Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

kelvor

Quote from: Dreamcleaver on 2009-03-10, 00:43:35
Drakensang - The Dark Eye

Mivel még nem játszottam végig, hosszabban majd később írok róla. Egyelőre csak annyit, hogy a Baldur's Gate 2 óta most köt le először igazán egy cRPG. Teljesen magával ragad a játék hangulata jelenleg. Az egyetlen negatívuma, hogy nincs nagyon romantikus szál, de ezt leszámítva kiváló munka.

Nem tűnik rossznak, belekukkantok én is, Dragon Age-ig jó lesz.  :D

chilip

Quote from: Rounin on 2009-03-10, 20:28:08
Quote from: NLZ on 2009-03-10, 20:18:36
Meg hát. Mindig gyalogos jön ki. Az a geciség, mikor váltakoznak a tournament alatt a fegyverek, aztán az utolsó körben 1v1be mehetek íjjal egy pajzsos-kardos ellen. Azanyád.  :comp:

Ha gyalogos íjas vagy gyalogos meele ellen, mindenképpen megszívtad, hacsak nem tudod nagyon gyorsan fejbelőni, mielőtt rádmászna.
Gyalogos vs. lovas nem olyan vészes, csak ne a lovat lődd.

gyalogos íjász vs pajzsos az eggyik legkönnyebb 1v1-be, lábát kell lőni :D megfekszik 3 lövés után, általában félútig jut el hozzám. célozz a pajzs alsó felére.

Rounin

Quote from: chilip on 2009-03-11, 09:37:50
gyalogos íjász vs pajzsos az eggyik legkönnyebb 1v1-be, lábát kell lőni :D megfekszik 3 lövés után, általában félútig jut el hozzám. célozz a pajzs alsó felére.

Könnyebbnek tartom fejbelőni őket, köszi.

chilip

Quote from: Rounin on 2009-03-12, 17:25:48
Quote from: chilip on 2009-03-11, 09:37:50
gyalogos íjász vs pajzsos az eggyik legkönnyebb 1v1-be, lábát kell lőni :D megfekszik 3 lövés után, általában félútig jut el hozzám. célozz a pajzs alsó felére.

Könnyebbnek tartom fejbelőni őket, köszi.

pajzsot feltartja annyira nem könnyű...

Soldier

QuoteDrakensang - The Dark Eye
nekem nem tetszik csak? engem valami hihetetlenül nem kötött le, körülbelül 1 óra után töröltem, teljesen abba hitben éltem eddig hogy mindenkinek hasonló élményei vannak. tévedtem  :3x3:

Rounin

Quote from: chilip on 2009-03-12, 17:37:30
pajzsot feltartja annyira nem könnyű...

Sajnálom. Ez nem változtat az érzéseimen. :hehe:

NLZ

Quote from: Rounin on 2009-03-12, 17:58:34
Quote from: chilip on 2009-03-12, 17:37:30
pajzsot feltartja annyira nem könnyű...

Sajnálom. Ez nem változtat az érzéseimen. :hehe:
Meg aztán az egyik alapfeltétel az lenne, hogy eltaláljuk az ellenfelet. Ami nullás archer skillekkel elég nehéz. :D

Egyébként visszatöltöttem a foglalás előtti állást és státuszjavítás után foglaltam újra, de az se lett az enyém, ellenben a második foglalás már igen. :)
[reserved]

Puru²

The last remnant-ot valaki próbálta már ?

kelvor

#4628
Quote from: Puru² on 2009-03-19, 17:59:11
The last remnant-ot valaki próbálta már ?

Épp most telepítem, HA elindul a gépemen, akkor majd írok róla pár sort.  :smile:

Szerk.:

Elindult és röviden, tömören, állat. Square Enix megint letett egy jó játékot az asztalra.
A storyról még nem tudok sok mindent mondani lévén, hogy még eléggé az elején járok. A karakterek első blikkre rendben vannak, bár néhol eléggé sablonosak, remélhetőleg, ahogy bonyolódik a story, úgy jönnek majd elő az egyediségek.
A grafika szép, nagyon szép. UT3-as motor dübörög ez alatt is. A harc rendszer körökre osztott. Szépen lehet taktikázni, átgondolni, hogyan is hasznosítsd a csapatod tulajdonságait a leghatékonyabban. Minden körben "levetíti" neked az adott küzdelmet. A csata végeztével automatikusan visszaáll az életerőd maximumra. Az AP-t és a MP-t nem tudom, de elég valószínű, hogy az is.
A karakterképernyők is rendben vannak, átlátható, abszolút nem zavaros. Japán hang is van, angol felirat van, gamepad támogatás van. Mi kell még? Aki szereti az Final Fantasy-t (van aki, nem ?  :P ) mindenképp tegyen vele egy próbát.

Amire nem jöttem még rá, hogy az intro, miért akad be kb. fél percenként, amikor az átvezető animációk játék közben zökkenőmentesen futnak? .bik kiterjesztésűek a videófájlok, szedtem le rad toolst, azzal nem akadt, ha játékon kívül néztem meg. Na mindegy, ez legyen a legkevesebb baj.


Soldier

Quote from: kelvor on 2009-03-20, 16:43:01
A karakterek első blikkre rendben vannak, bár néhol eléggé sablonosak,
Japán hang is van, angol felirat van,
engem idegesít a saját karakter hangja meg a jelleme is.
Japán hang tényleg van felírat is amiről azért meg kell jegyezni sokszor hiányos és pontatlan.A többivel egyetértek, mindenképp ígéretes játéknak tűnik de nem FF. Illetve elbírnám viselni ha kicsit még szebb lenne a játék ha már UT3 motor van alatta és minden térképrésznél tölt.(3-4mp)

kelvor

Nem egy FF, de nem rossz azért. 5 óra játék után, amikor már úgy érzed kezd lapossá válni, beraknak egy olyan harcot, hogy kb. lehetetlen.  :D Kíváncsi vagyok, mit hoznak ki a storyból, mert eddig valami pocsék.

Makos

Heh. Örülj hogy játszhatsz vele :P
Nekem se xboxom se ps3am se megfelelő teljesítményű gépem sincs amivel tesztelhetném :3x3:

Dreamcleaver

Hát ez a Last Remnant elég nagy csalódás eddig. Square végre kiad valamit PC-re, erre ezt kapjuk. :( Eddig se a sztori, se a grafika, se a harc rendszer nem győztek meg. Ráadásul még egy valamire való csaj sem volt eddig a játékban...

Amúgy meg semmi FMV, minden ingame renderelet, és néhol valami iszonyat elhanyagolt a karik animációja. Nagyon furán járnak, a testtartásuk is béna itt-ott. Van pl az a 4 karú, macskafejű izé, annak pl folyamatosan keresztbe van téve az alsó két karja, ha épp nem harcol. SOHA meg nem mozdítja őket. -_-

Azt meg valaki meg tudná mondani, hogy ez a sok cucc, amit a szörnyek dobálnak, az eladáson kívül mire jók? Valami item upgradelésre gyanakszom ,de sehol nem lökött még róla infót a játék. Illetve egyszer az egyik unitom elkért 2 db valamit, merthogy ő most fejleszteni akarja magát. OK...

Szal eddig nem dobtam hanyatt magam a játéktól. Néha majd előveszem a Drakensang mellett...esetleg...

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Makos

Hát valószínűleg Xbox-ra és PS3-ra nem így van megcsinálva a grafika.

Soldier

Quote from: Makos on 2009-03-21, 11:07:31
Hát valószínűleg Xbox-ra és PS3-ra nem így van megcsinálva a grafika.
oO , az elég érdekes lenne.. szerintem minimális eltéréseken kívül minden ugyan az.ha én jól tudom ez is ugyanolyan port játék mint a többi?! nem hiszem h akármilyen formába átíráson esett volna át, főleg azokban az esetekben amit Dreamc. írt.

kelvor

Quote from: Dreamcleaver on 2009-03-21, 07:27:11
Azt meg valaki meg tudná mondani, hogy ez a sok cucc, amit a szörnyek dobálnak, az eladáson kívül mire jók? Valami item upgradelésre gyanakszom ,de sehol nem lökött még róla infót a játék. Illetve egyszer az egyik unitom elkért 2 db valamit, merthogy ő most fejleszteni akarja magát. OK...

Yup, a karmok, bőrök, meg majd ha bányászol, az ásványok is upgradere valók, ezen kívül teljesen új cuccokat is lehet belőle gyártatni. Minden városban van egy kovács, nála lehet kérni a gyártást egy kis anyagi juttatás ellenében. Bár, ahogy nézegettem, a legjobb cuccokhoz bődületes farm kellene. Például van a "blueprints 1, 2 és 3". Na most eddig találtam egy darabot a blueprints 2-ből. Az új cucchoz, ami a legjobb kovácsolt fegyver a játékban,  30 db kellene mindháromból.  :D Annyit meg nem hiszem, hogy fogok vele játszani, hogy meg is legyenek. 

Dreamcleaver

kelvor: Kösz. Hát igen, megy a grind rendesen. Olvastam valahol, hogy a Square a játékmenetet a tradicionális nyugati mmorpgkhez kívánta igazítani, hogy jobban bejöjjön az xbox-360 meg a PC tulajdonosoknak. Elvileg ez nem is biztos, hogy megjelenik PS3-ra. Szal megszívtuk. Közel sincs olyan jó a játék, mint a többi jrpg-jük imho. :(

Makos: Több helyen is azt olvastam, hogy a PC-s verzió jobb, mint a konzolos. Szal bele sem merek gondolni, hogy milyen lehet a boxon...

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

kelvor

Jobban örültem volna, ha a grind helyett a sok kis mellékszálra mennek rá. Eddig, ahogy láttam, a mellékküldetések is elégé el vannak hanyagolva és a játékidőt a főszálon kívül a folyamatos farm teszi ki. Mondjuk nálam, az első benyomás jó volt, szóval a storyt azért végigjátszom, de utána Drakensanghoz visszatérek és közben nyűglődöm, hogy jöjjön már a Dragon Age!   ^^

Dreamcleaver

Amúgy az elfogott lények eladása nekem nem tejesen világos. Elméletileg, ha eleget eladok belőle a boltokban, akkor árusítani kezdenek cuccokat. Gondolom azt, ami az adott lényből is splitelhető. Most akkor ez azt jelenti, hogy egy bizonyos lényt ugyanannál a boltnál kell eladni? Vagy van egy fix bolt, ahol érdemes eladni a lényeket? Vagy tök mindegy hol adom el őket?  :confused:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

kelvor

Én eddig úgy vettem észre, hogy tök mindegy, hol adod el a cuccokat, a lényeg, hogy ha folyamatosan több mindent adsz el egy kereskedőnél, akkor megjelennek új cuccok, de ezek az újak nem függenek attól, milyen dolgokat adtál el neki. Mondhatni szintet lép a kereskedő. Aztán lehet, hogy tökre nem ez a helyzet, de a franc fogja észbe tartani, hogy a gülüszemű bébimadár karmocskáját kinél adtam el.  :3x3:

Amúgy akartam már tőled kérdezni DC, hogy milyen karit érdemes indítani Drakensangban? Újra akarom kezdeni, és valami dual-wieldes gyilkológépet akarnék pár hasznos varázslattal karöltve. Létezik ilyen?

Dreamcleaver

Drakensangban tudtommal nincs dual wield, csak pajzs+1-kezes, 2-kezes, dobó fegyverek, meg íjjak (reméljük lesz valami kieg vagy második rész, ahová már berakják).

A varázslatról meg tömören a következőket kell tudni:
- Csak alapból varázsló kaszt tanulhat spelleket, ergo olyan kaszt, aminek van Astral Energy-je és alapból van pár kezdő spellje. Tehát Harcos és Tolvaj kasztok nem tanulhatnak spelleket, ezzel szemben a varázsló kasztok megtanulhatnak bármilyen fegyvert forgatni + a tolvaj képességeket is.
- Nem lehet fém páncélt viselve varázsolni. Kivétel a pajzs. Ráadásul a pajzs viselése semmiféle hátránnyal nem jár a varázslatokat illetően.
- A spellek három csoportba sorolhatóak tanulás szempontjából: 1. Bármely varázsló kaszt által megtanulhatóak. 2. Csak iskolát/akadémiát végzett emberi mágusok által megtanulhatóak (tehát pl a Sarlatán vagy az Alkimista nem tanulhatja meg őket). 3. Elf only varázslatok.
- Az összes Elf kaszt képes varázsolni (Warrior, Ranger, Spellweaver)

A mit érdemes indítani meg attól függ. Én személy szerint elvagyok a Burglar-ommal. Van egy rakat tolvaj meg szociális képességem, és a harcban jól sebzek, csak ne engem üssenek. Ezért van rajtam kívül két harcos is a csapatban + 1 mágus.

Sztem nincs olyan, hogy sz@r kari. Ha akarsz szummonálgatni, meg területre sebző varázslatokat szórni, akkor feltétlenül valamelyik emberi képzett mágus kaszt. Aztán mellékesen tolhatsz neki valami fegyver skillt is.

A varázsló harcosoz talán az Elf harcos áll legközelebb, de neki nem nagyon lesznek támadó varázslatai, inkább buffol. Viszont pl lándszával elég halálos. Bár a legjobb harcmodor a játékban a pajzs+1-kezesség, mert a pajzs miatt egy körben x2 lehet parry-zni, míg amúgy csak egyszer, és utána csak dodge van, ami meg általában alacsonyabb, ráadásul befolyásolja a páncél súlya stb.

Ami a lényeg, hogy elég sok elosztható fejlesztési pont van, szal elég sok felé ki lehet fejleszteni a kezdő karit. Szal akár még egy mágusból és kehet egész jó harcos, ha feltolod neki az str-t meg az agi-t, és tanulsz vele valami fegyver skillt. Viszont a nehéz páncélzatot felejtsd el, ha varázsolni akarsz.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

kelvor

Hmm, jól van, köszi! Így most már valamennyivel tisztább a kép. Megyek is, indítok valami karit.  :smile:

Cloud

kelvor:  CC-vel végeztél?
Vélemény?

kelvor

Nem, még mindig nem végeztem vele. Egyszerűen nem_akarom_végigjátszani. Pedig már nincs sok hátra, érzem. Vagyis a franc tudja, most ott tartok, hogy [spoiler]Lazard átalakult félig-meddig Angel-lé és motorral furikázom Cloudot. Vissztarértünk Angel falujában, csak csöppet megváltozott minden. [/spoiler]Tudom, hogy ha végigjátszom, nem igazán lesz más játék, amivel szívesen nyomulnék. Ezért is haladok vele ennyire lassan. No meg, az is hozzá tartozik, hogy kicsit berágtam rá, mert éppen azt a missiont csináltam, amikor 1000 katonát meg kellett ölni, már kb fél órája ölöm őket, amikor lemerült az aksi. Ez volt az a pont, hogy leraktam kb. 1 hónapra.  :smile:

Cloud

Quote from: kelvor on 2009-03-25, 23:55:07
Nem, még mindig nem végeztem vele. Egyszerűen nem_akarom_végigjátszani. Pedig már nincs sok hátra, érzem. Vagyis a franc tudja, most ott tartok, hogy [spoiler]Lazard átalakult félig-meddig Angel-lé és motorral furikázom Cloudot. Vissztarértünk Angel falujában, csak csöppet megváltozott minden. [/spoiler]Tudom, hogy ha végigjátszom, nem igazán lesz más játék, amivel szívesen nyomulnék. Ezért is haladok vele ennyire lassan. No meg, az is hozzá tartozik, hogy kicsit berágtam rá, mert éppen azt a missiont csináltam, amikor 1000 katonát meg kellett ölni, már kb fél órája ölöm őket, amikor lemerült az aksi. Ez volt az a pont, hogy leraktam kb. 1 hónapra.  :smile:
LOL.
Ha feltöltötted ugyanonnan tudod ám folytatni. :D 1000 katona szívatott engem is, de lesz ezerszer nehezebb küldetés is. :D
Amúgy lassacskán már a végén jársz.

Soldier

DarkSector
nem tudtam hogy még ma is lehet  ilyen "fantasztikus jó" játékot csinálni. Azt hittem valami átlagos játékot nézek meg,és elszorakozok vele 1-2 orát, erre véleményem szerint egy monoton,idétlen gameplay-t kapok,álltólag ez horror nekem nem tünt fel, lehet velem a baj, vannak benne jó ötletek de a megvalósitással szerintem mindig sikerült elrontani. SHIFT+DEL 50min

Flaser

Végre több évvel azután, hogy belekezdtem, s azután, hogy újrakezdtem, majd, hogy a Fan-made patch-ekkel újrakezdtem kijátszottam a Planescape Tormentet.

Valóban minden idők (egyik?) legjobb játéka. Minden gyermekbetegségével együtt. (Maga az Infinity Engine ehhez a játékhoz nem a legjobb, talán jobb is lett volna, ha egy picit kevesbé kell tartsák magukat a D&D »harcias« szabályaihoz).

Az ok amiért eddig tartott, az-az, hogy ezt a játékot nem lehet csak úgy "zúzni", muszáj apró cseppenként ízlelgetni, szép módszeresen hagyni, hogy hasson és részleteiben is látni. Ez hosszú idő, különösen úgy, hogy rengeteg írott információ és utalás van a játékban...

...ráadásul mint a jó játékok ez is letehetetlen, így garantált, hogy sok időd elmegy rá. Na ebből nem mindig volt. Így, hát szánom-bánom, de eddig tartott mire eljutottam a "Fortress of Regrets"-ig....de megérte, mert még egy ilyen történetet, hát keresve se találsz.
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Fazék

Quote from: Flaser on 2009-03-29, 05:34:56a Fan-made patch-ekkel újrakezdtem
megosztanád velem ezen fan-made patch-ek elérhetőségét, illetve ha több van, akkor hogy melyiket érdemes fölrakni? :merci:

Flaser

Quote from: Fazék on 2009-03-29, 13:40:38
Quote from: Flaser on 2009-03-29, 05:34:56a Fan-made patch-ekkel újrakezdtem
megosztanád velem ezen fan-made patch-ek elérhetőségét, illetve ha több van, akkor hogy melyiket érdemes fölrakni? :merci:

http://www.spellholdstudios.net/games/pst-->

http://www.spellholdstudios.net/ie/pst-fixpack
http://www.spellholdstudios.net/ie/pst-ub
http://www.spellholdstudios.net/ie/ghostdogs-pst-ui - na ez elenben végre a felbontást növeli ill. LCD-hez gyak. kötelező.
http://www.spellholdstudios.net/ie/pst-qtweaks

Innen gyakorlatiglag mindent, - az egész kb. olyan mint az Unofficial Fallout 2 patch és a Fallout 2 Restoration patch - azaz csak a már dokumentációban lévő, de idő hiányában be nem fejezett kisebb-nagyobb questek és finomságok, semmi ami "változtatna" az eredeti koncepción.
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."