Mivel játszottál legutóbb, hogy tetszett?

Started by Fazék, 2004-11-22, 02:38:44

Previous topic - Next topic

chilip

OpenLara Tomb Raider 1 browserben. 3Ds, van gamepad és bill irányítás is. wow...

Felsmuk

#6091
Rising Storm 2: Vietnam

Mindig elfelejtem hogy a Heroes of Stalingrad óta ez már egy akció játék sorozat, nem taktikai lövölde. De ha nem bánod azt hogy állandóan úgy lőnek le hogy nem látod honnajt, és teszik a Vietnámi felállás, akkor nyugodtan.

Foxhole

Egyenlőre early access/demó tehát ingyenes. Top down MMO, középrealisztikus, van benne építés meg logisztika. Ha elfogy a supply, akkor kint a francba spawnolsz, ha elfogy a lőszer meg a fegyver akkor védekezhetsz a pisztoly +2 tárral amit kapsz. Supply harassment kötelező, mint ahogy a csapatjáték. Van egy kisebb magyar közösség, gyakorlatilag csak csapatban érdemes játszani.

Sonny

A régi (szerintem egyik legjobb) flashjátékok rebootja, mert Krin nem szereti befejezni a trilógiáit.Sajna azt kell hogy mondjam hogy csalódás, alig van szinkron, csatába nincsenek animációk, a felszerelés nem látszik a karikon, ez a Sonny 1-2-ben mind megvolt. Viszont a zene továbbra is nagyon fasza.

Ara Fell

RPG Makeres jrpg. Az egyik legjobb a Steamen. A grafika nagyon szép (rpg makeres szinthet képest), a story meg a harcrendszer semmi különös, akinek bejön az a stílus, annak ajánlom.

Cross Code

16 bites akció RPG egy VR MMO világban. Egyenlőre early access, de tetszik. A demo (az is van!) bossa pedig egy hamisítatlan giant enemy crab.

Block N Hood

Ha esetleg egy Sim City+Lego combót akarsz, de semmi különös nincs benne.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

-OJ-



Wolfenstein: The New Order (PS4)

Nagyon kellemes old-school lövölde volt, egyszerű ám szórakoztató játékmenettel, változatos pályákkal és megfelelő hosszúsággal, kellő nehézséggel és brutalitással. A cselekménynek mondjuk alig van értelme, sztori gyakorlatilag nincs is, a karakterek felejtősek, és egy idő után még B.J is unalmas lett a sok monológjával, de nem is ezek adják egy ilyen játék lényegét. Elsőre 58%-ot teljesítettem a játékból, de mivel az összegyűjthető vackok semmi érdemlegeset nem adtak, így csak miattuk nem fogom most elölről kezdeni.

Egy időre elég is volt a náci irtásból, az Old Blood megvételét meghagyom későbbre.

Felsmuk

OneShot

Húb+. Undertalebb az Undertalenél, 10^10 és most le van árazva.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

NLZ

Book of Demons
(Early Access)

Point & click + dungeon crawler.
Akinek bejön a téma, annak ajánlom.
Meglepő módon van demo is, az alapján döntöttem úgy, hogy megveszem.
Early Access, de van tartalom rendesen.
Még csak néhány órát toltam, nem tudom mennyire időtálló.

Dead Cells
(Early Access)

Rouge-lite + metroidvania.
Nagyon folyékony, pörgős akció.
Minden fegyver és speckó egyedi és eltérő játékstílust hoz: durr bele, precíziós, hátulról óvatoskodó, stb.
Nagyban befolyásolja a kört, hogy milyen fegyverekhez dob a gép, ez nem mindig szerencsés.
Early Access, kicsit egyszerű még, nincs túl nagy variancia a szörnyek terén, de a potenciál rengeteg és aktívan fejlesztik.
Beleöltem is öltem jópár órát.
[reserved]

-OJ-

Call of Duty: Advanced Warfare (PS4)

Ez a single kampány se tartott sokáig, egy hétvége alatt ki is végeztem úgy, hogy közben az összes Intelt megkerestem. A játékmenet a szokásos CoD, a sztori pedig a katonai árulásos klisé, ami a műfajhoz tökéletesen megfelelő. Spacey pedig alázott benne, kár hogy nem volt választási lehetőség, hogy inkább hozzá csatlakozzunk. A látványra egy rossz szavam nem lehet, a pályák változatosak és hangulatosak voltak, de a ellenség még mindig mesterségesen unintelligens.

Nem marad olyan emlékezetes, mint a Modern Warfare trilógia, de egy folytatást szívesen tolnék belőle.

8/10

Kraivan

#6096
Sundered:
https://www.youtube.com/watch?v=uTr5l5R-kik

A Thunderlotus stúdió új játéka.
Első benyomás: hatalmas csalódás. Metroidvenia játékként hírdetik, ellenben szerintem annyira passzol a stílusba, mint a diablo, ahol szintén skilleket nyitsz meg, és fedezed fel a térképet.

Lopva egy gondolatot youtube kritikustól: a játékot azért vette meg, mert mesés az artstyle. És mégis ki kezdené a tetőfestéssel a házépítést?
Nos... ez az a játék. A rajzolás szép, folyékony az animáció.
Ellenben a metroidveniaban a játék a felfedezésről szól, ahol egy skillt megszerezve új utak nyílnak meg, megismered a történetet, és változik a játékstílus.
A Sundered ezzel szemben egy végeláthatatlan hack'n'slash platformer. Minden halálnál az összegyűjtött shardokkal statokat boostolsz, így a különbség a 20 és az első órád között hogy 600as pofonokat csapsz 30% crit eséllyel, nem pedig 30akat.

Az ellenfelek is ugyanazok: egy melee ami a legjobb ellenfél, mert legalább ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá mint rád. A repülő és a lövész ellenfelek viszont olyan fake difficulty-t adnak a játéknak hogy az már fáj. A lövedékek ugyanis átmennek a falon, a játék így egy eszetlen bullethell game-mé változik.
A másik hogy az ellenfelek nem statikusan várnak rád, hanem szó szerint a semmiből jönnek, és amint megszólal a riasztó/harang/gong készülhetsz a zergrushra. Főleg ha eljutsz a térkép sarkába, ahol valami perket szerezhetsz meg... na ott meg se áll a gong amíg el nem hagyod a zónát.
Így a játék nagyon hamar egy ismétlődő buttonmash hack'n'slash lesz: keress egy chokepointot, lenyomod a kombódat, futsz míg regenerálódik a pajzsod, ismételd...
Addíg míg rá nem jösz hogy a játék grindolásról szól, mert a "skilltree" minden egyes elköltött pont után drágább, és biza maxolt statokkal is a bossfightok egy bullethell game.

A háttérben ha van is valami lappangó lore, semmit se veszel észre belőle, mert vagy beleunsz a folyamatosan ismétlődő térképelemekbe, ami minden halál után randomizálódik, vagy túlzottan le leszel kötve hogy a húsdarálóban eldőljön hogy te vagy a hús, vagy a daráló?

Mint metroidvenia játék nagy csalódás. Nem ajánlom.

Azzal a gondolattak hogy ez egy hack'n'slash, diablo-platformer már sokkal élvezhetőbb volt a játék, és 15 fontot már egész szépen megért.
Még talán egyszer végigviszem hogy lássam a harmadik főbosst.

A shard rendszer amúgy egész pofás:
van 3 főboss adva egy elder shardot, és minden zónában 3 miniboss dobva egy-egy shard fragmentet + 1 rejtett fragment. 3 fragment = 1 shard. 7 shardot gyűjthetsz össze és a lore-t is itt deríted ki.
A történet hogy valami istent imádó szektaszerű varázshasználók háborút vívtak technokratákkal.
Mert választhatsz hogy mit teszel a sharddal: bezúzod a technokraták elhagyatott bázisán, fejlesztve az eszközeiket (skilljeidet) vagy a kardod meggyőz, hogy tedd korrupttá a technológiát, és démoni erőkkel "jobbá, erősebbé" teheted azt amit találtál. Attól függően hogy mit teszel a shardokkal az utolsó boss más lesz.


-OJ-

Battlefield Hardline

Sokkal jobban tetszett, mint amire a mások véleménye alapján számíthattam. Az első öt fejezet a tipikus jó zsaru játékmenetet mutatja be, ahogy beosonunk mindenhová, a törvényesség nevében kivétel nélkül mindenkit letartóztatunk, és csak akkor lövünk, ha a sztori bedob egy tűzharc közepére, ahol nincs más lehetőségünk. Aztán a hatodik résztől átkerülünk a törvény másik oldalára, és innentől nincs pardon senkinek. Szerintem elég beszédes, hogy ha a játék első felében mindent megcsinálunk és mindenkit letartóztatunk, a negyedik epizód végére már ki is maxoljuk a fejlődési szintet és megkapunk minden fegyvert, amiket aztán a második félben kíméletlenül bevethetünk a rosszfiúk ellen, mert ekkor már kit érdekel, hogy kapunk-e még XP-t az elfogásokért? Innentől már csak a körözött bűnözőket bilincseltem meg az Acsi beszerzése véget, mindenki más kapta a golyót a fejbe. És a befejezés is ezt a kettős játékmenetet igazolja, szóval mindenképpen megérte váltani a második félre.

Grafika és a hangok/szinkronok teljesen rendben voltak, változatos helyszíneken lehetett kommandózni vagy épp pusztítani, amihez egy változatos arzenál is a rendelkezésünkre állt. A sztori mondjuk elég hézagos, alig volt valami logikus kapcsolat az epizódok között, de a zsarusorozatos hangulat és tálalás így is találó volt.

Nem egy újrajátszós darab, és a multi sem érdekel, de egy végigjátszást megért.

7/10

-OJ-

Call of Duty: Infinite Warfare

A Mass Effect Andromedához hasonlóan ez a játék is már a megjelenése előtt, pusztán a témaválasztása miatt megkapta a kíméletlen hate-hadjáratot a játékosoktól, pedig egyáltalán nem lett olyan rossz a végeredmény, mint azt egyesek a demó,  vagy egyszerűen csak látatlanban, a téma alapján elkönyvelték.

A multival én sosem foglalkozom, de a kampány azt tipikus CoD, ahogyan azt a sorozattól megszokhattuk: megyünk előre a csőbe, az AImentes ellenek özönlenek felénk még el nem érjük a következő checkpontot, és minden szobában találunk fegyvert vagy egy halom gránátos dobozt - aki ezt eddig szerette, annak most sem lehet oka panaszra. A QTE szkriptelt jelenetek azonban szinte teljesen hiányoznak, az ilyen szitukat az emberünk mindig magától játssza le. Nincsenek többé lecövekelt géppuska állások sem, és tüzérségi támogatást is csak egyetlen pályán használhatunk. Ami feldobja a szokásos gyalogos akciózást, azok a űrrepülős részek, ami egy kellemes árkád lövölde,vagy a bolygók felszínén vagy az űr változatos aszteroida mezőiben - és mert árkád, így még a kikenődés miatt sem kell aggódnunk, repülőnk simán visszapattan bármiről, illetve meg is javítja magát. Ráadásul a repcsihez oldhatunk fel újfajta fegyvereket és egyéb tuning alkatrészeket  is, sőt még matricázhatjuk is a gép orrát. A fegyverektől a gránátokig, mindent magunk választhatunk ki a bevetések előtt (tehát nem kell azzal kezdenünk a terepen, hogy a kispisztolyt lecseréljük az első használható fegyverre), de nem kötelező ezzel molyolnunk, választhatjuk a fegyvermester ajánlását is. A gyalogos bevetések abból a szempontból kevésbé változatosak, hogy a bolygókon mindenütt kopár sziklákon és hasonló panelekből álló űrbázisokon küzdjük át magunkat, míg a hajófoglalásos mellékküldiknél minden marsi cirkálónak ugyanaz a belső szerkezete - dehát ezekből a küldetésekből összesen van vagy három-négy, nem 20-30x megyünk végig a hajókon, így egyszerűen nincs idejük unalmassá válni. És mert mellékküldik, nem is szükségszerű teljesíteni ezeket, de azért érdemes, mert van merénylet, túszmentés, fegyverlopás is köztük.

A technikai körítés minden szempontból hozza a 2016-os szintet, ahogy az elvárható.

Amivel nem voltam teljesen elégedett, az a kampány logikátlanságai és a sztori. Az animékből hozzászoktam, hogy a bolygók közötti konfliktusok mindig jól kidolgozott politikai/gazdasági háttérrel bírnak, és a kolóniák rendszerint a földiek elnyomása alól szeretnének felszabadulni. Itt viszont semmi háttérinfó nincs, a marsiak egytől-egyig "született gonosz", katonai diktatúrában élő űrnácik, akik fasiszta módon gyűlölnek minket, de hogy mi okán, arról egy szó nem esik. Egy amcsi-komcsi ellentéten nincs mit magyarázni, de itt azért nem ártott volna tisztességen felépíteni a konfliktust, ha azt akarják, hogy érdekeltek legyünk a harcban. A főszereplő egy nem túl kreatív, de azért kedvelhető arc, azonban  a történet begyepesedett, katonás mondanivalója, és ezzel együtt a befejezés szintén nem talált célt nálam, ahogy azt próbálja eladni, hogy [spoiler]ha kell, simán fel lehet áldozni az utolsó embert is a győzelem érdekében, és azok vígan mennek a halálba. Nem a marsiak voltak a fanatikusok? Mert elég nagy különbség van abban, hogy egy alakulat tagjai az életük árán is megakadályozzák a haza pusztulását, míg itt több száz embert áldoznak fel egy nevenincs űrkikötő elpusztítására, ami mégcsak véget sem vet a háborúnak.[/spoiler]

Másik érdekesség, hogy a beszélgetések alapján az egész sztori egyetlen nap alatt játszódik!!!  Ennyi idő alatt bejárjuk az egész galaxist, minden szegletben végrehajtunk több, mint egy tucat küldetést, estére pedig hazahúzunk, bedobjuk a vacsit, aztán még lefekvés előtt lenyomjuk a főgonoszt is? Jó, ha kihagyjuk az összes mellékküldit, és csak a NÉGY főküldetést végezzük el, akkor talán belefér a ténykedésünk egy napba, de hacsak nem valami interszoláris időszámításuk van ezeknek, akkor itt valami gebasz van. Az is poén, hogy az intro alapján a marsiaknak több száz hajóból álló flottájuk van, míg a földieknek maradt összesen kettő? Mégis hogyan vívunk háborút egy ilyen túlerővel szemben? A dramaturgiának pedig jócskán alávág, hogy a főgonosz Jon Snow[spoiler]t egyrészt elég antiklimatikus módon intézzük el, másrészt nem a játék legvégén, hanem egy küldetéssel korábban. Így az utolsó, a sok elhalálozás miatt elvileg nagyon drámainak szánt öngyilkos küldetést már csak arctalan katonák ellen vívjuk, ami nem egy nagy eresztés. Csak pislogtam, mikor az egyik, teljesen átlagos teremben egyszer csak végetért a játék. Jah, hogy ez az utolsó tucat ellenfél volt a bossfight? Jó tudni.[/spoiler]

A sztori gyengeségeit leszámítva jól szórakoztam a játékon. Azt kaptam, ami egy CoD-tól elvárhat az ember. Az opcionális hajófoglalások és az űrcsaták még hangulatosabbak voltak, mint a főküldetések, a hajónkon való szabad mászkálásnak is megvolt a maga varázsa (mégha valójában nem is csinálhattunk ott semmit), a nagydumás robot Ethan pedig a legemberibb karakter volt a sok izomagy katona karakter között.

7/10

Kb az Advanced Warfare-rel egy szinten van ez a rész is.

Kraivan

Cuphead
https://www.youtube.com/watch?v=D-1n15aIgsE

Sidescroller shooter, a maga kihívó nehézségével.
Az egész játékot elviszi ez a 30-as évekbeli animáció és zene.

Általában 2 perc egy pálya, így akármennyire szivatós, szívesen nekiesel újból.
Ha esetleg nagyon nehéz lenne, van simple fokozat is, ahol ki van véve pár phase.

Megéri simán a 15 fontot/eurót.

Egyetlen bajom, hogy nem lehet beállítani pc-n hogy a controller legyen a PlayerI, így kénytelen vagyok a szokásos billentyűnehézséggel játszani:
amikor 2 gombot nyomva kell tartanod, a harmadikat már nem veszi a rendszer. Nem lesz lehetetlen vele a játék, de nem ritkán van pillanat amikor igényelnéd a tripleactiont.
vagy legalább egy autoattack option... Mert a shoot button-t kb le fogod ragasztani...

Cloud


Felsmuk

Hollow Knight

Game of the year. OST of the year. Its the dark souls of atmosphere.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

Felsmuk

Bomber Crew

Jópofa real time FTL ahol egyedül nyered meg a második VHt.
"Here in the age of Internet porn it's hard to know exactly what percentage of male orgasms occur in front of a computer monitor, but we're going to guess it's more than half. So if you ask when we'll have virtual reality sex, or human/robot sex, the answer from tens of thousands of researchers and inventors is, "We're working as fast as we can, dammit!""

chilip

Quote from: Felsmuk on 2017-10-20, 16:51:59
Hollow Knight

Game of the year. OST of the year. Its the dark souls of atmosphere.

+1

Cloud

Wolfenstein 2

BJ visszatért és elborultabb mint valaha.  :whoah:

chilip

Outcast - Second Contact kinn, -15% első két hétben és ha valaki megvette még nov 29 előtt az outcast 1.1-et annak még erre rá -30%. Minden ugyanaz mint a régi, csak a grafika új. De még ott is minden ugyan ott van. Egyenlőre 4 órám van benne és eddig nagyon fun.

frozenstein

Path of Exile
Hát ez bizony jobb, mint a Diablo3 (ahol amúgy most jön a második season sorozatban content update nélkül :ejj:).
Standard-ban kezdtem el játszani, mapping elején vagyok. A mostani league nem tűnt túl megnyerőnek, de az Incursion-t majd lehet kipróbálom.
A játék ingyenes, de már 60 USD-t elköltöttem stash tab-ekre, mert az kell. A support pack mellé még egy 900MB-os OST-t is kaptam (mp3). :cool:

ui.: Lassan animét is kellene néznem, mert a tavasszal véget értekből, még semmit sem láttam. ^^"

Cloud

God of War

Még megjelenés előtt toltam le. Ez bizony eddig nálam év játéka. :)

Fazék

Quote from: Cloud on 2018-05-20, 20:19:05
God of War

Még megjelenés előtt toltam le. Ez bizony eddig nálam év játéka. :)
ööö megjelenés előtt?  :wtf:
ja vmilyen játékoldalnál vagy irományos?

Sógortól megvettem a régi fat PS4-ét, majd egy hétre rá eladtam jófogáson kicsit drágábban, és közben vettem egy használt PS4 Pro-t és mellé hozzácsaptam egy God of War-t is. Nem bántam meg, rohadt jó játék. Nagyon lassan haladok benne, nem igazán van időm egybe sokat játszani, talán 60%-nál járhatok sztoriban/mellékmindenben. Maximalista vagyok, szóval kb mindent kétszer átnézek benne, nehogy ottmaradjon valami :)

Cloud

Quote from: Fazék on 2018-05-24, 09:27:47
Quote from: Cloud on 2018-05-20, 20:19:05
God of War

Még megjelenés előtt toltam le. Ez bizony eddig nálam év játéka. :)
ööö megjelenés előtt?  :wtf:
ja vmilyen játékoldalnál vagy irományos?

Yup. Prohardver/GAMEPOD

blackronin

#6110
Tudom, hogy valószínűleg a következő játékot már a többség végignyomta, de én most jutottam el odáig, hogy letudjam az Undertale-t.
Hát valóban egy elég egyedi élmény volt, biztosan emlékezni fogok rá évek múlva is!  :smile:
Egy "vérbeli" rpg, a szó valódi értelmében.
A karaktereket nagyon megkedveltem benne, valamint elég viccesen használta fel a játékos kliséket is.

Ezek utána a Delta Rune, Toby új játéka, elég várós lesz.

edit:
Most vettem észre, hogy már kijött egy demo is, szóval már szedem is.  :P


edit2:
Végignyomtam a demo-t, ami fantasztikus volt.
Toby Fox megint maradandót fog alkotni, ha egyszer befejezi a játékot.
Szerencsére nem fejezetenként fogja majd kiadni a játékot, hanem megcsinálja azt rendesen, s csakis a kész változattal jön elő.
Persze előtte egy komolyabb csapatot szeretne összeszedni, hiszen olyan sok ötlete van, hogy azokat egyedül nem bírja megvalósítani.
Sok sikert kívánok neked, Toby!  :jee:

Moha

Crusader Kings 2

Amióta ingyenes volt Steamen, azóta játszom vele. Nem átallottam venni pár DLC-t is, annyira ráfüggtem.
Hiába utáltam sulis koromban a történelmet, de ez a játék leköt. Már vagy 130 órát toltam bele, ami - tekintve, hogy milyen kevés időm van mostanában - elég nagy szó.

Végigjátszottam már egy spanyol dinasztiát, most épp az Árpád-házat vezetgetem, bár elég nehéz.
Tetszik az egész játékmenet, hogy lehet ármánykodni, taktikázni, no és legfőképpen lehet a gyerekeidnek hülyébbnél hülyébb neveket adni. :D

Játszik még vele valaki esetleg?

Cloud

Apex Legends-re nagyon rá lehet függni úgy tűnik. :)

Fazék

Quote from: Cloud on 2019-02-12, 01:26:24
Apex Legends-re nagyon rá lehet függni úgy tűnik. :)
zfazek néven vagyok originen, ha érzel kedvet hozzá, vegyél föl, nagyritkán bénázok a játékban egy kicsit

Cloud

Quote from: Fazék on 2019-02-12, 20:29:58
Quote from: Cloud on 2019-02-12, 01:26:24
Apex Legends-re nagyon rá lehet függni úgy tűnik. :)
zfazek néven vagyok originen, ha érzel kedvet hozzá, vegyél föl, nagyritkán bénázok a játékban egy kicsit

Jó lenne tolni, de sajna én Xbox-on tolom. :( Neked bejön a cucc amúgy?

Fazék

Quote from: Cloud on 2019-02-12, 21:06:13
Quote from: Fazék on 2019-02-12, 20:29:58
Quote from: Cloud on 2019-02-12, 01:26:24
Apex Legends-re nagyon rá lehet függni úgy tűnik. :)
zfazek néven vagyok originen, ha érzel kedvet hozzá, vegyél föl, nagyritkán bénázok a játékban egy kicsit

Jó lenne tolni, de sajna én Xbox-on tolom. :( Neked bejön a cucc amúgy?
szar vagyok benne, de alapvetően tetszik egyelőre

-OJ-

#6116
Yakuza 0 (PS4)

Első Yakuza játékom, amit végig is toltam. Korábban csak az első résszel játszottam, még PS2-n, aztán a Kiwamiból is csak az első fejezetet nyomtam eddig végig, így nekem nem sok nosztalgia faktort tartalmazott a két főszereplő előéletének megismerése, de annyi bizonyossá vált már ennyiből is, hogy nem véletlenül olyan nagy arcok ők ketten. A sztori tetszett, volt benne pár jópofa szappanoperás fordulat, a boss harcoknál pedig én is átéreztem, hogy végre leverhetem egyik-másik rosszarcot (kivéve Kuzét, ötödszörre is). Acsik tekintetében 54%-on végeztem, Kiryu ingatlanos melléksztoriját kipipáltam és minden ingatlant megszereztem, kivéve a játékautó-versenypályát, mert ahhoz a minijátékhoz semmi kedvem nem volt. Ahogy a többi sport (célbadobás, billiárd, tánc) sem mozgatott meg, az árkádgépet és a tekét azért végigküzdöttem, hogy meglegyenek az ingatlanok (meg A csirke). A randitelefonból viszont behúztam mind a kilenc csajt. Majima térfelén már kevésbé teljesítettem jól, a melléksztorik nagy része elkerült, a klubüzemeltetés pedig egyáltalán nem kötött le, így nála szinte semmi pluszt nem csináltam, csak a sztorit toltam (ami érdekesebben alakult, mint Kiryu szála).  A technikai megvalósítás teljesen jó, a harcokban Normál nehézségen is volt kihívás, és a 2015-ös grafika még ma is bőven elfogadható.

Ami nem tetszett, és ami talán dizájnbeli döntés, hogy némelyik átvezető jelenet nem volt animálva, csak állóképeken beszélgettek, szövegbuborékokkal, viszont ezek a játék végére teljesen eltűntek, így valószínűbb, hogy vagy később kerültek bele, vagy nem volt idő animálni őket a megjelenésre, aztán meg már nem javították. A másik pedig a tipikus JRPG-szokás, hogy a melléksztoriknak/karaktereknek nincs hangjuk, a szövegeiket csak olvasni tudjuk, míg a főszereplő és a másik karakter max annyit szól időnként, hogy "Hmm" vagy "Huh?" Régen ez elfogadható volt, hogy nem lehetett minden szöveget felvenni, de ma már ennek nem lenne technikai akadálya, így ez már csak spórolásnak hat.

Kraivan

#6117
Messenger
Ha kedveled a platformert, 8 ÉS 16 bites retro stílust, metroidvania-t, időutazást és a humort...

Kötelező!

Egy kis ninjatréning faluban kezded a napodat ahol a mindennapi edzést két prófécia motiválja:
- egy nap a Nyugati Hős megérkezik aki elhozza a tudást
- ami a közeledő démoni sereget segít legyőzni

Te, a lázadozó ninja tanuló már-már kételkedik ezekben, hisz évszázadok óta egyikről se hallottak és igen unalmas az élet. Persze nem sokáig, mert az invázió elhozza a poklot a földre és a Nyugati Hős is megérkezik rád bízva a megtisztelő feladatot hogy a Tekercset elvidd keletre ahol a Három Bölcs tudja mit kell tenni...

A játék alap mechanikája a Cloud Step ami +1 ugrást ad levegőben ha sikeres támadást viszel be.
Már ez egy apró érdekes indítás a megszokott játékokhoz képest ami a double jumpot is kicsit később adja neked.

Persze elég gyorsan találkozunmk upgrade lehetőségekkel. Pár skillt hozzáddob a játék, másokat meg kell venned, amikre persze szükséged lesz. (vertikális támadás, lövedékek hárítása és shuriken!)

De a játék fő mozgatórugója az artstyle... a történet ami folyamatosan árad beléd... és rengeteg humor... paradoxhumor... és metahumor...

ugyanis két nagyon jó társad van a játék alatt...
A boltos, aki egy zsebdimenzióban üzletel... és adni fogja a savat rendesen...
Lesz humor bőven... Pár utalás Ninja Gaiden-re... A grappling hook az bizony csakazértis ROPE DART lesz ha a fene fenét eszik is... és mivel igencsak nagy érdeklődést mutatsz a szekrény iránt a boltjában megfenyeget ha nem hagyod abba egy kimerítően hosszú tanúmesét ad csak neked elő, és nem csak a kontroller skip funkcióját kapcsolja ki, de a fast text scrolltól is elköszönhetsz...

Meg minden pálya vége előtt ad egy tanácsot a bossfighthoz, de pár esetben igencsak szivatni fog téged hogy ne unatkozz...
Az egyik első bossfightod is csak egy csúnya félreértés hogy szégyelld magad össze...

A másik jó társad meg Quarble aki a halál torkából ment meg téged cserébe elviszi a fizetőkristályaid egy részét, és még le is oszt hogy meghaltál. Pár jópofa idézet: "tuti lemerült a kontroller..." "szerintem már direkt halsz meg hogy lásd hogy reagálok"
A játék első fele egy pofás platformer lesz amíg el nem érsz az Idő Tornyába ahol megmérettetnek... és jön a hatalmas fordulat a játékban egy erős 4th wall breakkel. "Ha komolyan azt hiszed itt véget ért az utad akkor nem figyeltél a trailerre" Ugyanis ugranod kell egyet és a jövőben kötsz ki.

A grafika és a zene 8ból 16 bites lesz és repülve keletre elérkezel egy ismerős helyre... A kezdőfaludba ahol egy katonának adod a tekercset hogy vigye keletre... TE vagy/leszel/voltál a Nyugati Hős!

Ám történik egy apró bökkenő [spoiler]Ó, hogy szakadtam a röhögéstől ezen a fordulaton...  :lol: [/spoiler]és a folytatod a kalandod...
Bejön a timejump mechanika... (Quacamelee feeling) és lineáris platformerből metrodvenia az új menet.

Ésa zene...!  :Kiraly:

blackronin

Cyberpunk 2077
Játék feltelepítve, elindítva...
Pure awesomeness rögtön.  :smile:
Megérte várni!

NLZ

Quote from: blackronin on 2020-12-10, 23:26:44
Cyberpunk 2077
Játék feltelepítve, elindítva...
Pure awesomeness rögtön.  :smile:
Megérte várni!
Jól hangzik, majd 2 év múlva kipróbálom a GOTY verziót :)
[reserved]