Fallout - A Post Nuclear Role Playing Game

Started by Ramiz, 2006-09-24, 13:45:19

Previous topic - Next topic

Melyik a kedvenc Fallout játékod?

Fallout 1
Fallout 2
(Fallout Tactics... ^^)
Fallout 3

Dreamcleaver

#30
Quote from: Tycho on 2007-05-25, 13:23:43
  Black Isle's Van Buren Tech Demo (the original cancelled Fallout3 tech demo)


Hát ez nem is lett vlna annyira rossz. Kb mint a régi Falloutok csak 3D-ben. Mondjuk tényleg csak pre pre pre alpha tech demo lehet, mert semmi sem működik benne. Options nem állít át semmit, nem turn based, nem működnek a perkek etc.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Bazmeg, ezt csak most vettem észre... :D
Nagy kááár... F3 menü és jöttek vissza a Falloutos éjszakák emlékei... :Kiraly:
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Tycho

Akkor nézz be a hírekbe is... :haha: 6 nap múlva F3 teaser videó!!!!  :hopp:

Ramiz

#33
Quote from: Tycho on 2007-05-30, 22:19:20Akkor nézz be a hírekbe is... :haha: 6 nap múlva F3 teaser videó!!!!  :hopp:
[spoiler=reaction]BAZMEEEEEG++!'
!"'!"'!'"!!VT
+Q!GADRMG
AWOÉGMW!
VVZOÉQMR
Gasápgiodjse
b sbs d
b  G
! ! !

:hail: :hopp: :cool: :Kiraly: :muhahah: :D :jee:
:hail: :hopp: :cool: :Kiraly: :muhahah: :D :jee:
:hail: :hopp: :cool: :Kiraly: :muhahah: :D :jee:
[/spoiler]

Edit by KT: nem sok a 80pt-os betűméret kissé? :hehe:
Hogy a smily-mennyiséget ne is említsem :D így is értjük a lényeget ;)
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Próféta

Na egy pillanat. Ez a Bethesda által felvásárolt Fallout jogokkal készített Fallout 3 lesz. Szóval az intenzív nyáladzás helyett én helyénvalóbb magatartásnak érzem a csendes, érdeklődő kivárást.

De nagyon-nagyon remélem, hogy Ramiz kitörését utólag beigazolják :)

Zsiga

Quote from: Próféta on 2007-05-30, 22:40:43
Na egy pillanat. Ez a Bethesda által felvásárolt Fallout jogokkal készített Fallout 3 lesz. Szóval az intenzív nyáladzás helyett én helyénvalóbb magatartásnak érzem a csendes, érdeklődő kivárást.

De nagyon-nagyon remélem, hogy Ramiz kitörését utólag beigazolják :)
Attól félek hogy realtime fps-hack&slash "rpg" lesz belőle eszetlen gépigénnyel. És ha tényleg akkor megyünk Rockville-be és rájuk gyújtjuk az irodaházukat... :morci:

Kuroi Tenshi

Quote from: Zsiga on 2007-05-30, 22:45:21
Attól félek hogy realtime fps-hack&slash "rpg" lesz belőle eszetlen gépigénnyel. És ha tényleg akkor megyünk Rockville-be és rájuk gyújtjuk az irodaházukat... :morci:
Ugyan mire célzol? Csak nem arra, hogy egy év után is az Oblivion megeszi
reggelire a legerősebb procikat és vidkarikat párban maxon? :haha:

Zsiga

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-05-30, 23:05:49
Ugyan mire célzol? Csak nem arra, hogy egy év után is az Oblivion megeszi
reggelire a legerősebb procikat és vidkarikat párban maxon? :haha:
Ugyanmár, miket nem feltételezel rólam...  :ejnye: :D

Szerk.: Beraktam a poll-ba a 3. részt. :)

Tycho

Najó, némi aggodalomra ad okot az előző terméke a cégnek, de ha jól emlékszem, ezt nem az Oblivion után kezdték fejleszteni, mert már előbb náluk voltak a jogok... :rolleyes: mindazonáltal tévedhetek persze Mindenesetre nagyon várom már, akkor is, ha utána aknavetővel megyek hálálkodni hozzájuk.... csak tudjam már mi lesz belőle!!!!!  :hopp: :hopp: :hopp:

Zsiga

Quote from: Tycho on 2007-05-30, 23:17:03
Najó, némi aggodalomra ad okot az előző terméke a cégnek, de ha jól emlékszem, ezt nem az Oblivion után kezdték fejleszteni, mert már előbb náluk voltak a jogok... :rolleyes: mindazonáltal tévedhetek persze Mindenesetre nagyon várom már, akkor is, ha utána aknavetővel megyek hálálkodni hozzájuk.... csak tudjam már mi lesz belőle!!!!!  :hopp: :hopp: :hopp:
Én egy Fallout-bőrbe bújtatott Morrowindnek sem örülnék, mást meg nem igazán mutatott fel eddig a Bethesda az Elder Scrolls sorozaton kívül... (Na jó, ott van jó példának a DCotE, de ennyi.)

Ramiz

Én már túljutottam a magas elvárásokat állító, aztán nagyokat csalódó viselkedésen. Iménti kitörésem pusztán annak szólt, hogy
ZOMG FALLOUT 3!!!
Magyarul tökmindegy, a Tactics után már azt se várom el, hogy feltétlenül körökre osztott legyen meg ilyesmi, csak annyit, hogy NE különálló küldetésekből álljon és legyen benne (értelme a) párbeszéd(eknek). Ha például a fentebb belinkelt demóból lett volna valami, percenként a billentyűzetre élveztem volna örömömben. Pusztán mert képes feleleveníteni a régi Falloutos élményeket és talán - talán - egy picit hozzá is tenni. Ha megszólal a "zene" - süvítő szél és a távolból törzsi dobok hangja -, ha újra elém tárul a wasteland sivársága, ha újra nálam háromszor nagyobb skorpiókkal kell pusztakézzel megküzdenem, mert elfogyott maréknyi lőszerem, akkor nem zavar, ha kicsit butább, kicsit egyszerűbb, kicsit gyakósabb, azaz - kicsit a mai igényekhez igazított a játék... :bsd:

edit: de gondolom a teaser nagyrészt megmutatja majd, hogy mire is számítsunk.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Zsiga

Quote from: Ramiz on 2007-05-30, 23:25:23

Ebben mondjuk van valami, végülis a Deus Ex 2-t is szerettük, bármennyire is egy kommersz konzolszemét volt. :)

Próféta

Quote from: Zsiga on 2007-05-30, 23:27:34
Ebben mondjuk van valami, végülis a Deus Ex 2-t is szerettük, bármennyire is egy kommersz konzolszemét volt. :)
Most már egy jó ideje terveztem kipróbálni a DX2-t. Akkor ezek szerint ne tegyem?

* Próféta optimista, és azt hiszi, hogy lesz ideje majd sokat játszani a nyáron

Zsiga

Quote from: Próféta on 2007-05-30, 23:37:36
Quote from: Zsiga on 2007-05-30, 23:27:34
Ebben mondjuk van valami, végülis a Deus Ex 2-t is szerettük, bármennyire is egy kommersz konzolszemét volt. :)
Most már egy jó ideje terveztem kipróbálni a DX2-t. Akkor ezek szerint ne tegyem?

* Próféta optimista, és azt hiszi, hogy lesz ideje majd sokat játszani a nyáron
Ha túléled az első 2-3 órát akkor utána már tetszeni fog, de addig húzós lesz azt garantálom... :) (Én pl. sírtam amikor felfogtam hogy mit műveltek az augmentation-rendszerrel...)
A története viszont nekem tetszett, csak az rpg-elemeket ne keresd...

Próféta

OK, tulajdonképpen illene azzal is megismerkednem, mert abból is láthatáron a harmadik adag.
Jut eszembe (meg ON): még a Fallout 2-t se fejeztem be. Húha, lesz dolgom a nyáron.

Ramiz

Quote from: Próféta on 2007-05-31, 00:16:27
OK, tulajdonképpen illene azzal is megismerkednem, mert abból is láthatáron a harmadik adag.
Jut eszembe (meg ON): még a Fallout 2-t se fejeztem be. Húha, lesz dolgom a nyáron.
Akkor most azonnal folytatsd! Ha befejezted, visszajöhetsz ebbe a topikba. :D :ejnye:
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Dreamcleaver

#46
Engem nem zavarna, ha realtime fps lenne, sőt...ha mindez nem menne az RPG rész rovására. Full 3D fps nézetben bebarangolni a posztapokaliptikus észak-amerikai kontinenst nem lenne rossz. Csak ne a Bethesda csinálná az engine-t...

Az első két Falloutnak is a harcrendszer volt a gyengéje és a sztori az erőssége.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Ramiz

Quote from: Dreamcleaver on 2007-05-31, 02:20:52Az első két Falloutnak is a harcrendszer volt a gyengéje és a sztori az erőssége. :D
Az első két Falloutnak az erőssége volt a sztori, a hangulat, a fejlődési rendszer, a komplexitás, a nem-linearitás, az addikttá tevés, a zene, a karakterek, a humor, az intelligencia és a harcrendszer egyszerűsége ellenére is jelenlevő kiegyensúlyozottsága és változatossága. Az első Falloutnak még külön erőssége volt a grafika (akkor az nagyon szép volt!). A második Falloutnak a gyengéje volt a bugosság. Az első Falloutnak nem volt gyengéje. :lazza:
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Dreamcleaver

Ja, főleg amikor perceket kellett várnod, mire az összes őr, bandita, koldus, kutya, lotyó stb lelépte a körét, és jöhettél megint te.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Tycho

Az első falloutnak a befelyezetlen boneyard sztoriszálak és egy kettő meglelhető, de felsztorizatlan NPC-i voltak a gyengéi, bár lényegesen kevesebb volt belőlük, mint ami a Fallout2-ben volt persze  :hehe: :hehe: :hehe:

Ramiz

12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Kraivan

A fallout 2-t még nem tudtam befejezni,. Itt lapul a cd a fiókban, de legutóbb is azért maradt félbe, mert miután megjavítottam az erőművet olyen bug jelentkezett, h nem tudtam elmenteni a játékot.
Van esetleg valami brutálpatch ami sokat javít, és együttműködik a fallout magyarítással?

Amúgy még nem tudom mire számítsak a fallout 3tól. Pesszimistán állok hozzá, mert találkoztam már undormány x-dik résszel. Nézzétek csak meg mit csináltak a régi (és hangulatos) Ufo sorozatból az Aftermath-ben.  :Eztneked: Szép és jó lett a grafika, de a bázis értelmét vesztette azzal h nem építkezel, hanem kiválasztod h 3 közül mi legyen belőle. Tetszett h a harc lehet körökre osztott vagy real time is akár. A Fallout3ba ezt remélem beteszik. Ütsz egy space-t kiadod a parancsokat, majd nézed mi lesz. Ha változtatni szeretnél megint space és belépsz a körjátékba, vagy ha ügyi vagy rt-ban is cselekedhetsz. Ám az Ufo-ban az összes pudvás pálya arról szólt h az egységed megjelenik egy 5x5-ös terepen (mi az h kivették a legjobb feelinget a gameből? miszerint h szállítod ki az embereidet anélkül h az idegenek lerobbantsák a fejüket) és ha túléled az ufonautarohamot akkor sikeres a pálya, ha nem vége.

Zen

Quote from: Tycho on 2007-05-31, 07:53:12
Az első falloutnak a befelyezetlen boneyard sztoriszálak és egy kettő meglelhető, de felsztorizatlan NPC-i voltak a gyengéi, bár lényegesen kevesebb volt belőlük, mint ami a Fallout2-ben volt persze  :hehe: :hehe: :hehe:

Igen, azt külön imádom, amikor az emberek azt várják el, h minden egyes npc/boss-nak kidolgozott háttérsztorija kell h legyen. Gamestar is emiatt sírt anno KotOR 2-nél, h az egyik boss nincs kidolgozva, de nem tom minek. Az jobb, ha 10 percen át haldoklik, és közben elmeséli az életét? Az élet tele van titkokkal, és az npc-knek semmivel sincs több okuk elmondani nekünk, h miért léteznek, mint nekünk bemutatkozni nekik. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

R41N

#53
Bethesda! Talán az egyetlen megmaradt fejlesztő csapat akik tisztelettel vannak az RPG szó szoros értelme iránt :D (esetleg még szóba jöhet a Bioware... de nagyon esetleg. Náluk attól tartanék hogy túlságosan megkötnék a játékmenetet.  :__devil:)

De komolyan nem tudom mire fel ez az aggodalmaskodás, ha nekem kellett volna választanom én is a Bethesdának adtam volna  :szemuveges:

Najó, van miért aggódni. Már akinek nem tetszik/nem bírja géppel az Oblivion grafikáját. Biztosra veszem, hogy nem fejlesztenek külön enginet az FO3nak, mikor ott van egy frissen készen... De a megjelenésig még úgyis van jó sok időnk...

(azt meg zárojelben jegyzem meg, hogy egy A64 3000+, R9700, 1GB ram konfigon (amit már jóóóóó rég vettem) tökéletesen elvagyok az oblivionnal  :__devil:)

Szerk: ha mégis új engine lenne az FO3 alatt, az vajon mit tudna :D és milyen gépen :P
No time to bleed

Kuroi Tenshi

Quote from: R41N on 2007-05-31, 13:53:08
Talán az egyetlen megmaradt fejlesztő csapat akik tisztelettel vannak az RPG szó szoros értelme iránt :D

Már akinek nem tetszik/nem bírja géppel az Oblivion grafikáját. Biztosra veszem, hogy nem fejlesztenek külön enginet az FO3nak, mikor ott van egy frissen készen... De a megjelenésig még úgyis van jó sok időnk...

(azt meg zárojelben jegyzem meg, hogy egy A64 3000+, R9700, 1GB ram konfigon (amit már jóóóóó rég vettem) tökéletesen elvagyok az oblivionnal  :__devil:)
Evvel én is egyetértek, lehetett volna rosszabb is a választás.

Az Oblivion megjelenése után nem sokkal már mutattak képeket a következő
engineről, ami tényleg sokkal valósághűbb volt, de feltételezem még ennél is
sokkal gépigényesebb.

Az már más kérdés, hogy milyen felbontással és részletességgel, illetve
mennyire akadozva :D Nekem is ment egy 2400+, 9600Pro és 512MB kombón,
de olyan is volt :D (800*600, szinte minden minimumon). Sokak szerint a
játék HDR-rel meg magas textúrákkal lesz igazán szép, de ahhoz kell a vas is...

Manitu

Quote from: Kuroi Tenshi on 2007-05-31, 14:05:44Nekem is ment egy 2400+, 9600Pro és 512MB kombón,
de olyan is volt :D (800*600, szinte minden minimumon).
:tezsvir: El sem tudom képzelni, hogy egy Elder scrolls játékot ne 640x480-ban, minimum grafikával játszak :D Fallout kettőt is jóval a minimum konfig alatt nyomtam végig, igaz, hogy Renot 3 percig töltötte, aztán valami mob fél perc alatt ledatált, és kezdhettem előről, de ha valaminek jó a hangulata, akkor az ilyen "apróságok" nem tudnak zavarni.


Zen

Az alapján, amit eddig kiadtak magukból Bethesdások, sztem veszélyben vannak a fanboyok... -.-
FPS nézet, meg real time, meg "a falloutnak nem a vérontással kellene humorosnak lennie"...pfft
Igen, falloutban azon kell röhögni, h leszakad vkinek a feje...
Amúgy én személy szerint úgy vagyok vele, h annak kéne folytatnia, aki először elkezdte, mert az tudja, h miből mit akart kihozni.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Zsiga

Hát mérges leszek ha egy jó kis minigun-sorozattól nem szakad ezer véres cafatra az ellenség... :morci:

Zen

Quote from: Zsiga on 2007-05-31, 15:33:05
Hát mérges leszek ha egy jó kis minigun-sorozattól nem szakad ezer véres cafatra az ellenség... :morci:

FO 2, Marcus:  Robot-- 1 hp ---  Marcus minigun --- crit. sebzés:  990
Egyik szemem sírt, másik nevetett. :Kiraly:  (3. meg örült, h engem nem talált el)
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

Zsiga

Quote from: Zen on 2007-05-31, 15:35:21
Quote from: Zsiga on 2007-05-31, 15:33:05
Hát mérges leszek ha egy jó kis minigun-sorozattól nem szakad ezer véres cafatra az ellenség... :morci:

FO 2, Marcus:  Robot-- 1 hp ---  Marcus minigun --- crit. sebzés:  990
Egyik szemem sírt, másik nevetett. :Kiraly:  (3. meg örült, h engem nem talált el)
Nálam alapszabály hogy NPC-nek automatát soha. Főleg Sulik + SMG kombó volt egyenlő egy öngyilkossággal. :)