Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

Selmo

Nem gépet, cobra és harg meg mesélhet a "kis" sebzésemről.

A tökéletesség unalmas.

Cobra

Én is erősen alábecsültem Huskart, de sajnos 11-től nagyon bedurvul. Pont STR hősök ellen jó, assa vagy varázsló valószínűleg könnyebben boldogul vele.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Gregory

Quote from: Dreamcleaver on 2008-03-28, 15:32:54
Amúgy nem lett volna rossz meccs, de a hösöm teljesen használhatatlna volt. Witch Doctort mindenki kerülje messziről, teljesen használhatatlan, egyedül talán a stunja jó valamire bizonyos esetekben. Az utlijára sztem nbem is érdemes pakolni csak a legvégén.
Mint a Templar Assassin?  ::)

Dreamcleaver

Quote from: Gregory on 2008-03-28, 18:48:13
Quote from: Dreamcleaver on 2008-03-28, 15:32:54
Amúgy nem lett volna rossz meccs, de a hösöm teljesen használhatatlna volt. Witch Doctort mindenki kerülje messziről, teljesen használhatatlan, egyedül talán a stunja jó valamire bizonyos esetekben. Az utlijára sztem nbem is érdemes pakolni csak a legvégén.
Mint a Templar Assassin?  ::)

1. TA volt a legelső dota karakter, amivel játszottam, és annak nem a legegyszerűbb. Pl a Meld képességhez sehol sem volt odaírva, hogy nem lehet vele megmozdulni, és a csapdák kezeléséhez is kell tapasztalat.
2. Én csak Draconire-t láttam vele eddig alázni, de ő meg nem is ember, szal ez nem számít.  :D
3. Egy ilyen Lycan-fag csak ne szólógasson be másoknak.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Gregory

Quote from: Dreamcleaver on 2008-03-28, 18:55:29
1. TA volt a legelső dota karakter, amivel játszottam, és annak nem a legegyszerűbb. Pl a Meld képességhez sehol sem volt odaírva, hogy nem lehet vele megmozdulni, és a csapdák kezeléséhez is kell tapasztalat.
2. Én csak Draconire-t láttam vele eddig alázni, de ő meg nem is ember, szal ez nem számít.  :D
3. Egy ilyen Lycan-fag csak ne szólógasson be másoknak.
Szerintem teljesen jó karakter (mármint Witch Doctor), lehet belőle support hero is(a Voodoo Restoration miatt), hero-killer is(Maledict + Death Ward), meg pusher is(a Paralyzing Cask creepekre kifejtett 5sec stun-os hatása több mint elég), de ahogy gondolod.
(Annak pedig, hogy bírom Lycan-t, nem tudom mi köze van ahhoz, hogy Lanaya vagy Vol'Jin mennyire használható)

Dreamcleaver

#65
Quote from: Lythis on 2008-04-02, 17:03:15
Úgy öltem meg, hogy elkezdtem lőni :D Kapott magára egy weave-et mondjuk, ami rendesen gallyravágja az armorját (ami alapból nincs neki sok). Ultizni elvileg manahiány miatt nem tudott, de igazából nemtudom miért nem... Mármint papnak sincs sok manája, és mégis kibírtam...
A másodikban benevoltak a creepek is. Creepharcot meg a dissipate-es skill miatt relatíve könnyű fordítani, ha nem figyel. Ott mire rájött, hogy engem kéne lőnie, és nem a creepeket, már esélyes volt, h ő hal előbb.
Szóval le lehet vele csapni.
Egyébként nem lett a kedvenc hősöm, sőt, valamicskét gyengusnak tartom, de legalább lehetett használni.


