Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

roderick

Quote from: FeldinNem :)
European Universali vagy mi a címe. Abból is a kettõ.

Europa Universalis és sztem a világ legjobb játéka... mármint a stragéiák közül, nem az a mindent megtehetsz ha okos vagy hanem tényleg van köze a történélemhez... mertmíg angliával azon sírtam, hogy csak a világ fele az enyém és mien béne vagyok, addig magyarországgal már annak is nagyon örültem, ha nem szedtek kedves szomszédeim apró darabokra :)

aprópó FPS... most játszottam végig a MoH Pacific Assultot, sztem egész jó, habár sokszor elég unalmas, meg kicsit bugyuta dolog, hogy a csapattársaid sose halnak meg:) de rendkívül feelinges...  egyetlen igazi bajon vele, hogy ahhoz képest, hogy DVD-s elég rövidnek tünt... mármint 1943-ban ér véget a hadjárat... háát... biztos kiegészítöt is szánnak hozzá
de ááá... milyen ideges lettem, megírtam egy házidogát és gondoltam levezetésképp írtom a gonosz japánokat (ehhh... :rolleyes: ) és erre kiderült, hogy utolsó mentésem a vége elött 5 percel volt...

Battle for Middle Earth sztem nem valami nagy szám... csak a LotR feeling teszi jóvá, játéknak elég rossz... viszont a Rome: Total War nagyon király, (sajna valamitöl bugos nálam) azon kívül, hogy egész szép nem csak pár  katona van benne, hanem tényleg hatalmas seregek... LotR-ban engem ez zavart nagyon... hogy pl. Helms Deep-t csata meg Minas Tirith abból áll, hogy odalézeng pár ork (a pálya méreteihez képest) a várfalhoz és pár ijjász meg lövöd ez kicsit rájuk (aztán a hösök midnenkit lemészárolnak) aztán megint odalézengenek... igaz gép legyen a talpán ami elbírná... de kicsit túl sokat áldoztak a modellek szépségére... Az viszont tény és való, hogy nagyon jól tud mutatni pl. amikor az entek szórják szét az orkokat, meg hatalmas sziklákkal dobálják öket, meg ilyenek... (De akkor is ha hátba támadom a dárdásokat lovassággal ne haljanak már meg egyböl.. grr..)

(Ja BfME-ben még az is nagyon + pont, hogy a hösöknek nagyon jó beszólásaik vannak amikor kijelölöd öket, pl Pippin "hmm... jól esne egy kis szalonna", meg Gimli "Meg fogod tanulni, hogy nem a méret a lényeg")
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

Fazék

#241
írtam egy beszámolót, de egy rossz kattintás és elveszett, hurrá, szóval kicsit rövidebben: edit: mégse lett olyan rövid :D
már-már Jane Jensen-es (Gabriel Knight) alapossággal, mélységgel kidolgozott történet, szimpatikus fõhõs, jó feladványok, tetszett, hogy sokat kellett beszélni benne, és viszonylag kevés volt a tárgyakkal kapcsolatos feladvány, de sajnos ez se volt tökéletes. sokszor nem volt egyértelmû, hogy most mit kéne következõnek elérnem, ill. néhány rejtvény nagyon hülyén lett megoldva... elõször az íreknél kellett végigjátszáshoz nyúlnom, mert gõzöm se volt, hogyan tudnék továbbjutni azon az átkozott kecskén... és valami hihetetlenül idióta megoldása van sajnos... a következõ ami igencsak felzaklatott, az amikor Szíriában kellett visszaszerezni a wc-kefét... ha valamit észre kell hogy vegyek, akkor nagyon nagy bunkóság 3-4 hot-spot-ot mellérakni, és amikor már leíráshoz fordulok, akkor is csak nagynehezen lesz végre meg a megfelelõ hot-spot... nem látom be, hogy ha ilyenkor úgyse tudja rendesen elkülöníteni ezeket a játékos, mi vinne rá, hogy minden egyes pixel-re rákattintva megnézzem ,hogy az még nem véletlenül az elõzõhez tartozik-e még... :ejj: a következõ kisebb bosszankodásom a spanyol helyszínen volt: a házban a locsolócsõ melletti tükörnél miért kellett megzavarni az embert azzal, hogy új helyszínnek jelezték, és ha bementél akkor szimplán szólt, hogy csak egy kicsi mellékszoba, semmi érdekeset nem talál ott... egyértelmûen hagytam is a fenébe, és csak leírásból tudtam meg, hogy mégiscsak ott van egy tükör ami kellene... és még volt pár hasonlóan buta rejtvény benne, de csak az említett elsõ 2 bosszantott fel valamennyire, sajnos úgy érzem, elképzelhetetlen ilyenek nélkül egy kalandjáték... ami még zavart és nem tudom miért nem oldották meg, pedig már sok más korábbi játékban is létezett, hogy nem lehetett dupla-katt-al egy kijárathoz odajárkálást átugrani... ezzel rádobtak rendesen a játékidõre, és ezek miatt sokkal többször tartottam szünetet, mert erre a mászkálásra hamar rátudok unni, ha éppen el vagyok akadva...
de összességében egy nagyon jó játék, és ajánlom minden kalandjátékokat kedvelõ személynek :)

Meske

Quote from: katz:) Ez azért van mert az egész alagsor 1 kicsiny téglalap alakú helyiség :) Te feltehetõleg a földszinten vagy
Meglhehet, de nem értem, hogy akkor mért azt jelöli a térkép, hogy az alagsorban vagyok... Bár mondjuk, mielõtt lementem volna a kútba, akkor is a térkép szerint benn voltam a sarokban, s én azt hittem, hogy már kijöttem onnan. Biztos, most is csak rossz helyre képzeltem magam...
Quote1 Tipp: Ha végigjátszottál már 2-3 pályát, akkor egyszer hagyd hogy elkapjanak az õrök a nyílt utcán. Csak így nézheted meg a börtönt belülrõl, ami egy elég kemény és izgalmas pálya.
OK! Majd megnézem!

The secret to concentration is the acceptance of endless distractions.

Moha

Blimp: Nagyjából egyetértek veled. Nekem is anno 3 helyen volt gondom. A kecske nekem is (rohand hülye mozgáskombináció kell hozzá), aztán 2 olyan helyszín, ahol a vizsgálódáshoz a jobb gombot kellett használni: Szíria (a kebab árus) és a templom (a szobor a tekerccsel) - az a baj, hogy máshol elég a bal gomb, és az embernek eszébe sem jut, hogy a jobbal kattintson. Ja, és amire még kicsit nehéz rájönni: amikor az álkulcsot kell visszaadni az õrnek az ásatásnál.
A mászkálások is tényleg idegesítõek tudnak lenni, de a 2-ben már megoldották a duplaklikket.

Rounin

Quote from: Mohaés az embernek eszébe sem jut, hogy a jobbal kattintson.

Érdekes... én végig nyomtam, mindenre:) mármint a jobb gombot :D

Fazék

Quote from: MohaBlimp: Nagyjából egyetértek veled. Nekem is anno 3 helyen volt gondom. A kecske nekem is (rohand hülye mozgáskombináció kell hozzá), aztán 2 olyan helyszín, ahol a vizsgálódáshoz a jobb gombot kellett használni: Szíria (a kebab árus) és a templom (a szobor a tekerccsel) - az a baj, hogy máshol elég a bal gomb, és az embernek eszébe sem jut, hogy a jobbal kattintson. Ja, és amire még kicsit nehéz rájönni: amikor az álkulcsot kell visszaadni az õrnek az ásatásnál.
A mászkálások is tényleg idegesítõek tudnak lenni, de a 2-ben már megoldották a duplaklikket.
igen, talán ezért is zavart a hiánya, mert a 2-vel elõbb játszottam :)
amúgy szerencsére nekem nem volt gondom a templomos szobros résszel, mert ott kivételesen meglepõ módon türelmes voltam, és sejtettem, hogy tényleg rendesen körbe kéne néznem a templomban, mert vmit nem vettem észre, ezért mindenre jobb és bal-klikk, majd egy véletlen folytán áthaladt a kurzor a tekercs fölött és megváltozott :) - hohó hát itt van a kutya elásva! :) az álkulcsos résznél én is elakadtam egy picit, újból felkerestem a végigjátszást, csak annyit kellett elolvasnom, hogy szappan+kulcs és onnan már ment az egész, tipikus kalandjátékfeladvány :) - abba persze beleköthetnék, hogy miért kéne nekem azt gondolnom, hogy a wc-kulcs egyben a mögötte lévõ ajtót is nyitja, de ez már részletkérdés :)

katz

Most vakartam le a :uzi:MoH: Pacific Assult nevü förmedvényt a gépemrõl. Gondoltam vizsgára készülés közben idõnként jó lesz egy kicsit levezetésként a sárgákat irtani, de ez a "játék"-nak nevezett izé vmi iszonyat szörnyû. Kezdésnek ott van az, hogy a gagyi, 1000 éves grafikája ellenére egy egész DVD-nyi helyet foglal és vmiért nem hajlandó elfogadható fps értékeket produkálni (idõnként diavetítés volt :grrr: ). A játékmenet vmi iszonyú, vagy egyedül, félkézzel lemészárolom a fél japcsi hadsereget, vagy a  légierõ összes Zérója jön egyszerre, h kinyírjon :grrr: Levezetés helyett csak felidegesített a :hogyaza: játékmenet. Inkább játszom azzal, amit Meske postolt a LOL topicban  :comp:
Ha vki esteleg szeretne II. v.h.-s FPS-el játszani, ajánlom inkább a CoD kiegészitõjét, az United Offensive-et. Nem hiába lett az év játéka.  :jee:

Fazék

Quote from: katzHa vki esteleg szeretne II. v.h.-s FPS-el játszani, ajánlom inkább a CoD kiegészitõjét, az United Offensive-et. Nem hiába lett az év játéka.  :jee:
éppen azzal is játszom (+ párhuzamosan American McGee's Alice, Crusader: No Remorse, Vampire the Masquerade:Redemption, Age of Wonders: Shadow Magic :D, de fõleg a CoD-vel :D) és tényleg valami eszméletlenül jó, egy kicsit nehezebb, mint az alapjáték, de ezt már megszokhattuk a kiegészítõktõl. ötletes küldetések (érdemes elolvasni az utasításokat, mert sokszor csináltam baromságot, elküldtem a fenébe a játékot, miután elolvastam és megvilágosodtam és elmondtam 10 miatyánkot :D) tökéletes játékmenet. 5*

Shadowolf

Quote from: BlimpCrusader: No Remorse

Minden idök egyik legjobb játéka. :jee: Meg is van eredetiben, a folytatással együtt. :D Kár hogy az Origin már nem csinált harmadik részt. :(

Damnatus

Hali!

Stratégiában civilization és panzer general és dune 2 a legjobb!

.Attila

Quote from: Blimp+ párhuzamosan... Crusader: No Remorse
................ na asszem holnap belövöm a dosbox-ot :)
Quote from: Damnatusdune2
:tezsvir:

Damnatus

Hali!

dune2-t 386-on nyomtam monochrom vga-val, úgy, hogy sorban álltunk srácok a papnál, hogy játszhassunk! Azt a feelinget azóta sem tudta visszaadni azóta sem egyik játék se.
Ja UFO-t kihagytam!

Marfy

Quote from: katzMost vakartam le a :uzi:MoH: Pacific Assult nevü förmedvényt a gépemrõl. Gondoltam vizsgára készülés közben idõnként jó lesz egy kicsit levezetésként a sárgákat irtani, de ez a "játék"-nak nevezett izé vmi iszonyat szörnyû. Kezdésnek ott van az, hogy a gagyi, 1000 éves grafikája ellenére egy egész DVD-nyi helyet foglal és vmiért nem hajlandó elfogadható fps értékeket produkálni (idõnként diavetítés volt :grrr: ).
Milyen videókártyád van mert ha nem dx9-es akkor grafikailag ne számíts nagy durranásra, ha viszon az van akkor nem értelek mert a Pearl Harbor-nél amikor csónakkal visznek akkor a víz gyönyörû és az emberek arca is szépen néz ki és a harcok folyamán az arcuk öregedik és borostás lesz :), a fegyvereken pedig kopottasak lesznek. Nekem is itt van a fiókban de míg nem kapm vissza a 9600-os radeont addig bele sem kezdek, mert dx9 nélkül tényleg csúnya és így kimaracc egy csomó effektbõl is.

Relunx

Hali mindenkinek!

Most épp Wild Arms-t nyomom.
Melette Street Fighter Alpha 3-ozom.

Relunx

katz

Quote from: NokiMilyen videókártyád van mert ha nem dx9-es akkor grafikailag ne számíts nagy durranásra, ha viszon az van akkor nem értelek mert a Pearl Harbor-nél amikor csónakkal visznek akkor a víz gyönyörû és az emberek arca is szépen néz ki és a harcok folyamán az arcuk öregedik és borostás lesz :), a fegyvereken pedig kopottasak lesznek. Nekem is itt van a fiókban de míg nem kapm vissza a 9600-os radeont addig bele sem kezdek, mert dx9 nélkül tényleg csúnya és így kimaracc egy csomó effektbõl is.
ATI 9600 XT

Rusnya, mert az egész alatt tudtommal egy sima 1000 éves Q3 motor szaladgál és roppant idegesítõ, h a HL2 full részletesség és 4x AA, 8X AF mellett 40-70-es fps-eket prudukált, addig ez alig tudott 20-at kiköhögni magából (Pearl Harbournál néha 14-et és az már nekem diavetítés :grrr: ). A robbanások és tûz effektek gagyik, elég sok alacsony texturás rész van. A pályák is kicsik, a dzsungeles résznél egy alig 10 méter széles csõpályán kell végig menni. Az AI-ról semmi jót nem lehet elmondani. A társaid nem hallhatnak meg, többnyire csak akadályoznak (mint a HL2-ben, de ott legalább ki lehetett nyírni õket). Az ellennél láttam olyat (sokszor), h nézeget körbe és 10 méterrõl nem vesz észre miközben a fél csapatát már kinyírtam, máskor meg 200 méterrõl a fél dzsungelen átlõve fejbelõ :grrr: Ja igen és van benne teleportálás is :grrr: Azt vmi ruhadtul gyûlölöm, számomra ez egyenértékû a tervezõi hozzá nem értéssel. Pl.: figyeld meg, hogy ha a társaid lemaradnak és te nem nézel oda, akkor hirtelen a radaron 20 méterrel közelebb jelennek meg :confused: de ezt eljátsza az ellen is, fõleg amikor a hátad mögött megjelenik 1 teherautó tele japánokkal, az persze nem zavarja a gépet, h az egyetlen járható úton blokád van esetleg szétlõttél te ott egy másik teherautót és a mellett te alig fértél el, nem még h 1 teherautó :grrr:  De a legjobban a játékmenet bosszantott :grrr: Egy játéknak nem arról kéne szólni, h jól megszivatjuk a játékost 1-1 résznél (leginkább amikor idõnként a zérók jönnek). A játék vmi nagyon egyszerû, az ellenséges katonák gyakorlatilag semmi kihívást nem támasztanak :( (mediumon), egyetlen ellenfem a zérók voltak, az pedig roppant furcsa, h a fél jappán légierõ engem akar kinyirni. Jó tudom, én különleges vagyok, meg én vagyok a legfontosabb ember a világon és félkézzel le tudom gyõzni az egész seregüket, de ez már akkor is túlzás!!!
Ennél a hülye játéknál szerintem a készítõk a valósághûségre törekedtek (talán :confused: ), de ellentétben az Americas Armyval (hogy az etalon, Operation Flashpointról már ne is beszéljek), ezt nem sikerült játszhatóan megvalósítani.
Ajánlhatok vmit? Vedd ki a fiókodból azt a vackot, törd össze és vegyél helyette egy CoD-ot. Lehet nincs benne annyi effekt, de ugyan az a Q3 motor hajtja, csak éppen a játékmenet sokkal emberbarátabb. Az alap CoD-ot 5x toltam végig Hardon a kiegészítõjét pedig 2x. Kár h a kiegészítõ olyan rövid volt, 2 nap alatt végigtoltam. Igaz nem is bírtam abbahagyni 1 percre sem :)

Eh. Jó kis post, az elõbb kiirta, h túl sok smile van benne és nem küldhetem el. LOL

Xaga

Sok szenvedés és töbszáz letöltöt MB után végre sikerült kipróbálnom WoW-ot. Igaz hogy a Latecy-m 1000 alatt nem járt de azt mondták hogy annál a servernél az normális azért érdekes volt láttni hogy a young wolf milyen fáziskéséssel hal meg a hozzá dobot tûzlabdától. A 12 próbálkozásból a cliens 8x halt meg játék közben a maradék 5nél nem sikerült karit se generálni. A server szereti disconectelni az emberkéket ha a játékosok száma már nagyon 20 fölöt jár. De ezektõl eltekintve a WoW egy nagyon kellemes és szép játék (föleg ha már lesz rendes server) de ettõl még nem fogom megvenni me drága a havidij (miért nem percalapú számlázás van náluk :)). 8/10

roderick

Quote from: katzEnnél a hülye játéknál szerintem a készítõk a valósághûségre törekedtek (talán :confused: ), de ellentétben az Americas Armyval (hogy az etalon, Operation Flashpointról már ne is beszéljek), ezt nem sikerült játszhatóan megvalósítani.
Ajánlhatok vmit? Vedd ki a fiókodból azt a vackot, törd össze és vegyél helyette egy CoD-ot. Lehet nincs benne annyi effekt, de ugyan az a Q3 motor hajtja, csak éppen a játékmenet sokkal emberbarátabb. Az alap CoD-ot 5x toltam végig Hardon a kiegészítõjét pedig 2x. Kár h a kiegészítõ olyan rövid volt, 2 nap alatt végigtoltam. Igaz nem is bírtam abbahagyni 1 percre sem :)

Nemtom, lehet h. mert nem játszom sok FPS-el azért nincs nagy viszonyitási alapom és azért nem voltak ilyen problémáim... sztem azért hangulatos, tény hogy a gépigény kicsit elszállt, de azért egy dzsungel aljnövényzettel kicsit több  felület mint a normaindiai házak... nemtom nekem a CoD elég csalódás a MoH-ok után, most kezdtem el vele játszani és ami nagyon idegesít az a fegyverek hangja, nemtom miért de olyan ideges leszek tölük, hogy elmegy a kedvem a játéktól, pedig kiváncsi lennék az orosz részre. MoH:PA tényleg nem valami nehéz, ezért vannak benne unalmas részek, de nagyon feelingesek is... pl. Pearl Harbor, a reptér, meg persze Tarawa az nagyon ott van, majdnem olyan jó mint a MoHAAban normandia... játéktechnikai hibák tényleg vannak benne, de azért sztem nem kell kiirtani a föld színéröl... és bárki bármit mond, még mindig a Flashpoint marad a kategória megfellebezhetetlen istencsászára... jó kis dragunovom, merre vagy??? :__devil:

(Ja, MohPAban van egy tényleg teljesen hülye rész, amikor repülögépen utazol, a pilóta megsebesül és katapultál, erre mondják ülj be és vezesd a gépet, majd szétlövetnek veled mindenkit, mertugye milyen fasza pilóta lettél hirtelen és a végén, miután 30 perce arra készítenek fel, hogy hogyan kell leszálni, a leszállópálya elõtt 5 méterrel van a pálya vége... pedig úgy belecsapódtam volna az anyahajóba...)
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

Fazék

Quote from: Xaga... de ettõl még nem fogom megvenni me drága a havidij (miért nem percalapú számlázás van náluk :)). 8/10
drága?! nem akarlak megsérteni, de számolj már egy kicsit utána... ha azt mondod, hogy neked nem éri meg, mert annyira keveset játszanál vele, akkor az tökéletesen elfogadható érv. de hogy azt mondd, hogy havi 3e ft sok egy olyan játékért,  amit õk a nap 24 órájában komoly odafigyeléssel, aprólékossággal igazgatnak, folyamatosan fejlesztenek, hogy még jobban növeljék a játékélményt, fizetnek jópár spectator-t, hogy kiszúrják a csalókat, ezzel is javítva a rendes játékosot játékélményét, stb, stb... ezt a játékot nem fogod végigjátszani! ez nem olyan hogy 10 óra játék után megy a polcra. ezzel egy átlagember is akár napi 4-5 órát játszik, hónapokon keresztül! ha szépen összeadogatod a játékidõt, akkor sztem csöppet se drága az 15 dolcsi + adó, amit havonta le kell perkálnod érte. legalábbis sztem. ha meg drága, akkor persze ott vannak az ingyenes mmorpg-k, de kérem ezt a "drága" szöveget felejtsük el.

bocsi a kirohanásért, csak már annyira unalmas, amikor vki ezzel a havi fizetési problémával jön... :ejj:

Xaga

Quote from: Blimpbocsi a kirohanásért, csak már annyira unalmas, amikor vki ezzel a havi fizetési problémával jön... :ejj:

No problem, nem tom mennyi WoW havidija én (valószínû rosz forrásból) 20+$ tudtam de nem is fontos nekem nem érné meg mert nem játszanék vele napi 5h-kat, meg a havi játékidõm nem lenne ojan magas...huh lassan megy a busz majd folytatom

Damnatus

Hali!

Akkor az egy évben 12X15 USD + áfa azaz 180 USD +áfa ami mai áron 185X180Ft ami 33.300FT +áfa.
Van, akinek ez drága egy játékért.

Fazék

Quote from: DamnatusHali!

Akkor az egy évben 12X15 USD + áfa azaz 180 USD +áfa ami mai áron 185X180Ft ami 33.300FT +áfa.
Van, akinek ez drága egy játékért.
látom újból le kell írnom... ezt a játékot nem tudod végigjátszani!!! ebben folyamatosan lesznek új dolgok, ott lesznek a haverok, akikkel online kalandozhatsz, ha nem unod meg, akkor megtehetnéd, hogy a következõ pár évben csak ezzel játszol. ebben a játékban a készítõknek kemény munkaóráik vannak a játék elkészítése után is! nem olyan, mint egy Warcraft 3, vagy bármi más játék, amit tudsz online játszani, mert azoknál max pár javítással kell foglalkozni, ill. balance-módosítással, össze sem hasonlítható költség ügyileg, egy jól karbantartott, folyamatos odafigyeléssel üzemeltetett mmorpg ill. akármilyen más online játszható játék fentartási költsége, szóval legalább azt fogadjuk el, hogy csöppet sem méltánytalan ez a havidíj dolog.

megpróbálom röviden összefoglalni, ha már ennyire matekozunk:
ha csak napi 2 órát játszol vele minden nap, akkor az havi 60 óra körül van. oszd el szépen a 3000 Ft-ot 60-al kapsz 50Ft-os óradíjért egy abszolút élvezetes játékot. most tegyük föl megveszel egy szinte akármilyen frissen megjelenõ Doom3-at, vagy Far Cry, vagy PoP, Splinter Cell, Thief, vagy akármilyen játékot, a frissen megjelentért kb egy 10-est fognak érte elkérni. ezek általában nagyon jó esetben nyújtanak 30 max 40 órányi játékélményt... innen már könnyû kiszámolni mennyire is "drága" a WoW... :)

katz

Quote from: rodericka gépigény kicsit elszállt, de azért egy dzsungel aljnövényzettel kicsit több  felület mint a normaindiai házak
Nézz utánna mikor jelent meg a Q3! Az alatt a játék alatt ugyan annak a motornak a feljavított változata szaladgál (elvileg), tehát a gépigénye se lehetne túl magas.
A dzsungelrõl annyit, h nyomába sem ér a Far Cry-nak sem szépségben sem pályaméretben, de ennek ellenére mégsem hajlandó normálisan futni. Ez egyértelmûen a tervezõi hozzá nem értés eredménye!
Quote from: rodericknemtom nekem a CoD elég csalódás a MoH-ok után, most kezdtem el vele játszani és ami nagyon idegesít az a fegyverek hangja, nemtom miért de olyan ideges leszek tölük, hogy elmegy a kedvem a játéktól, pedig kiváncsi lennék az orosz részre.
Izlések és pofonok. Az orosz rész viszont a leghangulatosabb az alap CoD-ban (Enemy at the Gates feeling 1000-el)
Quote from: roderickMoH:PA tényleg nem valami nehéz, ezért vannak benne unalmas részek, de nagyon feelingesek is... pl. Pearl Harbor, a reptér, meg persze Tarawa az nagyon ott van, majdnem olyan jó mint a MoHAAban normandia... játéktechnikai hibák tényleg vannak benne, de azért sztem nem kell kiirtani a föld színéröl...
Én azért játszom egy játékkal, h kikapcsolódjak vagy szellemileg felfrissüljek egy egész napos tanulás :muhahah:  után, nem azért, h szivassam magam :grrr:
Quote from: roderickés bárki bármit mond, még mindig a Flashpoint marad a kategória megfellebezhetetlen istencsászára...
Ez egyértelmû. :jee: Gyakorlatilag tökéletes, ellentétben az összes többi FPS-el. Sajnos csak 2006-ban jön a második része :beken:

Marfy

Próbáljátok ki nagyon jó játék, ha jól látom a doom3 igencsak feljavított motorja fut rajta. Egyetlen negatívum hogy rövid.
Nem tudom mennyire kapcsolódik a filmhez mert azt nem láttam.

Baldy

Na ma elkezdem a tesztelését :)
Jó kis stratégiai játéknak igérkezik, a hirek szerint :)
Az emberek ritkán hiszik el az igazságot, amikor látják, és még kevésbé, amikor nem akarják látni

Öngyilkosság: fõnév: amikor azt mondod Istennek, hogy nem rúghat ki, mert felmondasz.

Marfy

A játék a vietnámi háborúban jáccódik.
Unreal2 -es motor hajtja ami mondjuk nem lácci rajta mert annyira csúnya hogy szerintem a HL1 simán lövi grafikailag és amennyire csúnya annyira szaggat is.
És szörnyen bugos és textúrahibás :(.
Pedig újságokban szinte csak jót olvastam róla, meg a screenshot-ok is ígéretesek voltak amik persze egy cseppet sem hasonlítanak a valódi játékhoz.
Pedig úgy vártam hogy meglegyen.
Na ennyit errõl Shift+Del :D.

Damnatus

Hali!

A MoHAA nekem is jobban tetszik a CoD-nál!

roderick

Na azért CoD-ban eljutottam a szovjet részhez este és igen... hát tényleg jó ("Ne aggódj a politikai tiszt miatt, én majd elintézem":D), csak ha már itt tartok, akkor nem ez lesz a világ leghoszabb játéka. De nagyon hangulatos a romos Sztálinváros és  légnyomás effekt nagyon jó lett... de hogy a fegyverek hangjait mivel csinálatták... talán kávédarálóba kavicsokat raktak:)

MohAA-val is az a bajom, mint a CoD nagy részével, hogy sok olyan küldetés van ahol rambózni kell, azt meg nagyon nem szeretem, MoHPA-ban az volt a jó, hogy mindig olyan valódibb harci helyzetek voltak (kivéve a repülöt), pl. az hogy legtöbbször orvos gyógyít, az nekem nagyon tetszett (föleg amikor halálos sebet kap a ember és utolsó erejével még forgatja a fejét egy kicsit és akkor a megmentö Jimmy helyett egy japán puskatus közeledik... háát az nagyon ott van, a halál elötti hangokról nem is beszélve)
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

Fazék

Quote from: roderickMohAA-val is az a bajom, mint a CoD nagy részével, hogy sok olyan küldetés van ahol rambózni kell, azt meg nagyon nem szeretem,
nem tudom, de én nem vettem észre olyan részt, ahol rambózni kéne... általában mindig megoldható egy pár távoli lövéssel is, vagy jól eldobott gránáttal :D. az meg hogy elõre kell menni a következõ fedezékhez sztem teljesen természetes egy csatában, szóval azt nem nevezném rambózásnak. amikor leginkább "rambo-szerû" akciót kell végrehajtanod, akkor a csapattársaid is ugyanilyen merészséget mutatnak, vagyis ott a küldetés kívánja meg, az ilyen stílusú akciót, és nekem pl egyik küldetéssel se volt semmi bajom :) - bár lehet hogy ezt azért mondom, mert nem egy fillér volt ez a Deluxe Edition :D
amúgy még a MohAA kapott hasonló értékeléseket a CoD-hez, de én szeretném ha lemenne 3e-re az ára, mert most nagyon nincs pénzem rá... :(

roderick

Rambózásnak én azt értettem, amikor egyedül kidobanak valahol messze a front mögött, ahol valamit meg kell semmisíteni, ellopni meg ilyesmik, MohAA-ban normaindián kívül szinte csak ilyen volt, CoD-ban meg az angol szál volt erösen ilyen, nemtom kiváncsi lennék arra a vezérkarra aki ilyen akciókat szervez...
"hmm... Egy embert ledobunk Berlinben leöli az összes védöt, közben felrobbantja a légelhárító ütegeket, majd ha haza akar jutni lop magának egy biciglit és a frontig menekül!"
"Igen, Smith ezredes! Ez remek terv! Söt, hogy ne legyen nagyon költséges a terv, fegyvert se adjunk neki, majd úgyis talál magának valamit..."

Ja amúgy ismét rájöttem, hogy a SimCity4 mekkora királyság, már majdnem két napja nem tudok elszakadni töle...
All human relationships are built upon interests.
But relations built on interests have their own aesthetics.

Marfy

Quote from: roderickJa amúgy ismét rájöttem, hogy a SimCity4 mekkora királyság, már majdnem két napja nem tudok elszakadni töle...
Ha már SimCity4 akkor én ajánlom a Sims2 ez mekkora játék számomra teljes kikapcsolódást nyújt nagyon szép a karakterek kidolgozása és a mozgásuk is, hát amikot tácolnak  :lol: .
Próbáljátok ki megére és rengeteg új lehetõség van benne ami az 1ben nem volt.