Main Menu

DotA, LoL

Started by chilip, 2008-02-16, 15:38:29

Previous topic - Next topic

Selmo

Quote from: Dreamcleaver on 2008-04-27, 03:37:50
Ha 3 gömbje lehet, és a passszív képességek 7 szintűek, akkor lehet neki:
5,25x3=15,75 hp regen/secje?  :he:

Vagy rosszul értelmezek valamit. Persze nics más skillje, csak 2 ultija...err.  :D
Amúgy én kérdeztem és kösz, mostmár lesz kedvem megint kipróbálni.
Pontosan, vagy 3×3×7=+63 dmg. ^^

A tökéletesség unalmas.

Zanador

Quote from: Selmo on 2008-04-27, 06:14:08
Quote from: Dreamcleaver on 2008-04-27, 03:37:50
Ha 3 gömbje lehet, és a passszív képességek 7 szintűek, akkor lehet neki:
5,25x3=15,75 hp regen/secje?  :he:

Vagy rosszul értelmezek valamit. Persze nics más skillje, csak 2 ultija...err.  :D
Amúgy én kérdeztem és kösz, mostmár lesz kedvem megint kipróbálni.
Pontosan, vagy 3×3×7=+63 dmg. ^^
Éppen ezért van szerintem neki a lehető legtöbb build-je.. én pl szeretem az elején a regen-t fölvinni vele, mert ezzel elég nehéz ügy lesz kiirtani a játék elején, de sokakat láttam az ms/as gömbökkel rohangálni kapásból (amik kiváló kombinációt alkotnak a qqq jégdebuffal), viszont a jégfal+démon+dmg gömbök megintcsak egy fájdalmas kombó az ellenfélre nézve. Az egyik legkreativabban összerakott hős... mindemellett továbbra is állitom, hogy a qwe és qqq bőven elég neki. :D
Following the tracks of an angel.
Csak az életét hosszabbitja meg az aki ébren tölti az éjszakáit.
A pohár lehet félig tele, de a tár mindig félig üres...

Draconire

Pár észrevétel a közelmúlt meccsei alapján:

1. Ha valaki tanácsokat próbál adni, vagy egy gankre akar embereket gyűjteni, az nem okoskodni próbál, hanem segíteni a csapatának és lehet éppen ezért hallgatni kéne rá.
2. Egy meccs nem dől el olyan egyszerűen mint azt páran látni vélik. A hősök folyamatosan fejlődnek és lehet, hogy early/mid game szívásból late game győzelem lesz, ha nem áll le mindenki "úgyismindegymegölömmagam"-ot játszani.
3. A dota nem a "fair game"-ről szól, nem tudom egyesek itt mit akarnak ezekkel a felkiáltásokkal. Megfognak egy hőst mert egyedül nem tudják, vagy lehet elfutna, ezen mi is a kifogásolnivaló? Az utóbbi meccsen pl hagyni kellett volna, hogy egy Sand King vagy egy Lion elfarmolgasson magának? Lol?
Egyébként meg ha ketten rámennek egy emberre, akkor az nem csak azért valósulhatott meg mert azok ketten jól összejátszottak. Ha mindenki rendszeresen figyelmeztetné a társait a lanejéből hiányzó hősökről, és az egyedül lévő hős is figyelne erre, akkor sokkal nehezebb lenne ilyen bekerítéseket végrehajtani. Aki meg szidja illetve kiröhögi a másikat ezért, az szánalmas kb. (nem harg, most nem rád gondolok, volt aki komolyan gondolta a szidást)

hargharg

megnyugodtam. : D
en 1v1 csatak hive vagyok, csak hat ahogy mondtad, ez nem errol szol.
azert szeretem, ha van lehetosegem egyedul eldonteni meccset (na de ki nem? : )).
rofl

Gregory


chilip

Quote from: Gregory on 2008-04-30, 14:34:01
Van új map(6.52)
semmi extra, sztem csak kiegyensúlyozás történt :) mintha Roshan kicsit erősebb lett volna (?) de ez nem biztos, és a boltokat minimálisan átvariálták. A tárgyak leírásában a konkrét adatok leírása sztem jobb lett (érthetőbb). ennyi, új útvonalat nem találtam, se új hőst.

Draconire

Azért jópár változás van. :)
S&Y pl erősebb lett, Preda örülhet.
Abaddon meg gyorsabb, annak nem örül senki, kivéve aki irányítja. >_>


És ami a legfontosabb:
"Improved Lina's projectile and visuals"

Most már lövés közben a földön nem húz csíkot a karjainál, hanem egyből kilövi anélkül a tűzgolyót, ami immár szépen feketén füstöl is. Gyorsabb lett, és jobban lehet vele már az elején is lasthitelni/denyolni. A skilljével együtt így late game-ben imho akár rá is lehet menni a nagy alapsebzésre. :Kiraly:

Gregory


Fazék


Lythis

Quote from: Fazék on 2008-05-07, 00:40:51
Quote from: Gregory on 2008-05-07, 00:23:23
Dotalicious

ebben mi a jó?  100 hasonló videó van még :punny:
de azok nem a PotC filmzenével indulnak :D
also: legalább megint volt alkalmam látni, hogy mások mennyivel agresszívabban játszanak, mint mi szoktunk.

Selmo

Azért én láttam néhány trükköt. ^^

A tökéletesség unalmas.

Dreamcleaver

Quote from: Gregory on 2008-05-07, 00:23:23
Dotalicious


Folyamatosan látszanak a health barok. Most vagy rátenyerelt az altra vagy cheatel. ^^  Amúgy jó vid, főleg az Ursa tetszet amit az ellen kútjánál művelt.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Gregory

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-07, 02:02:19
Quote from: Gregory on 2008-05-07, 00:23:23
Dotalicious


Folyamatosan látszanak a health barok. Most vagy rátenyerelt az altra vagy cheatel. ^^ 
A progi ami a health bar-okat mutatja a ligákon se számít cheatnek. Egyébként valószínüleg replay-ekből lett összevágva, ahol nyugodtan rátenyerelhet az alt-ra. Személy szerint nálam játék közben is elég sokat van lenyomva az alt, azért is szoktam néha akaratlanul is jelezni a minimap-en.

btw nekem leginkább a spectre-s 4es kill tetszett :)

doublepost: I heard you like hooks
Mirana arrows

Ott a hold a kerekén

Dreamcleaver

Quote from: Gregory on 2008-05-17, 02:32:21
Mirana arrows

:he:

Amúgy ezt az effektet csak a videóra tette rá, hogy lássuk a nyilat, vagy ez valami mod? Mert jól néz ki.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Selmo

Szerintem csak a videón van rajta, én nem láttam, hogy igazából fénylene a környezete. Mindenesetre elég brutális lövések. :eek:

A tökéletesség unalmas.

Zsiga

Na most már legalább tudom hogy ez a szar tornyon fán falon mindenen átlő... :)
Btw. ez nem skill hanem iszonyat nagy mák (vagy direkt így lett megrendezve a videó kedvéért), ilyeneket nem lehet direkt lőni.

Dreamcleaver

Quote from: Zsiga on 2008-05-17, 16:10:00
Na most már legalább tudom hogy ez a szar tornyon fán falon mindenen átlő... :)
Btw. ez nem skill hanem iszonyat nagy mák (vagy direkt így lett megrendezve a videó kedvéért), ilyeneket nem lehet direkt lőni.

Sztem pl ha összedolgozik egy csapattárssal, aki látja az ellent, akkor egy pro simán lő ilyeneket. Fejből vágja pl a move speedeket, akkor még vakon is találhat egy menekülőt.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Gregory

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-17, 16:13:11
Quote from: Zsiga on 2008-05-17, 16:10:00
Na most már legalább tudom hogy ez a szar tornyon fán falon mindenen átlő... :)
Btw. ez nem skill hanem iszonyat nagy mák (vagy direkt így lett megrendezve a videó kedvéért), ilyeneket nem lehet direkt lőni.

Sztem pl ha összedolgozik egy csapattárssal, aki látja az ellent, akkor egy pro simán lő ilyeneket. Fejből vágja pl a move speedeket, akkor még vakon is találhat egy menekülőt.
:tezsvir:
Én csak a pudge hookját gyakoroltam így vakon, olyan 20-30 próba utána már sikerült 10-ből 7-8x eltalálni a célt(az másik kérdés, hogy élesbe kevésbé megy  ^^" és a range is nagyobb). Aki pedig sok tapasztalattal rendelkezik, sejti, hogy merre mehetett az áldozata, és van is érzéke hozzá, annak szerintem nem olyan nehéz megcsinálni ezt

Zsiga

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-17, 16:13:11
Sztem pl ha összedolgozik egy csapattárssal, aki látja az ellent, akkor egy pro simán lő ilyeneket. Fejből vágja pl a move speedeket, akkor még vakon is találhat egy menekülőt.
Ha látja akkor lehet esélye, de nem egy pro ellen aki tudja hogy van Mirana az ellenségnél. Egy tapasztalt játékos cikkcakkban, esetleg néha megállva fut ilyen esetben, épp azért hogy ne lehessen kiszámítani pontosan hogy mikor merre jár. Még én láma is jobbra-balra rohangálok ha Pudge vagy a cicásribanc kerget...

Dreamcleaver

Quote from: Zsiga on 2008-05-17, 16:27:10
Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-17, 16:13:11
Sztem pl ha összedolgozik egy csapattárssal, aki látja az ellent, akkor egy pro simán lő ilyeneket. Fejből vágja pl a move speedeket, akkor még vakon is találhat egy menekülőt.
Ha látja akkor lehet esélye, de nem egy pro ellen aki tudja hogy van Mirana az ellenségnél. Egy tapasztalt játékos cikkcakkban, esetleg néha megállva fut ilyen esetben, épp azért hogy ne lehessen kiszámítani pontosan hogy mikor merre jár. Még én láma is jobbra-balra rohangálok ha Pudge vagy a cicásribanc kerget...

Jó ha 1v1. De ha te törpével jobbra-balra rohangálsz, hamar leszed valaki más.  :D És mellesleg ha pl úgy lő a cica, hogy te nem is látod (pl másik lane-ről etc), akkor nem is számítasz a nyílra.
Amúgy csak arra céloztam, hogy egy pro igenis be tud téged célozni ilyen messziről is, ha nem is 100%, de nem is mák.

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Lythis

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-17, 16:13:11
Quote from: Zsiga on 2008-05-17, 16:10:00
Na most már legalább tudom hogy ez a szar tornyon fán falon mindenen átlő... :)
Btw. ez nem skill hanem iszonyat nagy mák (vagy direkt így lett megrendezve a videó kedvéért), ilyeneket nem lehet direkt lőni.

Sztem pl ha összedolgozik egy csapattárssal, aki látja az ellent, akkor egy pro simán lő ilyeneket. Fejből vágja pl a move speedeket, akkor még vakon is találhat egy menekülőt.
ehhez simán vérprofinak kell lenni, mert nagyon sok esetben nem volt ott senki, hogy lássa a menekülőt (amikor befutottak saját bázisra pl - kivéve persze talán, ha volt velük bloodseeker is). Szerintem egyrészt marhára jól érzi a move speedeket, és tudja, hogy az útkeresési algoritmus melyik irányba küldi az ellent, ha az pl a kúthoz akar visszamenni, illetve azt is eléggé jól vágta, hogy ki merre fog menekülni.
Amit evve a nyamvadt nyíllal produkált, az egyszerűen alázás. Pláne, hogy az első lényben megáll, amit eltalál, szóval azt is tudnia kell, hogy hol lőheti el, mert creepek, és neutral creepek egyaránt fogják....

Zsiga

Quote from: Dreamcleaver on 2008-05-17, 16:57:55
Jó ha 1v1. De ha te törpével jobbra-balra rohangálsz, hamar leszed valaki más.  :D És mellesleg ha pl úgy lő a cica, hogy te nem is látod (pl másik lane-ről etc), akkor nem is számítasz a nyílra.
Amúgy csak arra céloztam, hogy egy pro igenis be tud téged célozni ilyen messziről is, ha nem is 100%, de nem is mák.
Két hete nem voltam a törpével, az sd nem nagyon dobja. :) És nem csak 1v1, 5v5-ben is figyelek amennyire tudok, egy pro meg aztán főleg.
Ha a másik lane-ből lő (van egyáltalán akkora lőtávja?) akkor egyrészt 1000% hogy mák ha esetleg eltalál (ne akard nekem megmagyarázni hogy akár az atyaúristen látja hogy 10 sec múlva hol leszek...); másrészt vagy látja egy csapattárs hogy épp lő felém és szól hogy menjek arrébb, vagy nem látja a cicát és írja hogy miss, akkor meg pláne figyelek és szaladgálok mindenfelé, meg úgy állok be a creepek mögé hogy a miss irányából védjenek a nyíltól.

Gregory

Arra kíváncsi lennék, hogy 100 hp-val egy ellenséges hero elöl menekülve, hogy fogsz úgy rohangálni, hogy ne találjon el egy semmiből előtűnő nyíl. Azt pedig tényleg nem olyan nagyon nehéz(nekem nyilván az, de aki már játszott 9000+ meccset), hogy az ai merre fog vinni, ha rákattolsz, hogy a kúthoz szeretnél menni.

Zsiga

Quote from: Gregory on 2008-05-17, 17:16:37
Arra kíváncsi lennék, hogy 100 hp-val egy ellenséges hero elöl menekülve, hogy fogsz úgy rohangálni, hogy ne találjon el egy semmiből előtűnő nyíl. Azt pedig tényleg nem olyan nagyon nehéz(nekem nyilván az, de aki már játszott 9000+ meccset), hogy az ai merre fog vinni, ha rákattolsz, hogy a kúthoz szeretnél menni.
Ha ennyi előnyöm van, tudom hogy a cica jön utánam és tudom hogy csak úgy van esélye utolérni ha eltalál a nyila akkor simán. Sőt, rohangálás meg kút helyett inkább elbújok.
Ezt az AI-s dolgot meg nem igazán értem, én max akkor nyomok egyből a kútra ha 100% hogy nem ér utol senki, egyébként folyamatosan kézzel irányítom a heroimat, ti simán rákattintotok a kútra aztán hátradőlve imádkoztok hogy ne találjon el semmi útközben? Oo

Selmo

Mondjuk nekem is van egy olyan érzésem, hogy marhasok mákos lövés összegyűjtve van ebben a videóban, mert több olyan is volt, mikor másra lőtt, csak a nyíl elkerülte, de mákjára egy másik hősbe állt bele.
Nem tartom magam pro játékosnak de én 100 hp-val is képes vagyok várni fél percet a toronynál, hogy ne kapjon valaki el két torony között, és elég sokszor szoktam erdőn át másik lane-en menni vissza a kúthoz, hogy ne tudjanak rajtam ütni. És ha egyenesen a kúthoz megyek vissza, akkor mindig attackot nyomok, hogy ha valaki megtámadna, akkor azonnal reagáljon és ne kapjak be 3 ütést előtte. Mondjuk az olyan mókás szokott lenni, mikor az erdőben elmegyek egy másik hős mellett, aki szintén move-ot nyomott és nem figyel. :D

A tökéletesség unalmas.

Zsiga

Quote from: Selmo on 2008-05-17, 17:48:55
Mondjuk nekem is van egy olyan érzésem, hogy marhasok mákos lövés összegyűjtve van ebben a videóban, mert több olyan is volt, mikor másra lőtt, csak a nyíl elkerülte, de mákjára egy másik hősbe állt bele.
Nem tartom magam pro játékosnak de én 100 hp-val is képes vagyok várni fél percet a toronynál, hogy ne kapjon valaki el két torony között, és elég sokszor szoktam erdőn át másik lane-en menni vissza a kúthoz, hogy ne tudjanak rajtam ütni. És ha egyenesen a kúthoz megyek vissza, akkor mindig attackot nyomok, hogy ha valaki megtámadna, akkor azonnal reagáljon és ne kapjak be 3 ütést előtte. Mondjuk az olyan mókás szokott lenni, mikor az erdőben elmegyek egy másik hős mellett, aki szintén move-ot nyomott és nem figyel. :D
Na végre valaki. :)
Én inkább el szoktam bújni, legalábbis ha van nálam valami regenes cucc vagy tangoo/water akkor mindenképp. Nameg persze ha olyan helyen vagyok ahol van sok titkos ösvény.

Selmo

#116
Mondjuk az ilyen "kockáztatás" nekem valahogy nem jön be, ha 300-400 alatt vagyok, akkor irány haza, nem várom meg, hogy 1 perc alatt felgyógyuljak. Zana és Cobra, meg Gmer szokott ilyet játszani és meg kell mondjam, sokszor bejön nekik, de pont ebbe is halnak bele, hogy pl. ha van egy nuker, akkor 6. szinten se mennek haza aztán csúnyán Lionnal vagy Linával hullanak. Lehet, hogy csak én látom úgy, de inkább kiesek némit a harcból, minthogy adjak a másiknak 250 aranyat, csak akkor szoktam maradni, ha le kell verni a tornyot, mert 500 aranyat meg méginkább nem akarok adni. :p

A tökéletesség unalmas.

Lythis

#117
ki lehet húzni kevés hp-val is, a másik fele meg az, hogy ez függ attól is, h vannak e ott. ha van 200, vagy kevesebb hp-m, és semmi regen, akkor valszeg teszek rá, mert ha nincs creep, akkor simán kipofoznak torony alól is. Regenes cuccokkal ált inkább maradok HA elég hp maradt még ahhoz, hogy ne boruljak 2-3 ütéstől, illetve tudom, hogy visszajön elég ahhoz, hogy ne mindenki engem akarjon gank-elni.
Ha meg sokan másznak az emberre, és tudom, hogy move speedből sem tudnék elfutni, akkor lényegében már úgyis tökmindegy. ilyenkor esetleg lehet "szintezni", van, amikor bejön.

doublepost yay:
szal szeretném tudni, hogy mi a fast mode-dal szembeni elenérzés legfőbb oka. Mert nem azért csináltam, mert annyival jobban megy nekem gyorsban, mint nektek (sőt, ami azt illeti, látványosabban többet szenvedek vele), de szerintem bele lehetne tanulni. Kb egyetlen előnyöm, ami ebből származott az volt, hogy harg nem tudott begyalulni az elején a skilljeivel, és pont.

Zsiga

#118
Quote from: Lythis on 2008-05-17, 20:20:25
doublepost yay:
szal szeretném tudni, hogy mi a fast mode-dal szembeni elenérzés legfőbb oka. Mert nem azért csináltam, mert annyival jobban megy nekem gyorsban, mint nektek (sőt, ami azt illeti, látványosabban többet szenvedek vele), de szerintem bele lehetne tanulni. Kb egyetlen előnyöm, ami ebből származott az volt, hogy harg nem tudott begyalulni az elején a skilljeivel, és pont.

Mindössze annyi hogy utálom, főleg akkor ha nem tudok róla előre, ráadásul még -ar is van és totál ismeretlen hőst kapok.
A doublepostot légyszíves majd rakd egybe, thx. Szerk.: Kösz.

Selmo

Részemről a reagálási idő. Egy jó kombót nehezebb bevinni rövidebb idő alatt, másrészt nehezebb is kivédeni. Én szeretem szemmel tartani a történteket, átlátni a csatateret és nem csak lődözni a skilleket és akkor csak elhullik valaki. Meg normálban nagyobb esély van reagálni a társakra is. Sokat számít, ha látod kire ütnek, vagy varázsolnak, netán ki merre fut és hol tudsz segíteni.

A tökéletesség unalmas.