Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

chilip

Nos hogy ne szemeteljük tele a Játékostársat keresek topicot, ide lehet írni. Kezdőknek írok egy "kis" leírást a használható hősökről.

<< info innen >>, meg tapasztalatból. :P

Scourge oldal

Lucifer - Doombringer

tank és mage-killer, Doom-ot rányomod egy mágusra és meghal, ezenkívül a lvl? death képessége elég durva ha okosan használod (a megfelelő szintűre). sok hp, kevés mana, és a creepeket meg tudja enni aranyért.

Black Arachnia - The Broodmother

személyes kedvenc :D hőskiller, 1v1ben csak a tankoknak van esélye magasabb szinten. minden ütése lassít és miss esélyt ad. képes másokból kis pókokat nagyon nagy számba termelni, képes elpusztíthatatlan hálót lerakni (ami alatt láthatatlan és +hp reg-et valamint +sebességet kap, és a háló területét folyton látja) és az ultija rengeteg +sebzést ad és nagyon magas life stealt. kevés hp miatt vigyázni kell rá, stun-ra nagyon érzékeny emiatt.

Leviathan - Tidehunter

HP-pool, passzívan sebzéscsökkentése van, nem is kicsi, ultija meg seregeket stunnol.

Banehallow - the Lycanthrope

Scourge oldalon magas szinten AZ IMBA, ultijával átalakulva okosan választva hozzá a tárgyakat több HP-ja van, mint a tanknak, beépített criticallal és stunnal, +sebzéssel, üvöltése még +sebzést ad, és passzív képessége +tám. sebességet ad. tud farkas kísérőket idézni, akiknek criticalja és stunja van, meg 4es szinttől láthatatlanok is :P

Razor - The Lightning Revenant

6os szinttől egy Maelstormot a kezébe adva a seggéből is villámot szór megállás nélkül, és emellett agilitys hős (azt növelve +sebzés, tám. sebesség, armor) remek nuker (sok sebzés hátulról). Csapatjáték kell neki a túléléshez, kezdőknek legyen mindig vele egy tank.

Lesale Deathbringer - The Venomancer

Mérgező hős, közepes-magas szinteken elég erős. Belövi a magas mérgezést (főleg Aghanim's Scepterrel) a tömegbe és odébbál. Mágus hősre ez olyan 3-as szinten scepterrel, mintha doom-ot kapna... (108 sebzés másodpercenként 12 mp-ig = 1296, nem éli túl :P )

Abaddon - The Lord of Avernus

Elég erős közelharci hős. Pajzsával nulláz minden őt ért sebzést, majd amikor fix sebzés után a pajzs leomlik, minden ellenség elszenvedi körülötte azt a sebzést, amit a pajzsra mértek. Ütése lassít, Death Coil meg leszedi a menekülő low hp-s hőst. Ultija meg a túlélését segíti, 400 hp alatt automatikusan sebezhetetlen lesz egy rövid időre (csak sebzésre, stunra, bénításra sajnos nem). Ezt a képességet manuálisan is be lehet kapcsolni.

King Leoric - The Skeleton King

kedvelt hős a sok passzív tulajdonsága miatt, remek pusher (a creepeket nyomja az ellenfél bázisáig), de kicsit lassú (ezen lehet segíteni tárgyakkal). életet szív (aurában, tehát minden szövetséges körülötte is szivogat), critical és bizonyos időközönként full hp-val feltámad, ha esetleg meghalt volna... ( feltámadáshoz legmagasabb szinten 190 sec-es cooldown van és 100-200 mana kell halálkor, hogy életbe lépjen) van stunos képessége is.

Kel Thuzad - The Lich

A nuker scourge oldalon. Fagyaszt folyamatosan, ultija meg scepterrel 600as sebzéssel pattog az ellenfelek közt, és ha kevés a manája, a creepeket be tudja áldozni manának...

Naix - The Lifestealer

Jó hős. beépített Life Steal, lassít és Rage alatt immunis a mágiára és gyorsabban támad. De könnyen meg lehet szopatni stunnal és disable képességekkel a relatív alacsony hp miatt. Ha van ilyen ellenséges hős, csak csapatba mozogjunk vele. Kezdő játékosnak emiatt nem ajánlott, mert előszeretettel vadásszák le.

jó még tapasztaltabb játékosoknak harc kontrollra:

Leshrac the Malicious, Faceless Void, Akasha, Anub'arak




Sentinel oldal

Bradwarden - The Centaur Warchief

Eggyik sentineles HP-pool. Nem is érdemel több szót, nincs nála nagyobb erejű hős, ebből kifolyóan alapból ő sebzi a legtöbbet és az ő HP-ja a legnagyobb mind közül. Jah tud még stunnolni is :P

Raigor Stonehoof - The Earthshaker

A másik HP-pool, mivel erő kivételével nem is érdemes nála mit fejleszteni (talán később egy hyperstonet + tám. sebesség miatt). Emellett eggyik legjobb stunnolós hős.

Squee and Spleen - The Goblin Techies

minden DOTA-s játékos életében egyszer eljön az a pillanat, mikor a képébe robban 5 db láthatatlan akna és egyszerűen... meghal, miközbe az aki az aknát rakta a főbázisán csücsül :D . Ez a hős nem is tud mást csinálni, összes képessége akna: stunnos akna (játékban ő osztja a leghosszabb stun időt területre), 2 féle sebzős akna és a hírhedt suicide, ami 4es szinten 1550 sebzést oszt önmagunk felrobbantásával. Azellen csak a HP-pool karaktereknek van esélye túlélni, és nekik se ha a HP-jük fele nincs már meg.Kezdőknél ez a hős inkább csak mókás, tapasztaltabb játékosoknál jön elő az igazi ereje taktikázásnál. Remek pusher, aknákkal el tudja tüntetni az ellenség creepjeit, így a mieink nyugodtan menetelnek a toronyig. Hátránya hogy harcra alég alkalmatlan alacsony szinten a suicide kivételével...

Yurnero - The Juggernaut

Hát igen, a hősölő IMBA. Ha ellenség egyedül van és látta már ezt a karakter harcolni, és nem egy stunneres állat, akkor menekül...1v1-ben ledarál mindenkit, viszont kezdőknek nem ajánlott, mivel van pár dolog amire nagyon allergiás. (anub'arak pl.)

Lina Inverse - The Slayer

Találó név, ultijánál (ha van scepter hozzá) már csak a goblin suicide sebez többet 4es szinten. Tűzzel támad... nagyot. Közelharcot viszont nagyon nem bírja :)

Knight Davion - The Dragon Knight

Van területsebzése, ultija erős. közelharci egység aki tud stunnolni. Jó választás lehet tapasztalatlanabbaknak is.

Kardel Sharpeye - The Sniper

Durva hős durva lőtávval. 3as szintre fejlesztve a lőtávnövelő passzív skilljét ő az egyedüli karakter aki képes a tornyokat támadni úgy, hogy azok nem tudnak visszatámadni, ezenkívül beépített passzív stunnos skill és a 2500 ranges ulti 655 sebzéssel o_O

Rhasta - The Shadow Shaman

Mágus hős, kemény sebzéssel. Disabler - csapatban nagyon erős. Kihalássza az ellenséges hősöket (Voodoo, Shackles), a többiek meg kinyírják. Emellett van külön sebző varázslata több célpontra és fix támadó wardokat tud lerakni, amik 73-at is tudnak lőni (és nem 1 db-ot rak le)

Rikimaru - The Stealth Assassin

Az orgyilkos mindaddig míg az ellenfél meg nem unja és true seeing gemekkel nem megy támadni :D , menekülni előle nem lehet, csak megölni vagy meghalni. Rövid távon teleportál, magas +sebzés és 6. szinttől permanens láthatatlanság...

Furion - The Prophet

pusher hős, entekkel tudja a creepeket megtámogatni, ezenkívül tud teleportálni, ami kurva idegesítő az ellenfélnek. Emiatt nagyon nehéz megölni, ha nem kimondottan rá vadászik mindenki :)

nos ennyi lenne, sztem ezek azok a hősök, amik erősek. Játékkal kapcsolatban lehet ide írni (pl mikor lesz játék, ki jön, új verziója a játéknak, stb.)

Lythis

Abaddonhoz (nem olvastam még végig, de nála akadtam meg): az ultija sebezhetetlenné teszi. Amit te írsz, az arra vonatkozik, hogy ha az ultija éppen nincs cooldown-on, akkor automatikusan is bekapcsol, ha 400 HP alá esik a hős. Egyébként elsütheted bármikor, amikor jólesik.

egyébként grat a topichoz :jee:

chilip

Quote from: Lythis on 2008-02-17, 00:07:16
Abaddonhoz (nem olvastam még végig, de nála akadtam meg): az ultija sebezhetetlenné teszi. Amit te írsz, az arra vonatkozik, hogy ha az ultija éppen nincs cooldown-on, akkor automatikusan is bekapcsol, ha 400 HP alá esik a hős. Egyébként elsütheted bármikor, amikor jólesik.

egyébként grat a topichoz :jee:


fix'd  :lazza:

Zsiga

#3
Írok egy kicsit részletesebben a kedvenc hősömről a Dwarven Sniperről, mert 1-2 fontos infó kimaradt a rövid leírásból; meg amúgyis megérdemli, mert megfelelő csapattársakkal kombinálva szerintem a Sentinel oldal legtáposabb hőse lesz a játék végére. (Igen, a játék végére, hisz Kardel egyértelműen mid/late game hero, bár egy tapasztalt játékos egy kis szerencsével akár first blood-ot is összehozhat vele.) Kényelmes hős hozzám hasonló lusta disznóknak, mert bár figyelni kell hogy ne rohanjon be a csata közepébe, de csak két aktív skillje van, amiből buildtől függően csak az egyiket kell igazán gyakran használni.

Skillz:

1. Scattershot :
Eléggé elhanyagolt skill, pedig négyes szintre fejlesztve és megfelelő mennyiségű manával megtámogatva nagyon jól lehet vele farmolni, vagyis pillanatok alatt össze lehet vele szedni hatalmas pénzeket, az arany pedig különösen fontos egy ilyen item-dependent heronak mint amilyen Kardel. A játék végefelé amikor már nem nagyon vannak tornyok, ha egyedül vagy a lane-ben és nem piszkálnak az ellenséges hősök sem, mire a bázisodtól eljutsz az ellenségig, össze tudsz vele farmolni 2k körüli aranyat is egy menetben...

2. Headshot:
Kardel legfontosabb skillje, szinte minden buildnél ezt érdemes először kimaxolni. Passzív, már első szinttől ministunol, jó eséllyel már a játék korai szakaszában egész nagy +sebzést ad, mi kell még? :)

3. Take Aim:
Növeli a lőtávolságot, harmadik szinttől már a tornyoknál is messzebbre lehet vele lőni, negyedik szinten pedig simán lehet vele fogból lövöldözni, ami a szinte észrevehetetlen lövésanimáció miatt nagyon sunyi herokillerré teszi Kardelt. Egy nagyobb csata közepén lehet hogy már az ellenséges hero fél hp-ját lelőtted mire egyáltalán észrevesz, onnantól pedig már nem kell sokat beleütni hogy elkezdjen menekülni, amikoris következhet az ultimate skill, az

4. Assassinate:
Mióta elkezdtünk DotA-zni itt a fórumon, szegény anyám egész este csuklani szokott, amiben jelentős része van ennek a skillnek... :D Kimaxolva 2500-as range-et ad 655-ös sebzéssel és nevetségesen rövid, mindössze 10sec cooldown-nal. (Cserébe agility herohoz képest pofátlan magas, 375-ös manaigénye van, de ezt egy Skadi vagy valami hasonló megoldja.) Majdnem olyan gusztustalan kivégzéseket lehet vele összehozni mint a Venomancer mérgezésével, ráadásul két képernyőnyi távolságból. :) Ráadásul csak addig kell a célpontnak a 2500-as lőtávon belül lennie amíg rányomjuk a skillt, utána a 3 sec casting time alatt (amit nem érdemes egy csata közepén tölteni, hiszen közben nem tudunk semmit csinálni, különben megszakad a skill) akár haza is mehet teleporttal, akkoris betalál.
Érdemes kimaxolni amint lehet, csak nagyon indokolt esetben várjunk vele.

Buildek:

Herokiller:
Alapvetően erre lett kitalálva ez a hős. A kevés induló hp miatt érdemes már rögtön az elején venni neki 1-2 bracert, ez már ad elég pluszt a túléléshez. Esetleg egy mask of death is jól jöhet, bár én inkább a játék végefelé szoktam csak beszerezni amikor már feltápoltuk az AR-t, eleinte jobban is el lehet költeni azt a majdnem 1000 aranyat, illetve sajnos az orb effektje változtatja a lövésanimációt (erről még lesz szó bővebben). Szükség van még a korai szakaszban valami MS-növelőre is, hiszen a kevés hp miatt inkább hit&run gerilla-taktikával kell játszanunk a játék első felében. Erre a célra én a Pt-t ajánlom (természetesen az agility-s verzióját), de a BoT is tökéletes, csak drága eleinte. A Pt mellett szól a +AR, a BoT mellett pedig a nagyobb +MS és a teleport (épp ezért a Pt mellé kötelező a TownPortal scroll). Ha ez megvan, akkor a helyzettől függően lehet AR-t vagy sebzést tápolni. Én az AR-t szoktam, mert a gyorsabb ütés nagyon sokat segít a last hit creepelésben és így a pénzszerzésben.
Ha AR akkor olcsó a Yasha (később esetleg S&Y), vagy kicsit drágább a Hyperstone majd az Assault. Az Assault a végső cél, tehát a Yasha-ra csak akkor költsünk ha nagyon ránkszállt az ellenfél és nem tudunk egyszerre nagyobb mennyiségű pénzt összeszedni. Ha ez megvan, vagy az elején a sebzés mellett döntöttünk, akkor megintcsak azt kell eldönteni hogy van-e lehetőségünk gyűjtögetni, vagy gyorsan kell a cucc. Ha van idő/pénz akkor Buriza, ez gondolom nem kérdéses. :) De sajnos elég ritka hogy ezt a luxust megengedhetjük magunknak, így nálam maradnak a gyorsabban beszerezhető alternatívák. Érdemes arra odafigyelni hogy egyrészt az orb-effektek nem adódnak össze (ha vettünk Yasha-t), illetve hogy a legtöbb orb megváltoztatja a lövésanimációnkat, ami nagy hátrány egy ilyen sunyiban fogból/erdőből lövöldöző, relatíve gyenge heronál. A Yasha (és a S&Y) nem módosítja szerencsére viszont gyenge, a Burinak nincs orbja de ugye már kizártuk, így én általában maradok a Maelstorm->Mjollnir kombónál. (Jó még a Deso is mert olcsón - vagyis hamar - ad nagy dmg-t és páncélcsökkentést az ellennél, de sajnos ennél könnyebben kiszúrható lövésanimáció szinte nem is létezik...) Ezek már elegendő +dmg-t adnak, a passzív chain-lightning nagyon jól tud jönni creepek ellen, és ami a legfontosabb hogy a lövésanimáció nem változik.
Tehát a végére megvan a Pt, (esetleg a Yasha vagy S&Y), a Mjollnir, az Assault Cuirass, amivel 22-23. szint környékére lesz 30+ armorunk, 250-es dmg (+50 40% eséllyel a Headshot miatt), chain-lighting, és olyan durva attack rating hogy amíg egy átlag str hero üt egyet, mi hármat. (Innentől kezdve aki velünk egy lane-ben van az kb. elfelejtheti a last hiteket... :D)
Ha idáig jutottunk és még mindig nem nyertük meg a játszmát a töketlen csapattársaink hibájából, akkor már úgyis dől a lé, lehet venni pl. az elején említett Mask of Death-et, itt a végén már tökmindegy a lövésanimáció, a nagy lőtáv és a nagy AR miatt 1v1-ben bedarálunk szinte akárkit, pláne hogy ezzel 50/sec körüli regent kapunk effektíve, ha van kit lőni.
Aztán el lehet még tapsolni a begyűjtött milliókat Burizára (ezzel eszetlen 350+ sebzéseket lehet elérni nagyon durva criticallal, ami ilyen AR mellett annyit jelent hogy nincs az a hős aki megáll előttünk 5 másodpercnél tovább), Skadira (+hp +mana +minden, fagyasztás, jól tud jönni), vagy ami csak megtetszik.
Skilleknél a Headshoté a prioritás, illetve természetesen az ulti amikor választható, aztán a Take Aim és végül a Scattershot következik, ami helyett akár Attribot is választhatunk néha, ha épp arra van nagyobb szükség.

"Bankigazgató": (:D)
Scattershot, scattershot és scattershot. Mellé sok sok mana (és manaregen), egy szabad lane, és ömlik a lé. Annyiban tér el még skill-ügyben az előzőtől hogy itt fontosabb a Take Aim, hogy messzebbről is begyűjthessünk minden last hitet, illetve az AR, hogy sose maradjunk le egy lasthitről sem. Az ultit nyugodtan hanyagolhatjuk, akár 2 szint csúszás is belefér, úgysem hősökre megyünk eleinte. Már alacsonyabb (<10) szinten is effektív, de ha ellenséges hőst látunk akkor meneküljünk gondolkodás és késlekedés nélkül. :)
Tárgyakban pedig egyértelműen a Hyperstone kell minél hamarabb, illetve rögtön az elején - akár a Pt előtt - valami mana-booster tárgy. A hosszú távú cél (bár ilyen farmer-buildnél nyugodtan nevezetjük középtávúnak) a Bloodstone vagy Skadi, az Assault, majd a többi, ízés szerint. Mivel elsődlegesen creep-irtásra vagyunk berendezkedve, ezért nyugodtan választhatunk olyan tárgyakat is ami módosítja a lövésanimot, pl. a Deso-t.

Dreamcleaver

#4
Én is megemlíteném a két kedvenc hősőmet:

Slithice - The Naga Siren

Nagyon szeretek ezzel a hőssel játszani, pedig nem kedvelem a közelharci egységeket. Tele van táp képességekkel kivéve az ultiját.
A Mirror Imagével 4-en lehetünk, ha veszunk egy Manta Style-t, akkor meg 6-an. Az illúziók 45% dmg ejtenek, de ők is kapnak a Critical Strike 45%-os boostjából. Az illúziók támadásra és védekezésre is használhatóak.
A hálóval 5 mp-re mozgásképtelenné tehetünk valakit, de támadni még tud. Mágia immunitás nem véd ellene. Tökéletes menekülők levadászásához, pláne ha van speed boostunk is.
Az ultija egy aoe altatás, de én úgy vettem észre, hogy az elaltatott lényeket nem lehet megtámadni, de legalább sokáig tart és nagy területen, szal meneküléshez ideális.
Érdemes feltolni az agality-t az extra sebzés és páncélzat folytán, illetve én szoktam venni egy Burizát a még több critical miatt. Csak úgy repkednek a piros felkiáltó jelek, öröm nézni. Amint megvan a 4-es szintű mirror image a pénzszerzés ugysem lesz gond. :D

Lion - The Demon Witch

Nagyon imba hős. Van aoe 2 mps stunja 260-as sebzéssel 12 sec rechargon, amit lehet követni egy 4 mps hexel (kisállattá alakítás), majd jöhet az ulti, ami  egy csekély 850 pontos (Aghanim's Scepterrel 1025) sebzés. Ezen kívül képes manát is szívni az ellenféltől, de ezt én mindig csak az uccsó szinteken veszem fel, mert manát 1000 más féleképpen is lehet szerezni. Helyette inkább tolom a statot 10-es szintre. Linken Sphere alap neki, esetleg egy Refresher Orb ha van sok pénzünk, vagy egy Shiva's Guard.

Nah röviden ennyi.

Jah és a Törpe Sniper meg imba és mocskos kill stealer. Geci dolog, de poén!  :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

#5
Nos nézzük, én mikkel játszottam:

Aiushtha - The Enchantress
Remek supporter, de óvatosan kell vele játszani, mert lassú és a távja is kisebb a szokásosnál. IQ-s hero ellenére, nem tudtam úgy megpakolni +IQ tárgyakkal, hogy több manája legyen, mint HP-ja, szóval ebből a szempontból túlélőbb típus. Az elején mindenképpen creepek mellett a helye, az átállítással és a gyógyítással igen eredményesen lehet vele korán tornyot rombolni. A gyógyítása miatt vissza sem kell menni a kúthoz, szóval jól lehet vele farmolni. Az elején éppen ezért HoR és/vagy RoB az induló tárgy.
Lándzsadobás, minél messzebb dobja annál nagyobbat sebez, szóval érdemes a legtávolabbról használni. Épületek ellen persze nem jó. Figyelni kell rá, hogy autocastra is lehet tenni, és így nagyon hamar lenullázza a manát.
Ez egy igen hasznos képesség, vagy creepet lehet vele átállítani az oldalunkra, vagy egy hős mozgását lassítja. 4-5 ellenséges spellcasterral az oldalunkon igen jól lehet tornyot rombolni. Egy trueshot aurás társsal pedig egyenesen kiválóan. Később pedig megakadályozhatjuk vele, hogy egy hős elfusson és így a társak leszedhetik. Ez is mehet AC-ra szóval mégjobb manaszívó.
Gyógyítás területre, bár elég kicsire, szóval a társak mellé kell állni, hogy hasson rájuk normálisan. Ez a képesség az elején lehetővé teszi, hogy egy battle chikent vásárolva farmoljunk nyugodtan 6-7. szintig is akár.
A másik hasznos képesség, hogy akit megsebez, annak csökkenti a támadási sebességét, méghozzá elég drasztikusan. A lassítással együtt igen védtelenné tehető vele egy közelharcos. Szerencsére passzív, így sem igen lesz mana vele.

Slardar - The Slithereen Guard
Erős közelharcos, stunnol aktívan és passzívan is és a sprint miatt senki sem fut el előle, vagy éppen senki sem éri utol. Tökéletesen alkalmas arra, hogy mindenhol segítsen, hiszen szó szerint körbe tudja rohanni a pályát. Elég egyszerű a vele való játék, megyünk stun üt-üt-üt stun, ha menekül sprint és lecsapjuk a fejét, ha erősítés érkezik, sprint és elhúzunk. Az elején érdemes RoR-t és Bracert venni neki.
Sprint. Szintenként 10% sebességnövekedést ad, de arra figyeljünk, hogy aktívan +10% a sebződésünk, szóval torony után ne üldözzünk valakit, mert hamar elhalálozunk.
Stun sebzés területre, és még lassít is egy rövid ideig, szóval tökéletes, ha el akarunk futni, vagy valakit be akarunk érni.
Passzív bash, érdemes később erre tovább gyúrni tárgyakkal és akkor az ellen gyakorlatilag folyamatosan stunnolva hal meg.
A másik ász képessége, armort csökkent és true sightot ad, tehát akire rányomtuk, az nem menekül el láthatatlanul, vagy fogba. AC-ba is lehet tenni, de ahhoz nagyon sok mana.

Krobelus - The Death Prophet
Supporter bár varázslókra lehet vele vadászni is. Arra figyelni kell, hogy az elején lassú és könnyen is hal végig, szóval időben futni kell vele. Az elején ezért érdemes rögtön csimmába beruházni, a hatalmas manazabálása miatt meg RoB is kell neki. A merészebbek vehetnek rögtön voidot neki. Remekül lehet vele pénzt szerezni az elején, csak jól kell helyzkedni.
A dragon knight tűzfújásához hasonlóan előrefelé csóvában sebez, ezért mindig helyezkedni kell, hogy a creepek lehetőleg sorban legyenek és elérje mindet. Mivel rendesen eszi a manát erre kell tárgyakat áldoznunk.
Területre ható némítás jó sokáig, így egy Lina kaliberű hőst meglepve csúnyán le lehet alázni. Némítás, ulti, aztán csak lőni kell, amíg el nem hullik.
Passzív, növeli a mozgást és a többi képességet erősíti.
Az ulti lelkeket idéz meg, amik sebeznek és ebből gyógyítanak. Első szinten remek creepirtásra és így farmolásra, később nagyobb csatákban hasznos, vagy ha meglepünk valakit 1vs1-ben akkor elég halálos tud lenni.
És akkor jöjjön a mai két táp a végére. :P
Nevermore - The Shadow Fiend
Egy megafarmoló gyilkológép és még távolsági is. Már az elején brutális sebzést lehet vele kiosztani ezért egyaránt alkalmas farmolni vagy hőst vadászni. Az ultija pedig egész seregeket töröl el, vagy éppen ellenséges hősöket sebez le jócskán. Mindezek ellenére nagyon oda kell figyelni, mert a vele való játék igen problémás. A hatalmas sebzése miatt még a silence sem igazán hatásos ellene, főleg, hogy távolra hat vele. Mivel rengeteg manát használunk, érdemes az elején egy void stone-ba beruházni és perseverance alatt meg sem állni. Aki biztonságibb játékos, az RoB és WB párost vegyen. (Hmmm... Az új verzióban már más a képe.)
A képesség, ami miatt megtanuljuk a távokat. Ez a képesség ugyanis 3 fix távolságra robbant. Tehát ha elnézzük, akkor ugrott a mana és a sebzés. Mivel 3 távra hat ezért 3 ikont kapunk, mindegyik másik távra jó és itt jön az első imba dolog, ezek ugyanis külön CD-znek. Tehát 3× használható egyszerre. Ez nem lenne nagy dolog, de, mivel a sebzésünk ugye nagy és lejebb kiderül, hogy igazán nagy, ezért a hősök futni fognak előlünk. Ha sikeresen odaállunk a pofájukba előtte, - és oda kell - elkezd futni és első táv: bumm, másdik: bumm, harmadikra nem szokott szükség lenni. ^^ Ja és 75 mana és maxosan 300-at sebez. Farmolásnál ugye pont fordítva kell használni, megmondjuk neki, hogy menjen oda - és menjen, ne támadjon a távja miatt - a küzdőkhöz, és leghosszabbról: bumm, középtávról bumm, és itt sem igen szokott kelleni a 3. Igen, sokat kell vele gyakorolni, de ha valaki már érzi a távokat, az nagyon gyorsan tud ölni vele.
Passzív, minden megölt lélek után +2 sebzést kapunk. Ez a képesség mondja meg, hány lélek lehet egyszerre.
Passzív, lecsökkenti az armorját a közelben állóknak. Igen, mégjobban öl.
Az ulti robbanása sugárban gyengül, szóval jól kell helyezkedni vele, főleg, hogy 1 sec amíg elkasztolja. Az elfogott lelkek száma után sebez, ha maxosan vagyunk, egy egész ostromló sereget eltöröl. Továbbá a túlélőket lassítja is, szóval, ha sikerül egy hőst elcsípni vele, akkor még adhatunk neki szeretetcsomagot.

Luna Moonfang - The Moon Rider
Elsőre nem is tűnik erősnek és másodikra sem az. Egy jó kis farmoló hős kicsit jobb, mint meele távval. Aztán kiderül, hogy remek farmolása mellett az ultija gyilkos és jól használva rettentően az. Az illúziós és némítós hősök viszont kicsinálják gond nélkül, erre nagyon figyelni kell. Mivel a varázslata csak egyetlen célpontra hat, ezért érdemes rögtön void stone-t venni vele és perseverance alatt szintén nem megállni. A jó sebzésekkel ugyanis nagyon jól lehet farmolni és ez eszi a manát, továbbá másra úgysem fog kelleni.
Egy célpontra ható sebzés. Látványos, de sokba kerül és nem is túl extra a sebzése. Amolyan átlagos lenne, ha nem lenne stun effektje. Igaz ez nem tart szinte semeddig - 0,2 sec - de arra tökéletes, hogy megszakítsa a dolgokat. Okosan használva, nagyon jól lehet vele farmolni.
Passzív képesség, ami miatt az orb effektes tárgyaktól búcsúzhatunk - a lifesteal kivételével - ugyanis azokkal nem működik, méghozzá csúnyán nem. Előfordulhat, hogy nem lehet támadni vele, de általában csak szimplán 0 lesz a sebzése... Amúgy azt tudja, hogy a lövésünk továbbpattan és kevesebbet, de sebez. Creepirtásra tökéletes.
Passzív, true shot aura. Minimális a hatása, így ha nem megyünk a creepek mellett ostromolni, nemigen éri meg rakni rá.
Első szinten creepirtásra jó, vagy félig lesebzett hősöket ölni. Több fentebbi sugár csapódik le és a területen lévőkbe sebez. Minél többen vannak a területen, annál kevesebb lesz az egy főre jutó sebzés, szóval értelmetlen sokrésztvevős harc közepén használni, hacsak nem creepirtás a cél. 1vs1-ben azonban halálos, sőt még 2vs1-ben is az lehet. A sebzése egy sugárnak 300, ebből 4 mehet egy célpontba, plusz minimum egyszer meg is varázsoljuk normálisan. Szóval 1500 és az első stun miatt megtorpant, aztán a többi miatt úgy is marad. És mivel az egyik leggyorsabb hősről van szó, mielőtt eltűnhetne +1 dobás is megy bele. Egy komolyabb meele csatában alkalmazva simán megölhet 2-3 lesebzett hőst is. Linával kombózva pedig nem sokan állnak meg előttük. Ja és hogy jó legyen, a többi ultival ellentétben az övé nem ér véget, ha megölik. :P

A tökéletesség unalmas.

Fazék

kis kiegészítés King Leoric-hoz: az a "néha föltámad" úgy működik, hogy ugyebár készen kell álljon az ulti képesség, aminek legnagyobb szinten is 190mp a cooldown-ja, és rendelkezésedre kell álljon képességszinttől függően 100-200 mana is, különben nem lép életbe.

chilip

Quote from: Fazék on 2008-02-17, 14:19:51
kis kiegészítés King Leoric-hoz: az a "néha föltámad" úgy működik, hogy ugyebár készen kell álljon az ulti képesség, aminek legnagyobb szinten is 190mp a cooldown-ja, és rendelkezésedre kell álljon képességszinttől függően 100-200 mana is, különben nem lép életbe.

fix'd  :lazza:

Dreamcleaver

Próbáltátok már a DotA mapet megnyitni a map editor-ral? Nekem állandóan kilép valami "not enough storage space" meg "application error" üzenettel. :/

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

hargharg

nalam is megvan ez. nagyobb terkepeknel elofordul. : )
rofl

Dreamcleaver

#10
Quote from: hargharg on 2008-02-25, 15:20:22
nalam is megvan ez. nagyobb terkepeknel elofordul. : )

jó és akkor most hogy? mi kell neki? memória?

jah oké, a map protected, ezért alapból nem lehet megnyitni. valmi trükk kell hozzá, amit még keresek.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy Pudge a legbénább hős az egész játékban. Szóval mindenki kerülje el, messzire. Ő az:

A tökéletesség unalmas.

Fazék

Quote from: Selmo on 2008-02-27, 16:26:09
Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy Pudge a legbénább hős az egész játékban. Szóval mindenki kerülje el, messzire. Ő az:

hát az ulti-ja tényleg egy hulladéknak tűnik, és a rot képességét se teljesen értem, így hogy passive-nak írják
és az egyik leglassabb hős

hargharg

Quote from: Fazék on 2008-02-27, 16:37:30
Quote from: Selmo on 2008-02-27, 16:26:09
Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy Pudge a legbénább hős az egész játékban. Szóval mindenki kerülje el, messzire. Ő az:

hát az ulti-ja tényleg egy hulladéknak tűnik, és a rot képességét se teljesen értem, így hogy passive-nak írják
és az egyik leglassabb hős

most probalgatom gep ellen, sztem nem veszes annyira. : )
az ultijanak 30 seces CD-je van, ami az egyik (ha nem A) legkisebb az aktivak kozul. 3as szinten 525 sebzes 3 mp alatt felpercenkent, nem rossz.
a "rot"-tal meg be lehet szivatni ellenseges hosoket, hogy mielott kinyirnanak, kinyirod magad. : D
oks, a meat hook-ot meg nem ertem, de a passziv eronovelo kepessege fenomenalis. : D
rofl

Selmo

A meat hook úgy működik, hogy a legközelebbi egységbe dobja és magához húzza, csak tudnám miért kell célozni akkor vele? ::) A passzív mérgezése igazából aktív és megölheted magad vele, másra nem jó. A másik két képessége használható, de amúgy egy lassú dög. :ejj:

A tökéletesség unalmas.

Fazék

Quote from: Selmo on 2008-02-27, 16:44:48
A meat hook úgy működik, hogy a legközelebbi egységbe dobja és magához húzza, csak tudnám miért kell célozni akkor vele? ::)
azért, hogy az irányt te határozd meg. :)
pl menekülő hősök ellen gyanúsan hasznos (már persze, csak akkor ha tényleg abba az irányba lövi ki az első célpontra és nem értelmezi túl nagy szöggel a kijelölt irányt)

Pr3d4k1ng

Quote from: Fazék on 2008-02-27, 16:49:56
Quote from: Selmo on 2008-02-27, 16:44:48
A meat hook úgy működik, hogy a legközelebbi egységbe dobja és magához húzza, csak tudnám miért kell célozni akkor vele? ::)
azért, hogy az irányt te határozd meg. :)
pl menekülő hősök ellen gyanúsan hasznos (már persze, csak akkor ha tényleg abba az irányba lövi ki az első célpontra és nem értelmezi túl nagy szöggel a kijelölt irányt)
A meat hook abba akad bele ami éppen elötte pl:
Menekül az ellenséges hero és jönnek a creepek szemből, ha a creepek éppen úgy vannak lehelyezkedve, hogy a hero előtt vannak akkora creepet húzza magához.
Rikta hülyeség ez szvsz

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Fazék

Quote from: Predaking on 2008-02-27, 16:55:10
Quote from: Fazék on 2008-02-27, 16:49:56
Quote from: Selmo on 2008-02-27, 16:44:48
A meat hook úgy működik, hogy a legközelebbi egységbe dobja és magához húzza, csak tudnám miért kell célozni akkor vele? ::)
azért, hogy az irányt te határozd meg. :)
pl menekülő hősök ellen gyanúsan hasznos (már persze, csak akkor ha tényleg abba az irányba lövi ki az első célpontra és nem értelmezi túl nagy szöggel a kijelölt irányt)
A meat hook abba akad bele ami éppen elötte pl:
Menekül az ellenséges hero és jönnek a creepek szemből, ha a creepek éppen úgy vannak lehelyezkedve, hogy a hero előtt vannak akkora creepet húzza magához.
Rikta hülyeség ez szvsz
preda, te néha nagyon bosszantó tudsz lenni. :) elmondod vadiúj információként, amit már előtted is leírtak és még be is idézted :)
nagyon jól tudom, hogy az első célpontba akad bele, én is tudok szerencsére olvasni, de ettől még időnként hasznos tud lenni, ha nem is minden esetben válhat be.
pl megoldás lehet mondjuk, hogy a creep-eken túlig üldözöd és csak utána sütöd el a képességet. ::)
gondolom az alap, hogy ennek a hősnek kijár egy boots of speed, később meg esetleg egy boots of travel

Pr3d4k1ng

Dota-zok egy jó ideje de eddig még sosem láttam amikor jól sült volna el.
álltalában leavel is pali dühében :D.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Dreamcleaver

A Meat Hook képesség NEM hasznos! kb ezek a variácok fordultak velem elő tegnap:
1. Saját creep vagy hős beáll közétek és őt húzod be (barátságos találatnál nincs sebzés, amúgy ELVILEG van)
2. Ellenséges hős bemenekül a creepjei közé, és creept húzod be.
3. A hook szabadon megy a kijelölt célpont felé, de olyan kurva lassú, hogy az félrelép és semmit se húzzol be.
4. A hook szabadon megy a kijelölt célpont felé, de olyan kurva lassú, hogy a célpont kisétál közbe a rangeből (1000 4-es szinten) és a hook cancelolódik.

Hasonlóan gagyi képessége Mirana-nak van, de ott legalább minél messzebbre lövöd (ergo nehezebb találat), annál hosszabbat stunol, és 5 sec stun azért szép.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Fazék

Quote from: Dreamcleaver on 2008-02-27, 17:18:11
3. A hook szabadon megy a kijelölt célpont felé, de olyan kurva lassú, hogy az félrelép és semmit se húzzol be.
4. A hook szabadon megy a kijelölt célpont felé, de olyan kurva lassú, hogy a célpont kisétál közbe a rangeből (1000 4-es szinten) és a hook cancelolódik.
na ezt nem tudtam. ezek szerint ez egy tetülassan működő képesség. azt hittem legalább scorpion-szerű sebességgel vágódik ki a kampó és/vagy automatikusan eltalálod az első a megadott irányban hozzád legközelebb álló egységet.
így tényleg semmi értelme nincsen, hogy egy óra mire odaér, és ki is lehet kerülni :wtf: sorry. :redface:

Dreamcleaver

Jah a Rot az semi paszív képesség. Ki/be lehet kapcsolni, és nem manát fogyaszt ha aktív hanem hp-t. Csak azt nem tudom, hogy a saját sebződés az állandó, és az ellen sebzése nő, Vagy Pudge és az ellen mindig egyformán sebződik. Nem lenne ez rossz kari, ha mondjuk a harapás gyógyítana is, de nem.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Nem voltam még Puggal, de ha béna hőst akartok, akkor ottvan a Sacred Warrior... nem képes értelmes sebzést összehozni, egy burning spear nevű hasznos támadása van, csak éppen minden ütéssel 15-öt levon a HP-dből.. van mellé passzív képesség, ami minden 7% lesebződött HP-d után támadási bónuszt ad (max 8x stack-el, ami azt jelenti, hogy legjobban 44%-os HP-n sebzel...). Ultija meg jól lesebzi az ellent, csak sajnos neked is 40%hp-d körül kerül.. kimaxolva csak 25. Az ok, hogy ha megsebeznek, akkor nagyobbat sebzel, viszont annyival nem többet, hogy kompenzáld, hogy nem csak az ellen pofozza le az életedet, hanem te magad is....

hargharg

#23
egyik hos sem bena.
csak mas es mas teruletre hatasos.
Sacred Warri ultija pl kifejezetten jo 6k hp-s szornyek ellen, amikbe a tobbi ulti karcolasnyit sem sebezne.
es Pudge gyenge hos. ^_^
/be kell vele allni creepeket irtani, esetleg egy-egy maganyos host lekapni vele, es akkora eleterot meg sebzest szed ossze, mint senki mas. na jo, Tiny-t kiveve, de o is csak sebzesben mulja felul es csak azert, mert az az ultija. : )
rofl

Dreamcleaver

Quote from: hargharg on 2008-02-28, 03:56:46
es Pudge gyenge hos. ^_^

5k hp-val is meghal és a fák közé rejtőzködik. ^^

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

hargharg

#25
menekulos, rejtozkodos hosnek csitt a neve! ^_^
de az teny, hogy nem tul gyors, es nem is hosgyilkolo Pudge. cserebe olvadnak a creepek a laba elott, az epuleteket pedig kettevagja.
nemmellesleg halhatatlan hos az, ameylik _elfut_ a csata elol (khm, DC? ; )).

edit: jajj, es meg egy kis Pudge-fenyezes: az egyetlen hos (asszem), akinek a fejlodese vegtelen.
de cafoljatok meg, hogy van masik. : D
rofl

Cobra

Kipróbáltam én is a modot. SP-ben normális, hogy a gépnek nincsen hőse?
Ami meg így sok Supreme Commander játszás után nagyon zavaró, az az, hogy alig látszik valami a csatatérből.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Zsiga

Quote from: Cobra on 2008-02-29, 20:32:45
Kipróbáltam én is a modot. SP-ben normális, hogy a gépnek nincsen hőse?
Ha nem az AI-verziót töltötted le akkor igen. :)

Cobra

#28
Közben megláttam a töltőképernyőn az info-t :)
Már csak regelnem kell a fórumba, csak tudnám egy ingyenes modnak miért van zárt fóruma.
edit: LOL, nem lehet regelni a fórumra.
De semmi gond, találtam máshol AI-s verziót (www.dotaportal.com)
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Dreamcleaver

Amúgy a 6.51-es ai map meg a másik véglet. Ilyen buta AI-t nem tudom hogyan tudtak írni. Kipróbáltam a Slithereen Guardot vele és kb 25 perc alatt végigírtottam a páylát, wicked sick meg miegymás. lv14-esen indultam ki a vársoból, az S&Y-t nem volt időm összerakni, mert le is írtottam a bázisukat. Mindezt úgy, hogy a velem lévő Vengeful Spiritnek valami gondja volt, ki is írta, hogy nem kompatibilis ezzel az Ai verzióval. Pl str cuccokra tuningolt mikor agis hős asszem, meg összevissza rohangált és vagy 2-3 szinttel le volt maradva a többi géptől. Nah mindegy.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS