Fallout - A Post Nuclear Role Playing Game

Started by Ramiz, 2006-09-24, 13:45:19

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc Fallout játékod?

Fallout 1
Fallout 2
(Fallout Tactics... ^^)
Fallout 3

Tycho

Zen félreértettél a FO1el  :ejj:

Ott a sok félbehagyott, de elérhető küldetés szöveg és félbehagyott sztorielemekről beszélek.... Igenis lehet a Fallout 1-ben is ilyet találni, nem csak a FO2 van csurig vele.

Ramiz: Ha nem találtál még ilyet az FO1-ben, nem játtszottál vele eleget! GTFO your fantopic!  :__devil:

Zen

#61
Quote from: Zsiga on 2007-05-31, 16:30:18
Quote from: Zen on 2007-05-31, 15:35:21
Quote from: Zsiga on 2007-05-31, 15:33:05
Hát mérges leszek ha egy jó kis minigun-sorozattól nem szakad ezer véres cafatra az ellenség... :morci:

FO 2, Marcus:  Robot-- 1 hp ---  Marcus minigun --- crit. sebzés:  990
Egyik szemem sírt, másik nevetett. :Kiraly:  (3. meg örült, h engem nem talált el)
Nálam alapszabály hogy NPC-nek automatát soha. Főleg Sulik + SMG kombó volt egyenlő egy öngyilkossággal. :)

Jó, de ha gaussal snipe-olok, akkor az az egy szem mutáns hadd menjen már a darálóba. :D

Quote from: Tycho on 2007-05-31, 18:15:16
Zen félreértettél a FO1el  :ejj:

Nem értettelek félre, általánosságban gondolkodtam.  :ejj:   :hehe:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Tycho

Végre volt időm a F3 techdemót kipróbálni tegnap este... Azon túl is hogy csak egy sánta techdemo, csak annyit tudtam volna belekötni a hangulatba, hogy a power armor válla csúnya  :hehe: Nagyon zsír lett volna! reméljük legalább ezt a színvonalat hozzák a Bethesdánál, vagy  :morci: :morci: :morci:

Randal

Éééés holnap megjelenik a tíííízer. Emberek mindenki készüljön. Aztán meglátjuk amit meglátunk:D

Dreamcleaver

FPS view, NextGen graphics, improved enemy AI, vast arsenal of weapons, upgradable items, bullet time effect, driveable vehicles, 10 big areas to explore, 32 ppl online multiplayer game...and I guess we squeeze in some story and RPG elements too.  :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Tycho

uhhh.... remélem azért nem szarják el, de FPS nézettel már csíp egy kicsit... Azt feltételezi, hogy mondjuk egy egy lövéshez max a célkerezt válétozik, ha egyáltalán skillrendszerű... de ha hozzányúltak a SPECIAL rendszerhez  :morci: :morci: :morci:

Puru²

Ez a Please Stand By akarna a teaser lenni ?  :hopp:  :rotfl:

Dreamcleaver

Quote from: Tycho on 2007-06-05, 08:55:03
uhhh.... remélem azért nem szarják el, de FPS nézettel már csíp egy kicsit... Azt feltételezi, hogy mondjuk egy egy lövéshez max a célkerezt válétozik, ha egyáltalán skillrendszerű... de ha hozzányúltak a SPECIAL rendszerhez  :morci: :morci: :morci:

sztem jól lehetne ötvözni az fps célzást és az régi skill/perk rendszert. Pl manuálisan célzol, de ha kevesebb a skilled jobban kileng a fegyver, vagy a célkereszt nem fókuszál annyira pontosan etc. Én kifejezetten örülnék egy fps nézetnek, de egy szépen animált izometrikus nézet is jöhet.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zsiga

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-05, 12:45:15
Quote from: Tycho on 2007-06-05, 08:55:03
uhhh.... remélem azért nem szarják el, de FPS nézettel már csíp egy kicsit... Azt feltételezi, hogy mondjuk egy egy lövéshez max a célkerezt válétozik, ha egyáltalán skillrendszerű... de ha hozzányúltak a SPECIAL rendszerhez  :morci: :morci: :morci:

sztem jól lehetne ötvözni az fps célzást és az régi skill/perk rendszert. Pl manuálisan célzol, de ha kevesebb a skilled jobban kileng a fegyver, vagy a célkereszt nem fókuszál annyira pontosan etc. Én kifejezetten örülnék egy fps nézetnek, de egy szépen animált izometrikus nézet is jöhet.  :D
De az már nem lenne rpg. (Tudom hogy az rpg szó valódi jelentésének semmi köze nincs ehhez, de azért remélem érthető hogy mire gondolok...) Egy fps-ben minden a játékos ügyességén múlik, hiába vannak benne ilyen nehezítések mint pl. a Deus Ex-ben vagy a System Shock 2-ben. DX-ben egy átlag játékost úgy is elvernék ha lenne egy szint előnye az összes fegyver-skillre.

Dreamcleaver

#69
De RPG lenne. Ahhoz, hogy egy játék RPG vagy sem nincs köze a harcrendszernek, nézetnek. Gyenge fps játékosoknak meg ott lenne a difficulty tab. Szépen leállítják a combat difficulty-t very easyre és kész. Én normál fps játékos vagyok, semmi 1337 skill meg ilyesmi, de a mostani fps-k normál fokon elég könnyűek. Meg a Fallout amúgy sem a multiról szól, hanem PvE, szal nem kell más mester szintű fps játékosok ellen menni.

De lehet izometrikus is, klasszikus Fallout style, viszont a turn based dolgot remélem mindenképp eltörlik. Inkább legyen Baldur's Gate féle pause-os rendszer. Kicsit át kell alakítani hozzá az action point rendszert, pl az agality nem a max ap-t befolyásolja, hanem azt, hogy milyen gyorsan töltődik vissza -> milyen gyakran támad a kari, de simán megoldható a Fallout "feeling" rontása nélkül. Trait/perk rendszerrel is kompatibilis.

De amúgy olvasgatva ezt a fórumot nekem az jött le, hogya Bethesda már döntött az fps nézett mellett.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Tycho

Remélem pár ilyesmi dolog kiderül a teaserből... amúgy én rohadtul elégedett lennék egy FO1 grafikával is, csak a hangulatot adja vissza... Mindegy, meglátjuk mit kapunk, legfeljebb nem veszem meg. A körökre osztáshoz nem ragaszkodok, de legyen parancsosztós pause akkor és autopause ha harc kezdődik... pl ebbe bele lehetne tenni az agility+perceptionből jövő sequence-t, hogy mennyi AP-t használ el az ellen a támadáshoz, mire észbekapsz, és autopause lesz ... de ha FPS lesz, akkor erre nincs lehetőség persze... mindegy, FPS is lehet, abból is lehet RPG-t, de akkor nem a harcnál kell a kari fejlődését mutatni, hanem mondjuk nagyobb perceptionnál előbb jelzi, hogy mi az amit látsz, meg több részletre hívja fel a figyelmed mondjuk színes kerettel, nagyobb speechnél tőbb lehetőség és meggyőzőbb hazugságok jönnek elő, stb...  Mindegy, ma kiderül remélem sok dolog, nem valami eye-candy cinematic teaser lesz, ami a valódi játékról nem sokat ad a kezünkbe...   :hopp:

Amúgy milyen jó játéktervezők lennénk, nem? Tele vagyunk olyan állati ötletekkel, amikkel meg lehetne örjíteni az összes játékost, és mégsem mi tervezünk játékokat... Bah :haha ... miért nincs ilyen állás, ahol játékokat tervezel kiváló kódolókból álló csapatoknak?  :hehe: :hehe: :hehe:

Rounin

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-05, 13:17:11
De lehet izometrikus is, klasszikus Fallout style, viszont a turn based dolgot remélem mindenképp eltörlik. Inkább legyen Baldur's Gate féle pause-os rendszer. Kicsit át kell alakítani hozzá az action point rendszert, pl az agality nem a max ap-t befolyásolja, hanem azt, hogy milyen gyorsan töltődik vissza -> milyen gyakran támad a kari, de simán megoldható a Fallout "feeling" rontása nélkül. Trait/perk rendszerrel is kompatibilis.

Hasonló a Fallout Tactics real time rendszere, csak nincs pause módban parancskiadás :).

Dreamcleaver

Csak nehogy a végén turn based fps legyen belőle!  :rotfl: :rotfl: :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Quote from: Tycho on 2007-06-05, 13:31:21Remélem pár ilyesmi dolog kiderül a teaserből... amúgy én rohadtul elégedett lennék egy FO1 grafikával is
Dehogy lennél, pixelnáci barátom... :D

Egyébként egyetértek Zsigával, az FPS RPG már nem ugyanaz... de azért több, mint a semmi, és a Deus Ex pl szerintem jól működött. :cool: Főleg hogy nem volt érdemes benne agyatlanul pufogtatni, inkább trükközni, még ha öl is az ember. És így már érvényesülnek a skillek! Például árnyékból, messziről pontosan lőni magas fegyver skill nélkül nem lehet, hiába profi valaki egy játék kezelésében. Bomba-csapdákat is csak demolition-nal érdemes állítani. És így tovább...

De ha a játék a régi Falloutoknak csak 10-20%-ban tudja hozni a hangulatát és a látvány is illeszkedni fog a lepusztult világhoz (és nem lesz túlpörgetett fegyverileg, járműileg stb), akkor nekem már tetszeni fog. Egyszerűen ennél többet irreális lenne elvárni. (Amíg a Black Isle félkész játékát nem folytatják...)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Puru²

Kijött a teaser hogy totál lehalt a hivatalos oldal ?  :bruhuhu:

Tycho

Teaser sehol... azzal poénkodtak délben, hogy az ő idejük szerint még 18 órájuk van a teaser kirakására...  :morci:

Dreamcleaver

Inkább itt folytatom:

Hát én valami olyasmire gondolok, hogy dialogusokon keresztül beállíthatod a követőid viselkedését (agresszív, defenzív, semleges stb) illetve gondolom lehet majd célpontot hívni, és ilyenkor azt megtámadják. meg lesz "visszavonulás" parancs. Én legalábbis valami ilyesmit látok reálisnak.

Amúgy az poén lenne, ha a követőidnek is lenne inventori készlete. Pl ki tudnának fogyni munícióból, és akkor alternatív fegyverre kéne kapcsolniuk vagy elfutnának stb.

Mondjuk ez az ellenfelekre is igaz lehetne. Ők is kifogyhatnának a lőszerből. Minél hamarabb nyírod ki őket, annál többet lootolhatnál stb.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zsiga

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-06, 00:56:32
Inkább itt folytatom:

Hát én valami olyasmire gondolok, hogy dialogusokon keresztül beállíthatod a követőid viselkedését (agresszív, defenzív, semleges stb) illetve gondolom lehet majd célpontot hívni, és ilyenkor azt megtámadják. meg lesz "visszavonulás" parancs. Én legalábbis valami ilyesmit látok reálisnak.

Amúgy az poén lenne, ha a követőidnek is lenne inventori készlete. Pl ki tudnának fogyni munícióból, és akkor alternatív fegyverre kéne kapcsolniuk vagy elfutnának stb.

Mondjuk ez az ellenflekere is igaz lehetne. Ők is kifogyhatnának a lőszerből. Minél hamarabb nyírod ki őket, annál többet lootolhatnál stb.
Ez ugyanígy volt eddigis nem?  :confused:

Dreamcleaver

#78
Az, hogy beállíthattad az alapviselkedésükez, ilyesmi volt a Fallout 2-ben is igen. mondjuk ott én csak arra emlékszem, hogy állíthattad ,hogy milyen messze álljanak tőled. Meghogy ranged vagy melee fegyver.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Zsiga

Quote from: Dreamcleaver on 2007-06-06, 00:58:24
Az, hogy beállíthattad az alapviselkedésükez, ilyesmi volt a Fallout 2-ben is igen. mondjuk ott én csak arra emlékszem, hogy állíthattad ,hogy milyen messze álljanak tőled.
Lehetett több dolgot is állítani, pl. mikor használjanak stimpak-et, használhatnak-e drogokat, mikor vonuljanak vissza, stb. Ja és a lőszerük is fogyott, Marcus rendszeresen ellövöldözte a nagynehezen összelopkodott minigun-skúlóimat. Már ha hagytam neki hogy burst-öt lőjön, mert talán még ezt is lehetett állítani.

Manitu

Volt viselkedés is, az azonall fussontól a berserkerig minden. Inventory is megvolt, töltényük is kifogyhatott... elvileg :D És állíthattad azt is, kit támadjanak. (hozzájuk legközelebbit, hozzád legközelebbit, legerősebbet, leggyengébbet, stb...)


Dreamcleaver

Oké, akkor volt. Mondjuk én Thrall/Fazék  posztjaira reagáltam. Sztem ezeket egy FPS nézetben is meg lehet oldni...sőt. Sztem a célpont hívást még jobban is. Becélzod az a célpontot, ekkor vált a célkereszt színe, ls ilyenkor ki lehet adni egy hotkeyes parancsot. (támad, véd, követ, gyógyít, esetleg lefegyverez? stb)

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Csupa olyan 'új' ötletet olvasni itt, amik rég megvoltak már :D. Ebből is látszik, hogy jó kis játék ez :lazza:.

Dreamcleaver

Csakhogy most át kell őket implementálni FPS-be. Legalább turn based kilőve hála égnek.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin


Dreamcleaver

Soha nem játszottam CS de legyen.

Amúgy belegondolva már alig várom. Junkyardon összeeszkábált, plasmaenergia befecskendezős, k*rva hangos, páncélozott Chevy-vel végigszáguldani a poszt-apokaliptikus Texaszon vagy Arizónán.  :hopp:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

És lerobbanni a puszta közepén és napokig kóborolni alkatrész vagy esetleg üzemanyag után... váááá :jee:

Dreamcleaver

Jaj ne, KELL EZ A JÁTÉK MOST!

Elképzelem ahogy barangolok a sivatagban, a tomboló homokviharban az orromig is alig látok, a fegyver tele ment homokkal és nem működik, a gekkómarásoktól már alig érzem a lábam...és ekkor két robosztus alak rajzolódik ki a távolban, majd felvillan egy boltív, aztán egy ajtó, rajta egy fura jel valami fogaskerékkel.

És ekkor az egyik alak erős, de furán tompa, elnyomott hangon megszólal:
"Welcome to the Brotherhood of Steel wanderer."
Közben a másik alak beizzítja a kezében lévő impozáns Vindicatort.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

Most útállak. Mentem Falloutozni, see ya :haha:

Tycho

Arrrgh bírjatok már magatokkal! valakinek vizsgáznia is kell még, nem kell itt gyengíteni az ellenállást, így is alig bíromk ki hogy ne telepítsem a FO-t!!  :hehe: :comp: