Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

frozenstein

Postal2
Ha már közel két éve postás vagyok, stílusosan vezessük le a feszültséget egy kis Postal-lal :__devil:. Régen (gimiben?) sokat marhultam az alap játékkal, de a kiegészítőkkel most fogok először játszani. Néhány új fegyvert már találtam, de új küldetésekig még nem jutottam el (szerdánál tartok). A Steam achievement-ek meg betegek :lul:.

Felsmuk

Broforce

Zseniális. Hány olyan játékot ismersz amiben 3 Schwarzenegger és 2 Chuck Norris van?

Undertale:

[spoiler][/spoiler]

Az agyam folyamtosan dobta le az ékszíjat. Igen erős évünk volt indie játékokból (Shovel Knight, Necrodancer, Pillars, stb), de sztem az a GOTY.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

NLZ

Pillars mióta indie?
Amúgy jah, Broforce jó móka, már vagy 2x kijátszottam. :)
Én most LISA-val tervezek játszani, jókat olvasok róla.
[reserved]

Felsmuk

#6033
Nemtom, nem az? Nem jutott rá időm (valszeg nem is fog).

Steel Ocean:

Elsőre egy World of Warships klón. De elméletileg ez sokkal előbb jött ki, de eddig csak kína only volt. A játékmenet szerintem sokkal jobb mint a WoWSé, vannak tengeralattjárók is. Viszont ami bassza a csőröm: prémium lőszer és consumablek grrrr.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

blackronin

Starcraft 2 Legacy of the Void
Hát ezzel egy több évtizedes történet lezárult számomra.
Lehet mondani, hogy egy kicsit nyálas lett a vége, de számomra akkor is egy EPIC élmény marad.
Ezt senki sem veheti el tőlem.
Köszönöm, Blizzard a fantasztikus történetet és a szereplőket, akikre örökre emlékezni fogok.  :smile:

És Raynor szavaival zárva a saga-t:

"It was about damn time!"

Pr3d4k1ng

Quote from: blackronin on 2015-11-16, 22:17:51
Starcraft 2 Legacy of the Void
Hát ezzel egy több évtizedes történet lezárult számomra.
Lehet mondani, hogy egy kicsit nyálas lett a vége, de számomra akkor is egy EPIC élmény marad.
Ezt senki sem veheti el tőlem.
Köszönöm, Blizzard a fantasztikus történetet és a szereplőket, akikre örökre emlékezni fogok.  :smile:

És Raynor szavaival zárva a saga-t:

"It was about damn time!"
:tezsvir:

Sőt szvsz a LoV kampány lett a legjobban megcsinálva :D.

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

chilip

ja, kár hogy az epilógus az dragon ball zed volt :P addig télleg jó volt, de a vége az wtf_is_this_shit_picard.png

Megmurdel

bakker akkor ideje lenne megvenni és befejezni, bár egy ideig nem lesz rá időm

Felsmuk

"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

NLZ

Quote from: Felsmuk on 2016-01-25, 21:30:08
Slime Racher

Simply fun
Jókat olvastam róla, csak elvileg még kevés benne a tartalom.
[reserved]

Felsmuk

Bullet Heaven 2

Egyszerű bullet hell, kazuároknak is.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

kikuchiyo

Újrajátszom az egyik kedvenc játéksorozatom kedvenc részét, a DROD: Journey to Rooted Holdot. A játék mélységére jellemző, hogy most, az ötödik végigjátszáskor rájöttem, hogy az egyik szobát hatékonyabban is meg lehet csinálni, mint korábban gondoltam, így meg lehet ölni egy ellenfelet, akit eddig nem tudtam, egy eddig nem hallott dialógus kíséretében!

Amúgy ebben a játékban van a legjobb főellenség, akivel valaha találkoztam: az egész játék alatt végigkíséri a főszereplőt, hidegrázást indukálóan félelmetes, mély hangján beszólogat, fenyegetőzik, és (a fejlesztők eredeti szándéka szerint) csak az utolsó pályán lehet megölni. Az első végigjátszáskor paráztam is rendesen tőle. Aztán kiderült, hogy egyes szobákban mégis csak meg lehet ölni, nemrég pedig megtudtam, hogy egy bizonyos, nem túl intuitív mozdulatsorral igazából bárhol megölhető, ahol van elég hely a szobában. Valamelyest levon a játék élvezeti értékéből :(
Failure is the default option

Felsmuk

Firewatch 4-5 óra. Nem rossz. De a story vége szerintem kicsit pofára esés.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Felsmuk

Squad

Egyenlőre még egy nagyon feature incomplete, bugos, imbalancos gyalogsági lövöldözős. De nagyon jó potenciál van benne, simán lesz jobb mint a Project Reality.

Van magyar közösség: https://www.facebook.com/squadhungary/ http://steamcommunity.com/groups/squadhungary
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Kvikveg

WARNING: module "coffee.exe" did not run correctly. Brain running in limited mode.
Do not meddle in the affairs of dragons for you are crunchy and taste good with ketchup.

Felsmuk

Skyforge

Meglepően jó ruszki f2p mmo. Egy karid van, váltogathat classok között, a fejlődés kb olyan mint a Path of Exileban, csak sokkal durvább (és külön van class és inter class térkép). Van egy WoW szerű garrison, guild level system, stb. És még csak nem is lehúzós.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Cloud

Unravel

Minden egyes másodpercét megérte... :jee:

Felsmuk

Nah, the Division: nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon gyenge közepes cover to cover lövölde RPG elemekkel, szóval lesznek NPCk akikbe 5 tárat kell ereszteni. A küldetések kiba repetitívek. A Dark Zonet még nem próbáltam. Anélkül a játék egy kalap unalom lenne. A story egy helyben topog (nem vicc), az NPCk SOSE azt a fajta ellenséget kiálltják aki jön (Rikerek ellen pl simán Cleanereket, Cleanerek ellen Lootereket), Alexet kb 40x ölöd meg. Dark Zone lehet az egyetlen ami megmenti a játékot, de szerintem az is egy Day Z köcsögség szimulátor lesz, annyi különbséggel, hogy itt már ürügyed sincs arra hogy lemészárold azokat az ügynököket akik elméletileg egy oldalon állnak veled.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Felsmuk

Dark Souls 3:

8 óra után: ó istenem. Ez miért lineáris?
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

NLZ

Quote from: Felsmuk on 2016-04-12, 21:23:59
Dark Souls 3:

8 óra után: ó istenem. Ez miért lineáris?

Szomorúan hallom :(
[reserved]

Pr3d4k1ng

Quote from: NLZ on 2016-04-12, 23:08:49
Quote from: Felsmuk on 2016-04-12, 21:23:59
Dark Souls 3:

8 óra után: ó istenem. Ez miért lineáris?

Szomorúan hallom :(
Sajna a DS2 is az volt.
Maga a game méltó a Dark souls névre?

,,Egy férfi sok jó ügyért harcolhat: az országáért, az elveiért, a barátaiért, egy bájos gyermek orcáján megcsillanó könnycseppért. Ami engem illet, egy rakás pénzért, egy gyönyörű óráért, és némi szaftos francia pornóért a saját anyámat is eladnám."

Cloud

Quantum Break (Xbox One) - Időutazás rulez. Imádtam a sztorit, nagyon vadállat volt

NLZ

Quote from: Pr3d4k1ng on 2016-04-13, 22:03:44
Quote from: NLZ on 2016-04-12, 23:08:49
Quote from: Felsmuk on 2016-04-12, 21:23:59
Dark Souls 3:

8 óra után: ó istenem. Ez miért lineáris?

Szomorúan hallom :(
Sajna a DS2 is az volt.
Maga a game méltó a Dark souls névre?
Jah, de DS2-höz nem volt köze Miyazakinak, úgyhogy megértem, hogy az gyengébb lett.
Mondjuk most még nem könnyű teljes képet kapni a játékról, mert elsődlegesen a teljesítményre panaszkodnak.
[reserved]

Felsmuk

Igen, a DS2-t a B csapat csinálta, amíg Miyazaki Bloodbornolt. Pont emiatt vagyok kicsit kibukva, mert nagyon lineáris. Most jutottam el az első elágazásig, és az is csak 2 felé visz. Az összes többi az opcionális boss meg zsákutca némi loottal. ja, és a kezdőhelyen sincs eldugva semmi. Nincs zero hour zweihander :(((( (kicsi cheeseléssel hamar lehet claymoret szerezni, és guiddal zweihandert is)
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Felsmuk

na, végre eljutottam oda, ahol ketté ágazik a pálya. Amúgy van egy meglehetősen unintuitív mód egy 3. út kinyitására is.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

blackronin

#6055
Batman: Arkham Knight
Hibátlan. Mestermű. A valaha volt legjobb képregény-adaptáció. Ahol tényleg te vagy Batman.
10*/10.
Kevin Conroy és Mark Hamill, valamint a Rocksteady csapata nélkül nem jöhetett volna létre ez az egész.


Az előző játékok is magasra tették a lécet, de az Arkham Knight olyan lezárása a történetnek, amivel minden Batman rajongó meg lesz elégedve.

Szóval, aki kihagyta volna eddig, az sűrgősen pótolja az Arkham-sorozatot!

Ezzel zárnám a soraimat (ezt a jelenetet látva teljesen átszellemültem):
[spoiler]



[/spoiler]

Flaser

#6056
Exanima

Trailer: https://youtu.be/ckfU7FlGEzg

Van aki úgy fogalmaz, hogy a Dark Souls és a Diablo kegyetlen ötvözete, de én mégis azt mondom, hogy valami teljesen új. A játékot a fejlesztők elsősorban azért adták ki, hogy pénzt szerezzenek egy sokkal nagyobb RPG, a Sui Generis fejlesztéséhez, így itt még bevallottan fapados a kész rendszerek listája. A játék egyelőre két "módot" tartalmaz: egy dungeon crawl-t ahol "zombik" (később csontvázak és egyéb rémségek) ellen küzdhetünk, meg egy arénát ahol pénzért vívhatunk különféle összecsapásokban, amiből felszerelést vehetünk.

Ha ilyen "sivár" akkor mégis miért vesszi el több napja annyi időmet?

Egyszerűen ez a valaha volt legjobb középkori közelharc szimulátor rendszer. Ugyan a használható technikák, fogások listája még erősen rövid (suhintás jobbról, balról és egy lassú csapás magasból), de ami van az egyszerűen félelmetesen jól működik hála a procedurális karakteranimációnak. Ez mit is jelent? Szinte minden játékban az animáció előre "felvett" mozgások listája, azaz nyomsz egy gombot -->1x, 2x... n-szer pontosan ugyanaz az animáció fog lezajlani.

Na az Exanima fejlesztőinek úgy tűnik elgurult a gyógyszere, mert valami brutálisan bonyolult dolgot csinálnak ehelyett: lemodelleztek a karakterek izomzatát, tömegét, s bedobták őket egy fizikai keretrendszerbe.

https://youtu.be/HlXohmF-EbM

Elsőre baromi nehézkes az irányítás, mert nagyon szokatlan, hogy mekkora tehetetlensége van az avatárunknak, s amíg nem áll rá az ember keze, inkább hasonlít részeg tántorgásra amit produkálunk mintsem bajvívó fogásoknak. Rengeteg múlik a játékos készségén, s a verekedős játékokban megszokott időzített gombnyomogatás helyett itt inkább azon a hangsúly, hogy mennyire érzed a távolságot, a harc ritmusát, a mozdulatok mögötti nyomatékot... tisztára mint egy Liechtenauer vagy Talhoffer kódexben. Azaz a játék pont azokat a dolgokat teszi elsődlegessé, amik a tényleges középkori/reneszánsz harcművészet kvintesszenciáját adják.

Mivel a játék még fejlesztés alatt van, így egyre-másra adnak újabb és újabb feature-öket (új tárgyak, pályák, mozdulatok). Engem mindenesetre megnyertek, s kíváncsian várom, a többi ígért harci technikát (pl. half-swording) és a dungeon-crawl befejező pályáit.

PS.: Ez a tutorial nagyon sokat segíthet - https://youtu.be/q392FPZUFeo
"Logically sound? How laughable. The only thing that people use logic for is to see what they want to see and disregard what they do not."

Cloud

#6057
DOOM (2016) - Xbox One :whoah:

Normál fokozaton - (Hurt me plenty)

Végigjátszás időtartama: 14 óra 50 perc (eredetileg 17 óra 50 perc, de 3 órát állt a játék a menüben amíg irodában voltam)

Mielőtt bármit is írnék, le kell szögeznem, hogy bár nagyon nagyon régen játszottam az első két résszel, sokkal jobban szerettem azokat mint a DOOM 3-at. Ez utóbbi sem volt rossz játék, azonban inkább az ijesztgetős, úgynevezett jumpscare jelenetekre utazott rá, amelyek nekem annyira nem jöttek be. Emellett a 3. rész nekem kicsit ( na jó nagyon) lassú volt, bár a kiegészítőjével együtt azért végigjátszottam. Amikor bejelentették, hogy készül az új DOOM (és lelőtték a 2011-es DOOM 4-et, hálisten) oda voltam meg vissza az örömtől, bár azért elég sokat kellett rá várni. A zárt alfát, zárt bétát, nyílt bétát kipróbáltam, de annyira nem élveztem, lévén a DOOM nálam nem igazán a multit jelenti elsősorban. Én démonokat akarok pörgős játékmenettel gyilkolni, tonnaszámra.

Aztán végül eljött május 13. (nekem 12, de ezt most hagyjuk) és végre kipróbálhattam, hogy milyen lett az új DOOM. Elsőként azonnal az egyjátékos módba vetettem bele magam, majd most közel 15 óra múlva mondhatom azt hogy végeztem a sztori móddal. Természetesen 100% az még messze van, lévén rengeteg titkos helyet nem találtam meg, de hát mire van a 2. és 3. végigjátszás.
A DOOM-ról elsődlegesen elmondhatom, hogy mocsok jól néz ki. Igaz csak Xbox One-on toltam, (a PC-s kiadás még vadállatabb) de így is tátottam néha a számat. A sztori klisés, mondhatni a szokásos: DoomGuy, Mars, Pokol, Démonok, kísérletezgetések stb.
A játékmenet gyors, sokszor nagyon pörgős, főleg ha esetleg felveszünk egy olyan power up-ot ami megduplázza a sebességünket. A fegyverek erősek, pontosak (nincs reload), van BFG!!!!, rengeteg démon, pusztítást, minden ami kell. Imádtam.
Bár nem open world játékról beszélünk, nem mondható rá a DOOM-ra hogy csőjáték lenne, lévén nagyon sokszork kell a már korábban bejárt helyekre visszamennünk, ha pedig a titkokat is fel akarjuk fedezni, akkor van hogy 3x-4x is végigmegyünk a térképen.
A fejlesztések okésak, lehet a páncélunkat, fegyvereinket tuningolni, a végigjátszás során sztori elemeket, karakterleírásokat olvasgatni a menüben, de a harc közben nem érdemes ezzel vesződni.

Összességében egy nagyon jó, pörgős, akciódús játékról beszélünk, amely megéri az összes rá áldozott percet, órát. Természetesen nem hibátlan ez a program sem, Xbox-os kiadásnál néha (tényleg néha, max 2-3 alkalommal) be tudtam nézni a textúra mögé, ami azért zavaró volt. Ugyanígy nagyon ritkán a texúra pop-up is jelen volt (főleg halál után, vagy mentés betöltésénél), valamint a töltőképernyők...Ó te jó ég azok töltőképernyők. Nem tudom hogy PS4-en vagy PC-n mi a helyzet, de Xbox-on hosszú másodpercekig kell várni, míg a következő pálya betölt, és ilyenkor a loading screen-t kell bámulni. Egy mosdó, ivászat, vagy akár valami gyorsa nasi ilyenkor simán belefér.

Ami másoknak zavaró lehet, az a kipotyogó ammo-armor-health pakkok, valamint az hogy eltűnnek a démonok a haláluk után, de nekem ez nem igazán érdekelt.

Összesítő:

Pro:
-Nagybetűs DOOM hangulat;
-vér, démonok, fegyverek;
-BFG!!!
-dinamikus zenék;
-klasszikus játékmenet.


Kontra:
-Töltőképernyők;
-néhány apróság, köztük textúra pop-up nagy ritkán
-a SnapMap és a Multi bár a menüben van, újraindul a játék ha bármelyiket kiválasztjuk.
-messze a folytatás (?)

9/10

Felsmuk

Quote from: Cloud on 2016-05-22, 18:29:35
DOOM (2016) - Xbox One :whoah:

...


RIP AND TEAR!!!

Az új Doom egyszerűen zseniális, kifejezetten javasolt. Leírhatatlanul fasza. Ez a legjobb szó rá.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

blackronin

Quote from: Felsmuk on 2016-05-26, 16:19:54
...

Quote from: Cloud on 2016-05-22, 18:29:35
...
Csak csatlakozni tudok a többiekhez.
A Bethesda remekül megértette a rajongói kívánságokat, aminek eredményeképpen egy IGAZI Doom játékot kaptunk.
Színtiszta akció, remek körítéssel, fergeteges hangulattal és zenével.
A Doom erről szól, aki többet akar belelátni az más játékot keressen inkább...