü van, hanem külön gombon van a 3 kategória, vagyis csak két gomb lenyomására kell időt szakítani). De ha esetleg mégsem, léteznek beszédfelismerő programok, be lehet konfigurálni azt a pár kombinációt.
De még mindig single player játékokról van szó, ahol 100% hogy van akár 5 másodperce az embernek hogy kiadjon egy parancsot. Akár csak minden pályarész elején egyszer megadod a csapattársaidnak hogy kövessenek és fedezzenek téged, akármerre mész, már ezzel előrébb vagy mint a jelenlegi CoD-s rendszerrel.

Kvikveg

WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Dreamcleaver

Normál magyart beszélni/írni már lusta vagyok.  :szemuveges: Túl sok szót kéne megpróbálni visszafordítani angolból.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 14:09:37Na pont ezért nem értelek. Először azt írod hogy nem lehet / nagyon nehéz olyan AI-t írni ami normálisan teszi a dolgát csapatban, nem olyan balfasz módon mint a CoD-s társaid. Erre írok kapásból három példát ahol ez mégis sikerült. És mi a válasz? Nem az hogy "jé tényleg, talán mégis lehet értelmes AI-t írni", nem, egy fenét, leírod hogy mivel te nem ismered ezért az nem számít. :)
wut? ??? szövegértelmezésből álljunk meg egy szóra kérem szépen. abszolút nem azt írtam, hogy "nem számít, mert nem ismerem", hanem csupán azt, hogy nem ismertem, így ebben mégse tudok érdemben nyilatkozni. vagyis leprogramozható AI szinten visszavonulót fújtam. onnantól már csak az irányításukkal kapcsolatban értekeztem szerintem. sztem. de javíts ki kérlek, ha tévednék.
Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 14:09:37
Online 10 CS játékosból hányan használják a hasonló nehézségeket rejtő buy menu-t? (Mégis miben különbözik a kettő? Abban hogy a vásárlásnál kétszerannyi lehetőség közül kell választani? Mégis mindenki fejből tudja a vásárlási kódokat aki legalább 2-3 órát játszott már CS-t.) Btw. a CS-s rádiórendszer 3 almenüből és egyenként 9-10 parancsból áll, az UT-s meg összesen tartalmaz öt darab parancsot...
ember. most miért kell alázni a másikat? ennyire jól esik? cs-ből tudod mit tudok vásárláskor? 4-4 aug, 4-3 m4a1, kalát rendszeresen rosszul veszem még, mert azt is 4-4-re hiszem, 6-1 kevlar, stun talán 6-3, defuse 6-6 (és t-ként emiatt rendszeresen veszek nightvision)-t. tényleg olyan nehéz felfogni, hogy valakinek még ezzel is meggyűlhet a baja? igen tudok viszonylag gyorsan gépelni ilyen megszokott vételi dolgokat, ahogy már a nevemet is gyorsan be tudom ütni, de ez még nem jelenti azt, hogy nem vagyok kénytelen "v- szöveg átolvas, izé mit is akartam, parancs kiválaszt - franc mellé, 3 - hol is vagyok? " jelenetet előadni a rádiós üzeneteknél. és utána ha engem nagynehezen sikerült erre betanítanod, hogy viszonylag folyamatosan menjen, akkor utána küzdj meg egy Nakedape-val :)
Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 14:09:37Hogy mért nincs public meccseken rádiózás? Mert nem arról szólnak a public meccsek hogy összedolgoznak a játékosok, megy mindenki amerre lát és kész.
És továbbra sem bírom elképzelni hogy egy nyugisabb pillanatban ne tudna akárki lenyomni egy három billentyűs kombinációt, pl. V+1+2 (sőt, ha jól emlékszem a CS-nél nem is többszintes rádiómenü van, hanem külön gombon van a 3 kategória, vagyis csak két gomb lenyomására kell időt szakítani). De ha esetleg mégsem, léteznek beszédfelismerő programok, be lehet konfigurálni azt a pár kombinációt.
De még mindig single player játékokról van szó, ahol 100% hogy van akár 5 másodperce az embernek hogy kiadjon egy parancsot. Akár csak minden pályarész elején egyszer megadod a csapattársaidnak hogy kövessenek és fedezzenek téged, akármerre mész, már ezzel előrébb vagy mint a jelenlegi CoD-s rendszerrel.
igaz, single player játékban meg lehetett volna oldani. engem is zavart, hogy legtöbbször akár egyedül is mehettem volna a küldetésre, akkora segítség volt a csapatom, de ettől függetlenül számomra egy plusz hangulatot adott az egész nehézség szinten. bebizonyítottad, hogy meg lehetett volna csinálni jóval koordinálhatóbbra, simulékonyabbra az AI rendszert. mondjuk hogy egy kicsit komplexebb rendszer hogyan hatott volna az eladásokra, azt már nem tudom megítélni, józan ész alapján ha nem viszik túlzásba, akkor egy ilyen javítás minimum ugyanolyan eladási számot jelentene, de hogy a gyakorlatban hogyan sikerült volna, azzal kapcsolatban sztem igencsak nehéz megtippelni a helyzetet.

Rounin



Zsiga

Na, kurva fórummotor miatt megint elveszett a fél oldalas post amit írtam, és lusta vagyok újat írni, úgyhogy csak röviden:

1. Sorry, azt hittem trollkodsz.  ^^"
2. Nem alázlak, csak próbállak ráébreszteni hogy nem hülye/béna/n00b vagy ahogy azt szereted magadnak bemesélni, csak lusta. (A.K.A. krónikus oldfag szindróma, gondolom a te őseid is így állnak hozzá pl. a számítógéphez...) Ha rászántok egy kis időt, nagyon szívesen megtanítalak téged meg Nakedape-t is rádiózni meg gyorsan vásárolni. :)
3. :borul:

Én

Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 15:59:21
Na, kurva fórummotor miatt megint elveszett a fél oldalas post amit írtam, és lusta vagyok újat írni, úgyhogy csak röviden:
Én már nem tudom mióta Ctrl-X Ctrl-V-zek postolás előtt :D
Amúgy ezmiez, ezért hoztam a popcornt?

Fazék

#4076
1. előfordul, hogy nehezemre esik beismerni, hogy mégis a másiknak van igaza és ilyenkor ezt a csöndes visszavonulást vetem be, ami sajnos viszont félreérthető is akár. jól védhető utólag, de félreérthető :D
2. krónikus oldfag szindróma mint diagnózis azt hiszem helytálló :D
3. NO U

Én: ez csak a közönség megtévesztését szolgálja, közben PM-ben széjjelnyiszáljuk egymás torkát :jee: (de ez a rész már fizetős sajnos)

chilip

Quote from: Én on 2008-06-05, 16:01:44
Quote from: Zsiga on 2008-06-05, 15:59:21
Na, kurva fórummotor miatt megint elveszett a fél oldalas post amit írtam, és lusta vagyok újat írni, úgyhogy csak röviden:
Én már nem tudom mióta Ctrl-X Ctrl-V-zek postolás előtt :D
Amúgy ezmiez, ezért hoztam a popcornt?

de simán nyomhat egy visszát, mozilla megjegyzi a szöveget és utólag is lehet ekkor ctrl+c, újra post, ctrl+v-zni. velem minden másnap szinte biztosra megesik ez ^^

Én

IE nem emlékszem megjegyzi e a szöveget. Amúgy szopás, mert jobban szeretm IE-t mint mozillát, még gyorsabban is tölt be nálam, de 5 percenként szétvágja magát. Meg nincs hozzá 4chan extension. :frown:
Quote from: Fazék on 2008-06-05, 16:04:58
Én: ez csak a közönség megtévesztését szolgálja, közben PM-ben széjjelnyiszáljuk egymás torkát :jee: (de ez a rész már fizetős sajnos)
Gotta search for parents mastercard... :D

Zsiga

Quote from: Én on 2008-06-05, 16:01:44
Én már nem tudom mióta Ctrl-X Ctrl-V-zek postolás előtt :D
Amúgy ezmiez, ezért hoztam a popcornt?
Igen, én is, csak sajnos néha elfelejtem, vagy használom másra közben a copypastát és így eltűnik.