Main Menu

Guild Wars

Started by .Attila, 2005-06-10, 21:23:02

Previous topic - Next topic

Lazzaret

Lehet, velem van a baj, de az is lehet hogy már a korral jár a dolog, de engem nem érdekelnek olyan dolgok egy játékban, hogy milyen a harcrendszer, vagy hogy mennyire gyönyörű a graf. Még az se érdekel hogy havidíjas vagy ingyenes.
Engem csak az érdekel hogy egy adott játék mennyire tudd lekötni. Nálam inkább az számít, hogy van e story-ja és az mennyire izgalmas és jó, mennyire játszható stb.
Engem mindig is frusztráltak a XP, Gold farmolások, hogy ha sokan vannak a serveren, ha túl sok időbe kerül, hogy felfejlődjön a karim egy játszható szintre. És még ezernyi dolgot lehetne felsorólni.

Nekem eddig a GW adta a legjobb játékélményt, igaz lehene mit rajta csiszolgatni, fejlesztgetni, de mivel ez köti le legjobban a figyelmem ezért számomra ez a legjobb MMO a piacon.
:szemuveges:


www.arkangyalok.uw.hu

.Attila

Quote from: Rounin on 2010-06-30, 20:33:15
Quote from: .Attila on 2010-06-30, 20:24:44
Age of Conan-nak, ill. EVE Online-nak is van egy nagy hibája: havidíjasak.

Utóbbi csak addig, amíg nem érzel rá kicsit a játékra, utána teljesen casual módon is össze lehet szedni egy nap alatt a havidíjra valót (ingame pénzért megveheted a játékidőt).

Hm, kifejtenéd? Így már érdekelhet.

White SeeD

#422
Eve-nél ugy lesz inygenes a game, hogy pénzt keresel, és abbol tudsz legálisan venni game idöt meghoszabbito cuccot amit aktiválsz és +30nap gameidö.

EVE-nek is vannak hibái. Kevés quest (én már rohadtul unom a missio runningot, de kalozkodáshoz béna vagyok, high secben meg nemigen ugrálhat az ember emugy sem.
Aztán a tanulás. ahhoz hogy te hatékony kezdj el pénzt keresni kell min 150 napnyi skill. mind1 merre mész. mining, missio running stb.
Én most pl a carriert céloztam be, és kb 150 napnyi skill kell még hogy rendesen tudjam vezetni. És már nemkevé elöképzettségem van hozzá.
Ami még hatalmas hibája: tulzottan hasonlit való élethez. gyak a saját corptársadban nem bizhatsz mert sosem tudhatod hogy mikor döf hátba.

amugy én most napi max 20 perc félafk missio runningal tudom magamnak biztositani a plexet high secben.

De a leghatalmasabb hátrány a többi mmo-hoz képest. egy kis hiba és gyak mindened eluszhat egy hajoval. :ejnye:
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Rounin

Exploration. Radar sites.
Első napokban óránként 10-20M isk.
Igen. Kezdő karakterrel. Zéróról indulva.

A minden elúszáshoz - na igen, ha nem biztosítható hajóban, agyonpimpelt cuccokkal repülsz, benne van a pakliban. :P Never fly what you can't afford to lose.
T2 hajók az új biztosítással már nem akkora veszteség, T1 pedig még mindig szinte ingyen van. A funhoz pedig tényleg elég egy T1 fit Rifter/Punisher/Caracal/Arbitrator. :p

Dreamcleaver

#424
Quote from: Rounin on 2010-06-30, 18:00:20
Legjobb? Mégis miben?
PvP-ben szépen domborít, tény és való, de ezen kívül (kiemelem, mielőtt valaki félreérti) tipikus (és hót unalmas) "klatty a skillekre, cooldown megvár, fél kézzel szendvicset sodor, másikkal vakarózik" jellegű, csövekbe szorított PVE tartalommal (aszondja tartalom, huhhh...) bíró online hack&slash click&WASD.
Szóval miért legjobb?

- skillrendszer: Jobb akárminél ami a piacon van. A különböző team feladatoknak kialakított skill-buildek + a változtatható másodlagos class rendszernek köszönhetően minden karakter x1000 féle képen játszható. Cooldown megvár? Nem tudom mit játszottál, de nem GW-t. Maga a skillek aktíválás valóban egy clickből áll, de kb ennyi értelmeset mondtál. Nem kell ide-oda rohangálnom/ugrálnom, hogy megüssek valakit melee-ben? zomg de bánom.  ::) + általad irányítható csatlósok

- PvP: Rengeteg játékmód, működő guild ladder, match replay-ek, rengetek skill, build etc etc

- PvE: Cső? Mert van történet és az egyes pályákon különböző objektívák a hent mellett? LoL @ AoC. EvE meg no comment. Dinamikus világ a halál f*szát.  :rotfl:

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

Rounin

És még Te mondod rám, hogy hülyeségeket beszélek? Hazavihetlek? :angyali:

White SeeD

http://www.guildwars2.com/en/the-game/combat/healing-death/

Halál és heal.
No more monk! YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Mindig is utáltam mikor több idöbe telet partyt találni, mint megcsinálni magát az akciót.

Halál elötti utolso pillanatok 5let tetszik.

Combinált damage szintén.
Epic lesz ez csak jönne már ki :cool:
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

Bruce

Quote from: White SeeD on 2010-07-12, 11:56:24

Halál elötti utolso pillanatok 5let tetszik.

Khmkhmborderlendskhmsecondwindkhmkhm.
(Na nem leszólásképp, csak megjegyeztem)

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted - nevermore!

White SeeD

Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

chilip


White SeeD

Noha a GW1 áll, cserébe ujj videót adtak ki. igaz fele beszéd és recycle, de a maradék ujj.
http://www.guildwars2.com/en/media/videos/#gw2-video-manifesto
LA egész jol kinőte magát. Charrok elég sötét helyen laknak. Ascalon továbbra sem nyújt majd szép látványt :frown:
Azok az omlások nem semmik. bár valószinűsítem, hogy többször lesznek lerombolva az építmények mint egyben. Főleg az elején.
Asura gundam kicsit fura fej nélkül :D (fuck, ha lenne még szabad slotom most lefoglalnám az I am gundam nevet.)
Nornokat keveslem kicsit, nemsokmindent láthattunk eddig belölük.
Azok a nagy szörnyek meg. Az a fekete sárga fénnyel nem rosz. A végén meg a dragon. Nem tul kicsi. GW1-es dragonok max dragonbébik ehhez képest. Gyak a feje kitakarja a monitort :eek:
Kezdek egyre jobban rádöbbenni, hogy a gépem marhakevés lesz ehhez és ideje lesz beruházni egy kicsit erősebbre.... jóval erősebbre :angyali:

http://www.youtube.com/watch?v=n8KdzIvzY1I&feature=related
Innen meg ajánlom a Guild Wars 2: GDC 2010-t
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

thrall

egész tetszetős a 2, remélem nem megint single player lesz co-op móddal :__devil:

Dreamcleaver

Quote from: thrall on 2010-08-11, 21:07:03
egész tetszetős a 2, remélem nem megint single player lesz co-op móddal :__devil:
Remélem a játékmenet marad a régi, és nem lesz mainstraim shit mint a többi cucc.  :D

"But there's no sense crying
over every mistake
You just keep on trying
till you run out of cake"
- GLaDOS

White SeeD

http://guildwars2hu.wordpress.com/
Videók, hírek, vélemények, live broadcast a GW2 demóról.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

kelvor

Eddig nagyon jónak tűnik, sőt, túl jónak...dinamikus questek? Nincs havidíj? Nincs farmolás....stb? Hol a buktató?  :smile: Ha ezt így összehozzák nem lesz kérdés, hogy megvegyem e, avagy sem.  Kezdem bánni, hogy kimaradt az életemből az első rész.

White SeeD

GW1-et sosem késő elkezdeni. Főleg hogy amint bejelentik milyen rewardok járnak a GW1-ben letett teljesítményünkért meg fog nőni a GW playerek száma ;)
Max szint elérése 6 óra, 1-1 map profiknak 15-20 óra, nemprofiknak elsőre azért 1 hét ;)
Manapság már potom pénzért hozzád vágják az egész gamet, annyiért mint anno 1 map volt.
A buktato valoszinü ott lesz, hogy a collector editionba beletesznek olyan ingame tartalmat, ami arra fog sarkallni hogy azt vedd meg :angyali:

Mindenesetre nagyon tetszik ez az ujj rendszer számomra. no more LFP, no more LF monk. a playerek csak gyülnek maguktol, akkor szállnak be amikor csak akarnak. Bár igy a leechelés előbb utóbb nagy méreteket fog szerintem ölteni, de ez kivállhato azzal hogy a quest inditoja sokkal több rewardot kapjon mint aki csak beszáll.
A dinamikus har sem rosz. látszott hogy ki lehet térni a támadások elől, ha rendesen és jófele mozgunk. Látszott, hogy a nagyon noobok gyorsan meghaltak, a jobbak viszont egész jól manővereztek gyogyitó nélkül is könnyen életben maradtak.
Live streamon volt sárkányölés is. vagy 40-50 player vette körbe, ágyúzta meg spellezte.
Már csak a pvp kérdés hogy milyen lesz. Mindenesetre remélem hogy mielőbb lesz egy opening béta is.

Kiderült, hogy lesz necromancer. egyik videón már látszott a minion idézés. remélem úgy lesz mint most, hogy egy tucatot lehet idézni és nem csak egy gagyit.

A küldi felvevések is nagyon jók. rengeteg az átvezető képelem és videó. nagyon jó 5let ez az artos állóképes megoldás. Hangulatos, látványos, de nagyon olcsó.
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

kelvor

Gondolkoztam rajta de most már azt hiszem megvárom a második részt.  :smile: Ahogy olvastam átlehet majd vinni ezt-azt gw1ből de semmi olyat, ami előnyt jelentene neked más játékosokkal szemben. Title, karakternév, egy-két egyedi kinézetű ruha, ilyesmi.

Fubenalvo

Néézd már, nézegetem a blogom statját és felbukkan benne egy befele mutató link usteamről. itt is de rég jártam... :)
Remélem minél többen jöttök majd játszni és szééép nagy magyar communitynk lesz.

Have a nice day all~ ;)

kelvor

Grat a bloghoz, jó kis cikkek találhatóak rajta.  :tezsvir:
Szerintem leszünk innen egy páran, akik adnak egy esélyt a játéknak, csak jönne már... :falba:

Alkyra

Mégsem az "állunk egymással szemben és ütjük egymást" harc lesz! VÉGRE! Felírva top 3 várt játékok közé. Franc enné meg, hogy ilyen sokára fogják ezt kiadni...TERA-t sem éppen sietek el. Minden nagy durranás amit várok jövőre vagy karácsony környékén fog megjelenni, bah!

Zen

Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

kelvor

Na ezt majd otthon megnézem, itt melóban le van tiltva a video. Remélem jó hosszú.
Btw. első lett a gw2 gamescomon online kategóriában, gratula nekik. 

Zen

9 részes videó, egy kivételével mind 4-4,5 perces. Ja, elég hosszú. :D

Ígéretes darab, de azok a párbeszédek! :zomg:
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

kelvor

Párbeszédek? Mármint a játékban rossz vagy a videó alatt megy valami interjú is?

Zen

A játékban. "Jaj ne, az ártatlan (what.) falusiak veszélyben vannak! Meg kell mentenem őket!" és még pár ilyen.
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

kelvor

 :haha:

Biztos valami nagyon lelkes karakterrel játszott. Ez egy necro szájából érdekes lenne azért.  :angyali:

Zen

Charming személyiségű elementalist, majd meglátod. Vagy már épp látod. :D
Satan isn't the answer when one's in pain. It's god and candy.
In short, sex is great for the species, and it made me who I am today... as in, alive.
&fmt=1

kelvor

Nem semmi...simán el tudtam volna még nézni 1-2 órát. Első blikkre kevésnek tűnnek azok a skillek, még úgy is, hogy fegyverváltásnál új képességek ugranak fel.
Az eventek, amiket láttunk, jól össze vannak rakva. Warhammerben is voltak, viszont itt dinamikusabbak, összeszedettebbek.
A helyszínek nagyon tetszettek, mikor a városban szaladgált és elért a központi "kertbe" ott egy pillanatra tátva maradt a szám.
A Charr harc epikus, még így nézőként is. Amire kíváncsi lennék, hogy ha nem csatakozott volna ahhoz a grouphoz, akik elkezdték az event végső fázisát, mi történt volna? Máshogy alakult volna a személyes története vagy csak annyi lett volna, hogy megvárja a következő event kezdést?  Illetve a loot elosztás. Megjelent egy jó nagy chest a harc után, amire egyből rávetődött mindenki. Gondolom megkapja mindenki a lootot, kicsit durva lenne ffa rendszer.

Azért nevetek magamon, mert az SW:TOR és GW2 közül álmomban sem gondoltam volna, hogy jobban fogom várni az utóbbit. Ahogy telnek a hetek, hónapok, GW2-ről jönnek a jobbnál jobb mézesmadzagok, SW-ről meg valahogy egyre jobban megy el a kedvem az eddig kiadott anyag láttán.

Maradjon meg az ArenaNetnél ez lelkesedés és odafigyelés és akkor nem lesz baj.

White SeeD

GW1-hez képest rengeteg skill lesz. Ott max 8 skilled lehet 2 professiontol, és max városban variálhatod.
Gw2-ben meg fegyvertváltasz harc közben, gyak olyan mintha professiont váltottál volna. 10 skillből már is 15 lesz, jobban mondva fegyverfajtánként +5.
Vagy nézzük a necrot. az ellövi az elit skilljét, azzal gyak átváltozik és kap 5 csak abban az állapotban használható skillt. Ebből a szemszögből nézve sokkal több skilled/lehetőséged van csata közben. Nameg ott vannak a skillösszevonások. a heal egybe van rakva a resurrectionnal.
Viszont valószínűsítem, hogy nem lesz annyi skillválasztási lehetőség mint gw1-ben, meg teljesen másfajta skillek lesznek. Itt már nem fogsz tudni összerakni sebezhetetlen karit, ezt kicsit sajnálom.
Az eventelésnél, ha elment a sárkány, szerintem mikor belépsz, akkor te fogod indítani az eventet, így hamar jön a következő. :smile:

A párbeszédektől nem kell félni. fajhoz/karakterhez lesz igazítva. Az Asurak pökhendiségén meg nagyarcuságán pl sokat lehet röhögni a gw1-ben, gondolom gw2-ben is azok lesznek. Sőt, GW1-ben a titledhez mérten állnak hozzád, és az alapján kapod az arcodba a megjegyzéseiket :D

A loot az hasonlít a gw1-hez. Az Eotn-ben is már ugy van, hogy a boss végén jön a láda, és ott mindneki megkapja a személyes szerencseméteréhez igazodó lootot.

btw remélem a sok pozitív visszajelzés hatására átcsoportosítanak némi erőforrást a GW2-re. Szerintem elég nagy baklövés volt anno csökkenteni erre a keretet (és az elfuserált aionnak adni), és mégnagyobb hogy nem a wow ujj kiegjével együtt jött ki. Így szerencsétlen wow playerek egyre mélyebbre süllyednek, és egyre nehezebb lesz őket rávenni a váltásra. Bár ha van pénzük a 80 dolcsis kiegre aminél még +15-öt rá kell fizetniük hogy játékidőt is kapjanak, valószínű lesz pénzük egy 60 dolcsis előfizetés nélküli gamera :ejnye:

btw2: Még sehol sincs a GW2, én már a kiegjére csorgatom a nyálam, ami remélhetőleg Canthana-t fogja megnyitni előttünk :angyali:
Eredeti windóz 7 aktiválások száma: 6

thrall

Quote from: White SeeD on 2010-08-22, 10:37:42

...és mégnagyobb hogy nem a wow új kiegjével együtt jött ki. Így szerencsétlen wow playerek egyre mélyebbre süllyednek, és egyre nehezebb lesz őket rávenni a váltásra. Bár ha van pénzük a 80 dolcsis kiegre aminél még +15-öt rá kell fizetniük hogy játékidőt is kapjanak, valószínű lesz pénzük egy 60 dolcsis előfizetés nélküli gamera...

remélem ezt azért viccből írtad...  Legjobb döntésük volt az, hogy nem a kiegel adták ki.. a WoW-osok 89,62547%-a szerintem el sem gondolkozik azon, hogy melyiket válassza: a WoW kieg-et, vagy egy másik játékot. Mosz ezzel nem magát a játékot akarom isteníteni, csak azt mondom, hogy szerintem hülyeséget írtál abba a mondatodba.

Hogyha már a WoW-hoz viszonyítjuk a kiadását egy játéknak, akkor mindenképp akkor érdemes kiadni, mikor már egy ideje az adott content megy, content patch még messze jár, és az emberek már lassan kezdik unni amijük van. Ilyenkor jóval többen vennék meg, még akkor is, hogyha a következő nagyobb patch alkalmával visszamennek játszani. Ezen kívül persze vannak az olyan emberek, mint én, akik a GW2-t a WoW mellé veszik meg, egyfajta "kikapcsolódásként"

u.i.: nem értem, hogy mi a bajod a WoW-osokkal, akik ha olvasom az írásodat legalább annyira szeretik a játékukat, mint te a GW-t, vagy még annyira sem