Fallout - A Post Nuclear Role Playing Game

Started by Ramiz, 2006-09-24, 13:45:19

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc Fallout játékod?

Fallout 1
Fallout 2
(Fallout Tactics... ^^)
Fallout 3

teraflare

Ez lehetséges? http://www.youtube.com/watch?v=VZvMq2F-O14
[spoiler]a hajót hogy indította be fob és alkatrész nélkül?  :confused:[/spoiler]

Dreamcleaver

Nem tudom, de az elején egy mezei power armorért nem kell ennyit b@szakodni. Régen volt, de ha a kezdő falutól lefutsz délre, addig a kis conclave bázisig, ott hátulról be lehet lopódzni, őr sincs és lehet még az ajtó is nyitva. Bemész a lockerekhez, egyikből kiszedsz egy MK2-es Power Armort, valamelyikben meg van egy Plasma Rifle meg ammo. Nemárt energy weaponre rakni az elején.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-06, 13:33:30
Nem tudom, de az elején egy mezei power armorért nem kell ennyit b@szakodni. Régen volt, de ha a kezdő falutól lefutsz délre, addig a kis conclave bázisig, ott hátulról be lehet lopódzni, őr sincs és lehet még az ajtó is nyitva. Bemész a lockerekhez, egyikből kiszedsz egy MK2-es Power Armort, valamelyikben meg van egy Plasma Rifle meg ammo. Nemárt energy weaponre rakni az elején.  :D

jaja :D kezdő karival viszem is a terveket a brotherhoodos ürgének - 20k xp, kicsit megdobja az elején a fejlődést, de energyre nem rakok az elején, hanem felhúzom simában 120% köré és 4. elsődleges skill-é teszem magasabb szinten, így töredéke annyi pontért elérem a 250%-ot :D

Dreamcleaver

Igazad van, így spórolsz.

Azért ebben a vidóban poén, hogy halálra stimpackolja az elnököt a csávó.  :hopp:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Tycho

#94
Nekem 90%ában az eseteknek lefagyott a FO2 ha "silent-kill"-t csináltam... (superstim, vagy bármi halálos mellékhatású drog, vagy csak bombát loptam valakinek a zsebébe, mindegy volt szinte)  :comp: :comp: :comp: Így egy csomó bérgyilkos feladatot hagytam ki gonosz karakterrel is, mert egyszerűen hazavágta volna az egész adott várost, és így a játék további részét is...  :ejj: FO-ban sajna nem működött az a trükk amit eddig csak a stalkerban láttam: hangtompítós ezközzel, messziről, úgy hogy senki se lát, azt ölsz meg akit akarsz, nem támdnak meg a haverjai. Mindegy, most az új gépen remélem majd működni fog a dolog, bár még kitartok és vizsgák előtt nem telepítem...  :hehe:


DC: enclave:ejnye:

EDIT: ejnye...  :ejj: csak eggyel több szavazatot ért el a FO1 mint a Fallout Tactics?  :_piszka:

chilip

fallout 3 mit keres ott? még ki se jött... vagy a demo-ra lehetett szavazni?

Zsiga

Quote from: chilip on 2007-06-06, 16:08:39
fallout 3 mit keres ott? még ki se jött... vagy a demo-ra lehetett szavazni?
Én raktam bele pár napja, így látatlanban több keresnivalója van a toplistában mint a FAILout Tactics-nek...

Tycho: Pedig én is arra szavaztam. :) (Mármint az 1-re.)

Tycho

Zsiga:  :tezsvir:  Mondjuk kicsit rövid, de jobban tettszik a hangulat + utálom a "barbár" típusú karaktereket  :haha:

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-06, 01:05:57
Oké, akkor volt. Mondjuk én Thrall/Fazék  posztjaira reagáltam. Sztem ezeket egy FPS nézetben is meg lehet oldni...sőt. Sztem a célpont hívást még jobban is. Becélzod az a célpontot, ekkor vált a célkereszt színe, ls ilyenkor ki lehet adni egy hotkeyes parancsot. (támad, véd, követ, gyógyít, esetleg lefegyverez? stb)
akkor félreértettél, mert én nem azt mondtam, hogy ezeket nem lehet megvalósítani :) én azt mondtam, hogy ha lusták és az Oblivion motorja mellett maradnak, akkor fennáll a veszély, hogy nem tudják megoldani olyan szinten a csapatirányítást, mint amilyen az eddigi Fallout játékokban volt, könnyen lehet, hogy a játék 90%-ban egyedül kell botorkálnod a világban és csak alkalmanként csatlakozik hozzád valaki, az is csak script-elt viselkedéssel.

Puru²

ÚJ FO3 infók :

http://hardwired.hu/forum/forum.phtml?area=comment&id=21266

Csak nekem tűnik úgy hogy itt egy KOTOR nyúlás készül :TPS nézet ,valós idejű harc ,bármikor megállítható idő .  :hopp:

Randal

Na szép. Itt is megelőznek.:D

Az NMA-na zért kcisit javítottak a fórumban a dolgon. Ott azt mondják valszeg lesz TB és RT opció is. Csak aki nyilatkozott az egy balfasz.
Egy KOTOR szerű Fallout azért már kiegyezős darab, akárhogy nézzük.

Zen

"Huszas szintlimit van"    :wtf: :wtf: :wtf:

Biztos h ezt SPECIAL-re csinálják? Mert ez inkább DnDnek tűnik..20as limit..pfft..ezen már csak röhögni lehet...

Ebből kiindulva mekkora játékidőt terveznek? 10 óra?
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Puru²

Quote from: Randal on 2007-06-15, 11:42:46
Na szép. Itt is megelőznek.:D

Az NMA-na zért kcisit javítottak a fórumban a dolgon. Ott azt mondják valszeg lesz TB és RT opció is. Csak aki nyilatkozott az egy balfasz.
Egy KOTOR szerű Fallout azért már kiegyezős darab, akárhogy nézzük.
Végülis jótól lopni nem szégyen  :hehe: TPS nézetben legalább megoldott lesz a csapat irányítása is ,a többi meg majd elválik.

Kuroi Tenshi

Quote from: Puru² on 2007-06-15, 11:22:00
TPS nézet
Akkor most olvasd el mégegyszer.
QuoteA játék az Oblivion motor felfejlesztett változatán fut, a nézdahátam perspektívát (...kampó...) pedig átdolgozták, mivel az Oblivionba ültetett változat semmire se volt jó.[...] A Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) harcrendszer: sajátszemmel nézetben harcolászhatunk, valós időben, [...]
(Milyen gyökér írta ezt...lame)
Szóval, mint Oblivion: FPS <--R/scroll--> TPS

20-as szintlimit: ha úgy lesz, mint Oblivionban, akkor úgy teszed jól, ha lassan
lépsz szintet. Ha gyors szintlépés a célod a skilljeid kimaxolása nélkül, gyenge
lesz a karaktered. Tehát ilyen szempontból, aki ésszel játszott és kimaxolta a
szintlépésből nyerhető előnyöket (3×5) a TES játékokban, az ritkán jutott addig.

Zen

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-15, 12:53:40
20-as szintlimit: ha úgy lesz, mint Oblivionban, akkor úgy teszed jól, ha lassan
lépsz szintet. Ha gyors szintlépés a célod a skilljeid kimaxolása nélkül, gyenge
lesz a karaktered. Tehát ilyen szempontból, aki ésszel játszott és kimaxolta a
szintlépésből nyerhető előnyöket (3×5) a TES játékokban, az ritkán jutott addig.

Most, teljesen nem értem a mondandódat (sőt, egyáltalán nem..nem játszottam Oblivionnal), de Falloutban szintlépés nélkül nem nőnek a skilljeid, Oblivionban a szintlépés meg skillezés 2 külön dolog, ha jól tudom.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Kuroi Tenshi

TES: szintlépés feltétele főskillek fejlesztése.
Ha ez viszont xp-típusú lesz, akkor fordítva.

Dreamcleaver

#106
Na a Miorrowind/Oblivion skill/szintlépési rendszert nem akarom látni a Fallout 3-ban. Legelk*rtabb fejlődési rendszer, amit valaha láttam rpg-ben. Amikor ott lamerkedsz a skill tuninggal, csakhogy szintlépéskor meglegyen az 5-szörös szorzó X attribútumra...Köszönjük, de nem kell.   :lazza:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Puru²

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-15, 12:53:40
Quote from: Puru² on 2007-06-15, 11:22:00
TPS nézet
Akkor most olvasd el mégegyszer.
Miért is ?  :oops: Az akciópontok és a bármikon megálítható idő miatt simán játszható lehet TPS nézetben is.

Dreamcleaver :  mély egyetértés :tezsvir:

chilip

#108
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-15, 14:07:03
Na a Miorrowind/Oblivion skill/szintlépési rendszert nem akarom látni a Fallout 3-ban. Legelk*rtabb fejlődési rendszer, amit valaha láttam rpg-ben. Amikor ott lamerkedsz a skill tuninggal, csakhogy szintlépéskor meglegyen az 5-szörös szorzó X attribútumra...Köszönjük, de nem kell.   :lazza:

viszont xp-re megy, nem lesz ugyanaz... nem kell itt előre hüppögni, majd ha télleg lesz valami konkrétum, hogy így fogják csinálni és megmarad ez a gagyi rendszer, akkor lehet...

Kuroi Tenshi

Quote from: Puru² on 2007-06-15, 15:10:30
Miért is ?
Mert nem csak az lesz. Csak az a barom hülyén írta le. Ha nézted volna ott a
kommenteket, végig azon vitáztak, hogy fps/tps.

Zen

Quote from: chilip on 2007-06-15, 15:25:45
Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-15, 14:07:03
Na a Miorrowind/Oblivion skill/szintlépési rendszert nem akarom látni a Fallout 3-ban. Legelk*rtabb fejlődési rendszer, amit valaha láttam rpg-ben. Amikor ott lamerkedsz a skill tuninggal, csakhogy szintlépéskor meglegyen az 5-szörös szorzó X attribútumra...Köszönjük, de nem kell.   :lazza:

viszont xp-re megy, nem lesz ugyanaz... nem kell itt előre hüppögni, majd ha télleg lesz valami konkrétum, hogy így fogják csinálni és megmarad ez a gagyi rendszer, akkor lehet...

Sztem elég egyértelműen van odaírva, h SPECIAL rendszer lesz..aminek semmi köze az Oblivionhoz. Persze, lelövök 10 kifejlett halálkarmot, de nem lépek szintet, mer még nem elég magas a throwing skill?
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Tycho

ha Special rendszer van, akkor nem lehet megállni 20as szintnél, hacsak nem szintenként kapsz perket, nagyon nehezen lépsz szintet stb... viszont ha hosszú a sztori akkor vagy nagy ugrásokkal fejlődsz ami rossz lesz, vagy pedig túl későn/túl hamar jutsz komoly fegyverekhez/képességekhez...  :ejnye: baljós ez a szintlimit. ez aggaszt főleg  :_piszka:

Fazék

#112
Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-06-15, 12:53:40
QuoteA játék az Oblivion motor felfejlesztett változatán fut, a nézdahátam perspektívát (...kampó...) pedig átdolgozták, mivel az Oblivionba ültetett változat semmire se volt jó.[...] A Vault-tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.) harcrendszer: sajátszemmel nézetben harcolászhatunk, valós időben, [...]
(Milyen gyökér írta ezt...lame)
Szóval, mint Oblivion: FPS <--R/scroll--> TPS
ezt nem igazán értem
1. a pápákat nem illik legyökerezni látatlanban  :lazza:
2. ha jól értem amit mond: Oblivion-ban volt FPS és TPS üzemmód is. ugyan még nem játszottam az Oblivion-nal, de több helyről is mintha úgy emlékeznék ( :redface:), hogy mintha azt hallottam volna ( :redface:), hogy a TPS nézet elég használhatatlan. és a cikk írója sztem csak ezt jelezte, hogy azt a TPS nézetet átírják, hogy a Fallout játékban már használható legyen. ;)

vagy félreértem? vagy téged értelek félre? üljünk le és beszéljük meg :D

szerk: 20-as szintlimit-en én is meglepődtem, nem igazán értem miért kell bele limit, de mondjuk az eredeti Fallout-okban sem emlékszem, hogy eljutottam volna valaha is a játék vége előtt 2-essel kezdődő kétjegyű szintig, szóval annyira azért nem aggódok :)

Tycho

Quote from: Fazék on 2007-06-15, 21:34:47
20-as szintlimit-en én is meglepődtem, nem igazán értem miért kell bele limit, de mondjuk az eredeti Fallout-okban sem emlékszem, hogy eljutottam volna valaha is a játék vége előtt 2-essel kezdődő kétjegyű szintig, szóval annyira azért nem aggódok :)

Én eljutottam... perverzióból, de minden küldetést ki akartam zabálni a játékból előtte :hehe: (25. szintnél indultam a végső helyszínre, csakis a sniper perk+10 luck miatt :haha: egyedül akartam legyakni Franket  :hehe: ) De ha hosszú játék akar lenni, akkor kell bele 30 szint cirka... ha meg játtszható lenne mint az FO2 a befelyezés után is, akkor 60 szint   :uzi: :whoah: :muhahah: :jee:  - jó, igaz, én őrült vagyok :haha:

Fazék

Quote from: Tycho on 2007-06-15, 23:33:36
Quote from: Fazék on 2007-06-15, 21:34:47
20-as szintlimit-en én is meglepődtem, nem igazán értem miért kell bele limit, de mondjuk az eredeti Fallout-okban sem emlékszem, hogy eljutottam volna valaha is a játék vége előtt 2-essel kezdődő kétjegyű szintig, szóval annyira azért nem aggódok :)

Én eljutottam... perverzióból, de minden küldetést ki akartam zabálni a játékból előtte :hehe: (25. szintnél indultam a végső helyszínre, csakis a sniper perk+10 luck miatt :haha: egyedül akartam legyakni Franket  :hehe: ) De ha hosszú játék akar lenni, akkor kell bele 30 szint cirka... ha meg játtszható lenne mint az FO2 a befelyezés után is, akkor 60 szint   :uzi: :whoah: :muhahah: :jee:  - jó, igaz, én őrült vagyok :haha:
mondjuk 100%, hogy megjelenés után röviddel vki összedob hozzá egy mod-ot, ami kiveszi a szintlimitet, szóval emiatt kvázi tényleg fölösleges aggódni :D

Zen

Értelme akkor sincs. 24ig kapsz új skilleket. Mit akarnak? Kiegészítőt, plusz 4 szinttel?
FO2ben én amúgy 33ig jutottam.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Dreamcleaver

Én meg ne memlékszem, De sztem Mk2 Power Armorban meg 5 lövés körönként alien blasterrel tök mindegy hanyas szintű vagy.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Tycho

DC: Frankbe az kevés  :ejnye:

Fazék: én 99ig kaptam skillpontokat és perkeket is  :hehe: (65ig jutottam a "fallout 2 handbook" item nélkül)

Kuroi Tenshi

Quote from: Fazék on 2007-06-15, 21:34:47
vagy félreértem? vagy téged értelek félre? üljünk le és beszéljük meg :D
Olvastad a cikket? Akkor látnád, hogy az, aki írta, a maga "egyedi"=10-éves
hűdekúúlnaklátszaniakaró-fanboy stílusával, eléggé össze-vissza hablatyolt, és
abban a két kiszedett részben (ld quote és [...]) próbáltam a kérdéshez releváns
infót összeszedni.
Oblivionról jól hallottad, tps eléggé használhatatlan: ha előre akarsz támadni,
akkor a karaktered kitakarja az előtted lévő dolgokat, és nem látod, hogy az
ellen mire készül, milyen messze van. Ha feljebbviszed a nézőszöget, hogy őt is
lásd, akkor viszont a karaktered lefelé fog célozni, amivel a lábát talán eltalálod...

Bethesda egyik nagy előnye, hogy hagyják modolni a játékokat, sőt, még ők is
kiadnak és feltesznek modokat. Tehát erre a szintlimitre valszeg gyorsan lesz
unlock-mod.

Puru²