Dazzle-t most én is kipróbáltam egy 5v5 gép elleni meccsen és nagyon bejövő!  :jee:

Az egy cool dolog, hogy Shallow Grave miatt nem veszítesz aranyat, hamarabb feléledsz full mana/hp, és gyak nem kell tp haza.  :D Emellett kurva sokáig kint is maradhatsz farmolni a heal/dmg skillje miatt. Inthez képest az alap speedje is nagyon jó (305), nem olyan csiga, mint pl a Slayer vagy a fagyasztós p*csa. A projectile speedje sem rossz.
Nem próbáltam, de egy refresherrel sztem magán és egy másik csapatárson is folyamatosan tarthat shallow Grave-t, így két full felitemelt hös a végén tuti bedarálja az ellent.

Mivel farmol mint állat, és nem veszít aranyat, dőzsől a pénzben. Volt nálam, Treads, Orchid, Shiva, Skaadi a meccs végére, még valami fegyó kellet volna (mondjuk Buri vagy Monkey King Bar), de már így is megállíthatatlan volt. (elején volt azért egy bracerem is) Az Orchidot imádom, mert táp (silence ftw) is könnyű összerrakni. Amúgy Spiritbreaker meg Lycan is volt ellenem, meg is öltek a játék első felében sokszor, de semmit sem ért ugye. Miután meg megvolt a Shiva is gyak nem tudtak annyira lesebezni, hogy ne tudtam volna magam visszagyógyítani, és kinyírni őket.

Mindössze a lassító mérgét nem értem. Elvileg 3 sec channele van vagy mi (set in), de nekem folyton ellőtte egyből. Valaki felvilágosítana hogy kell használni? Mondjuk a lassítás így is volt, de a sebzés nem volt olyan potens.

Edit: Lythis, a papnak rengeteg manája van. Végén volt vagy 2900 és gyak el sem tudott fogyni a regen miatt. Persze ez itemezéstől függ.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

nem igazán pakoltam regen itememkre szerintem. ultimate orb volt, PT, null talizman, egy bracer, és asszem egy mekansm.
talán volt még valami, de nem emlékszem hirtelen.
Egyébként cooldown miatt simán shallow grave-ben tart 2 karit. maxolva asszem 120-150 sec a CD és a shallow grave 360 sec-ig tart.... refresher nemtom mit ad, de lehet, hogy avval 3 karit is abban tudsz tartani :)

Zanador

Egy refresherrel annó 3v3ban mindegyikönkön tudtam tartani jelentösebb gond nélkül Shadow Grave-et, ezeket a meccseket csak azért buktuk, mert ennek a karinak fontos, hogy legalább 4v4 legyen (jobb az 5v5), mert nagyon jó pusher és a játék legelején pár kill-t is be tud gyüjteni, ha az ellenfél csak kicsit is elbambul, de ha csak egy assa is van a pályán aki tudja a dolgát, akkor lvl6-25 elég sokat tud szivni, mert csak a jó cuccok miatt erős 1v1-re (ok, fölviszi a saját páncélját és le az ellenfélét, utána kidob egy lassitó mérget és gyógyit magán... ezalatt Morti ráteleportál és 3 crittel ki is végzi. jóéjt). Amit én próbáltam vele, az az volt, hogy mobil töltőállomást csináljak belőle egy arcane ring segistégével, és akkor a mellém kerülő csapattársaknak töltöm manáját-hpját. Egyébként sokmindenre jó, és tetszik a hős.
A mérget úgy vettem észre, hogy a következő képpen működik: instant elküldi, onnantól lassit, sokat, aztán amikor az a bizonyos 3sec eltellik, az ellenfél simán megáll egy pillanatra (mintha stunnolva volna). Arról a massziv 28as sebzésről asszem itt nem is érdemes beszélni, mert az csak lvl2-3 környékén zavarhat bárkit is. Én arra használtam, hogy ha a mob üldözi az ellenséget (miután engem megütött), akkor rá a mérget, ettől a mob utóléri, és aztán benyomni a gyógyitást rájuk, ami igy 140/creep sebzéssel tűrhető kombó.
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Dreamcleaver

#68
Elméletileg az a méreg 7 secig kell hogy tartson, és a set in (max 3sec) hosszától függ, hogy mennyit sebez per sec. Szal  7x7 vagy 7x28 sebzés az nem ua. Persze lényeg a lassítás, de akkor is jó volna tudni, hogyan kéne használni.

Hmmm...fura a leírás, lehet így müxik.
Első sec 7 sebzés, második sec 14 sebzés, harmadik sec 28 sebzés, ekkor "set in" a méreg (lehet ilyenkor vna az a ministun szerűsgég), és a maradék 4 sec 28 sebzés. De ez nem tuti.

Edit 2:
"Poison Touch

A poisonous magic is placed on an enemy unit causing it to move slowly becoming paralyzed. The longer the poison takes to set in, the slower the unit will become. After the poison sets in, it takes physical damage per second for 7 seconds. Target moves slower per level.

Level 1 - 7 damage. Takes 1 second to set in.
Level 2 - 14 damage. Takes 2 seconds to set in.
Level 3 - 21 damage. Takes 3 seconds to set in.
Level 4 - 28 damage. Takes 3 seconds to set in. "

Ok, nem értem mégse.  ^^

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

chilip

 :lol:  :lul: :rotfl: :lul: :rotfl: Defense of the Ancients zene http://www.virb.com/devilsurethra jáááj  :muhahah:

ed.: a szövege néhány helyen nagyon dúrva  :appl:

Selmo

Még valamikor belefutottam ebbe a kis progiba, ami megkönnyíti a játékot, mert nem kell állandóan az alton támaszkodni, mutatja az életcsíkokat. Főleg azoknak hasznos, akik nem igazán tudnak többfelé figyelni. Csak ne felejtsék el elindítani játéknál. :P

A tökéletesség unalmas.

Zsiga

Quote from: Predaking on 2008-04-10, 21:39:33
Kéne még 1 ember a 4 VS 4-hez valaki jöjjön.
Majd holnap, addigra talán sikerül elmagyaráznom magamnak hogy nem is imba az a skill ami fele manából fele cd alatt kétszerannyit tud mint az ultim.

Dreamcleaver

Quote from: Zsiga on 2008-04-10, 21:42:29
Quote from: Predaking on 2008-04-10, 21:39:33
Kéne még 1 ember a 4 VS 4-hez valaki jöjjön.
Majd holnap, addigra talán sikerül elmagyaráznom magamnak hogy nem is imba az a skill ami fele manából fele cd alatt kétszerannyit tud mint az ultim.

Melyik ez? De olyan range tuti nincs. Meg gondolom a linken is védi.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Cobra

Jobb is, hogy most nem voltál a következő körre, ugyanis nagyon hamar vége lett :)
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Zsiga

#74
Quote from: Dreamcleaver on 2008-04-10, 22:06:32
Melyik ez? De olyan range tuti nincs. Meg gondolom a linken is védi.
http://www.dota-allstars.com/hero/1945/index.html
A második.
Lvl7-en kimaxolva 75 mana (az ultim ilyen szinten 175), 16 sec cd (nálam 30), ha látótávolságban vagy simán rádnyomja, és nem tudsz elfutni előle (az ultim hatótávjából a 3 sec channeling alatt ilyen szinten rendszeresen kifut mindenki, kb. 60% eséllyel tudok menekülő hősre ellőni lvl1 ultit), ja és persze a sebzése fix 300 ha végigvárja a channelinget (az ultimat egy átlag armor majdnem felezi, tegnap előfordult hogy lvl3-on  655-ös dmg-vel nem tudtam megölni valakit 300 alatti hp-val, lvl1-en a 355dmg 200-250 körül tud sebezni jó esetben), és végül de nem utolsósorban stunol 5sec-re.

Szerk.: Azt kifelejtettem hogy a ministun nem szakítja meg a channelingjét... ::) Linken gondolom véd ellene (szép is lenne ha nem...), de az enyém ellen is.

hargharg

#75
Quote from: Zsiga on 2008-04-10, 21:42:29
Quote from: Predaking on 2008-04-10, 21:39:33
Kéne még 1 ember a 4 VS 4-hez valaki jöjjön.
Majd holnap, addigra talán sikerül elmagyaráznom magamnak hogy nem is imba az a skill ami fele manából fele cd alatt kétszerannyit tud mint az ultim.

a sebzes 300, stunnol 5 masodpercre, de csak ha channelezem 5 masodpercig - amit ugye meg is lehet szakitani pl -, de ha harom kepernyonyivel arrebb futottal ezalatt, sokat erek vele, a CD-je pedig 16 mp.
es 750 a casting range, ez snipanal 2500, bar teny, hogy ha az ellen messzebb fut ennel, akkor a channel szakad, mig az Alchemiste elvileg paya masik vegere is elmegy. telezessel esetleg lehetne tesztelni.

edit: a Sniper ultijanak a CD-je harmason 10 mp. ministun pedig szakitja a channelt, de cserebe Alch rogton elnyomja azzal az idomennyiseggel. szoval ha stunt kap, akkor nem fog haromszazat sebezni.

edit2: nemmellesleg elcseszted a cuccolast, desot annyira az elejen kirakni?
rofl

Lythis

Zsiga  :_piszka: nem gondolkoztál azon, hogy néha mással is legyél, mint a törppel?

Pr3d4k1ng

#77
Quote from: Lythis on 2008-04-10, 22:38:09
Zsiga  :_piszka: nem gondolkoztál azon, hogy néha mással is legyél, mint a törppel?
:tezsvir:
Pl jómagan már kezdek rá unni a meele herokra és a Venomacerre ezért váltottam most, és jól is tettem :D

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Lythis

erre most tudnék mondani valamit, de nem :D

Zsiga

Quote from: Lythis on 2008-04-10, 22:38:09
Zsiga  :_piszka: nem gondolkoztál azon, hogy néha mással is legyél, mint a törppel?
De, csak eddig nem találtam olyat ami jobban tetszene, illetve nagy rinyálás se szokott lenni hogy mennyire tápos lenne (nem is az, főleg mióta agyon lett nerfelve talán az .50-es patchben), így nem erőltetem a váltást.

hargharg : Semmi gond nem volt azzal a Deso-val, épp azért raktam azt mert dps-ben jobb mint a lothar, a windwalk-kal meg semmire nem megyek az aknák vagy épp a stunod ellen, Rikimaru-t meg láttam összesen háromszor az egész meccs alatt. A többit meg nem kommentálnám, egyrészt mert már leírtam a véleményem a dologról az előző postomban, mindenki döntse el a száraz tények alapján hogy melyik a jobb. (Mondjuk már az alapvetően nevetséges hogy egy alapskillt egy ultihoz hasonlítgatunk erősségben, csak az a szomorú hogy van alapja az összehasonlításnak...)

Fazék

biztos hogy a sebzés is sokszorozódik a másodpercenkénti channeling-gel? ??? nekem nem rémlik úgy mint ha túl sokat sebeztem volna vele... végül föl is hagytam a használatával, mert a stun általában már nem ért semmit, max ha volt mellettem társ, aki üldözte közben (de általában amint látták, hogy megálltam és nem üldözöm tovább, ők is visszafordultak, pedig csak éppen ezt a vacak skill-t használtam volna, hogy leölhessék :haha:)

Zsiga

Quote from: Fazék on 2008-04-10, 23:44:25
biztos hogy a sebzés is sokszorozódik a másodpercenkénti channeling-gel? ???
Rendszeresen kaptam tőle 200 feletti sebzést (egyszer meg is ölt amikor ~250hp-val mentem épp a kúthoz), szóval elég valószínű, ja.

Lythis

Zsiga: Rikimarunak az a dolga, hogy ne legyen szem előtt (én a sebzéshez hozzáadódó 1.1x-es agi miatt szeretem mondjuk, meg a felhő miatt) :)
Egyébként azért is nyüstölünk evvel, mert mivel alapból tudjuk, hogy sniperrel jösz, ezért tudunk is készülni ellene.
Nekem is van egy pár hős, akiket a pokol fenekére kívánok, mert utálom őket, és akiket reflexből repick-elek (tiny pl ilyen volt ma), de legtöbbször igyekszem kihozni a dögből, amit tudok, aztán vagy bejön, vagy nem. (még akkor is, ha a rohadt random funkció állandó jelleggel intes hösöket dob a képembe...). Szóval van kilencven valahány a játékban, szerintem biztos találsz másikat is, ami bejön. Max nem lő olyan messzire.

hargharg

Quote from: Zsiga on 2008-04-10, 23:03:02
...

ha ennyire vagod a temat, mi a rakert nem jossz valami mas hossel mint Snipa? : D
mert csak annak az itembuildjet tudod? en egyiknek sem tudom az itembuildjet, mindig hasamra utve veszek dolgokat a hosoknek, persze azert esszeruseg keretein belul.

Alch channeles kepessege: max 5 mp channellel (eltelt ido)*(60 sebzes + 1 mp stun). sztem ez varazssebzesnek szamit azt meg fene tudja, hogy hogyan csokken.

mindazonaltal teljesen felesleges volt kilepned.
rofl

Lythis

ok, akkor tegnap öszeszedett "tapasztalat". Morphling mocskosul jó tud lenni, ha a gép használja. Kétszer alázott meg úgy sniperrel, hogy nem győztem pislogni (adaptive strike+waveform kombóval). Volt nála kb 2 bracer meg egy boot, és talán egy ring of regen. Az, hogy mekkora rangekülönbségüknek kellett volna lennie, lényegében hanyagolva volt. Habár tény, hogy messzebbre castol, mint amilyen messzire támad.
Kipróbálás után úgy vagyok vele, hogy emberkézben annyira nem táp - hacsak nem vagy egy kib*szott CPU... Tudod variálni, a str/agi arányodat, ami arra jó, hogy ingázz HP és sebzés között, meghogy eldöntsd, hogy adaptive strike-kal sebezni vagy stunnolni akarsz inkább (ha a str magasabb, akkor stunnol). Mivel alapból agis hős, ezért belőttem egy elfogadható értékre, és onnan nem nyúltam hozzá. Alapból úgyis agis hős, és stunnolni kimaxolva is csak 2.6 sec-ig tudsz. Waveform használható mass damage / escape skill, az egyetlen hátránya, hogy maxolva is 11sec-es cd-n van, szal ha tudjuk, hogy spurizni kell majd, akkor érdemes nem ellőni, hacsak nem vagyunk biztosak benne, hogy simán lejár a CD, mire szükségünk lesz rá... adaptive strike-on szintén aranyos mértékű cd van, de ez lényegében egy sebző spell, ami egy célpontra hat, szal annyit érezni az egészből, hogy nem tudjuk spammelni. Agis builddel kizárólag 400 felett pofozott bárkire, szóval egész jó. Az ultival pedig tetszőleges hőst duplázhatunk meg, ami örökli az eredetije cuccait, valamint esetleges passzív képességeit (veno-t visszapofozni a saját mérgével azért kellemes játék :D)
Végül megjegyzés: slithereen guardot és anti-mage-et kergetni morphlinggal minden, csak nem jó móka. Az életben nem futod le őket...

Warlordra meg Deso kell.. ezt asszem megtanultuk...

Selmo

#85
Valaki felvetette, hogy írjak invokerről, mert nem egy egyszerű hős. Ha valamire nem jól emlékeznék, javítsatok ki. ^^



Kael - The Invoker
Valóban ő több szempontból is más mint a többi hős. Először is nincsenek neki aktív képességei, van 3 képessége, amikből kombinálni lehet varázslatokat. Másodszor ezek a képességei 7. szintig mehetnek, az ultija 4. szintig, szóval nem kap stat bonuszokat. Harmadszor pedig a képességei passzív bonuszokat adnak, szóval ezzel is lehet kombinálni. 5. szintig, amíg ultit nem kap, mást nem is tud, mint ezek kombinálásával támadni és védekezni.
Kael 3 gömböt tud egyszerre megidézni, mindegyik valamelyik passzív képessége által adott bonuszokat ad. Gyorsan kiszámolható, hogy 9 féle variáció van. Ezek egyrészt 9 féle összerakható varázslatot jelentenek, másrészt 9 féle passzív módosítót. Nem egyszerű a dolog. :)
Quas, 0,75 Hp regen szintenként.
Wex, 2% AS és 1% MS szintenként.
Exort, 3 sebzés szintenként
Invoke, ezzel tudja összemixelni a dolgokat varázslattá, első szinten 1-et, később kettőt tud tárolni, mivel a CD nagy, plusz a varázslatok is eszik a manát, jól meg kell gondolni mit csinálunk. És nem elfelejteni, hogy invoke után a gömböket átállítani a helyzetnek megfelelően. Ja igen, bármely képesség használata, akár invoke, akár gömbváltás, megállítja invokert, szóval nem lehet csak úgy futás közben gyógyulásra pakolni/varázslatot váltani.
Nézzük a varázslatokat:

  • (QQQ) Fagy buffot tesz az ellenfélre, ha megütik ministunt kap és többet sebződik. Nem nagyon használtam
  • (QQW) Láthatatlanná tesz, cserébe drasztikusan csökken a mozgás.
  • (QQE) Jégfalat tesz ki invoker elé kb. 300-as távra, aki hozzáér, az lelassul, méghozzá elég durván, szóval ideális meneküléskor.
  • (WWW) AS-t ad, de csak 5 secre, szóval ezt sem igen használtam.
  • (WWQ) Tornádót lő ki, ami mindenkit felkap és sebez. Mivel elég jól sebez és a távja is durva - 3000 körül - ezért elején ezt szoktam használni a jégfal mellett.
  • (WWE) Ez egy töltödő kisülés, ami pár sec után berobban. Pont ezért általában creepre használom, hőst elkapni vele nehéz, mert egyszerűen elsétál. Nagy tömegben persze más a helyzet.
  • (EEE) Hasonló tűzsugár, mint Lináé, azzal a különbséggel, hogy nem stunol, tovább tart kitenni viszont durván sebez, ha jól emlékszem a max 425.
  • (EEQ) Megidéz egy tűzszellemet, ami chaos sebzéssel bír, szóval jó épületet bontani. Magas szinten, már 2 szellemt idéz. Elég jó a sebzésük, de nem sokáig maradnak.
  • (EEW) Megidéz egy meteort, ami mindenen sebez, amin végigmegy. Ez a farmoló varázslat, mivel a távja nagy és durván sebez. Arra kell figyelni, hogy mindig a célpont elé varázsoljuk, mert távolabb ér földet. Stunolt hősre elég gyilkos.

A tökéletesség unalmas.

Gregory


Zanador

Selmo: kimaradt a (QWE): csinál egy hanghullámot, ami egy viszonylag széles és hozzú sávon végigmegy és stunnol plusz hátralök minden ellenséget. persze sebez is.

(a qqq ministunja pedig életveszélyes csapdát csinál a creepekből is)

A videó meg hatalmas lett.
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Selmo

Hehe, tényleg, szóval 10 féle variáció. ^^"

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

#89
Ha 3 gömbje lehet, és a passszív képességek 7 szintűek, akkor lehet neki:
5,25x3=15,75 hp regen/secje?  :he:

Vagy rosszul értelmezek valamit. Persze nics más skillje, csak 2 ultija...err.  :D
Amúgy én kérdeztem és kösz, mostmár lesz kedvem megint kipróbálni.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS