Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

Alkyra

Nos, ezt is végigvittem.  Lentebb már írtam róla, hogy milyenre is sikeredett. A színvonalat végülis sikeresen tartotta a játék s végig élvezetes maradt számomra. Nero volt a kedvenc(gyorsabb, mint Dante(default)) s bejöttek a stuffjai/skilljei is. Dante-t sajnos alig lehetett irányítani, de Ő is jó volt.(Főleg Pandora Box s a Lucifer. Azokat a fegyvereket imádtam.)

Mindenkinek ajánlom aki szereti a pörgős hack&slash-et s van egy kontrollere.:) Ezt a játékot érdemes lesz a polcon látni majd a Mass Effect mellett.^^


10/10

Xzone

Quote from: Alkyra on 2008-07-21, 20:57:29
Nos, ezt is végigvittem.  Lentebb már írtam róla, hogy milyenre is sikeredett. A színvonalat végülis sikeresen tartotta a játék s végig élvezetes maradt számomra. Nero volt a kedvenc(gyorsabb, mint Dante(default)) s bejöttek a stuffjai/skilljei is. Dante-t sajnos alig lehetett irányítani, de Ő is jó volt.(Főleg Pandora Box s a Lucifer. Azokat a fegyvereket imádtam.)

Mindenkinek ajánlom aki szereti a pörgős hack&slash-et s van egy kontrollere.:) Ezt a játékot érdemes lesz a polcon látni majd a Mass Effect mellett.^^


10/10

Én még csak a 11-12 küldetésnél tartok talán, szóval még csak most harcoltam Dantéval másodszor(a rohadt combat adjudicator már SSS szintet akar belőlem kipréselni, de SS-nél tovább sehogy se tudok jutni :( ). A játék valóban megőrizte a DMC3 jellegzetes laza, cool világát és szereplőit, amiért annyira szerettem. Az egész teljesen EPIC, és a játék által istenített STÍLUS is mérhetetlen szinten van jelen.

Viszont van néhány rendkívül hibás fejlesztői döntés:

1, Ugrálós részek, ahol minden egyes alkalommal ellenségek spawnolnak, ha elrontod ("We're neck-deep in the ocean of shittiness" -Yahtzee)
2, Rossz leveldesign néhol: simán visszamentem a játék első pályájára egyszer, valamint elvágtam magam a kijárattól egy lehívható lifttel...
3, Túl kevés checkpoint, így egy halál nagyon megtöri a játékmenetet.

Alkyra

#4202
Quote from: Xzone on 2008-07-21, 21:18:39
Quote from: Alkyra on 2008-07-21, 20:57:29
Nos, ezt is végigvittem.  Lentebb már írtam róla, hogy milyenre is sikeredett. A színvonalat végülis sikeresen tartotta a játék s végig élvezetes maradt számomra. Nero volt a kedvenc(gyorsabb, mint Dante(default)) s bejöttek a stuffjai/skilljei is. Dante-t sajnos alig lehetett irányítani, de Ő is jó volt.(Főleg Pandora Box s a Lucifer. Azokat a fegyvereket imádtam.)

Mindenkinek ajánlom aki szereti a pörgős hack&slash-et s van egy kontrollere.:) Ezt a játékot érdemes lesz a polcon látni majd a Mass Effect mellett.^^


10/10

Én még csak a 11-12 küldetésnél tartok talán, szóval még csak most harcoltam Dantéval másodszor(a rohadt combat adjudicator már SSS szintet akar belőlem kipréselni, de SS-nél tovább sehogy se tudok jutni :( ). A játék valóban megőrizte a DMC3 jellegzetes laza, cool világát és szereplőit, amiért annyira szerettem. Az egész teljesen EPIC, és a játék által istenített STÍLUS is mérhetetlen szinten van jelen.

Viszont van néhány rendkívül hibás fejlesztői döntés:

1, Ugrálós részek, ahol minden egyes alkalommal ellenségek spawnolnak, ha elrontod ("We're neck-deep in the ocean of shittiness" -Yahtzee)
2, Rossz leveldesign néhol: simán visszamentem a játék első pályájára egyszer, valamint elvágtam magam a kijárattól egy lehívható lifttel...
3, Túl kevés checkpoint, így egy halál nagyon megtöri a játékmenetet.

1. Én csak egy ilyenre emlékszem: Amikor Nero-val az elején ugrálni kellett a tüskés plafon alatt.
2. Ezt hogy?XD
3. Én soha nem haltam meg.OO Egyszer se. Volt 3 Golden Orb-om, de sose kellett még azokat se használni. Viszont néha kellett használnom egy-két Green Orbot...Az is tény, hogy én Human szinten toltam.:)
4. Azokat nagyon könnyű elérni Dante-val. Egyszerűen váltogass a Styleok közt s a támadások közt. Ennyi.XD

Xzone

Quote from: Alkyra on 2008-07-21, 21:35:48
Az is tény, hogy én Human szinten toltam.:)

Jah... úgy nem nehéz :)

A Nero-s combat adjudicatort meg nem lehet Dantéval szétütni (kék=Nero, piros=Dante).

Alkyra

#4204
Én épp a Man at Work 2 vel játszom(mirror moon most fordította le). Van vlknek hozzá faq-ja?:)

Akit érdekel az itt megtalálja az FAQ-t hozzá.(angol)

Xzone

Én is végeztem a DMC4-gyel Devil Hunter fokozaton. Nem semmi egy játék ez: a korábban említett hibáktól eltekintve igazán kiváló darab. A harcrendszer elmondhatatlanul változatos, még a DMC3-hoz képest is nagyot léptek előre az EX-Gauge és a Devil Bringer segítségével (amely a bossfightok epicségét is nagyban emeli: nincs szórakoztatóbb dolog annál, mint amikor hatemelet magas démonokat lóbálsz a levegőben félkézzel :D ).

Unlockoltam a "Son of Sparda" módot, ami állítólag csak kicsit nehezebb a Devil Hunternél; valamint a PC-exkluzív "Legendary Dark Knight" módot, ami túlajdonképp abból áll, hogy minden csapat szörny számát megszorozták 10-zel és beraktak sokkal erősebbeket is közéjük (első pályán Bianco Angelok és Mephistok...). Ja, és a bossok is erősebbek...sokkal: Dante, a tutorial(!) boss használja a később szerzett fegyvereit, mint például a Pandora és nagyobbakat is üt; Berial egy csapással lekapja 1/3 életed stb. Fun :)

De persze miután elolvastam a legmagasabb nehézségek leírását, már csak nevetek a LDK-on :)

Quote
- Son of Sparda is a slightly harder mode than Devil Hunter.

- Dante Must Die is a harder mode than Son of Sparda where all normal enemies
  can actually Devil Trigger if they are not beaten within a few seconds, this
  will give them a super armor and make them twice as deadly.

- In Heaven or Hell mode, all enemies and the player will die within one hit.

- In Hell and Hell mode, the player dies in one hit while the enemies remain at
  Son of Sparda health and difficulty.  That's right, you die in one hit and
  they die in several hits.


Hell and Hell...b+. (És ha jól tudom, az egyetlen jutalom, amit kapsz érte, az egy kép a Libraryben...meg talán egy achievement :) )

Alkyra

 ^^" Uram atyám...Ha belegondolok, hogy hányszor sebeztek meg...(főleg bossok..)

Dreamcleaver

Nem tudom, én unom. Sztem akkor is elcseszet egy irányítása van. Pl mi a f@szé kell nyomva tartan a targetlock gombot a legtöbb spéci mozgáshoz!?!  :confused:  Ha meg már annyira kell hozzá, akkor miért nem toggle-os? Vagyis lenyomnám egyszer és bemenne target lockba, második nyomásra meg felodaná. Nem, helyette tarthatok folyamatosan nyomva +1 billentyűt LOLz. (van gamepadom is, de imho azzal sem jobb a helyzet)
Ja és ugye a pályák...Dante-val fordított sorrendben mehetek végig a Nero-val már bejárt helyeken.  :lame:
Egyedül az átvezető animok miatt viszem most már végig (sok szexis cicababa meg cool fight jelenetek), de sohasem fog a DMC sorozat bekerülni a kedvenceim közé. No meg a bossok rohadt jól néznek ki. Azokat a harcokat még élvezem is.
Igazából sokkal jobban örülnék neki, ha FF7 Advent Children mintájára inkább animációs filmet készítenének belőle.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Pr3d4k1ng

Volt 1 érzésem, hogy akárcsak a 3nál itt is elbasszák az irányítást.
Pl 3ban
J : Kard
K: jump
L: stylenak megfelelő mozgás
I: stuki

Be állítottam, hogy a
K: stuki
I: Jump
így az összes attack 1 sorban van... csak sajna ha megcsinálom akkor
K és I re stukizik.... tehát így nem tudok jumpolni. Grat azoknak, akik átírták, bezzeg egy GoWnak meglehetet csinálni rendesen az a rohatt irányítást.
  :gyagya:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

#4209
Ráadásul itt gondol egyett a játék, és néha visszarakja default kiosztásra, ami borzalmas. Pl mikor Nero után vált Dante-ra a sztori, és erre visszarakja a default billentyű kiosztást...Ja is persze az összes tutorialnál irogatja, hogy nyomd le az A, B, Y, X, Ls, Rs stb billentyűket...

P.S.: Itt azért nem olyan gáz a konfig menu, mint a DMC3-nál.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Xzone

Lol... billentyűzettel próbálkozni egy DMC játéknál, az szerintem hatalmas FAIL (majdnem akkora, mint a Guitar Heros dolog :__devil: ). Az irányítás szerintem szinte tökéletes(volt már a DMC3-ban is): jobb mutatóujj a targetelés, bal hüvelykujj az analog sticken, jobb hüvelykujj pedig az ugrás/vágás/Devil Bringer/lövés négyesen. Az EGYETLEN problémám az egész játék alatt a Credo-féle pajzs megszerzésével megtanult "elkapom a démont és védem vele magam"-mozdulat volt: Devil Bringer nyomvatartása és lövöldözés együtt azért nem ment :P

Dreamcleaver

Most képzeljétek el, ha a DMC4 PC-s verziója TPS lett volna. Voilá, egérrel nézek körbe, és nem kell hülye target lock és center camera gomb. Jelenelgi irányítást tökéletesnek nevezni sztem ENYHE fanboiságra utal.  :D Sz@r konzolos irányítás és kész, de még annak is förmedvény, SZERINTEM!  :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Xzone

Hmm, szóval minden konzolos játéknak szar az irányítása? Ahha... Szerintem ez egyfajta standard, amit én nagyonis szeretek: Prince of Persia, Legacy of Kain, God of War... ezek mind hasonló irányítással rendelkeznek. Amivel én nem tudok megbarátkozni, az a konzolos FPS :)

Lythis

PoP-nak volt mouse+keyboard konfigja PC-re, ami nem a megszokott konzolos irányítás volt, szóval az szerintem nem jó példa. LoK sorozat és a God of War viszont annál inkább :) Szóval azokkal tényleg nem volt baj - habár LoK sorozatot is PC-n játszottam csak...
FPS konzolon meg... miután megszoktad annyira nem rémes. Szóval bele lehet jönni.

Rounin

Azért a Soul Reaver 1-2 pain in the ass tudott lenni erősen az irányítás szempontjából. Elsősorban a kamerakezelés volt, ami miatt heveny BITCHSLAP romahot intéztem volna a készítők felé.

Lythis

azt, hogy nem tudsz játszani, ne próbáld az irányítás rovására írni plz :D
Ha valahol idegesítő kamerabeállításokkal találkoztam abban a sorozatban, az a defiance volt...

Rounin

Tudtam vele játszani, mert muszáj volt. :_piszka:
De attól még irritáló pár helyen. Erősen.

Jut eszembe, készítsd be nekem az SR1-2-n kívül az összes LoK játékot. Át fogod adni. ;)

Dreamcleaver

#4217
Quote from: Xzone on 2008-07-25, 15:56:13
Hmm, szóval minden konzolos játéknak szar az irányítása?

Nem, de a DMC-nek eléggé.  :D A PoP-nak kifejezetten jó, ahogy pl az Assassin's Creed-é is.


"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

Sins of a Solar Empire

Amilyen gyökér címe van olyan jó űrstratégia, ráadásul idei a játék. 3 frakció, rengeteg fejlesztési lehetőség, nagy csaták. Ki lehet zoomolni bolygótól úgy hogy láss mindent. Kultúrával is lehet támadni > építesz rádióállomást és terjed a kultúrád, amíg egy ellenséges bolygó a kultúrád befolyása alatt van addig csökken a hűsége, 0-nál fellázad és független lesz. Kicsit olyan overall mint a hegemónia csak jobb sokkal :P rengeteg automatizált funkció pl, kalózok, nagyon jó zene, szép stílusos grafika stb. én nekem eddig 9/10

Próféta

Bioshock (végre)

Vegyesek az érzéseim. Ebben a játékban sok remek elem és sok fárasztó bénaság találkozik.

Az első és legfontosabb bajom, hogy ez a játék FPS. Annyira az, hogy még beszélni se lehet benne másokkal. Én pedig kinőttem vagy elszoktam ettől a műfajtól; sőt, sose kedveltem igazán. Nem élveztem túlságosan, hogy a történet előrehaladása helyett kapok mindig két újabb szobát tele szétlövendő zombsplicerekkel, akiknek az egyedüli szerepe az én lefárasztásom és az időm elvétele (akadályozni nem tudnak, mert ugye halhatatlan vagyok). Érdekes módon a szellemi elődről, a Deus Exről nem ilyenek az élményeim - talán csak mert fiatalabb voltam... vagy mert ott a feladatok mindig izgalmas kihívást jelentettek, hála a jó specializálódást lehetővé tevő nanobot és tapasztalati pont rendszernek, amely lehetővé tette, hogy az ízlésemnek megfelelő játékstílust kövessek (sniper / hacker / stealth /...). Na ez lett itt a Bioshockban elügyetlenkedve; hiába van meg a sniper / stealth / fagyasztás lehetősége valami kezdeményes formában, egyik se működik igazán, csak a hentet találtam célravezetőnek (no jó, a Dummy varázslat azért jól jött). Az egyetlen menekülés az FPS-orgiából a hekkelés: a játék dereka felé már eléggé megszerettem a csőrületezést :)

Az se esett jól, hogy a tervezők a történetet ki akarták tolni a (gondolom felsőbb utasításra) célként megjelölt játékidő eléréséhez, és ehhez rengeteg mielőtt-ide-mehetsz-előbb-még-menj-oda-és-csináld-azt-de-oda-most-még-nem-mehetsz-hanem-most-még-előbb-ez-is-kell-... jellegű toldalékot vetettek be; asszem a színháznál telt be a pohár, jegeltem is egy jó időre a játékot. Szintén az írók sara, hogy a nagy elánnal bekürtölt jó/rossz döntési lehetőség (harvest/rescue) elég harmatos, és ami még súlyosabb: a "jó vég" ugyan el lett találva, a "rossz vég" viszont szánalmas mind kiváltó feltételeiben, mind a zárásban. A játék elemeit se mindig sikerült beintegrálni a sztoriba: a játékost halhatatlanná és minden veszélyt komolyan vehetetlenné tevő Resurrection Chamber rendszer ugye senki másra nem működik, még arra az egy bizonyos szereplőre sem, akinek a részére épült a béna megmagyarázási kísérlet szerint. A legkomolyabb baj viszont az, hogy a tisztességes és bőséges művészi munka (plakátok, épületek, zenék, szlogenek, stb.) ellenére a játékos beolvasztása az atmoszférába - immerziója, thx Yahtzee - egyszerűen nem működik (rajtam nem működött) a játék első kb. harmadában; utána is nagyrészt a diary szalagok leüllepedésének köszönhető a hatás; ez persze egy Quake4-től vagy UTakárhánytól nem is lenne elvárás, de a Bioshockot nem esztelen shooterként reklámozták.

Ennyit a rosszról, innentől dicsérni fogom.

Ezt a játékot a készítők nagyon szerették. Sok gondolatot, türelmet, műveltséget öltek bele a művészi tervek, építészeti vázlatok elkészítésébe, még többet a plakátok és Rapture Reminder-ek elkészítésébe. A legtöbb figyelmet és gondosságot a helyes pici fekete-fehér igazolványképekkel illusztrált diary szalagok (+ radio transmissionök, de abból kevés van) kapták; a sok múltbéli szereplő remekül kimunkált egyéni története, jelleme, gondolkodásmódja, véleménye hétköznapi vagy éppen filozófiai kérdésekrők számomra egyértelműen a játék egyik legerősebb pontját jelentette. Ugye szerintetek is a szerelő csávó (McDonagh) volt a legnormálisabb arc az egészben? Azt viszont meg kell hagyni, hogy filozófiai ill. társadalomszemléleti szempontból leggyakrabban a főgonosz látta tisztán a helyzetet (pl. hogy valakinek Rapture-ön is kell majd a vécét pucolnia...).

A másik erős pont a játék kétharmadánál a "would you kindly" jelenet. Színpadias, jól van megírva és megrendezve. Andrew Ryan központi monológja ("a man chooses...") abszolút telitalálat. Emellett szinte nem is olyan jelentős az itt feltáruló csavar, pedig azért az se semmi; ugyan filmen már meg se lepődnénk rajta, játékban nem vártam volna ilyet, holott érthető okokból épp így üt jobban.

Liquid Snake

#4220
Devil May Cry 4

Nah végre megint egy olyan játék gépre amivel volt kedvem játszani és egész végig pörgős volt nem laposodott nem unalmasodott el. Kicsit feljebb olvastam a problémákat az irányítással, de nekem semmi gond nem volt igaz Joyal játszottam. Jobb analóggal fordítom a kamerát azzal sem volt soha gond se a kombók kivitelezésével szóval számomra nem hagy kivetni valót maga után. Akárki akármit mondd nagyon szépen átírták a gamet PC-re gyengébb gépeken is faszán futott ráadásul nagyon jól van optimalizálva, igaz én fullgrafon toltam végig mert máshogy nem tudnám élvezni, és a 8600GTS-emmel egy porszemnyi belassulás vagy akadás nem volt. Csak azért emelem ezt így ki mert tényleg nem drága egy ilyen kártya és ha a DMC 4 így fut rajta akkor nem ártana ha több Ps3as Xbox360as gamet átírnának de ugye ennek semmi esélye nincs sajnos. Az lenne a jó ha amit kiadnak psre xboxra mindet tolnák PCre is, és akkor nem kéne csak a Square-Enix játékai miatt konzolt vennem... Na de ez nem ide tartozik, egy szó mint 100 DMC 4 nem az Epic de a nagyon jó játékok közé került nálam.

Grafika:  5/5 ( lehet csak elfogultság de tényleg annyira szép volt végig az egész játék )
Hang:    4/5 ( különösebb bajom itt sem volt de ha megfigyeljük nem árasztja magából a különböző hangeffekteket a game, elég kicsi a választék de ugye egy ilye kategóriához ez elég )
Zene:    2/5 ( ez volt egy kicsit idegesítő mert akárhol akármikor harcoltam egyetlen egy harcizene ment ami szép lassan megutáltatta magát, pár jó szám berakásával mégjobb lehetett volna a game )

Összesítve:    4/5  ( akinek tetszik az ilyen típusú játék annak musthave akinek nem, annak meg megér egy próbát mindenképp, mert könnyen lehet h ez a játék szeretteti meg vele a műfajt )

Lythis

Total Annihilation (Rounin és Dreamcleaver kedvéért).

Úgy gondoltam tiszta lappal állok neki, mégiscsak mindenki agyon dícséri, ráadásul amúgyis tök buli nyitogatni meg zárogatni a napelemeket, szóval beszereztem (több mint 7 órán keresztül csorgott le kiegestül, mert lassan seedelték, és az asztalon történő ideges dobolás sem volt képes 82kb/sec fölé erőszakolni a sebességet...).
Lejött, feltelepít, esünk is neki. Előtte persze jól felcsűrjük 1024x768-ba (maxfelbontás), merthogy az élesebb.
Campaign elkezd... wtf, minden apró.. jahogy felbontás... sebaj zoomoljunk.. jahogy az nincs... ok, akkor vissza menübe (külön élmény volt rájönni, hogy az f2 a menü egyébként...), visszaállít 800x600-ba. Máris élvezhetőbb. Csak a zene valamiért hiányzott. wtf? opciók közt kutakodás, összes nyamvadt lehetőség kipróbálás. semmi nem történés. később Rounin által felvilágosítódás: olyan réginek levés, hogy cd/dvd-romba fülhallgatóbedugás igénylés. Lol, ott nekem már aljzat sincs, szal bukta, és egyébként is a nyamvadt monoton briefing rizsát és a gépek lövéshangjait mind boldogan kinyomja nekem fülhallgatóra is. Biztos utálja a saját zenéjét (ami mellékesen megvan külön is, de azért valszeg dobott volna rajta játék közben is... ).
A kameranézet az idegeimet őrölte, de igyekeztem nem figyelni rá, az egységeim igenis jók, meg minden, mennyire tökre klaszak a robotgyáraim (azokután hogy megint kiakadtam azon, hogy jól "odafújják" az épületeket a helyükre, az odafújt járműveket kifejezetten mulatságosnak találtam...).
Campaign marha hamer lesz marha repetitív, szóval essünk neki skirmish-nek, mert ott ugye már mindent lehet gyártani, és nem kell várnunk x-edik pályáig ehhez.
És akkor ne is fecséreljük a szót, ragadjuk is meg a játék lényegét: Felhúzzuk a nyersanyagtermelést, és a robotgyárainkat, és onnan csak csűrjük kifelé a támadóegységek garmadáit, és szépen nézzük, ahogy az AI - ami elvben marha értelmes, tanul harc közben, alkalmazkodik a stratégiánkhoz, és countereli azt - elvérzik a harmadik mixed unit rush után (az eslő kettő arra kell, hogy az általa legyártott rengeteg egységet rommálőjük, és megnézzük, ahogyan ő is ezt teszi jó sok egységünkkel, nyamvadt romokkal szórva tele a harcteret, amik akadályozzák a mozgást és a tüzelést, de amiket felvakarhatunk nyersanyagokért cserébe...). Yay. Hogy ez mitől jobb tetszőleges C&C résznél arra nem sikerült rájönnöm. A 3d végülis ötletes, és talán sokmindenhez elengedhetetlen a játékban. Azt is aláírom, hogy nem kell feltétlen tudni forgatni a kamerát, és el lehet nézni a zoom hiányát is, mert tényleg opcionális, hogy bekerül e... viszont nemtudom miért kellett baltával szaggatni a látóidegeket a nyamvadt felülnézettel. Csak egy minimális döntés, vagy nemistudom. Persze nyílván én várok túl sokat egy 3d játéktól.
Az egységek egyébként előszeretettel barmok, az útkeresési algoritmusaik elég érdekes dolgokat képesek produkálni (inkább megkerüli a térképet, semmint a többiekkel együtt haladjon pl). És persze ha sikerült becélozni az ellenfelet, akkor szórjuk rá a töltényeket - tűzgyorsaságtól függően persze - amíg lőtávon kívülre nem ér. Ez azért csodaszép, mert előszeretettel állnak egyhelyben a dolgos katonáink, és lövik a falat, mert az ellenfél egy méterrel feljebb van, de a rámpáról már látják... Szintén előszeretettel lőnek mindent ami köztük és az eééen között van, anélkül, hogy odébbmozdulnának (ha már az ellenfél is körbekörbe futkos, mire elér egy olyan pontig, ahonnan ő is tud lőni. Ezt egyébként minden egység csinálja, csak a mieink nem, mert így esetleg mi is okozhatnánk annyi fejfájást az ai-nak, mint ő nekünk, amikor nem tudjuk fél perc alatt kikapni a nyamvadt egységeit...).
Összefoglalva: zseniálisan átlagos AI, irritáló felülnézet, semmi zene (lehet, hogy ez a hiba csak nálam lépett fel, szóval végülis nem hánytorgatom fel neki), és néhány nyamvadt screen glitch, de végülis régi a cucc, szóval ezeket még so-so elnézném neki, HA kárpótolna a játékélménnyel, ami viszont sajnos nem sikerült neki.
Viszont tetszett, hogy be lehet csukogatni a nyamvadt napelemeket, SŐT, olyan marha intelligensek, hogy bezárják magukat, ha a közelben durrogtatnak. w00t.  :Kiraly:
Kilépés után elégedetten nyugtáztam, hogy a kis édes jónak látta átrendezni a desktopomat is, úgyhogy extra nagyonörülés, ikonok visszarendezgetése, játék törlése.

Végítélet: hiába van - pláne a mindennemű letölthető förtelmével együtt - többszáz egység, azt a játékélményt, amit adni tudott, megkapom tetszőleges C&C darabtól Tiberian Sun-tól, sőt Red Alert-től fölfelé.
És ha már régi 3d stratgiák, akkor az Earth 2150 még mindíg köröket ver mindenre. Erre meg simán.

Dreamcleaver

Én baromi régen játszottam vele, és nem mondtam, hogy hűde király, csakhogy jobb mint az a sok sz@r, ami RTS címen mostanság kijön. Ha jó RTS, akkor az C&C1 és Warcraft1.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

erm.. arra próbáltam kilyukadni, hogy ez is ugyanolyan szar, csak ez régebben jött ki (meg vannak benne fasza ki-be kapcsolható napelemek :D)
C&C1 sajna kimaradt az életemből mondjuk, de nemhiszem, hogy sokat vesztettem volna... ok, mammoth tankokat, de azok Tiberian Sun-ban is vannak.

Rounin


Flaser

#4225
Quote from: Lythis on 2008-08-11, 21:32:33
erm.. arra próbáltam kilyukadni, hogy ez is ugyanolyan szar, csak ez régebben jött ki (meg vannak benne fasza ki-be kapcsolható napelemek :D)
C&C1 sajna kimaradt az életemből mondjuk, de nemhiszem, hogy sokat vesztettem volna... ok, mammoth tankokat, de azok Tiberian Sun-ban is vannak.


Van pár kifogásom, íme:

No. 0 - a Shift billentyűt legalább egyszer tessék lenyomni!*
No. 1 - a Zene a CD-ről szól közvetlenül. Ehhez kell egy átkötő kábel a CD/DVD-ROM/RW és a hangkártya közé. (Nekem még van).
No. 2 - a gyárilag adott AI gyenge. Ezen könnyű segíteni: Total Annihilation AI Central:

  • Ezeket próbáld először (sok más játékkal ellentétben) ezek még nem csalnak

    • LiquidMetal AI v3.0
    • Mostly Harmless v14
    • Queller TA & CC v16
  • Ezeket meg, ha komoly kihívást akarsz. "Csalnak", de egy AI-nak muszáj.

    • BAI v4 with Immolator patch
    • Banzai v3.0
    • ToTaLwArAI v6

No. 3 - a játék 2D-s térképen, 3D-s egységekkel zajlik +van egy "voxel" térképpel ami megmondja a magasságot/dőlésszöget az egységeknek. Ezért nem lehet a térképet forgatni. (Ez még Pentium 1-en is futott, mégis volt "tényleges terep")

No. n - Just Press and Hold the Fucking Shift button! Wee!

http://ca.youtube.com/watch?v=85vGL7aez4s

No. n+1 - Ha nagyon zavar a nézet, akkor próbáld ki a Spring-et. Ez átteszi a játékot egy 3D-s motor alá.

http://ca.youtube.com/watch?v=MpKqQxTURik

No. nn - Ha mindez még mindig nagyon fáj, akkor fogd magad és nyergelj át a Supreme Commander-re (csak legyen géped ami bírja). Azon van zoom (de még milyen) és lehet komplexen taktikázni.

*Jé! Lehet building queue-kat fölállítani. Jé, lehet útvonalakat adni! Jé még támadásokat is lehet láncra fűzni. (Jé! Egy engineer-nek egy kanyargó útvonalon kiadom a patrol parancsot, akkor az automatice reclaim-eli a csatatéren maradt nyersanyagokat).
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Lythis

#4226
No. 0: shift-es building quee és útvonalmegadogatást ismertem régebbről, csak nem láttam értelmét kitérni rá, máshol is találkoztam vele, nem gondoltam, hogy ez akkora nagy számnak számít, habár akkor lehet, hogy az volt. Hasznos feature tud lenni, ha több épületet akarok felhúzni mondjuk, de ezen felül semmi olyasmi, amitől el kéne ájulni szerintem.

No. 1 - nem volt kedvem szétszecskázni a notit, boccs :haha: . De egyébként sem tudok róla, hogy rendelkeznék ilyen kábellel.

No. 2 - ha egyszer valamilyen bizarr oknál fogva ráveszem magam, hogy megint letöltsem, akkor talán megnézem, mindenesetre thx.

No. 3 - jó tudni :) Egyébként megvoltam forgatás és tsai nélkül is - írtam is - egyedül a döntött kamerát hiányoltam (viszont így már tiszta, hogy miért volt olyan hülye érzésem a térképpel kapcs, h valami nem stimmel, ha 3d lenne, akkor valahogy másképp kéne kinéznie...)

No. nn - Arról meg csak rosszat hallottam eddig, és tartok tőle kicsit. Majd ha visszajött szervízből a másik gép (alternatively ha vettem újat), akkor esetleg. Ezen kétlem, hogy menne.

Also: spring-ről hallottam, de nemtudom, hogy mennyire számít késznek, mennyire számít rendes átiratnak, etc. Szóval majd ha kipróbáltad, akkor esetleg véleményezhetnéd, és meglátom :) ... de őszinténszólva maga a TA nem nyűgözött le annyira, hogy ki akarjam azt próbálni. (also: ódzkodom tőle, mert freeware haxolás)


Kuroi Tenshi

Quote from: Lythis on 2008-08-11, 23:03:43

No. nn - Arról meg csak rosszat hallottam eddig, és tartok tőle kicsit. Majd ha visszajött szervízből a másik gép (alternatively ha vettem újat), akkor esetleg. Ezen kétlem, hogy menne.


Tényleg nem valami egetrengető, a kampánya pedig annyira unalmas,
hogy még a téli szünetben sem vittem 2 vagy 3 küldetésnél tovább; de
a játék maga szódával elmegy. Kell alaposan figyelni az erőforrásokra,
nagyon sok egység lehet benne, lehet taktikázni, de: a szuperegységek
túl erősek. Aki elsőként kihozza, tarolhat.
A játék amúgy rettentően proci-igényes. Nálam c2d 2.7G-n, és 3-nál
több horde ai-nál tizen-értékekre süllyed az fps; ez képes még a négy-
magosakat is felzabálni.


Más:
mikor jön a hl2-ep3? :/
legalább az ep1 cliffhangere (szó szerint) után egyből neki tudtam kezdeni
az ep2-nek, de ma azt is befejeztem, így kifogytam :/
Hogy tetszett? A szokásos HL-os lineáris történet, a mindig egyfajta
megoldások, stb stb - király volt, de sajnos rövid: a hétvégén + ma kb 1 óra
alatt végigtoltam mindkét epizódot. Alyx már eddig is win volt, most meg már
méginkább. Alyx rulez!

Dreamcleaver

Arra leszek kíváncsi, hogy az Ep3 alá mostmár tolnak e valami új engine-t is. Bár gondolom, hogy a Left for Dead tuningolt engine-t hgasználják majd hozzá.
Na meg hogy, lesz e benne Portal Gun.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

A Source Engine elvben nagyon könnyen scale-elhető, szóval valószínűbbnek tartom, hogy csak tesznek hozzá némi extra polygon-t és még több fényhatást. Bár ki tudja. Szerintem a HL2 mai szemmel nézve is nagyon szép maxra húzva.