Offtopic

Started by Lt. Simoan Blarke, 2006-10-23, 21:38:47

Previous topic - Next topic

.Attila

Quote from: Member on 2010-09-10, 18:33:25
Engem csak totál lenéz a főnököm és varrónő végzettségű az egyik felettesem, hogy én is sírjak. :angyali:

Írtad valamikor, hogy találtál munkát? Vagy ide csak sírni járunk?

Member

Szerintem írtam, hogy fogadjam-e el a részmunkaidőt vagy keressek tovább, aztán inkább belementem.

.Attila

Hm, a kérdésre halványan emlékszem, válaszra nem, na mindegy :)

Bütyök

Akkor már én is panaszkodom egy sort... Nem akarok holnap kacsát pucolni.  :bruhuhu:
Az vált jóvátehetetlenül felnőtté, aki már azon is bosszankodik, amin nevethetne.
/Vavyan Fable/


Blog

Xipe

Te Attila, ugy hallottam hogy tancot oktatsz, lehet kuldenek feled valakit.
in principio creavit Deus caelum et metal
You know the first time you get laid and you turn around and say "daddy, are you sure this is alright?".
_(๏̯͡๏)_

.Attila

Quote from: Xipe on 2010-09-10, 21:24:00
Te Attila, ugy hallottam hogy tancot oktatsz, lehet kuldenek feled valakit.

Csak salsa és kevés bachata.

Xipe

Quote from: .Attila on 2010-09-10, 21:48:56
Quote from: Xipe on 2010-09-10, 21:24:00
Te Attila, ugy hallottam hogy tancot oktatsz, lehet kuldenek feled valakit.

Csak salsa és kevés bachata.

Keresztanyamat esetleg erdekelne a dolog, orakat mikor tartasz?
in principio creavit Deus caelum et metal
You know the first time you get laid and you turn around and say "daddy, are you sure this is alright?".
_(๏̯͡๏)_

Acchan

Quote from: Bütyök on 2010-09-10, 21:23:31
Akkor már én is panaszkodom egy sort... Nem akarok holnap kacsát pucolni.  :bruhuhu:
Szerintem ő sem akarja.  :D

Bütyök

Quote from: Acchan on 2010-09-10, 21:54:41
Szerintem ő sem akarja.  :D

Valahogy ez nem vigasztal...   ^^"
Az vált jóvátehetetlenül felnőtté, aki már azon is bosszankodik, amin nevethetne.
/Vavyan Fable/


Blog

Kuroi Tenshi

Quote from: Cloud on 2010-09-10, 18:24:07
Én meg itt ámodozok arról hogy majd lesz nagymotorra jogsim és veszek egy olyat mint most Tenshi. :D

Protip: motort csak akkor vegyél, ha már életre elkaptad a
motoros-lázat, sok pénzed van, és nem sajnálod elkölteni.
Nem olcsó mulatság, és még csak nem is közlekedési eszköz,
hanem csak egy drága és veszélyes hobbi.

Ja és ez inkább az élet igazságtalan kategória :)

Quote from: Rounin on 2010-09-10, 18:28:32
Engem lehet, hogy kirúgnak 1-2 hónapon belül, amint vége a most futó melónak.

:( Nincs más kilátásban, állásportálokat szoktad nézni?
(inb4 capt. obvious)

Quote from: Bütyök on 2010-09-10, 15:40:36
Idén júniusban államvizsgáztam, így 5 év után közgazdász diplomával a kezemben léphettem ki az ÉLETBE. Jelenleg a második hetemet töltöm az első igazi, adózásköteles, tökrekomoly munkahelyemen. (Péntek lévén nincs kedvem dolgozni, nem is nagyon vet fel a tennivaló, legalábbis nem sürgetős, ezért érek itt rá írogatni. XD) Egyelőre jól érzem magam itt, csak ne rúgjanak ki. :)

Akkor még egész gyorsan találtál munkát.
Én egyetem alatt dolgoztam, de diplomáért ott kellett
hagynom a munkahelyem, s utána egy évig nem találtam
munkát... a mostani is ... amolyan... napiátlag10órás :)
és közgáz diplomám ellenére gyakorlatilag csak supportot
csinálok :ejj:

Bütyök

Quote from: Kuroi Tenshi on 2010-09-10, 21:59:37
Akkor még egész gyorsan találtál munkát.

Ilyen téren egyelőre szerencsésnak mondhatom magam. Még áprilisban kerestek gyakornoki munkára embert, akkor jelentkeztem, de három hét után mennem kellett mert suli mellett még bejelenteni nem akartak, viszont a kiskönyv ugye megszűnt és szigorúbb lett az ellenőrzés, anélkül meg kockázatos volt... De már akkor azt mondták, hogy ha végzek, kérdezzem meg, van-e hely, és volt. :) Még azt se sürgették, hogy nyáron kezdjek, úgyhogy nyugodtan kipihenhettem magam, abban a tudatban, hogy szeptemberben lesz hol kezdenem. A fizetés meg jelenleg nem érdekel, annyi amennyi, közgazdászként már az is jó, ha az ember kap munkát és gyakorlatot szerezhet... Ha még egyszer kezdenék tanulni, nem vagyok benne biztos, hogy újra közgázon tanulnék...
Az vált jóvátehetetlenül felnőtté, aki már azon is bosszankodik, amin nevethetne.
/Vavyan Fable/


Blog

.Attila

#44501
Quote from: Xipe on 2010-09-10, 21:53:40
Quote from: .Attila on 2010-09-10, 21:48:56
Quote from: Xipe on 2010-09-10, 21:24:00
Te Attila, ugy hallottam hogy tancot oktatsz, lehet kuldenek feled valakit.

Csak salsa és kevés bachata.

Keresztanyamat esetleg erdekelne a dolog, orakat mikor tartasz?

Jelenleg nem tartok, hamarosan fog újraindulni egy koleszban a tanítás, de nem az én órám, csak én vagyok a férfi tanár.
Nőnek egyébként női tanár kéne.

Quote from: Bütyök on 2010-09-10, 22:14:13
Quote from: Kuroi Tenshi on 2010-09-10, 21:59:37
Akkor még egész gyorsan találtál munkát.

Ilyen téren egyelőre szerencsésnak mondhatom magam. Még áprilisban kerestek gyakornoki munkára embert, akkor jelentkeztem, de három hét után mennem kellett mert suli mellett még bejelenteni nem akartak, viszont a kiskönyv ugye megszűnt és szigorúbb lett az ellenőrzés, anélkül meg kockázatos volt... De már akkor azt mondták, hogy ha végzek, kérdezzem meg, van-e hely, és volt. :) Még azt se sürgették, hogy nyáron kezdjek, úgyhogy nyugodtan kipihenhettem magam, abban a tudatban, hogy szeptemberben lesz hol kezdenem. A fizetés meg jelenleg nem érdekel, annyi amennyi, közgazdászként már az is jó, ha az ember kap munkát és gyakorlatot szerezhet... Ha még egyszer kezdenék tanulni, nem vagyok benne biztos, hogy újra közgázon tanulnék...

Mindenhol ezt mondják a végzettek...
Örülj, hogy tudsz irkálni, netezni, nem mindenhol lehet...

Kuroi Tenshi

 :punny:
egyik winyóról másolok másikra, sok adatot
sebesség: lassan, de szigorúan monoton
csökken, most már csak 10.8 MBps
még hátralévő idő: 8h...
:punny:

Cloud

Hagyd ott, és menj aludni szerintem. Reggelre végez.


Fazék

#44505
"cipősdobozban éltem" részhez:
[spoiler=wall of text]pénteken reggel irány Pozsony, 1,8t alaptömegű, '93-as, unokatesótól kölcsönkapott Ford Transit-tal, kollégám tesze-tosza, töketlen, szöszmötölős, pancser fiával. természetesen én vezetek, mert ha rá bíznám mára se értünk volna ki.
szálloda környéki terület google térképen kinyomtatva, (gps-t hagyjuk most,) gondoltam egy 2km-es szakaszt még csak tud olvasni és nem tévedünk el. persze sikerült. ennyire sem volt képes a srác. mindegy, fél óra alatt visszataláltunk ismerős útra, oda is értünk a szállodához.

beállok a garázslejáróhoz, fasza, ez gyorsan meglesz. odajönnek és hablatyolnak, hogy menjek el, mert ott tolat egy kamion és ide jönne, utána jöhetek. aha. persze. az egy dolog, hogy közben simán odafértem volna és pakolhattunk volna érzésem szerint, de persze félreálltam balek módon. közben más szlovák teherautó is érkezik a szállodához, aki szintén betolatna a szűk utcába, illetve a szemközti közérthez is érkezik teherautó, illetve egy konténerszállító kocsi is jön. persze mind szlovák, szóval kommunikációs előnyben vannak velem szemben, 1 óra várakozás után sorra jutok.

a beígért 2-3 emberes segítség sehol, csak egy félkegyelmű biztonsági őr, aki árgus szemekkel figyelte a pincébe lecipelt cuccokat. kollégám, jelzőit megerősítendő, iszonyatosan hasznos munkaerőnek bizonyult, kb a teherautó 3/4-ének kipakolása jutott rám, olyan sebességgel és hatékonysággal dolgozott. ezután irány föl a 7. emeletre egy adag lámpával, hogy berakjuk őket a szobákba.

lifthez odavisszük a szerelendő első adag lámpát, jelzünk, dörömbölünk, lift sehol. fölgyalogolok 1 emeletet, ottaniak közlik, hogy sajnos tűzvédelmi próbaakármi van, a lift nem fog működni bizonytalan ideig. mégis meddig? -vállvonás- várni kell. újabb röpke fél óra várakozás után lift föléled, elkezdhetünk dolgozni a hazaindulás előtti maradék másfél órában, természetesen épphogy a felével végzünk a tervezett munkának, (amiben ismét sokat segített kolléga töketlenkedése, miszerint miközben én végeztem egy szobával, addig ő bevállalta a szobánkénti 1-1 izzó kicsomagolását, és a szobaszámok fölírását, amivel már végeztünk... no comment) de hát Pozsony végülis nincs messze, miért is ne jöhetnénk többször...

kijutásnál persze megint "szopasd a magyart" játék folyt, mert közölte a pincében a biztonsági őr, hogy "vizitorszká kártyu vá hol van?"  és így sajnos nem engedhet ki a garázskapunál, hiába ott jöttünk be nála. telefon, intézkedés, fél óra egyhelyben ülés után egy másik elégedetlenkedő őr fölkísér minket a főbejárathoz, fontoskodva dumál pár szót az ott lévő feletteseivel, kinyittatja még egyszer a dobozt, amiben csak a szemetet visszük ki, majd legyint egyet és ezzel le vagyunk rendezve. mikor 5mp múlva is értetlenül állunk ott int a másik biztonsági őr, hogy húzzunk már, kilépünk és kicsit anyázzuk a helyieket.

de persze itt miért lenne vége a szopásnak?

hazafelé, M1, Budapest előtt 50km-rel nézem üzemanyag-mutató már negyednél tart, következő kútnál megállunk majd tankolni. egyszer csak fölvillan az üzemanyag fogyást jelző fény is, és kb 1-2 percre rá elveszti a nyomatékot a kocsi, fokozatosan lassulunk. (mint utóbb kiderült, unokatesóm pár éve állítólag említette is, hogy hibás a kocsinak a mutatója, negyed tanknál már üres...) még egy kicsit föléledt mikor már 30-ra lassultunk, pont jött egy pihenőhely, ott félreálltam és gyorsan leállítottam a motort, nem akartam, hogy levegős legyen a rendszer. persze ez is hiú remény volt, de ez is csak akkor derült ki, amikor 2 stoppolás, egy növényzettel dúsan benőtt, meredek töltésen felüljáróhoz való fölmászás és utána 2-3 km-es szemerkélő esőben a pályán a korlát mellett gyaloglás közbeni eredménytelen stoppolás után visszaértem a kocsihoz, mindösszesen másfél órát áldozva az üzemanyagszerzésre. (szerencsére volt nálam váltópóló és váltózokni, különben a mai napot azt hiszem ágyban töltöttem volna lázasan.)

az utána következő másfél órában kb 10-15 autóstól próbáltunk segítséget kérni, többség inkább gyorsan továbbállt szemlesütve/tőlünk elfordulva a kérdés hatására, volt aki megpróbált segíteni betolni, de munkatársam ismét bizonyította tudatlanságát és értetlenségét, mikor magyarázat után is úgy próbálta indítani a kocsit miközben toltuk, hogy finoman engedgette majd újból kinyomta a kuplungot, illetve indítózni próbált... szegény bolgárnak magyarázhattam, hogy "bocsi, kicsit fogyatékos a srác", persze helycserénél meg azzal szembesültem, hogy egy erőtlen pancser még rendesen betolni se képes egy kocsit, szóval esélytelen volt a dolog...

ezután rohadt mákunk volt, mert a sokadik megkért autós ugyan behúzni nem tudhatott minket a kocsijával, de szlovák rendszámmal, magyarul tök jól beszélt és éppen Erdélybe tartott, és mellesleg autószereléshez egész frankón értett, és szerszámok is voltak nála. kapásból föllazította a mittoménmiket a motorblokkon, légtelenítve lettek a csövek, de persze a kocsi így se indult. azért megköszöntük neki a segítséget, éreztük hogy megtette, amit lehet, innentől csak a behúzás segíthet. (pénzt se fogadott el, hülye voltam, legalább egy névjegykártyát adhattam volna neki, hogy ha Bp-en jár és gondja van, hívjon nyugodtan, de most már mindegy.) szóval közben már elindultak apámék Bp-ről, hogy vagy behúzzanak, vagy csak szimplán hazavigyenek minket a Ford Transit-ot ott hagyva a pihenőben. a levegőtlenítésnek hála a behúzás sikerült még pont a pihenő kihajtójának kezdete előtt, így 4 órás kálváriánk véget ért, hazajöhettünk.

de annak ellenére, hogy elég sokat szopóágon éreztem magunkat, meglepően pozitív hangulatban voltam, (kb 4 órából 1 óra mélyponttól eltekintve, átázva, átfázva :)) amivel nem kicsit idegesítettem kollégámat, ez meg még jobban pozitív hangulatba lökött  :__devil:[/spoiler]

Ramiz

Quote from: Fazék on 2010-09-12, 03:25:49
"cipősdobozban éltem" részhez:
[spoiler=wall of text]pénteken reggel irány Pozsony, 1,8t alaptömegű, '93-as, unokatesótól kölcsönkapott Ford Transit-tal, kollégám tesze-tosza, töketlen, szöszmötölős, pancser fiával. természetesen én vezetek, mert ha rá bíznám mára se értünk volna ki.
szálloda környéki terület google térképen kinyomtatva, (gps-t hagyjuk most,) gondoltam egy 2km-es szakaszt még csak tud olvasni és nem tévedünk el. persze sikerült. ennyire sem volt képes a srác. mindegy, fél óra alatt visszataláltunk ismerős útra, oda is értünk a szállodához.

beállok a garázslejáróhoz, fasza, ez gyorsan meglesz. odajönnek és hablatyolnak, hogy menjek el, mert ott tolat egy kamion és ide jönne, utána jöhetek. aha. persze. az egy dolog, hogy közben simán odafértem volna és pakolhattunk volna érzésem szerint, de persze félreálltam balek módon. közben más szlovák teherautó is érkezik a szállodához, aki szintén betolatna a szűk utcába, illetve a szemközti közérthez is érkezik teherautó, illetve egy konténerszállító kocsi is jön. persze mind szlovák, szóval kommunikációs előnyben vannak velem szemben, 1 óra várakozás után sorra jutok.

a beígért 2-3 emberes segítség sehol, csak egy félkegyelmű biztonsági őr, aki árgus szemekkel figyelte a pincébe lecipelt cuccokat. kollégám, jelzőit megerősítendő, iszonyatosan hasznos munkaerőnek bizonyult, kb a teherautó 3/4-ének kipakolása jutott rám, olyan sebességgel és hatékonysággal dolgozott. ezután irány föl a 7. emeletre egy adag lámpával, hogy berakjuk őket a szobákba.

lifthez odavisszük a szerelendő első adag lámpát, jelzünk, dörömbölünk, lift sehol. fölgyalogolok 1 emeletet, ottaniak közlik, hogy sajnos tűzvédelmi próbaakármi van, a lift nem fog működni bizonytalan ideig. mégis meddig? -vállvonás- várni kell. újabb röpke fél óra várakozás után lift föléled, elkezdhetünk dolgozni a hazaindulás előtti maradék másfél órában, természetesen épphogy a felével végzünk a tervezett munkának, (amiben ismét sokat segített kolléga töketlenkedése, miszerint miközben én végeztem egy szobával, addig ő bevállalta a szobánkénti 1-1 izzó kicsomagolását, és a szobaszámok fölírását, amivel már végeztünk... no comment) de hát Pozsony végülis nincs messze, miért is ne jöhetnénk többször...

kijutásnál persze megint "szopasd a magyart" játék folyt, mert közölte a pincében a biztonsági őr, hogy "vizitorszká kártyu vá hol van?"  és így sajnos nem engedhet ki a garázskapunál, hiába ott jöttünk be nála. telefon, intézkedés, fél óra egyhelyben ülés után egy másik elégedetlenkedő őr fölkísér minket a főbejárathoz, fontoskodva dumál pár szót az ott lévő feletteseivel, kinyittatja még egyszer a dobozt, amiben csak a szemetet visszük ki, majd legyint egyet és ezzel le vagyunk rendezve. mikor 5mp múlva is értetlenül állunk ott int a másik biztonsági őr, hogy húzzunk már, kilépünk és kicsit anyázzuk a helyieket.

de persze itt miért lenne vége a szopásnak?

hazafelé, M1, Budapest előtt 50km-rel nézem üzemanyag-mutató már negyednél tart, következő kútnál megállunk majd tankolni. egyszer csak fölvillan az üzemanyag fogyást jelző fény is, és kb 1-2 percre rá elveszti a nyomatékot a kocsi, fokozatosan lassulunk. (mint utóbb kiderült, unokatesóm pár éve állítólag említette is, hogy hibás a kocsinak a mutatója, negyed tanknál már üres...) még egy kicsit föléledt mikor már 30-ra lassultunk, pont jött egy pihenőhely, ott félreálltam és gyorsan leállítottam a motort, nem akartam, hogy levegős legyen a rendszer. persze ez is hiú remény volt, de ez is csak akkor derült ki, amikor 2 stoppolás, egy növényzettel dúsan benőtt, meredek töltésen felüljáróhoz való fölmászás és utána 2-3 km-es szemerkélő esőben a pályán a korlát mellett gyaloglás közbeni eredménytelen stoppolás után visszaértem a kocsihoz, mindösszesen másfél órát áldozva az üzemanyagszerzésre. (szerencsére volt nálam váltópóló és váltózokni, különben a mai napot azt hiszem ágyban töltöttem volna lázasan.)

az utána következő másfél órában kb 10-15 autóstól próbáltunk segítséget kérni, többség inkább gyorsan továbbállt szemlesütve/tőlünk elfordulva a kérdés hatására, volt aki megpróbált segíteni betolni, de munkatársam ismét bizonyította tudatlanságát és értetlenségét, mikor magyarázat után is úgy próbálta indítani a kocsit miközben toltuk, hogy finoman engedgette majd újból kinyomta a kuplungot, illetve indítózni próbált... szegény bolgárnak magyarázhattam, hogy "bocsi, kicsit fogyatékos a srác", persze helycserénél meg azzal szembesültem, hogy egy erőtlen pancser még rendesen betolni se képes egy kocsit, szóval esélytelen volt a dolog...

ezután rohadt mákunk volt, mert a sokadik megkért autós ugyan behúzni nem tudhatott minket a kocsijával, de szlovák rendszámmal, magyarul tök jól beszélt és éppen Erdélybe tartott, és mellesleg autószereléshez egész frankón értett, és szerszámok is voltak nála. kapásból föllazította a mittoménmiket a motorblokkon, légtelenítve lettek a csövek, de persze a kocsi így se indult. azért megköszöntük neki a segítséget, éreztük hogy megtette, amit lehet, innentől csak a behúzás segíthet. (pénzt se fogadott el, hülye voltam, legalább egy névjegykártyát adhattam volna neki, hogy ha Bp-en jár és gondja van, hívjon nyugodtan, de most már mindegy.) szóval közben már elindultak apámék Bp-ről, hogy vagy behúzzanak, vagy csak szimplán hazavigyenek minket a Ford Transit-ot ott hagyva a pihenőben. a levegőtlenítésnek hála a behúzás sikerült még pont a pihenő kihajtójának kezdete előtt, így 4 órás kálváriánk véget ért, hazajöhettünk.

de annak ellenére, hogy elég sokat szopóágon éreztem magunkat, meglepően pozitív hangulatban voltam, (kb 4 órából 1 óra mélyponttól eltekintve, átázva, átfázva :)) amivel nem kicsit idegesítettem kollégámat, ez meg még jobban pozitív hangulatba lökött  :__devil:[/spoiler]


Végig az a kérdés készülődött bennem, hogy a pirosnak hányadik hatványa volt a fejed színe, de végül is jó, hogy tudtál röhögni rajta... az ilyenen csak azt lehet. A pecheket én általában el tudom fogadni, de a szopasd a magyart felhúzott volna azért.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!

Kvikveg

#44507
Szep napod volt.  :zomg:

edit: Miert, oh miert van nekem 123*123, 197*62 es 62*123-as ablakom, es miert, oh miert tokmas meretuek a kereskedelemben kaphato reluxak/rolok? De komolyan mintha kib*szas lenne direkt, van 120 szeles meg 140 szeles pl az IKEABAN... az egyik nem eleg a masik mar tul sok. Vaterasok hasonloan, gondoltam megnezem megis meretben mik vannak akkor is ha hasznaltat nem veszek. GRRR
Szep zold kene. :(
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Member

Ebből a napodból akár filmet is lehetne forgatni. :eek:

SaiyaGin

Quote from: Fazék on 2010-09-12, 03:25:49
"cipősdobozban éltem" részhez:
[spoiler=wall of text]pénteken reggel irány Pozsony, 1,8t alaptömegű, '93-as, unokatesótól kölcsönkapott Ford Transit-tal, kollégám tesze-tosza, töketlen, szöszmötölős, pancser fiával. természetesen én vezetek, mert ha rá bíznám mára se értünk volna ki.
szálloda környéki terület google térképen kinyomtatva, (gps-t hagyjuk most,) gondoltam egy 2km-es szakaszt még csak tud olvasni és nem tévedünk el. persze sikerült. ennyire sem volt képes a srác. mindegy, fél óra alatt visszataláltunk ismerős útra, oda is értünk a szállodához.

beállok a garázslejáróhoz, fasza, ez gyorsan meglesz. odajönnek és hablatyolnak, hogy menjek el, mert ott tolat egy kamion és ide jönne, utána jöhetek. aha. persze. az egy dolog, hogy közben simán odafértem volna és pakolhattunk volna érzésem szerint, de persze félreálltam balek módon. közben más szlovák teherautó is érkezik a szállodához, aki szintén betolatna a szűk utcába, illetve a szemközti közérthez is érkezik teherautó, illetve egy konténerszállító kocsi is jön. persze mind szlovák, szóval kommunikációs előnyben vannak velem szemben, 1 óra várakozás után sorra jutok.

a beígért 2-3 emberes segítség sehol, csak egy félkegyelmű biztonsági őr, aki árgus szemekkel figyelte a pincébe lecipelt cuccokat. kollégám, jelzőit megerősítendő, iszonyatosan hasznos munkaerőnek bizonyult, kb a teherautó 3/4-ének kipakolása jutott rám, olyan sebességgel és hatékonysággal dolgozott. ezután irány föl a 7. emeletre egy adag lámpával, hogy berakjuk őket a szobákba.

lifthez odavisszük a szerelendő első adag lámpát, jelzünk, dörömbölünk, lift sehol. fölgyalogolok 1 emeletet, ottaniak közlik, hogy sajnos tűzvédelmi próbaakármi van, a lift nem fog működni bizonytalan ideig. mégis meddig? -vállvonás- várni kell. újabb röpke fél óra várakozás után lift föléled, elkezdhetünk dolgozni a hazaindulás előtti maradék másfél órában, természetesen épphogy a felével végzünk a tervezett munkának, (amiben ismét sokat segített kolléga töketlenkedése, miszerint miközben én végeztem egy szobával, addig ő bevállalta a szobánkénti 1-1 izzó kicsomagolását, és a szobaszámok fölírását, amivel már végeztünk... no comment) de hát Pozsony végülis nincs messze, miért is ne jöhetnénk többször...

kijutásnál persze megint "szopasd a magyart" játék folyt, mert közölte a pincében a biztonsági őr, hogy "vizitorszká kártyu vá hol van?"  és így sajnos nem engedhet ki a garázskapunál, hiába ott jöttünk be nála. telefon, intézkedés, fél óra egyhelyben ülés után egy másik elégedetlenkedő őr fölkísér minket a főbejárathoz, fontoskodva dumál pár szót az ott lévő feletteseivel, kinyittatja még egyszer a dobozt, amiben csak a szemetet visszük ki, majd legyint egyet és ezzel le vagyunk rendezve. mikor 5mp múlva is értetlenül állunk ott int a másik biztonsági őr, hogy húzzunk már, kilépünk és kicsit anyázzuk a helyieket.

de persze itt miért lenne vége a szopásnak?

hazafelé, M1, Budapest előtt 50km-rel nézem üzemanyag-mutató már negyednél tart, következő kútnál megállunk majd tankolni. egyszer csak fölvillan az üzemanyag fogyást jelző fény is, és kb 1-2 percre rá elveszti a nyomatékot a kocsi, fokozatosan lassulunk. (mint utóbb kiderült, unokatesóm pár éve állítólag említette is, hogy hibás a kocsinak a mutatója, negyed tanknál már üres...) még egy kicsit föléledt mikor már 30-ra lassultunk, pont jött egy pihenőhely, ott félreálltam és gyorsan leállítottam a motort, nem akartam, hogy levegős legyen a rendszer. persze ez is hiú remény volt, de ez is csak akkor derült ki, amikor 2 stoppolás, egy növényzettel dúsan benőtt, meredek töltésen felüljáróhoz való fölmászás és utána 2-3 km-es szemerkélő esőben a pályán a korlát mellett gyaloglás közbeni eredménytelen stoppolás után visszaértem a kocsihoz, mindösszesen másfél órát áldozva az üzemanyagszerzésre. (szerencsére volt nálam váltópóló és váltózokni, különben a mai napot azt hiszem ágyban töltöttem volna lázasan.)

az utána következő másfél órában kb 10-15 autóstól próbáltunk segítséget kérni, többség inkább gyorsan továbbállt szemlesütve/tőlünk elfordulva a kérdés hatására, volt aki megpróbált segíteni betolni, de munkatársam ismét bizonyította tudatlanságát és értetlenségét, mikor magyarázat után is úgy próbálta indítani a kocsit miközben toltuk, hogy finoman engedgette majd újból kinyomta a kuplungot, illetve indítózni próbált... szegény bolgárnak magyarázhattam, hogy "bocsi, kicsit fogyatékos a srác", persze helycserénél meg azzal szembesültem, hogy egy erőtlen pancser még rendesen betolni se képes egy kocsit, szóval esélytelen volt a dolog...

ezután rohadt mákunk volt, mert a sokadik megkért autós ugyan behúzni nem tudhatott minket a kocsijával, de szlovák rendszámmal, magyarul tök jól beszélt és éppen Erdélybe tartott, és mellesleg autószereléshez egész frankón értett, és szerszámok is voltak nála. kapásból föllazította a mittoménmiket a motorblokkon, légtelenítve lettek a csövek, de persze a kocsi így se indult. azért megköszöntük neki a segítséget, éreztük hogy megtette, amit lehet, innentől csak a behúzás segíthet. (pénzt se fogadott el, hülye voltam, legalább egy névjegykártyát adhattam volna neki, hogy ha Bp-en jár és gondja van, hívjon nyugodtan, de most már mindegy.) szóval közben már elindultak apámék Bp-ről, hogy vagy behúzzanak, vagy csak szimplán hazavigyenek minket a Ford Transit-ot ott hagyva a pihenőben. a levegőtlenítésnek hála a behúzás sikerült még pont a pihenő kihajtójának kezdete előtt, így 4 órás kálváriánk véget ért, hazajöhettünk.

de annak ellenére, hogy elég sokat szopóágon éreztem magunkat, meglepően pozitív hangulatban voltam, (kb 4 órából 1 óra mélyponttól eltekintve, átázva, átfázva :)) amivel nem kicsit idegesítettem kollégámat, ez meg még jobban pozitív hangulatba lökött  :__devil:[/spoiler]

Ez ugyanaz a járgány, mint amivel már télen is volt kalandod?

Pr3d4k1ng

Jeeej!
Újra van netemTégnap d.u. 3 óta nem volt se net se tv adás. Drága UPC-nél tönkre ment valami, és lekéstem a Federer VS Djokovi meccset, a híreket olvasna igen csata volt.
A k*rva anyukat, pont ekkor sz*rt be az egész rendszerük.  :morci:

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Próféta

Fazék: :eek: Együttérzésem.
Amúgy hogy legközelebb engem ne nézzenek olyan hülyének, amilyen hülyének te nézed a segítődet, pontosan mennyire másként kell beindítani a motort, ha betolják az autót? Csak annyi, hogy sebességben kell tartani, hogy a kerék forgása adja az "indítót"?

Quote from: Kvikveg on 2010-09-12, 04:15:42
edit: Miert, oh miert van nekem 123*123, 197*62 es 62*123-as ablakom, es miert, oh miert tokmas meretuek a kereskedelemben kaphato reluxak/rolok?
Gyanús, hogy hüvelykben vagy gyűszűben vagy egyéb fura egységben szokták mérni, azért nem találsz ilyen méreteket a katalógusokban.
Ez segít? http://new.itzala.hu/informacio/meret-valaszto
Velux árnyékolókhoz van, de mintha többfélét is így méreteznének.

Kvikveg

Quote from: Próféta on 2010-09-12, 13:52:10
Fazék: :eek: Együttérzésem.
Amúgy hogy legközelebb engem ne nézzenek olyan hülyének, amilyen hülyének te nézed a segítődet, pontosan mennyire másként kell beindítani a motort, ha betolják az autót? Csak annyi, hogy sebességben kell tartani, hogy a kerék forgása adja az "indítót"?

Quote from: Kvikveg on 2010-09-12, 04:15:42
edit: Miert, oh miert van nekem 123*123, 197*62 es 62*123-as ablakom, es miert, oh miert tokmas meretuek a kereskedelemben kaphato reluxak/rolok?
Gyanús, hogy hüvelykben vagy gyűszűben vagy egyéb fura egységben szokták mérni, azért nem találsz ilyen méreteket a katalógusokban.
Ez segít? http://new.itzala.hu/informacio/meret-valaszto
Velux árnyékolókhoz van, de mintha többfélét is így méreteznének.
Koszi megnezem, de nekem inkabb az a gyanus, hogy az enyem keleti-blokk hazgyari panelablak/teraszajto, az ovek meg nem.
IKEAnal fel van tuntetve a meret, es utana, hogy szerelvenyekkel egyutt mekkora ami plusz par cm.
http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/20094286
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Kvikveg

Kicsit spammelek:
http://mme.hu/hirek/1187-fejletlen-golyafiokak-maradhatnak-itthon.html
[spoiler=Golyamentesi akcio]Egy, a szó szoros értelmében életbevágóan fontos felhívás rövidített
változata olvasható alább, melyet a Magyar Madártani Egyesület tett közzé.
Mivel bárki, aki érintett területen lakik, és egy picit figyel a
környzetére, akár egyetlen telefonnal nagyon sokat segíthet, fontos, hogy
minél több emberhez eljusson az alábbi kérés:

A júniusi hideg, esős időjárás miatt a fehér gólyák legjobb esetben is csak
50% körüli költési sikert érnek el idén. Ennél nagyobb is lehet azonban a
baj, mivel sok gólya az első fészekalj pusztulása után pótköltésbe kezdett,
és az ők megkésett fiókái túl fiatalok ahhoz, hogy a szülőkkel elhagyják a
fészket a napokban kezdődő vonuláson. Ezért könnyen előfordulhat, hogy
országszerte akár jelentős számú itthon maradó gólyafiókáról kell
gondoskodnia a természetvédelmi hálózatnak!

A pótlásként lerakott tojásokból kikelő fiókák akár egy hónapot is meghaladó
késésben lehetnek. Olyan fészekről is érkezett az MME-hez információ, ahol a
fiatalok még nem is röpképesek! Ugyanakkor a hazai fehér gólya állomány a
sokéves adatok alapján az elkövetkező két hétben elvonul az országból, és
ilyen helyzetben a szülők többnyire magukra hagyják a gyámoltalan fiókákat.

Az elkövetkező napok és hetek a legkritikusabbak
Legnehezebb helyzetben a fészket elhagyni nem tudó röpképtelen fiókák
vannak, ők emberi beavatkozás nélkül két-három nap alatt éhen halnak!
Mit tehetünk az itthon maradó fiókákért?

A legfontosabb, hogy figyeljük a még lakott gólyafészkeket, különösen akkor,
ha egyértelműen röpképtelen fiókák vannak benne. Szerencsés esetben ezeket
még etetik a szülők, ha azonban már nem, akkor azonnal értesítsük a
területileg illetékes nemzeti park igazgatóság őreit (elérhetőségek alább).

Némileg jobb helyzetben vannak a repülős fiókák, mert ők képesek lehetnek
elegendő táplálékot gyűjteni maguknak. De, őket is érdemes szemmel tartani,
figyelni, hogy nem gyengülnek-e le. Ennek a legbiztosabb jele, ha a közeledő
embert látva csak ugrálva-verdesve menekülnek, mivel az éhezéstől már nem
tudnak szárnyra kapni. Az ilyen madarakról is értesítsük a nemzeti parki
őröket.

Hol jelenthetjük be a problémás gólyákat?

Magyarországon a madármenés feladatát több intézmény: állatkertek, nemzeti
parkok, civil szervezetek látják el
A magukra maradt gólyafiókák mentőhelyre szállításához országosan egyedül a
nemzeti parki őrszolgálat rendelkezik emberekkel és járművekkel, illetve ők
a fészekből történő mentést is el tudják intézni.
A területi illetékességről a nemzeti park igazgatóságok portálján
tájékozódhat. A gyors kapcsolatfelvétel érdekében az egyes igazgatóságok
központi elérhetőségei,


Aggteleki Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 48/506-000
fax: 48/506-001
e-mail: info.anp@t-online.hu<mailto:info.anp%40t-online.hu<info.anp%2540t-online.hu>
>

Balaton-felvidéki Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 87/555-260
fax: 87/555-261
e-mail: bfnp@bfnp.kvvm.hu<mailto:bfnp%40bfnp.kvvm.hu <bfnp%2540bfnp.kvvm.hu>
>

Bükki Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 36/411-581
ügyeleti telefon: 30/861-3808
fax: 36/412-791
e-mail:bnptitkarsag@bnp.kvvm.hu <e-mail%3Abnptitkarsag@bnp.kvvm.hu><mailto:
e-mail%253Abnptitkarsag%40bnp.kvvm.hu<e-mail%25253Abnptitkarsag%2540bnp.kvvm.hu>
>

Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 72/517-200
fax: 72/517-229
e-mail: dunadrava@ddnp.kvvm.hu<mailto:dunadrava%40ddnp.kvvm.hu<dunadrava%2540ddnp.kvvm.hu>>,
zoldpontpecs@ddnp.kvvm.hu<mailto:zoldpontpecs%40ddnp.kvvm.hu<zoldpontpecs%2540ddnp.kvvm.hu>
>

Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 1/391-4610
fax: 1/200-1168
e-mail: dinpi@dinpi.hu<mailto:dinpi%40dinpi.hu <dinpi%2540dinpi.hu>>

Fertő-Hanság Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 99/537-620, 99/537-622
fax: 99/537-621
e-mail: fhnpititkarsag@fhnp.kvvm.hu<mailto:fhnpititkarsag%40fhnp.kvvm.hu<fhnpititkarsag%2540fhnp.kvvm.hu>
>

Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 52/529-920

Kiskunsági Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 76/482-611
fax: 76/481-074
e-mail: mailknp@knp.hu<mailto:mailknp%40knp.hu <mailknp%2540knp.hu>>,
titkarsag@knp.hu<mailto:titkarsag%40knp.hu <titkarsag%2540knp.hu>>

Körös-Maros Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 66/313-855
fax: 66/311-658
e-mail: kmnp@kmnp.hu<mailto:kmnp%40kmnp.hu <kmnp%2540kmnp.hu>>

Őrségi Nemzeti Park Igazgatóság
tel.: 94/548-036
fax.: 94/428-791
e-mail: orseginp@onp.kvvm.hu<mailto:orseginp%40onp.kvvm.hu<orseginp%2540onp.kvvm.hu>
>



Mi történik a mentet madarakkal?
A gólyafiókák az állatkerti és egyéb mentőhelyeken megfelelő táplálásban
részesülnek, így a szabad ég alatt is gond nélkül átvészelik a telet
(hidegtűrőbbek, mint a dél-afrikai mérsékelt övi pingvinek!). Jövő tavasszal
aztán ezeket az állatokat el lehet engedni, így nem vesznek el a sebezhető
állomány számára, amit a nemzeti parki őrszolgálat, a madármentő állomások
és a lakosság segítségének köszönhetően saját fiókákkal tudnak erősíteni.
A madármentő állomásokon még a sérült, röpképtelen gólyák is hozzá tudnak
járulni a faj állományának fenntartásához, mert képesek talajon épített
fészkekben is költeni, az innen kirepülő fiókák pedig a mentettekhez
hasonlóan szabadon engedhetők. Ezért arra kérjük a lakosságot, hogy minél
többen keressék fel az internetes gólya oldalt<
http://www.golya.mme.hu/index.php?p=db> , és töltsék fel a problémás fészek
adatait.[/spoiler]
"A gólya Európa-szerte veszélyeztetett faj"
wtf  :eek:
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Member

Gondolom nem véletlenül tilos az elpusztítása, amióta az eszemet tudom.

Cobra

Fejetlen gólyafiókákat olvastam először.
Hide and fear, Cobra Commander is here !

Kvikveg

Ez a PVC ragaszto k budos. De a fel terasz mar megvan. Remelem a maradek eleg lesz a masik felere... franc gondolta volna hogy ennyi elmegy ra.
Mar varom mikor fog a szomszed rinyalni, hogy lecsopog hozza az esoviz - mint mindenki mashoz.
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Makos

Quote from: Cobra on 2010-09-12, 18:00:32
Fejetlen gólyafiókákat olvastam először.
+1 ^^"

Kvikveg

Quote from: Makos on 2010-09-12, 18:13:32
Quote from: Cobra on 2010-09-12, 18:00:32
Fejetlen gólyafiókákat olvastam először.
+1 ^^"
:gyagya:  :lul:

LOL az ablakom elott osszeveszett ket galamb es az egyik belehajszolta a masikat az ablakuvegembe. 1m-re tolem. Nagyot koppant aztan szerencsejere elrepult, meg is fojtottam volna ha a szarado PVCbe beleul.  :morci:
WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Ramiz

Quote from: Próféta on 2010-09-12, 13:52:10
Fazék: :eek: Együttérzésem.
Amúgy hogy legközelebb engem ne nézzenek olyan hülyének, amilyen hülyének te nézed a segítődet, pontosan mennyire másként kell beindítani a motort, ha betolják az autót? Csak annyi, hogy sebességben kell tartani, hogy a kerék forgása adja az "indítót"?

Ezen én is elgondolkoztam, csak nem mertem megkérdezni. :D Amúgy emlékeim szerint (egyszer lejtőn gyakorolgattam jogsi után, néha érdemes!) annyi, hogy 1-esben kell visszaereszteni a kuplungot közepes sebességgel (ha túl lassan, akkor lelassul a kocsi, mert megfogja a motorfék, és nem lesz sebesség a beinduláshoz, meg a tolók gondolom káromkodnak...), és utána ha megy a motor, akkor gázfröccsökkel életben tartani. :) De lehet, hogy van még plusz trükk.
12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!! 12 OZ MOUSE, 12 OZ MOUSE!!!